Jump to content
FAS Goran
piromaniak

Fiat Punto mk.2 - problem sa menjačem / ''ispada'' iz brzine / teško ide u brzine

Recommended Posts

Proveri prvo duzu polu osovinu oce da struze kad je nosac motora los... Ceo motor se pomeri... Sagni se i pogledaj da li ima tragova na polu osovini...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem dok sam vozio mk1,i na kraju je bilo otvaraje menjaca i zamena lezajeva,a hoce i sinhroni da se pojedu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjač ležajevi sihroni tu je problem, rešenje polovan (pa na sreću) ili kod majstora pa na hiruški sto.

Međutim ima i treća opcija, teraj dok nestane. Meni se na tipa čuje isto tako malo u mestu na leru naročito dok je hladan. prva katastrofa u svaku narednu sve manje da se u 4 i 5 nečuje nimalo. I eto tako guram već 25 000 km. I ništa se nedešava ili sam ja navikao na taj zvuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja takodje mislim da je menjac, tj neki problem u menjacu, nailazio sam dosta puta na takve slucajeve ali ne znam sta bi tacno moglo da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima ! Evo i ja kupih punta 2002g 3v 16v ali odmah se pojavi problem . Prilikom kretanja u rikverc cuje se menjac da melje ali samo u rikverc . Otisao sam u servis ,majstor provozao 20-tak metara i rekao da je otisao zupcanik na rikvercu tako da bi trebao da se kompletno skine i zameni 1 ili 2 zupcanika . To zadovoljstvo bi me iznelo oko 160 eura .

Da li neko ima iskustva u ovome i postoji li neki jeftiniji majstor ? Ja sam iz ZR. u pitanju je Tocak servis . Mogu li tako jos voziti ili ga moram hitno popravljati ? Kaze da mi je tvrdo kvacilo i da postoji sansa da se korpa zakucala (njegove reci) ali auto lepo ide . Sta sa time da radim ? Posto sam vlasnik tek dva dana molim za savet ?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je tvrdo kvacilo sto se tice korpe nije te slagao a verovatno je u pravu i za zupcanik rikverca. Ako ce ti uzeti 160eur za ruke sa resavanjem problema zupcanika o njegovom trosku plus set kvacila je manje vise ok cena ali ako je zaista tako ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je problem samo kada ides u rikverc zasto bi ga dirao, dnevno ne prelazis ni 10m u rikverc. Za kvacilo je verovatno u pravu, ako nije mnogo tvrdo vozi jos neko vreme dok je to moguce (dok ne poostane bas tvrdo) pa ces ujedno videti i kako se ponasa menjac. Ponavljam samo ako nemas nikakav problem sa menjacem u voznji, da nista ne "melje, bruji, cvili " i ostali neprirodni zvukovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio u servis majstori podigli auto na dizalicu proverili ulje u menjacu i sve je ok ! Apsolutno nema nikakvih problema sa menjacem kad normalno vozim osim u rikverc i to samo kad se vozilo pokrene .Prilikom same voznje ili pokreta vozila unazad dok je menjac ubacen u rikverc cuje se da nesto melje i to prilicno. Predlozili su mi da skinu menjac i otvore ga . Takvo zadovoljstvo (samo ruke da skinu menjac i otvore ga) kosta 100 eura , a posle ce mo da vidimo .

Da li jos neko ima ovakav problem i mogu li tako voziti da se jos nesto tu ne pokvari ?

Ima li ko neku ideju ili savet ?

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

6000rsd su ruke za zamenu seta kvacila tako da je po meni to mnooogo posto ce i delovi kostati solidno. Okreni Gorana pa se konsultuj sa njim, razume se u menjace i korektan je ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

drug tog majstora sto ti trazi samo za skldanje mjenjaca 100 eura prekrizi iz liste i zobilazi ga u sirokom luku taj ce nastavili tako da cjeni svoje ruke ubrzo iz kante trazit hljeba meni su pazi mjenjali set kvacila znaci skidali mjenjac stavili nov set kvacila pa vratili mjenjac majstor uzeo za ruke 25 eura drug preko 30 eura nedavaj nikome a ako budes mjenjao set kvacila uzimaj samo luk nista valeo u mene je luk vec dvije godine bez problema..i jos nesto polovan mjenjac kompletan ti dodje 150 eura i manje bar je to kod mene lukov set kvacila korpa lamela i druk kostaju oko 70 eura kod mene toliko je mene kostalo.nadam se da sam ti malo bar otvorio oci sto se tice pojedinih majstora i kad ti budu mjenjali set budi uz njih ne odvajaj se jer znaju da ne promjene sve pa njima ostane po koji novi dio tipa korpa il druk lager.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...meni su pazi mjenjali set kvacila znaci skidali mjenjac stavili nov set kvacila pa vratili mjenjac majstor uzeo za ruke 25 eura...

Ti si u Trebinju i to je cena tamo, u Beogradu naročito, a po unutrašnjosti Srbije je samo malo jeftinije nego u Beogradu, skidanje menjača niko ne radi za 25 eura.

Slažem se sa drugima koji kažu da je za samo skidanje menjača na Puntu traženih 100 eura neuobičajeno velika suma, tj. veća nego što se inače taj rad naplaćuje. Naravno, ako je reč samo o skidanju menjača, bez menjanja bilo čega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ce ti ovlasceni Fiat servis, samo deru a nista bolje nedobijas u odnosu na bilo kog dobrog majstora. Pogledaj na forumu, imas par zaista dobrih majstora iz Bg-a koje kolege hvale na veliko, Goran i jos po neki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opis problema:

Punto mk2 1.2 El 8v

Kad je motor hladan tesko ubacuje u prvu. Prilikom saltanje 1 -> 2 takodje ide tesko odnosno ima zub.

Imam utisak da sta god da se desava taj zubic postaje sve veci. takodje ako vracam 2 -> 1 bude problem.

Od skoro sam primetio da kad ubacim u rikverc, ukljuci se rikverc svetlo i prilikom pustanaj kvacila cuje se krcanje, odnosno onda kad treba auto da krene. Ovo nema veze da li je motor hladan ili ne i koliko sam vozio pre toga. Izbacivanje i ponovnim ubacivanjem u rikverc problem nestaje.

Nema krcanja prilikom promene brzina.

Takodje u poslednje vreme zna malo da se zatrese prilikom kretanja odnosno prilikom pustanjaa kvacila, ne stalno ali desava se.

Ulje sam skoro menjao.

Sta dalje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telefon u ruke zakazi pregled kod gorana i pravac tamo ako se cuje neko krckanje to je znak da je nesto polomljeno u menjacu i da taj polomleni deo vrlo lako moze da zavrsi medju drugim delovima menjaca tj. Da shebe menjac totalno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krcanje se cuje kad pustim kvacilo u rikverc i to ne stalno nego retko.

Ovo za menjanje brzina 1 -> 2 -> 1 ostaje, moracu da zakazem pregled, samo se plasim da me kanta ne ostavi negde na putu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima

imam jedan maaaali problem, a ovaj forum mi je do sad puno puta pomogao, pa su neke stvari rađene i u uradi sam verziji

Jutros ja dodjem iz slovenije, skoro 500 km, i parkiram kola na parkingu ispred zgrade, simptomi pre toga, malo kljuckanje i skripanje pri motanju u levo, da bi pred parking pocelo lepo da se čuje kad se skreće. Aj rekoh idem na posao pa ću posle da teram majstoru, kad ono , ja upalim kola, a on nece ni u jednu brzinu, motor radi, šaltam brzine a on neće ni u 1 ni u rikverc, ni u ostale. Prva pomisao sreća pa sam došao iz slovenije i nije me ostavio na pola puta, druga pomisao, šta li je majku mu i gde ću sad s njim,treba mi šlep do majstora.

Ako neko ima ideju, tj može da me smiri i da mi kaže da je neka sajla :), nadam se ipak, da limože majstor to da opravi ako ga dovučem na parking???

Svaka ideja , sugestija je od pomoći, hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...