Jump to content
FAS Goran
Damjanović

Lancia Lybra 1.9 JTD - gde kupiti SHUTZ pleh? / donja zaštita motora

Recommended Posts

A kako bih ja mogao znati da li meni odgovara od istog ovog prodavca ali za JTD... koliko vidim, ima za benzince i za JTD...

Inače, mislim da se ovo ne isplati poručivati za Srbiju jer poštarina može da bude onako, prilično velika zbog gabaritnosti pošiljke...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao drustvo evo resenje na ebayu.

http://cgi.ebay.at/Unterfahrschutz-Lancia-Lybra-/360355959923?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item53e6e39473

mislim da nije skupo s obzirom koje ste cene spominjali na otpadima.

Pozdrav

Svaba sam kaze da SHUTZ pleh nije original, sto se i vidi na fotografiji. :book:

Pa sad znaci da se pravi tamo, sto otvara gomilu pitanja jedno od njih je i koliko ima lybri u namackoj da bi se uopste isplatila takva izrada a da vredi nesto? :smoke:

Samo sam postavio pitanje :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Apsolutno si u pravu ali isto tako pise da je napravljen od elasticnog polietilena i da ne puca kao fabricki pri svakom udarcu a i otporan ja na temperaturu i ulje.

Oni su sigurno negde kupili neki kontigent i sad prodaju firma se bavi prodajem polovnih i novih delova.

Ali evo predloga postavite sva pitanja koja vas zanimaju ovde ili u novoj temi a ja cu u ponedeljak da ga pozovem i pitam sve konkretno.

Ja mislim da je sigurno iz Kine jer licenca je prodata kinezima koliko se secam.

@Dovla

Prijatelju mozemo da organizujemo posiljku do Beca a da posle ja vama posaljem BUS-om imam druga koji vozi bus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Libru jtd original (skinut sa Libre u IT) "SHUTZ" pleh u odličnom stanju, mogu da dobijem sa legalnim prevоzom za 140 eura. Ko je zainteresovan neka se javi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta to znaci sa "legalnim prevozom"?

Samo ako je ocarinjen moze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legalni prevoz valjda znači da neće da ga savijaju po bunkerima u autobusu ili ispod sedišta vozača. Ja sam naručivao neke stvari i sve je bilo kao novo, mislim da je ta strana priče ok. Inače carinsku deklaraciju za delove nisam nikad tražio.

A cena je već za kritiku, sve je skuplje od uobičajenih ovdašnjih delova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko neke nove informacije, gde kupiti ovo?

Po NSu sam iscimao sve zivo, od otpada do salona. Nije problem i da se naruci iz nekog drugog grada, samo me zanima gde ima? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam uspeo da ga juce pokidam izlazeci u rikverc iz garaze. Milion puta sam ulazio i izlazio i nikad nista! A sad zbog ove hladnoce kao da je pao pritisak u gumama, legao auto pola centima i eto je havarija :crybaby:

E sad, sam pleh se nije izlomio, ali su se na dva mesta pokidale one rupe kroz koje srafovi ulaze posle u karoseriju. Ne znam koliko je moguce to lemiti, popraviti? Nov ne bih da kupujem dok je ovaj u komadu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko se krpi (neka je krta plastika , tesko se vari bukvalno se topi pod fenom )

Meni je prijatelj "usio" zicom pa zalio plastikom.

Ako su ona dva sa zadnje strane ,za kljuc 13, mislim da ne moze nova rupa da se doda- nema prostora da se nategne

Prodavao je kolega kod nas na forumu tj.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=52459&st=0&p=794745&hl=suspleh&fromsearch=1entry794745

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene kao još jednog kome je otpalo to plastično g...o. Rikverc, led..... :rant: . Pokupio sam delove (ukupno 5 većih i 2 manja), pravac farbara, kupio onaj set za krpljenje plastičnih čamaca i sl.(cirka 850 dinara) i sad se suši, a sutra montiranje. Sve može da se zakrpi, samo je potrebno malo živaca. Mogu da vam kažem da taj set za krpljenje poliestera stvarno završava posao. Može se sa njim čak i nadograditi deo kojeg nema ili je totalno uništen. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sad zbog ove hladnoce kao da je pao pritisak u gumama, legao auto pola centima i eto je havarija :crybaby:

Ti bi trebao da punis gume azotom. On se ne siri i ne skuplja na promenu temperature. Plus mu je molekula veca pa ne moze da izlazi kroz mikroporoznosti gume. Posto je inertan gas, ne zagreva se pri duzim putovanjima pri vecim brzinama.

Ja sam to uradio i gume stalno na istom pritisku.

@calicd

Mozda bi mogao da se napravi kalup sucpleha, pa da se ceo odradi od poliestera i staklenih vlakana. Jedino se pitam da nije on malo krt za tu namenu? Mislim, ova plastika od koje ih rade je ipak elasticna i moze da apsorbuje odredjena naprezanja bez ostecenja. Ne znam za poliester.

Edited by MISHONNIUM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od ovog materijala se prave čamci, samo je bitno koliko slojeva se stavi. Upravo sam odradio i drugu stranu šuc pleha, tako da ću ga verovatno sutra montirati. Videćemo rezultate. Inače nije problem da se uradi kalup. Ako se neko time bavi rado ću doterati auto. Inače moja lybra je benzinka 2.0 20v, a šuc pleh je nadam se isti kao i kod jtd (bar po onim slikama u prethodnim postovima. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideja za šuc pleh od aluminijuma:propast./sledeći put kad zapnete pucao bi branik na koji je pričvršćen sam pleh=još veća šteta.Ova reparacija sa staklenim vlaknima ima smisla.Ja sam omao manji defekt-sanirao žicom+pop nitna i komad plastike iznad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je suc pleh, odnosno, donja zastita motora, kod Lanci Lybre, ista za benzince i dizelase, kao i da li je ista u slucaju sw karavan verzija i standardnih limuzina, u slucaju da je deo skinut sa dizelasa? Bio bih zahvalan na odgovorima. Pozdrav! :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud znam, logika nalaze da bi trebalo da nema razlike, jer su lybre, kada se radi o prednjem delu, sve copy paste, no reko bolje da pitam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, zato sam i pitao, znam, da upravo kod Stila i jos nekih modela ima razlike izmedju suc pleha, za dizel i benzin, e sad kod lybre izgleda je isti, ili niko od nas ne moze to sa sigurnoscu reci, da jeste isti hehe

Edited by Jug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam rekao da su isti verovatno za razlicite skoljke ne i za razlicite motore

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Da, tako sam i razumeo, no ovo drugo ne znamo, razika benzin dizel, mada nabavio sam taj deo, sa dizelasa, imam dizelasa, danas ga dobio, tako da sacometrijom, ne vidim neku razlikiku, nikakvu izmedju sw i limuzine, isti je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, to je ta cena otprilike, na otpadima ima da se nadje ocuvan, ali ne za manje od 3.000 dinara, pa do 4.000, ranije su trazili mnogo vise, za delove poput ovog za Lybru, ali je tada Lybri bilo znatno manje. Sada je ima dosta, ljudi shvatili sta auto nudi, i samim tim daleko su jeftiniji delovi, zamenski, nego ranije. Secam se ranije taj suc pleh lybrin je trazio drugar, pre par godina, i nije ga mogao naci ispod nekih 60, 65 eura, polovan, naravno, sa nekog otpada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...