Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kineske automobilske kopije / Automobilske kopije

Recommended Posts

Kopiraju i same oznake (nazive, font, boju slova):

 

153032-jinbei%201.jpg

 

153034-jinbei%20111.jpg

 

153033-jinbei%2011.jpg

 

Na slikama je kineski Jinbei 750 Li koji postoji i u verziji 750 Li SRT (nema nikave veze sa američkim Dodgeom).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zotye SR8 - kineski Porsche Macan

 

zotye%20sr8%2001.jpg

 

Još prošle godine je bilo reči o tome da se kineska firma Zotye Auto sprema za prezentaciju svog novog SUV modela SR8, koji međutim nije ništa drugo nego kopija Porscheovog Macana. Sada je saopšteno da će promocija biti početkom sledećeg meseca na sajmu automobila Chengdu Auto Show, nakon čega će početi i prodaja u Kini.

 

zotye%20sr8%20111.jpg

 

Zotye Auto je inače do sada već predstavio više modela-kopija, kao što su Zotye Damai X5 (po uzoru na VW Tiguan), Zotye T600 (Audi Q5) i Zotye SR7 (Audi Q3).

 

zotye%20sr8%2011111.jpg

 

Zotye SR8 će kineskim kupcima biti dostupan sa 1.5 i 2.0 turbo benzincima (sa 150 odnosno 190KS), u paru sa petostepenim manuelnim ili šestostepenim DCT menjačem (pogon je na prednje točkove).

 

zotye%20sr8%2011.jpg zotye%20sr8%201111.jpg

 

Zotye SR8 je dugačak 4744 mm, širok 1929 mm, visok 1647 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2850 mm, dok je originalni Porsche Macan dugačak 4681 mm, širok 1923 mm, visok 1624 m i ima međuosovinsko rastojanje 2807 mm.

 

zotye%20sr8%20111111.jpg

 

Što se cene tiče, SR8 će u Kini koštati od 88.800 do 99.900 juana (od 11.810 do 13.290 evra), dok originalni Porsche Macan tamo košta od 558.000 juana (74.220 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lifan Xuanlang: kineski klon Forda S-Max

 

155091-lifan%201.jpg

 

Navikli smo da nam iz Kine stiže brojni klonovi modela zapadnih proizvođača, pa još jedan u dugačkom nizu ne predstavlja iznenađenje.

 

155092-lifan%2011.jpg

 

Ovoga puta su u glavnoj ulozi kineski Lifan i njihova kopija Fordovog MPV modela S-Max.

 

155093-lifan%20111.jpg

 

U pitanju je Lifan Xuanlang sa sedam sedišta koji je nešto kraći, uži i viši od originala, a ima i kraće međuosovinsko rastojanje. Konkretnije, Xuanlang je dugačak 4720 mm, širok 1840 mm, visok 1665 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2780 mm. Lifan Xuanlang će se na kineskom tržištu pojaviti u decembru ove godine, i to sa tri motora (1.5 turbo, 1.8 i 2.0), kao i sa tri menjača (manuleni sa 5 stepeni, kao i automatici sa 5 i 8 stepeni). Cene se kreću od 70.000 do 90.000 juana (od 9.410 do 12.095 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zotye SR8: zvanične slike kineske kopije Porsche Macana

 

zotye-sr8%201.jpg

 

Još prošle godine je bilo reči o tome da se kineska firma Zotye Auto sprema za prezentaciju svog novog SUV modela SR8, koji međutim nije ništa drugo nego kopija Porscheovog Macana. Automobil je ovog meseca i zvanično promovisan na sajmu automobila Chengdu Auto Show, a uskoro startuje i prodaja u Kini. Zotye Auto je inače do sada već predstavio više modela-kopija, kao što su Zotye Damai X5 (po uzoru na VW Tiguan), Zotye T600 (Audi Q5) i Zotye SR7 (Audi Q3).

 

zotye%20sr8%203.jpg

 

Zotye SR8 će kineskim kupcima biti dostupan sa 1.5 i 2.0 litarskim turbo benzincima (sa 150 odnosno 190KS), u paru sa petostepenim manuelnim ili šestostepenim DCT menjačem (pogon je na prednje točkove).

 

zotye-sr8%2011.jpg

 

Zotye SR8 je dugačak 4744 mm, širok 1929 mm, visok 1647 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2850 mm, dok je originalni Porsche Macan dugačak 4681 mm, širok 1923 mm, visok 1624 m i ima međuosovinsko rastojanje 2807 mm.

 

zotye-sr8%20111.jpg

 

Što se cene tiče, SR8 će u Kini koštati od 88.800 do 99.900 juana (od 11.890 do 13.375 evra), dok originalni Porsche Macan tamo košta od 558.000 juana (74.710 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatvorili štandove kineskih firmi na SEMA Showu

 

sema%202016.jpg

 

Kineski proizvođači autodelova su se malo zaigrali pa su na poznatom salonu automobila SEMA Show, koji se održavao u Las Vegasu, na štandovima pokazivali kopije dodatne opreme za tjuniranje automobila. Za razliku od Kine, gde je takva praksa uobičajena, u SAD-u nije, tako da su po prijavi proizvođača originalnih delova radnici carine zatvoriili štandove i zaplenili opremu desetak kineskih proizvođača. Ukoliko im se dokaže krivica preti im visoka novčana kazna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineska kopija Range Rover Evoque postaje original!

 

158299-landwind%201.jpg

 

Brend Lendvind odlučio je da radikalno restilizuje svoj krosover X7 koji je u automobilskom svetu poznat kao kopija Range Rover Evoque. Međutim, nije poznato da li je odluka donete zbog tužbe britanske kompanije, ili Kinezi jednostavno žele da pronađu novi pristup. Originalni (ako može tako da se kaže) ''lendvind X7'' se pojavio 2014. godine kao replika tri puta skupljeg Range Rover Evoque, zbog čega je Range Rover potražio pravdu na sudu. Ipak, Zavod za intelektualnu svojinu u Kini je oduzeo prava na dizajn oba vozila.

 

158300-landwind%2011.jpg

 

Novi X7 je dobio potpuno izmenjeni prednji kraj, sa većom maskom hladnjaka i drugačijim svetlima, a čak je uklonjena i oznaka brenda ''Land Wind'' sa haube, koja je bili ispisana identičnim fontom koji koristi Range Rover. Ipak, u znak sećanja na Evoque, zadržana je dvobojna karoserija. Kineski mediji prenose da je razlog za brzi redizajn činjenica da se ''lendvind X7'' slabo prodaje, jer niko ne želi da kupi kopiju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinezi uhvaćeni u krađi

 

wm%201.jpg

 

Tek nekoliko dana nakon što je WM Motor, novoosnovana kineska firma, predstavio svoje adute, razotkrivena je velika prevara. Naime, ako uporedite press fotografije novog Mitsubishija Outlander (Concept S/2014 godine) sa onima kineskog SUV modela sasvim je jasno da se radi tek o modifikovanom renderu. Kinezi su zadržali veći deo dizajna, a nisu obratili pažnju ni za preradu pojedinih detalja. Tako njihov ''novitet'' ima iste točkove, ali i imitaciju zadnjeg difuzora.

 

wm%2011.jpg

 

Potpuno neočekivano za jednu firmu iza koje stoji Freeman Shen, nekadašnji šef Volvoa za Kinu i osoba koja je bila ključna u Geelyevom preuzimanju švedske kompanije. Godinu dana nakon osnivanja nove firme Shen je najavio milijardu dolara vrednu investiciju koja uključuje izgradnju pogona, ali i nekoliko novih modela. Prvi model bi tako na scenu trebalo da stigne 2018. godine, a zatim bi svake godine stizao po jedan novi proizvod. Uz sporni SUV Kinezi su tako predstavili koncepte monovolumena, karavana i limuzine. Kompanije koje misle ozbiljno sigurno ne koriste ovako jeftine trikove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineska kopija Paganija ide na struju i košta samo 5.500 evra

 

supercar%201.jpg

 

Nema straha, ne radi se o rasnom bolidu, već električnom vozilu za grad snage svega 4KS.. Ime mu je Supercar, a osmislio ga je 26-godišnji Kinez kao najatraktivnije gradsko vozilo. Osnovna verzija ima te 4KS, postiže 40 km/h, a s jednim punjenjem klasičnih olovnih baterija ima domet od 80 km. Ozbiljnija verzija razvija 10KS i vozi do 60 km/h, a domet joj je 100 km.

 

supercar%2011.jpg

 

Automobil koji vizuelno podseća na Pagani Huayru je napravljen od plastike i težak je samo 200 kg. Jednako plastičan je i enterijer sa sportskim upravljačem i malim info ekranom.

 

supercar%20111.jpg

 

Početna cena je 38.000 juana, odnosno oko 5.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klonovi napadaju: Kineska kopija sudarila se s Porscheovim originalom

 

porsche%20clone.jpg

 

Nakon sudara Land Rovera i njegove kineske kopije novi slučaj nesvakidašnjeg sudara s kineskih puteva. Sudar se desio na saobraćajnici u Šangaju kada je kineski terenac Zotye SR9 udario u Porscheovog Cayennea. I ništa tu ne bi bilo zanimljivo da kineski SUV nije klon Porscheovog Macana, i to veoma verna kopija. Da stvar bude gora, žena s fotografije je upravo izvezla kineskog terenca iz salona, a vozilo je razbila i pre nego što ga je registrovala, javlja CarNewsChina. Zotye SR9 se, pristojno rečeno, estetski oslanja na Porscheov model, a jedina važnija razlika u dizajnu je 63 mm veća dužina kineskog modela. Unutra je sličnost još i veća, a pritom mislimo na detalje poput tastera, instrumenata i tapacirunga sedišta. Pokretan je 2.0L turbo motorm sa 190KS, a košta oko 15.000 evra ili pet puta manje od originala. Uz nekoliko desetina evra dodatnih ulaganja vlasnik može da svoj automobil opremi i Porscheovim oznakama, koje se nude na Taobao servisu specijalno za ovaj model. Podsetimo, prošle godine je zabeležen sudar Range Rovera Evoque i Landwinda X7, gotovo identične kopije britanskog premium SUV-a.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weikerui V7 - kineska kopija Volkswagena Up!

 

wei%201.jpg

 

Već smo se navikli smo na automobilske klonove koji nam stižu iz Kine (poput kopija Range Rovera Evoque ili Porschea Macan), pa još jedan ne predstavlja neko posebno iznenađenje. Ovoga puta žrtva je Volkswagen i njihov najmanji model Up! 

 

wei%201111111.jpg

 

Ovo je naime Weikerui V7, novi gradski automobil koji je prikazan na 2017 Jinan EV Motor Showu, a delo je kineske kompanije Dezhou Weikerui Electric Vehicle Industries.

 

wei%2011111.jpg

 

Sem kopiranog izgleda, i logo je sličan, kao i dimenzije. Tačnije, Weikerui V7 je dugačak 3540 mm, širok 1645 mm, visok 1506 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2420 mm. To znači da ima istu dužinu i širinu kao i VW Up!, ali je za 29 mm viši i ima za 3 mm duže međuosovinsko rastojanje.

 

wei%20111111.jpg wei%20111.jpg

 

U ponudi će biti više verzija, uključujući i električnu varijantu (najveća brzina 120 km/h, autonomija oko 200 km).

 

wei%2011.jpg wei%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luxing iStar sa prednjim delom po ugledu na Mercedes

 

luxing%201.jpg

 

Na 2017. Jinan EV Motor Show-u je izložen i Luxing iStar, malo gradsko vozilo za koje se pobrinula kineska firma Dezhou Luxing Vehicle Company. Samo po sebi ništa posebno, ali našu pažnju privlači zbog prednjeg dela po uzoru na Mercedes modele (maska, svetla...).

 

luxing%20111.jpg

 

Takođe, i znak je u stvari Mercedesova trokraka zvezda, samo što je ovde postavljena naopačke.

 

luxing%201111.jpg

 

I unutrašnjost ima detalje sa Mercedesovih modela, a deo opreme između ostalog čine i 10-inčni ekran osetljiv na dodir i zadnja kamera.

 

luxing%2011.jpg

 

Autonomija sa jednim punjenjem iznosi oko 150 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije Porsche, ali je verna kopija: Kineski Macan za sponzoruše

 

163812-zotye%2011.jpg

 

Kineski Zotye je u medije stigao nakon predstavljanja modela SR-9, koji je ništa drugo nego jeftina kopija Porscheovog SUV modela Macan. Koliko su ta dva modela slična jasno je pokazala fotografija nesreće u kojoj su bliski susret imali Porscheov SUV i njegov kineski klon. Kako bilo, SR-9 je stigao, a uskoro će se nuditi u posebnoj Nunsheng verziji, što u prevodu znači boginja, a u svakodnevnom govoru se koristi za pripadnice tzv. ''celebrity scene''.

 

163811-zotye%201.jpg

 

Roze izdanje kineskog SUV-a neguje isti stil i u kabini. I dok su pojedini delovi enterijera izvedeni u roze boji, sedišta su presvučena belom kožom sa roze šavovima. Dodatno, Zotye će bez doplate na naslon za glavu ušiti inicijale vlasnice.

 

163813-zotye%20111.jpg

 

Osnovni Zotye startuje po ceni od oko 16.000 USD, dok će verzija Nunsheng sa 2.0 turbo benzincem od 190KS koštati ne tako malih 26.000 USD. Kineska ''boginja'' će premijerno biti prikazana na Shangai Auto Showu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinogold K01: kineski Citroen C4 Grand Picasso

 

singold%201.jpg

 

Kinezi nastavljaju da kopiraju dizajn automobila zapadnih proizvođača, a njihova nova žrtva je Citroen C4 Grand Picasso. U ovom trenutku i nema mnogo detalja, sem da je na ovim renderima novi MPV model K01 iz kineske kompanije Sinogold.

 

singold%2011.jpg

 

Ipak, u odnosu na francuski original, Sinogold K01 je dobio izmenjeni prednji deo, dok na više informacija moramo još da sačekamo. 

 

singold%20111.jpg

 

Takođe, Sinogold osim ovog MPV-a planira i SUV model K03 i sedan G01.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAIC BJ80 PHEV sa hibridnim pogonom

 

164498-beijing%2011.jpg

 

Terensko vozilo BJ80 koje proizvodi kineski BAIC (čiji izgled je inspirisan legendarnom Mercedesovom G klasom), dobija novu verziju.

 

164499-beijing%20111.jpg

 

U pitanju je plug-in hibridna varijanta BAIC BJ80 PHEV, jedna od premijera ovogodišnjeg sajma automobila u Šangaju.

 

164497-beijing%201.jpg

 

Dok ne stigne više informacija, pretpostavlja se da automobil kombinuje benzinski motor, elektromotor i 4x4 pogon, kao i da je moguća vožnja i samo na elektropogon (nekoliko desetina km).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lifan Xuanlang: Kineski S-Max 2.5 puta jeftiniji

 

164656-lifan%201.jpg

 

Minivan Lifan Xuanlang, čija je prodaja ovih dana počela u Kini još kada je prvi put predstavljen prošle jeseni na sajmu automobila u Guangdžou, definisan je kao klon Forda S-Max. Dizajneri Lifana preuzeli su spoljni i unutrašnji izgled Fordovog monovolumena s tom razlikom da je kineska verzija nešto manja od originala. S-Max je dug 4.72 m, dok je Xuanlang kraći za 7.6 cm, međuosovinsko rastojanje prvog je 2.85 m, a kod drugog 2.78 m, što je dovoljno prostora za tri reda sedišta. Xuanlang u ponudi je sa četiri motora, tako da kupci mogu da biraju između tri atmosferska četvorocilindarska benzinca - 1.8 i 2.0 od 133 i 141 KS i 1.5 turbo dizela od 141 KS. Snaga atmosferskih motora prenosi se petostepenim manuelnim menjačem, a uz motor 2.0 u ponudi je i CVT menjač s kontinuirano varijabilnim prenosnim odnosima. Kao opcija za 1.5 turbo dizel u ponudi je automatski menjač sa osam stepena prenosa. Na spisku dodatne opreme pored ostalog nalazi se i startovanje motora na dugme, aautomatski klima uređaj, stakleni krov…

U Kini cena Lifan Xuanlanga kreće od 80.000 juana, to je nešto više od 11.600 dolara  što znači da je dva i po puta jeftiniji od Forda S-Max.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Naravno da je to dobar auto kad su pokrali naš Evoque''

 

landwind%2011.jpg

 

Land Rover nije uspeo da pravnim putem zaustavi prodaju kineske kopije modela Evoque u toj zemlji. Da stvari budu još gore po ovog proizvođača, ''klon'' iz Kine se veoma dobro prodaje, što i ne čudi ako se zna da njegova cena iznosi oko 30% cene originala. Ako ste pratili automobilske vesti u poslednjih par godina, sigurno se sećate kineske kompanije Landwind i njihovog modela X7, koji je u stvari ''prekopirani'' Range Rover Evoque.

 

122187-landwind%201.jpg

 

Model X7 lansiran je u Kini 2014, što je ozbiljno razljutilo čelnike kompanije Jaguar Land Rover (JLR) s obzirom da je jeftini klon ugrozio prodaju originalnog modela Evoque u toj zemlji.

 

122190-landwind%201111.jpg

 

Kao za sve velike proizvođače automobila, a posebno za one koji su specijalizovani za izradu premijum vozila, i za JLR kinesko tržište je jedno od pojedinačno najvažnijih, ako ne i najvažnije u svetu. Svaki poremećaj prodaje u Kini odražava se na ispunjenje godišnjih planova i može da u znatnoj meri ugorzi poslovanje auto-kompanije. Zato je JLR osim medijske ofanzive, pokušao da stane na put prodaji modela X7 legalnim, sudskim putem, ali mu to nije pošlo za rukom.

 

134859-landwind%201.jpg

 

''(U Kini) ne postoji zakon koji bi mogao da nas zaštiti. Jednostavno, moraćemo da prihvatimo stvari onakve kakve jesu'', izjavio je 2015. prvi čovek kompanije, Ralf Spet.

 

134861-landwind%20111.jpg

 

Tako je Landwind nastavio sa nesmetanom prodajom kopije, za kojom vlada velika tražnja u Kini. Da je X7 veoma važan model u njihovoj gami potvrđuje podatak da je to najprodavaniji Landwind automobil.

 

134860-landwind%2011.jpg

 

''Naravno da se dobro prodaje, to je dobar automobil. Mi (u JLR) to najbolje znamo, jer (X7) i jeste naš automobil'', ironično je primetio Ralf Spet.

 

134862-landwind%201111.jpg

 

U poslednjem pokušaju da zaustavi prodaju Landwinda X7, Land Rover se pozvao na patentna prava u Kini, ali su tamošnje vlasti iznenada proglasile patent modela Evoque nevažećim. Obrazloženje je bilo da se automobil pojavio u javnosti godinu dana pre nego što je Land Rover zaštitio dizajn vozila u kineskom patentnom zavodu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineski Chery tuži Mercedes Benz zbog plagijata

 

chery%20eq%201.jpg

 

Modeli proizvođača autombila iz Kine veoma često liče na modele evropskih brendova, pre svega vizuelno, što je zahvaljujući medijima artikulisalo mišljenje da se radi o plagijatima. Koliko je to tehnički i tehnološki utemeljeno malo se ko bavio, ali ostalo je da su neki kineski modeli kopije evropskih. Sada se dogodio obrnut slučaj. Kineska kompanija Chery Automobile tvrdi da Mercedesov EQ veoma podseća na ime njenog automobila eQ. Kako prenosi Reuters, kineski proizvođač Chery Automobile uputio je tamošnjoj kancelariji za robne marke tužbu u kojoj traži zaštitu svog brenda, kao i da se Mercedes Benz liniji električnih automobila zabrani prodaja u Kini. Naime, Mercedes Benz je prošle godine predstavio koncept svog električnog automobila pod nazivom EQ. Kineski proizvođač tvrdi da se njegov dvosed na baterije zove eQ, a ime je zaštitio pre dve godine.

 

mercedese%20eq.jpg

 

''Mercedesov EQ i naš eQ gotovo su isti, a oba proizvoda su električni automobili. Ako uđe na kinesko tržište, uticaće na našu robnu marku'', izjavila je Reutersu portparolka Chery-a. U Mercedes Benz-u nisu bili dostupni za komentar. Međutim, ako Chery uspe u svojoj nameri, to će biti ozbiljan udarac za nemačkog proizvođača s obzirom da se u Kini proda više električnih automobila nego u ostatku sveta zajedno. Mercedes Benz najavio je da će koncept EQ u serijsku proizvodnju ući do kraja ove decenije, a proizvodiće se u nemačkim fabrikama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford koči Kineze: Sporno im ime automobilskog brenda Lynk & Co

 

lynk%2001%20suv.jpg

 

Američka kompanija smatra da ime kineskog auto-brenda Lynk & Co previše podseća na naziv čuvene marke Lincoln, koja je u vlasništvu Forda. Fordu smeta ova sličnost u imenima dva brenda, piše Automotive News i prenosi reči portparola američkog proizvođača automobila koji najavljuje da će pravnim sredstvima pokušati da spreči Lynk & Co da se registruje pod tim nazivom u SAD. ''Brend Lincoln ima bogatu 100-godšnju tradiciju i mi ćemo zaštititi njegovu reputaciju'', kažu u Fordu. Portparol američke kompanije naveo je i da ime kineske auto-marke može da zbuni potencijalne kupce Lincolna.

 

lynk_co_03%2011.jpg

 

Lynk & Co je nova automobilska marka u vlasništvu kineske kompanije Geely, koja između ostalog poseduje i Volvo. Prvi Lynk & Co model - SUV 01, predstavljen je u jesen 2016, a modeli ovog brenda bazirani su na tehnologiji Volvoa. Planirano je da se vozila izrađuju u Kini, a osim u SAD prodavaće se i u Evropi. Kineska kompanija tvrdi da je jedan od aduta ovog modela njegova stalna povezanost sa Internetom i mogućnost da, kada jednom dospe na tržište, Lynk & Co 01 bude konstantno unapređivan novim interfejsom i aplikacijama. Takođe, vlasnici će moći da nadziru svoje vozilo kada je parkirano putem smartfona. Geely je inače podneo prijavu Američkom patentnom zavodu još u novembru 2016, a informacija o tome javno je objavljena tek sredinom jula 2017.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zotye T800

 

zotye%20t800%2011.jpg

 

Kineska kompanija Zotye Auto je i do sada bila poznata po kopijama automobila iz Evrope (možda najbolji je primer njihovog modela SR8 - kopije Porschea Macan), pa još jedna u nizu takvih kreacija ne predstavlja iznenađenje. Ovde naime imamo patentne rendere koji pokazuju novi Zotye T800, pri čemu je odmah jasno da su kao uzor Kinezi ovde uzeli Range Rover.

 

zotye%20t800.jpg

 

Doduše, T800 je u odnosu na britanski original pretrepeo određene izmene na prednjem i zadnjem delu, ali ipak nedovoljno da se sakrije šta je Kinezima poslužio kao osnova.

 

zotye%20t800%20111.jpg

 

Za sada nema detalja o motorima koji će pokrerati T800, ali bi više informacija trebalo da bude dostupno uskoro, budući da će se premijera najverovatnije održati pre kraja godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Landwind X7 facelift još uvek izgleda kao kopija Range Rovera

 

172404-landwind%201.jpg

 

Istraživanja tržišta su pokazala da je kupcima SUV-ova i crossovera dizajn najavažnija karakteristika novog automobila. Zato i ne iznenađuje da Jaguar Land Rover dve godine vodi bitku sa kineskim Landwindom koji je besramno kopirao linije Range Rover Evoquea na svoj X7. Da stvar bude gora, dva automobila su predstavljena gotovo rame uz rame na automobilskom salonu u Guangzhou 2015. godine, s tim da je Landwindowa cena iznosila tek jednu trećinu Evoquove.

 

172407-landwind%201111.jpg

 

Sudske parnice su ipak, čini se, urodile plodom jer su Kinezi odlučili da redizajniraju X7, pa automobil sada izgleda nešto manje ''rangeroverovski''.

 

172406-landwind%20111.jpg

 

Opšti utisak, posebno gledano iz profila, i dalje podseća na Evoque, ali Kinezi su uspeli da zahvatima na prednjem grilu i zadnjem delu ipak umanje sličnosti.

 

172405-landwind%2011.jpg

 

X7 je obogaćen i novim motorom. Sada je tu, osim 187KS snažnog dvolitarskog benzinca, i 1.5 litarski turbo-punjeni benzinac sa 158KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineski Q7 košta oko 11.000 evra: Nosi oznaku Audija, izgleda poput Land Rovera

 

Changhe Q7

 

Na sajmu automobila u kineskom Guangzhouu predstavljen je Changhe Q7. Oznaka Q7 ne bi trebalo da vas zavara: Changhe Q7 nema ništa sa Audijevom ''Q-sedmicom'', osim činjenice da su oba modela - luksuzni crossoveri. Changhe Q7 je u stvari dizajnerski najsličniji Land Rover Discoveryju koji je često inspiracija kineskim dizajnerima.

 

Changhe Q7

 

Budući da je Changhe Auto brend u sastavu koncerna Beijing Auto (BAIC), ne čudi da je Q7 tehnički baziran na modelu Beijng Auto BJ20, kineskoj kopiji Jeepa Cherokee.

 

Changhe Q7

 

Iako spada u crossovere srednje veličine, unutrašnjost Q7 je nakrcana luksuznim detaljima poput električno podesivih kožnih sedišta, najmodernijeg infotainment sistema, digitalnih instrumenata...

 

173629-changhe%201111.jpg

 

Za pogon kineskog Q7 je zadužen 1.5 litarski turbo benzinac japanskog Mitsubishija. Razvija 150KS koje prenosi na prednje točkove preko 6-stepenog manuelnog ili CVT menjača sa kontinuirano varijabilnim prenosnim odnosima. Početak prodaje na kineskom tržištu je planiran za mart naredne godine po senzacionalno niskoj ceni - oko 90 hiljada juana, odnosno 11.430 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traum Meet 3:

Kopija Mercedesa GLC, nemačko ime, japanska tehnika, kineska cena

 

Traum Meet 3

 

Čak i u zemlji prepunoj plagijata, kompanija Zotye Auto je jedan od šampiona kopiranja u Kini. Skoro da Zotye u svojoj paleti nema modela koji nije ''negde viđen'', a da se ova taktika isplati pokazuju prodajne brojke. Od 28 hiljada automobila, koliko je prodato u prvoj godini proizvodnje (2007), Zotye je u 2016. kupcima isporučio 328.875 vozila. Samo kineskim kupcima, jer van najmnogoljudnije zemlje sveta Zotye uglavnom ima ''zabranu nastupa''.

 

Traum Meet 3

 

Zašto je to tako pokazuje novi model kompanije - crossover Traum Meet 3. Zotye je pre nekoliko godina razvio model SR7, crossover koji podseća na Audi Q3, ali čelnicima kompanije to nije bilo dovoljno.

 

Traum Meet 3

 

Shvatili su da se platforma može reciklirati za još neku kopiju jer do 2020. godine planiraju predstavljanje čak osam novih crossovera. U međuvremenu su lansirali novi brend i dali mu nemačko ime Traum (san), angažovali dizajnera koji je radio u Mercedesu…

 

Traum Meet 3

 

Zato ne čudi da je novi Traum Meet 3 flagrantna kopija Mercedesa GLC-klase. Pošto je zvanična promocija planirana za naredni mesec, podaci o Traumu Meet 3 su prilično šturi. Zna se da će crossover dužine 4.5 metra pokretati 1.5 litarski Mitsubishijev turbo-benzinac koji će snagu od 150 konja prenositi na prednje točkove preko 5-stepenog manuelnog ili CVT menjača. Glavni adut biće cena: Traum Meet 3 u osnovnoj verziji neće koštati više od 70 hiljada juana (oko 9.000 evra), što znači da će mnogim vozačima biti ispunjen ''san'' - da voze Mercedesov crossover, makar kopiju…

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traum MA501 - kineska kopija Mazde CX-4

 

175653-traum 11.jpg

 

Kineski Zotye Auto je i do sada bio poznat po kopiranju modela brojnih marki (Porsche, Volkswagen, Audi...), a sada istim putem ide i njihov podbrend Traum. Traum će naime u aprilu na sajmu automobila u Pekingu prikazati i model MA501, njihovu kopiju Mazdinog kompaktnog crossovera CX-4.

 

175652-traum 1.jpg

 

MA501 će se u prodaji pojaviti u drugoj polovini godine, i to 1.5 litarskim Mitsubishijevim turbo benzincem sa 150KS, u paru sa manuelnim ili automatskim menjačem. U oba sluča pogon je samo na prednje točkove budući da 4x4 verzija nije u planu.

 

175654-traum 111.jpg

 

MA501 je nešto veći od Mazde CX-4, jer je dugačak 4680 mm, širok 1868 mm, visok 1625 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2720 mm. Za poređenje, Mazda CX-4 je dugačka 4633 mm, široka 1840 mm, visoka 1535 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2700 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qifeng Auto K7: Upoznajte umanjenu kinesku kopiju legendarne G klase

 

qifeng 1.jpg

 

Kineske kopije popularnih evropskih modela nisu ništa novo, ali ova kopija će vas itekako iznenaditi. Nakon BMW-a X5, Range Rovera i Porschea red je došao i da se iskopira jedan rasni terenac. Naravno, legendarna G klasa je prepoznatljiva u celom svetu, a u Kini se nudi i u smanjenoj verzijii. Nalazi se u ponudi kompanije Qifeng Auto i nosi oznaku K7.

 

qifeng 11.jpg

 

Ne samo da se radi o umanjenoj verziji poznatog terenca, već su Kinezi odlučili da ovaj dizajn iskoriste za LSEV (low-speed electric vehicle) segment vozila s električnim pogonom, koji je izuzetno popularan u kineskim gradovima.

 

qifeng 111.jpg

 

A to znači da je na raspolaganju električni pogon snage do 7KS, što u kombinaciji odgovarajućih baterija obezbeđuje autonomiju od solidnih 170 km. Maksimalac je ograničen na 50 km/h.

 

qifeng 1111.jpg

 

3.3 metra dug automobilčić u Kini košta oko 25.000 juana ili oko 3.200 evra, uključujući infotainment sistem sa GPS navigacijom i Wi-Fi povezivanjem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...