misar 0 Posted October 21, 2009 Imam fiat stilo 1.9 2006 g i upalila se lampica na motoru ona kao ventil.Išao sam na dijagnostiku ipokazalo je grešku Po401.Majstor je onda očistio egr ventil i map sentor.Kada sam poništio grešku nije je bilo par sati i opet se pojavila,ne u vožnji nego kada auto stoji u leru.Da li neko zna u čemu je problem?Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted October 21, 2009 po401 nedovoljan protok gasova u egr kolu Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted October 21, 2009 ako je JTD masina, blindiraj EGRne znam kako je kod MultiJet-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
misar 0 Posted October 22, 2009 Možda moram ponovo očistiti egr i šta mu znači nedovoljan protok?Mašina jeste jtd ali ne znam ni ja kako je kod MultiJet-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted October 22, 2009 (edited) nemoj da ga cistis, to je samo bespotrebno bacanje para kod JTD masinasam EGR ventil je kod njih lose napravljenblindiraj ga i sama masina ce ti raditi mnogo boljetaj zahvat kosta 10-15e u vrh glaveimas na forumu dosta postova oko EGR ventila i protokomerapa procitaj i videces o cemu je rec Edited October 22, 2009 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
misar 0 Posted October 23, 2009 Ako je nedovoljan protok gasova u egr-u šta će biti ako ga zatvorim?Hoće li se ugasiti lampica jer neće biti nikako gasova?Inače auto vuče dobro i nemam problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted October 23, 2009 neće, samo će okolina da ima malo štetnije gasove i to je sveponavljam, EGR ventil kod JTD mašina je loše napravljenkod MultiJet-a je ta greška ispravljena Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted October 23, 2009 Kod mene još uvek fercera, da čuknem o drvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted October 23, 2009 (edited) koliko je presao ? Edited October 23, 2009 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted October 23, 2009 Ako ti auto dobro ubrzava, ako pri tom ne dimi, ako se ne guši, ne ukidaj ga - nikako. Ako je EGR (ukoliko je uopšte u pitanju taj ventil koji izaziva paljenje lampice motora) zapao u takvo stanje da se posle čišćenja opet pali lampica - treba razmišljati da li on uopšte pravi problem. Moguće je da ti pravi "zvrčku" jedna mala napravica koja u saradnji sa centralnom kompjuterskom jedinicom motora reguliše protok vazduha a nalazi se iza filtera za vazduh- (MAF senzor, ili ti protokomer). Čišćenje detaljno ovog elektronskog uredjajčića može da da pozitivne rezultate. Sve ostale stvari koje uzrokuju paljenje lampice motora manifetuju se drastičnije - auto se guši, dimi, i potrebno je spremiti malko vremena za detaljan pregled motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted October 23, 2009 i eger ima svoj vek,blizi si mikiju pa vidi kod njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
misar 0 Posted October 23, 2009 Auto je prešao 139000 i brojač nije diran to mi majstor rekao.Auto stvarno ide dobro i ubrzava bez problema.Pokušat ću da očistim i MAF senzor i još jednom EGR pa ću da vidim.Ako se bude opet palila možda ga zatvorim.Hvala momci na odgovorima što bi rekli u Bosni prava ste raja.Veliki pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted October 23, 2009 (edited) Auto je prešao 139000 i brojač nije diran to mi majstor rekao.Auto stvarno ide dobro i ubrzava bez problema.jel ti motor "trza" na malim obrtajima ? Edited October 23, 2009 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 26, 2009 (edited) Ipak tu dijagnostiku treba znati rastumačiti. Hoću reći majstor koji ima dijagnostiku ne mora da bude i dobar majstor, a ono što se prijavi kao greška ne mora biti u uzrok već posledica, a može da ne bude ni jedno ni drugo.Problem sa egr ventilom prate problemi u vožnji, a ti ih nemaš. Edited October 26, 2009 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
misar 0 Posted October 28, 2009 Bio sam kod majstora i ponovo sam očisio egr i kada smo sve vratili pratili smo venti prekodijagnostike.U suštini ja kao laik sam to otprilike vidio ovako:Kad je auto na leru egr otvoren 95%.Čim dodaš gas egr otvoren 3% i tako probali više puta,međutim desi se nešto i ne otvori ga svaki put na vreme.Kasni možda pet šest sekundi i onda ga otvori a kompjuter mi prijavi grešku.Znači on radi, samo malo zakasni i vjerovatno zato nemam problema sa vučom idimom.Ne znam jesam li u pravu neka me majstori isprave.Može li u tom slučaju da zeza napon?pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 28, 2009 ne verujem da je napon pre sumnjam na mehanicko glavljenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted October 29, 2009 (edited) Kad je auto na leru egr otvoren 95%.Čim dodaš gas egr otvoren 3% i tako probali više puta,međutim desi se nešto i ne otvori ga svaki put na vreme.Kasni možda pet šest sekundi i onda ga otvori a kompjuter mi prijavi grešku.Znači on radi, samo malo zakasni i vjerovatno zato nemam problema sa vučom idimom.pozdravSve si sam ustanovio. 5-6 sekundi kašnjenja. Zaglavljuje leptir, a to je dovoljno vreme da ga senzor odmah prijavi kompu, a ovaj upali lampicu. E sad zbog tih 5-6 sekundi nemaš osećaj da ti auto kasni u odzivu na dodati gas, medjutim stvar će se vremenom pogoršavati (ovo je više nego sigurno), do onog momenta kada bude počeo da ti pravi probleme kada im se najmanje nadaš. A to je kad je motor zagrejan - a tebi leptir ostane otvoren-odnosno zaglavljen u najgorem položaju, odnosno kada se motor bio ohladio! Motor umesto svežeg i hladnog vazduha dobije vreo dim, pa počne manifestacija kao kad benzinac trokira. Iz auspuha spektar dimova....Pokušaj da pročistiš EGR ako ikako može, ako ne - ukidaj ga (ili kupi nov). Upaljena lampica motora može da nervira. Edited October 29, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
misar 0 Posted November 2, 2009 Bio sam kod majsora i stavio sam neki polovan egr i već tri dana lampica se ne pali.Koliko će trajati ne znam.Auto ide isto kao i prije.Nisam primjetio nikakvu razliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted November 2, 2009 Koliko će trajati ne znam.Auto ide isto kao i prije.Nisam primjetio nikakvu razliku.vremenom će ti se opet pojaviti isti problem sa EGR-omblindiraj ga sledeći put..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
misar 0 Posted November 3, 2009 Vjerovatno ću tako i uraditi.Hvala svima na trudu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lalajko 0 Posted December 24, 2013 (edited) Mislim da nema potrebe da se blindira. Ja sam danas prvi put obavio operaciju ciscenja EGR-a na Stilu Mjet 2004. Kad sam odvojio elektromagnetni deo primetio sam da je sam ventil unutar EGR-a poptpuno zaribao, zakovao! Pomucio sam se da ga odglavim i sve zajedno ispirao Wurth Brake Cleaner sprejom, sve dok nije izlazila potpuno cista tecnost, a sam ventil mogao lagano da se pomera rukom. Sklopio sve nazad i auto radi kao preporodjen. Inace, sinoc sam kao i ti imao gresku P0401. Edited December 24, 2013 by lalajko Quote Share this post Link to post Share on other sites
lalajko 0 Posted December 24, 2013 Huh, tek sad videh da je poslednja poruka iz 2009-te... Izvinjavam se sto vadim temu iz naftalina, koristio sam pretragu da ne otvaram novu temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites