Jump to content
FAS Goran
misar

Stilo 1.9 JTD - greška Po401

Recommended Posts

Imam fiat stilo 1.9 2006 g i upalila se lampica na motoru ona kao ventil.Išao sam na dijagnostiku i

pokazalo je grešku Po401.Majstor je onda očistio egr ventil i map sentor.

Kada sam poništio grešku nije je bilo par sati i opet se pojavila,ne u vožnji nego kada auto stoji u leru.

Da li neko zna u čemu je problem?

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoj da ga cistis, to je samo bespotrebno bacanje para kod JTD masina

sam EGR ventil je kod njih lose napravljen

blindiraj ga i sama masina ce ti raditi mnogo bolje

taj zahvat kosta 10-15e u vrh glave

imas na forumu dosta postova oko EGR ventila i protokomera

pa procitaj i videces o cemu je rec

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je nedovoljan protok gasova u egr-u šta će biti ako ga zatvorim?

Hoće li se ugasiti lampica jer neće biti nikako gasova?

Inače auto vuče dobro i nemam problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neće, samo će okolina da ima malo štetnije gasove i to je sve

ponavljam, EGR ventil kod JTD mašina je loše napravljen

kod MultiJet-a je ta greška ispravljena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti auto dobro ubrzava, ako pri tom ne dimi, ako se ne guši, ne ukidaj ga - nikako. Ako je EGR (ukoliko je uopšte u pitanju taj ventil koji izaziva paljenje lampice motora) zapao u takvo stanje da se posle čišćenja opet pali lampica - treba razmišljati da li on uopšte pravi problem. Moguće je da ti pravi "zvrčku" jedna mala napravica koja u saradnji sa centralnom kompjuterskom jedinicom motora reguliše protok vazduha a nalazi se iza filtera za vazduh- (MAF senzor, ili ti protokomer). Čišćenje detaljno ovog elektronskog uredjajčića može da da pozitivne rezultate. Sve ostale stvari koje uzrokuju paljenje lampice motora manifetuju se drastičnije - auto se guši, dimi, i potrebno je spremiti malko vremena za detaljan pregled motora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je prešao 139000 i brojač nije diran to mi majstor rekao.Auto stvarno ide dobro i ubrzava bez problema.

Pokušat ću da očistim i MAF senzor i još jednom EGR pa ću da vidim.

Ako se bude opet palila možda ga zatvorim.

Hvala momci na odgovorima što bi rekli u Bosni prava ste raja.

Veliki pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Auto je prešao 139000 i brojač nije diran to mi majstor rekao.Auto stvarno ide dobro i ubrzava bez problema.

jel ti motor "trza" na malim obrtajima ?

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak tu dijagnostiku treba znati rastumačiti.

Hoću reći majstor koji ima dijagnostiku ne mora da bude i dobar majstor, a ono što se prijavi kao greška ne mora biti u uzrok već posledica, a može da ne bude ni jedno ni drugo.

Problem sa egr ventilom prate problemi u vožnji, a ti ih nemaš.

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod majstora i ponovo sam očisio egr i kada smo sve vratili pratili smo venti preko

dijagnostike.U suštini ja kao laik sam to otprilike vidio ovako:

Kad je auto na leru egr otvoren 95%.Čim dodaš gas egr otvoren 3% i tako probali više puta,

međutim desi se nešto i ne otvori ga svaki put na vreme.Kasni možda pet šest sekundi i onda ga otvori a

kompjuter mi prijavi grešku.Znači on radi, samo malo zakasni i vjerovatno zato nemam problema sa vučom i

dimom.Ne znam jesam li u pravu neka me majstori isprave.

Može li u tom slučaju da zeza napon?

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne verujem da je napon pre sumnjam na mehanicko glavljenje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kad je auto na leru egr otvoren 95%.Čim dodaš gas egr otvoren 3% i tako probali više puta,

međutim desi se nešto i ne otvori ga svaki put na vreme.Kasni možda pet šest sekundi i onda ga otvori a

kompjuter mi prijavi grešku.Znači on radi, samo malo zakasni i vjerovatno zato nemam problema sa vučom i

dimom.

pozdrav

Sve si sam ustanovio. 5-6 sekundi kašnjenja. Zaglavljuje leptir, a to je dovoljno vreme da ga senzor odmah prijavi kompu, a ovaj upali lampicu. E sad zbog tih 5-6 sekundi nemaš osećaj da ti auto kasni u odzivu na dodati gas, medjutim stvar će se vremenom pogoršavati (ovo je više nego sigurno), do onog momenta kada bude počeo da ti pravi probleme kada im se najmanje nadaš. A to je kad je motor zagrejan - a tebi leptir ostane otvoren-odnosno zaglavljen u najgorem položaju, odnosno kada se motor bio ohladio! Motor umesto svežeg i hladnog vazduha dobije vreo dim, pa počne manifestacija kao kad benzinac trokira. Iz auspuha spektar dimova....Pokušaj da pročistiš EGR ako ikako može, ako ne - ukidaj ga (ili kupi nov). Upaljena lampica motora može da nervira.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod majsora i stavio sam neki polovan egr i već tri dana lampica se ne pali.

Koliko će trajati ne znam.Auto ide isto kao i prije.Nisam primjetio nikakvu razliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koliko će trajati ne znam.Auto ide isto kao i prije.Nisam primjetio nikakvu razliku.

vremenom će ti se opet pojaviti isti problem sa EGR-om

blindiraj ga sledeći put.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nema potrebe da se blindira. Ja sam danas prvi put obavio operaciju ciscenja EGR-a na Stilu Mjet 2004. Kad sam odvojio elektromagnetni deo primetio sam da je sam ventil unutar EGR-a poptpuno zaribao, zakovao! Pomucio sam se da ga odglavim i sve zajedno ispirao Wurth Brake Cleaner sprejom, sve dok nije izlazila potpuno cista tecnost, a sam ventil mogao lagano da se pomera rukom. Sklopio sve nazad i auto radi kao preporodjen.

 

Inace, sinoc sam kao i ti imao gresku P0401. 

Edited by lalajko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh, tek sad videh da je poslednja poruka iz 2009-te... Izvinjavam se sto vadim temu iz naftalina, koristio sam pretragu da ne otvaram novu temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...