Jump to content
FAS Goran
piromaniak

Fiat Punto mk.2 - problem sa menjačem / ''ispada'' iz brzine / teško ide u brzine

Recommended Posts

Prosle jeseni sam pisao o problemu sa tezim saltanjem tj. izbacivanjem iz brzina i tako vozio cele zime,da bi sa dolaskom toplijih dana nestali problemi potpuno,sve do ovih hladnijih jutara.Ne verujem da je do lamele jer auto dobro vuce u svim brzinama,a i menjac ne krci iako su me majstori upucivali na zamenu lamele.E sad pitanje je sta je to cemu smetaju nize temperature,ako iko ima ikakvu ideju ili iskustvo. Inace cilindar kvacila u kabini sam menjao prosle godine i nista se drasticno nije promenilo.

Edited by acasm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako već ne čitaš gore šta sam ti napisao možemo ponovo. Kada je toplo vreme na kojoj visini ti odvaja kvačilo.

Uporedi to ali po hladnom vremenu i sa hladnim motorom.

Jednostavno loša gumica u gornjem cilindru pa kada je hladno ona se ukruti i umesto da određenu količinu ulja pogura jednostavno veći deo prođe pored nje i sasvim mali uspe da sabije. Zato je kvačilo skroz nisko i pedala zna često da zaglavljuje. 

Kada se motor ugreje ili kada je spolja toplo gumica dobije na elastičnosti , mada je i dalje kvačilo niže nego što treba.

Treba razlikovati da li se teško šalta zbog kvačila ili zbog sajli ili čak problema u samom menjaču.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovana gospodo, imam dvojku 8v i problem sa curenjem menjackog ulja u "zvono" iz menjaca nemam pojma odakle, onda mi zamaze lamelu pa ona kliza kad ocepim gas. Majstori se listom izcudjuju i uzimaju pare za neke "popravke", a problem i dalje stoji. Da li je menjac rikavela, i da li je neko imao nesto slicno. Ako je menjac tropa, gde da uzmem u okolini Bg. polovan ali ispravan

E imam slican problem kao gore naveden. NIkako ljudima objasniti sta mi je puklo, i danas mi kolega kaze da se to govno zove "zvono". Uglavnom nasao sam novo za nekih 10e ali treba sutra da narucim. E sad imam jos problema, menjac lepo menja tako da kontam da nije do njega, ali mi se pojavljuje problem kad stisnem do kraja kvacilo onda sklopoce kao dizel motor a ako ne radi to onda kad ga stisnem kao da ima neku gnedlu i onda prodje i mogu stisnuti do kraja. Pa me zanima sta bi to moglo biti da bih se mogao pripremiti kod majstora. Da znam sta me ceka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

90% je da se korpa ukopala ako osecas neki prelaz pod nogom kad stiskas kvacilo ali lakse ce neko utvrditi na licu mesta . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

 

Ja sam primetio jednu sitnicu na mom menjacu.Kad je ugasen auto,ubacim u prvu i ljuljam auto napred,nazad(to sam radio zbog donjeg nosaca,zato sto smo drugar i ja pokusali da skinemo stari,ali je pukao sraf,pa smo morali da zavarimo drugi),cuje se neki zvuk u menjacu(ne znam kako drugacije da se izrazim),kao da stekce.Ja se nadam da me je neko razumeo?

Inace i ja imam istu stvar,kad je hladno,da teze menja brzine,dok se malo ne ugreje.Menjao sam set kvacila,menjao donji nosac motora i neki put hoce da trese prilikom polaska.Kad podigne radnu temperaturu,tad pogotovo.Auto ima lepo ubrzanje i lepo vuce,ali taj problem nikako da resim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto se cuje kad ga gurkas ugasenog je najnormalnija stvar ;)

A teze ide verovatno zbog sajli menjaca ili zbog gusceg ulja u menjacu pa dok se sve to lepo ne zagreje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nedavno sam kupio fiat punto 1.2 2003 godiste i za sada radi dobro sve.Problem sa menjačem nastaje kad neko sedi na zadnjem sedištu onda neče da ubaci u cetvrtu brzinu,ako niko ne sedi na zadnjem sedištu onda ubacuje bez poblema u cetvrtu.ima neko resenja za ovaj problem?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde samo neka mi neko objasni kakve veze ima to dal neko sedi na zadnjem sedistu ili ne?!?

Pa punto ima sajle a ne krutu vezu pa samim tim to opterecenje na zadnjoj klupi je cista glupost!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj problem se sad malo drugacije manifestuje....

Sad dok je hladan sve radi kako treba.

Ali kad se auto zagreje,rucica menjaca postaje sve teza i teza za saltanje.

Ponekad i bas zeznuto za voznju.

E sad,jel moze to da bude zbog ulja,jer mi malo nelogicno da su sajle,ili je nesto trece?

Share this post


Link to post
Share on other sites

darkonije jesi probao one poluge na kraju sajli da ocistis, razradis i podmazes, kod mene na 1.9D se nalaze ispod akumulatora, verovatno su i kod tebe tu negde, ja ih sredim kad god nesto cackam tu dole, jer se vremenom napune i isprljaju pa je sve teze promeniti brzinu ... rucica postaje neprecizna i teska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je prljavstina,stalno bi bila teska rucica,al  mogao bi malo da zamazem te zglobove.

Nece da smeta u svakom slucaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

Problem je sledeći: kad je auto hladan menjač radi kao lutka, ali kad se zagreje a posebno kad vozim uz planinu jedva prebacim iz brzine u brzinu.

Čim malo provozam po ravnici ili nizbrdici on se raskravi i lakše ide. Problem je još što se dešava (isto kad se zagreje) da mu papučica kvačila ostaje dole kad je pritisnem.

Promenio sam set kvačila, i sa WD je majstor nešto podmazivao (kod papučice i pod naubom na izlazu sajlu kvačila valjda). I tako, problem još uvek postoji, pa ako imate neki predlog....

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije je crkao cilindar kvacila u kabini...Mislim da tvoj auto nema sajlu,ali opet,neka me neko ispravi ako gresim. Cim ti ostaje pedala na patosu,treba priveriti cilindar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cilindri. Meni nije vraćao pedalu kvačila onaj u motornom prostoru.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj u motornom prostoru, ali ne mora da se menja. Kako kazu majstori a i Goran je jednom rekao, moze da se obradi za 1/10 i posle ne pravi probleme. Mozda je i ulje lose, pa kada je hladno ono je gusce a kada se zagreje ono se razredi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...