acatodsm 0 Posted September 22, 2013 (edited) Prosle jeseni sam pisao o problemu sa tezim saltanjem tj. izbacivanjem iz brzina i tako vozio cele zime,da bi sa dolaskom toplijih dana nestali problemi potpuno,sve do ovih hladnijih jutara.Ne verujem da je do lamele jer auto dobro vuce u svim brzinama,a i menjac ne krci iako su me majstori upucivali na zamenu lamele.E sad pitanje je sta je to cemu smetaju nize temperature,ako iko ima ikakvu ideju ili iskustvo. Inace cilindar kvacila u kabini sam menjao prosle godine i nista se drasticno nije promenilo. Edited September 22, 2013 by acasm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 22, 2013 cilindri ili sajle.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 22, 2013 Sajle sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 22, 2013 Ako već ne čitaš gore šta sam ti napisao možemo ponovo. Kada je toplo vreme na kojoj visini ti odvaja kvačilo.Uporedi to ali po hladnom vremenu i sa hladnim motorom.Jednostavno loša gumica u gornjem cilindru pa kada je hladno ona se ukruti i umesto da određenu količinu ulja pogura jednostavno veći deo prođe pored nje i sasvim mali uspe da sabije. Zato je kvačilo skroz nisko i pedala zna često da zaglavljuje. Kada se motor ugreje ili kada je spolja toplo gumica dobije na elastičnosti , mada je i dalje kvačilo niže nego što treba.Treba razlikovati da li se teško šalta zbog kvačila ili zbog sajli ili čak problema u samom menjaču. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivkovic 0 Posted September 22, 2013 Postovana gospodo, imam dvojku 8v i problem sa curenjem menjackog ulja u "zvono" iz menjaca nemam pojma odakle, onda mi zamaze lamelu pa ona kliza kad ocepim gas. Majstori se listom izcudjuju i uzimaju pare za neke "popravke", a problem i dalje stoji. Da li je menjac rikavela, i da li je neko imao nesto slicno. Ako je menjac tropa, gde da uzmem u okolini Bg. polovan ali ispravanE imam slican problem kao gore naveden. NIkako ljudima objasniti sta mi je puklo, i danas mi kolega kaze da se to govno zove "zvono". Uglavnom nasao sam novo za nekih 10e ali treba sutra da narucim. E sad imam jos problema, menjac lepo menja tako da kontam da nije do njega, ali mi se pojavljuje problem kad stisnem do kraja kvacilo onda sklopoce kao dizel motor a ako ne radi to onda kad ga stisnem kao da ima neku gnedlu i onda prodje i mogu stisnuti do kraja. Pa me zanima sta bi to moglo biti da bih se mogao pripremiti kod majstora. Da znam sta me ceka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 28, 2013 90% je da se korpa ukopala ako osecas neki prelaz pod nogom kad stiskas kvacilo ali lakse ce neko utvrditi na licu mesta . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted September 30, 2013 Pozdrav svima. Ja sam primetio jednu sitnicu na mom menjacu.Kad je ugasen auto,ubacim u prvu i ljuljam auto napred,nazad(to sam radio zbog donjeg nosaca,zato sto smo drugar i ja pokusali da skinemo stari,ali je pukao sraf,pa smo morali da zavarimo drugi),cuje se neki zvuk u menjacu(ne znam kako drugacije da se izrazim),kao da stekce.Ja se nadam da me je neko razumeo?Inace i ja imam istu stvar,kad je hladno,da teze menja brzine,dok se malo ne ugreje.Menjao sam set kvacila,menjao donji nosac motora i neki put hoce da trese prilikom polaska.Kad podigne radnu temperaturu,tad pogotovo.Auto ima lepo ubrzanje i lepo vuce,ali taj problem nikako da resim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted September 30, 2013 To sto se cuje kad ga gurkas ugasenog je najnormalnija stvar A teze ide verovatno zbog sajli menjaca ili zbog gusceg ulja u menjacu pa dok se sve to lepo ne zagreje Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted September 30, 2013 U brate,onda extra Ja sam mislio da cu morati da pucam pare da se to sve rasklopi i pogleda.Hvala puno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted September 30, 2013 Nije extra nego zameni ulje u menjacu i podmazi sajle da ti nebi zimus otkazale po najvecem minusu Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted October 1, 2013 Pa mogao bih realno. Pitaj Boga kada je poslednji put zamenjeno ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavkob 1 Posted November 4, 2013 (edited) Nedavno sam kupio fiat punto 1.2 2003 godiste i za sada radi dobro sve.Problem sa menjačem nastaje kad neko sedi na zadnjem sedištu onda neče da ubaci u cetvrtu brzinu,ako niko ne sedi na zadnjem sedištu onda ubacuje bez poblema u cetvrtu.ima neko resenja za ovaj problem? Edited November 4, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 4, 2013 Jel na zadnjem sedistu s leve ili desne strane? Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavkob 1 Posted November 4, 2013 (edited) sa desne strane,iza suvozaca Edited November 4, 2013 by slavkob Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted November 4, 2013 Ajde samo neka mi neko objasni kakve veze ima to dal neko sedi na zadnjem sedistu ili ne?!?Pa punto ima sajle a ne krutu vezu pa samim tim to opterecenje na zadnjoj klupi je cista glupost! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 4, 2013 A jel 3v ili 5v punto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkonije 0 Posted November 9, 2013 Moj problem se sad malo drugacije manifestuje....Sad dok je hladan sve radi kako treba.Ali kad se auto zagreje,rucica menjaca postaje sve teza i teza za saltanje.Ponekad i bas zeznuto za voznju.E sad,jel moze to da bude zbog ulja,jer mi malo nelogicno da su sajle,ili je nesto trece? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted November 9, 2013 darkonije jesi probao one poluge na kraju sajli da ocistis, razradis i podmazes, kod mene na 1.9D se nalaze ispod akumulatora, verovatno su i kod tebe tu negde, ja ih sredim kad god nesto cackam tu dole, jer se vremenom napune i isprljaju pa je sve teze promeniti brzinu ... rucica postaje neprecizna i teska Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkonije 0 Posted November 9, 2013 Da je prljavstina,stalno bi bila teska rucica,al mogao bi malo da zamazem te zglobove.Nece da smeta u svakom slucaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted November 9, 2013 Pokusaj kad vec cackas, neces nista da izgubis, mozda i resis problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
blacksmith 0 Posted November 11, 2013 (edited) Pozdrav svima!Problem je sledeći: kad je auto hladan menjač radi kao lutka, ali kad se zagreje a posebno kad vozim uz planinu jedva prebacim iz brzine u brzinu.Čim malo provozam po ravnici ili nizbrdici on se raskravi i lakše ide. Problem je još što se dešava (isto kad se zagreje) da mu papučica kvačila ostaje dole kad je pritisnem.Promenio sam set kvačila, i sa WD je majstor nešto podmazivao (kod papučice i pod naubom na izlazu sajlu kvačila valjda). I tako, problem još uvek postoji, pa ako imate neki predlog.... Edited November 13, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 11, 2013 Najverovatnije je crkao cilindar kvacila u kabini...Mislim da tvoj auto nema sajlu,ali opet,neka me neko ispravi ako gresim. Cim ti ostaje pedala na patosu,treba priveriti cilindar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted November 11, 2013 Cilindri. Meni nije vraćao pedalu kvačila onaj u motornom prostoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted November 11, 2013 Taj u motornom prostoru, ali ne mora da se menja. Kako kazu majstori a i Goran je jednom rekao, moze da se obradi za 1/10 i posle ne pravi probleme. Mozda je i ulje lose, pa kada je hladno ono je gusce a kada se zagreje ono se razredi. Quote Share this post Link to post Share on other sites