MS PK 7718 Posted April 28, 2014 Moze xenoni i Ic eventualno usisnu granu ako te ne mrzi, tempomat i sl. ne praktikujem u autu sa manuelnim menjacem Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 28, 2014 tempomat i sl. ne praktikujem u autu sa manuelnim menjacem To sam i ja pricao al aj sad..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 28, 2014 Bolje da si Cn stavio umesto takvih dzidzabidza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted April 28, 2014 Sa pogrešne strane pristupate problemu.Kod ovih naših problem bude sa zaglavljivanjem varijabilnih krilca koja se nalaze na delu gde dolaze izduvni gasovi. Dakle preko njih reguliše pritisak turbine kao i brzinu njene reakcije.Na kompresoru može da bude tanak sloj ulja od uljnih para i ne u nekoj količini koja bi trebala da zadaje probleme.Otprilike bacanje para.Ja sam to potpuno smetnuo sa uma, samo uzaludno bacanje para i vremena a efekat nikakav. Znaci kao sto Ivan reče, ne diraj dok je sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted April 28, 2014 Jedno pitanje, ako turbina jako tiho "zvizdi" a dobro povlaci, sta se desava sa njom? Sta bi trebalo da se radi, da se cisti ili popravlja? Ili ne dirati nista? Ako moze neko da odgovori, slican problem imam Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 28, 2014 Kvalitetno ulje i dokle god ga ne troši sve je OK. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 28, 2014 Jedno pitanje, ako turbina jako tiho "zvizdi" a dobro povlaci, sta se desava sa njom? Sta bi trebalo da se radi, da se cisti ili popravlja? Ili ne dirati nista? Ako moze neko da odgovori, slican problem imam Ko ti je rekao da je to problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanrs 0 Posted April 29, 2014 (edited) Dizao sam ga kod majstora kad sam radio nesto i primetio sam da ima ulja na jednom crevu, on rece da je to od intercoolera.. E sad, citao sam ovde, ne baca mi plavicasti dim, a i nivo ulja mi je normalan, ne trosi mi ulje Mislim u granicama normale... Da li je za brigu ili ? Zabolela bi me glava kad bih morao 250e da izvadim, koje nemam Edited April 29, 2014 by dejanrs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 29, 2014 Ako ne trosi ulje onda je ok to, to je od uljnih para kojih mora da ima + dugo vremena se talozi, nece mu skoditi ako skines interkuler i isperes ga benzinom, dobro isusis i vratis.Sent from my HTC Desire 601 using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
godzi82 5 Posted April 22, 2018 Poštovani, molim za savet. U pitanju je stilo 1,9 jtd 85kw. Naime, na plastičnom crevu usisa je poprilčno masno kao i onaj vakum na leptiru. Obzirom da auto održavam kod Gorana, pitao sam da mi operu interkuler kao i da prekontrolišu sva creva. Rečeno mi je ako ima ulja u interkuleru dzaba ga peres, to ukazuje na losu turbinu. Tj. prvo da se remontuje turbina, pa onda sve drugo. Zanima me da li je skoro neko cistio i turbinu, obzirom da meni ok vuce a i ne dimi uopste sto bi eventualno ukazivalo na losu turbinu. Hvala! Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 22, 2018 Ako i ulje ne trosi, nema promene u zvuku turbine, ne diraj je. Drugo je ako su je proveravali pa videli da ima lufta i sl. Inace, svaki jtd je tu po malo mastan.Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
godzi82 5 Posted April 23, 2018 Nisu je proveravali, mada su rekli da ce pogledati kad dodjem. Inace potrosio mi je jedno polje za nekih 9000 od prethodnog servisa, a ranije nije trosio ni kap..... Inace hteo sam ciscenje iz preventivnih razloga obzirom da to nije nista cisceno. Takodje sam hteo da cujem necije iskustvo za dekarbonizaciju motora ili nesto od sredstava tipa Wynns turbo cleaner... Quote Share this post Link to post Share on other sites