Jump to content
FAS Goran
piromaniak

Fiat Punto mk.2 - problem sa menjačem / ''ispada'' iz brzine / teško ide u brzine

Recommended Posts

Proveriću cilindar mada posle WD-a ne škripi i ne ostaje u patosu.

MIslite li da je on uzrok i otežanog "šaltanja" ili je u pitanju nešto u menjaču?

Majstora buni to što se problem sa otežanim menjanjem brzina posebno javlja prilikom duže vožnje uzbrdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WD je malo prudužio vek cilindru u kabini ali je on svakako pred vratima raja.

Što se tiče otežanog šaltanja kad se zagreje, majstor mi sad reče da su najverovatnije u pitanju sajle kvačila, jer i kad ih je podmazivao video je da je ona zaštitina guma propala.

Videću šta mi je činiti pa ću javiit kako se sve završilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri da liimas ulje u menjacu to mi lici na manjak ulja mozda ti curi negde na menjacu madzetne i tako .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima ulja u menjaču, ali ću ga svakako uskoro promeniti, kao i cilindar u kabini.

 Majstor gledao na kompu i izašlo mu da mi treba 75w85 sintetika(Total mi reče) 2.5 litara.

Ja imam neko uputstvo za punta 1.2 8v u kome stoji TUTELA CAR TECHNYX 1,6 litara.

Ako je neko menjao neka puca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To tvoje uputstvo sto imas je bolje :D  Tutela,mislim da ide oko 1,65l, uostalom pocece da curi kada dodje do max.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CAM00108.jpg


 Danas i hladan teško u brzinu, WD sredio stvar. Ovako je stanje zaštitnih guma na sajlama.

Ne izgleda baš najbolje? Cenim da prljavština ulazi unutra. Ima li ovih zaštitnih guma da se kupe ili idu u kompletu sa sajlama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razradi sajle i izoluj to sto se pokidalo ili cao sa sajlama. Korodirace tu na pocetku i puci ce na kraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo ljudi, sinoć kad sam krenuo sa semafora ubacim u prvu, sve ok, ubacim u drugu sve ok, ubacim u treću dam gas da krenem u četvrtu on izbaci iz brzine ( treće brzine ), i od tad sve brzine ostale tj. prva, druga, četvrda, peta, rade sasvim normalno, ništa mi ne koči ili bruji kad prebacujem, samo kad ubacim u treću i dam gas, ručica se vrati na ler, a ako ubacim u treću i polako držim gas i idem 40 na sat onda stoji u trećoj ali moram rukom da držim inače će se opet vratiti na ler ali ne tako naglo kao kad je pustim i dam gas, onda samo poleti ručica na ler. Da li neko može da mi pomogne, da neki savet, čisto da mi kaže šta može da bude dok sutra ga ne oteram kod majstora.

 

PREBLEDEO SAM, mislim da će me nešto u glavi strefiti  :harhar:

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servis Goran vas i tražim, čekao sam sutra da vas pozovem :) 

Pošto sam tu iz Zemuna, a majstor koji mi popravlja kola nije tu, ali preko fona kaže da je taj zupčasti otišao verovatno za 3 brzinu, da li mogu do vas da doteram da pogledate? Koliko bi koštalo da pogledate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat punto 1.2 8V, 2001. god. stojim u mestu, stisnuto kvacilo skroz, velikom silom uguram menjac u prvu, auto se mrduska i cuje se neki zvuk, ali auto i dalje stoji. U rikverc uopste ne mogu da ubacim, krchi. U voznji mogu da se menjaju brzine relativno normalno, pod uslovom da idu pod normalnim obrtajima (pri 40km/h u trecu itd...), inace jako tesko, krci i svasta... Kvacilo ne proklizava, znaci auto napuni obrtaje bez problema, i kad sam u brzini i stisnem kvacilo i nabijem gas, normalno onako motor se zavrti, znaci odvaja se lamela...

 

Nemam ni ideje sta bi moglo biti, molim za pomoc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ti je savet da odmah oteras auto kod majstora da ne bi negde stao(ne daj Boze),jer ti sam nista tu ne mozes da cackas. Ili menjac,ili ti ne odvaja lamela.

Послато са Telenor Touch Plus користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze probaj da podvuces nogu pod pedalu kvacila i da je izvuces maksimalno u vis. Ako ti bude lakse upao u prvu verovatno te zeza cilindar kvacila. Meni se desilo, negde sam to i pisao ovde, da je tesko ulazio u prvu i drugu, i to mi se desilo na putu. Ne znam zasto mi je to palo na pamet, ali podigao sam pedalu koliko sam mogao i posle toga je saltao najnormalnije. Od tada mi se taj problem nije ponovio.

 

Ali poseta majstoru ti ne gine, sto pre...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam otkrio novu stvar. Ako kvacilo stisnem do poda, onda je situacija takva, nece da ulazi u brzine, i ako ubacim dok je auto u mestu, trese se. Medjutim ako malko samo otpustim kvacilo (znaci negde na 1-2 cm od poda, a svakako mi visoko hvata, tako da je to jos uvek odvojena lamela) onda menjac skroz normalno lepo klizi u sve brzine bez ikakvih zvukova i trzaja i ista slicno. Obavio sam 3 telefonska razgovora i sva tri majstora su mi rekla isto, a to je da ne mogu ovako napamet da prepoznaju sta bi moglo biti, ali da sumnjaju na to da se probusila korpa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav narode, imam problem sa menjacem pa me zanimaju vasa misljenja, pre jedno 8 meseci sam menjao set kvacila s' tim sto majstor tada nije vratio ulje u menjac kada je zavrsio samo sto sam ja to nedavno primetio, problem je sto teze ulazi u prvu i drugu, retko kada udje lagano uglavnom uvek zapne pre nego sto ubacim do kraja u brzinu (nadam se da razumete), mozda su sihroni u pitanju, mozda nije problem do tog ulja, ne znam, sta vi mislite? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav narode, imam problem sa menjacem pa me zanimaju vasa misljenja, pre jedno 8 meseci sam menjao set kvacila s' tim sto majstor tada nije vratio ulje u menjac kada je zavrsio samo sto sam ja to nedavno primetio, problem je sto teze ulazi u prvu i drugu, retko kada udje lagano uglavnom uvek zapne pre nego sto ubacim do kraja u brzinu (nadam se da razumete), mozda su sihroni u pitanju, mozda nije problem do tog ulja, ne znam, sta vi mislite? :)

Imenjace.....jako je tesko ovako napamet dati tacnu dijagnozu. U svakom slucaju moras skinuti menjac ( moze i bez skidanja, ali mora auto biti ovde) , spakujes menjac na AKS......i mi ti servisiramo menjac. Nasa ponuda je da platis slanje AKS-om.....i popravku nama 1000 din. Ako ti odgovara ova Uskrsnja ponuda javi se posle praznika.......pozzzzzzzzz. P.S. Cena od 1000 din obuhvata ruke i porebne delove za popravku :):):):):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednjih nekoliko dana imam veliki problem na pocetku je menjac  tesko ulazilo u prvu i u rikverc, 

a sad tesko ide u sve, poslednja  dva dana primetio sam da i kvacilo zeza kao da nepovezuje kako treba stisnes ga do kraja pocne da skripi kao da ga nisi ni stisnuo.... Sta raditi u ovoj situaci ? :question:

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima na forumu.Juce sam na mom puntu zamenio auspuh i dok je auto bio na dizalici,rece mi majstor koji je namestao auspuh da mi je donji nosac menjaca los.Primetio sam da mi u zadnjih nekoliko dana teze ulazi u brzine.Jer neko imao slican problem i da li to moze biti problem sto tesko ide u brzine?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...