Nemanja87bgd 0 Posted March 12, 2013 Nemam problema Maki, ali zar čišćenje iste ne bi produžilo njen životni vek? Šta ako je toliko zaprljana da je samo pitanje vremena kada će crći? Da li ima neki negativan razlog zašto je ne bih očistio? Po meni to je deo koji se treba čistiti kao što se čisti leptir. Zar ne Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted March 12, 2013 izvezi ga na auto put i raspali 150-160 jedno stotinak kilo. pa ses da ocistis i turbinu i usis i izduv(auspuh) i najbitnije da sipas kvalitetno gorivo mol......pa svi ostali.a zezati se sa skidanjem pa ako ti se pokidaju srafovi pa tek onda muke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted March 12, 2013 Fića reče šta treba raditi..... Npr, protekle nedelje sam napravio skoro 700 km, od toga bar 600 km na auto-putu pri brzini od 120-140 km/h. Mogu ti reći da se oseti razlika u elastičnosti motora u nižim obrtajima. A najbolje je onda bar možda uraditi i taj remont turbine, kada si već rešio da uradiš čišćenje iste... Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted March 12, 2013 ne treba cackati dok radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted March 13, 2013 Prošlog leta sam išao za Veneciju i prešao 2000km, od toga 1500 po autoputu pri brzini od 120-130km/h sa čestim preticanjem, pogotovo šlepera po Italiji, pri brzini od 140-150km/h tako da sam je sigurno malo pročistio.Ali jeste pogledali slike sa početka posta? Mislite da će se turbina i približno očistiti velikom brzinom kao što može kad se rastavi? I drugo, oduševljenje ove dvojice sa Stilom i Multiplom posle čišćenja ne može da se poredi sa razlikom pre i posle produvavanja velikom brzinom. Ja samo hoću to što su uradili njih dvojica i da osetim bar približnu razliku u snazi. Produvavanjem velikom brzinom to sigurno neću postići a hteo bih da se i moja turbina sija kao ona na početku posta.E sad ja ne bih da dam 250e za kompletnu reparaciju već oko 80e koliko je rekao Miki da košta.Mnogo komplikujem jel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Testera 0 Posted March 13, 2013 Nema potrebe ni da bude čista kao na početku posta. Ne zanm o kom se motoru i automobilu radi, ali mnogo više ćeš dobiti čišćenjem map senzora, egr-a i leptira usisa, a to je nešto što možeš sam da uradiš i ako platiš neće biti mnogo.Ako ti baš treba snage, posle tog čišćenja uradiš remap. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vukajlo 4 Posted March 13, 2013 Sve zavisi u kakvom stanju ti je turbina, mozda ciscenjem dobijes "mnogo" ali i ne moras. Meni je npr. bolje vukao u niskim obrtajima i izgubio se neki "naprezuci" zvuk iz turba na visokim obrtajima. Definitivno sam mogao da ga vozim na niskim obrtajima (gde pre nisam mogao), ali su onda pocele da se cuju opruge zamajca u preniskim obrtajima a ocigledno povecanog obrtnog momenta. Problem sa ciscenjem turbine je to sto je grehota kad se vec skine i otvori da se posle ne stavi na balans masinu (koju imaju samo turbo servisi) i time potvrdi njeno stanje. To sto majstori prstima proveravaju osovinicu turbine i kazu "dobra je" to je ... (da ne kazem). Za pocetak probaj da ocistis usis (operi interkuler i creva) i videces razliku, a turbinu ne diraj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor1970 0 Posted March 13, 2013 Pitanje kako se proverava ispravnost Turbine na vozilu ima li na dijagnostici da se vide njene perfomanse i kako može da se utvrdi u kakvom je stanju i koliko može da traje još. U pitanju je Fiat Multipla 1,9 jtd 2001 godište. Ovo pitam iz iskustva da sve na vozilu ode bez dodatnih upozorenja kao na primer juče iz čista mira upali se lampica alternatora (to je moglo da se desi nedaj bože i u Grčkoj i šta onda možeš da se slikaš i plačeš) kada sam krenuo od kuće i sreća blizu imam električara i to sve sredio za manje od dva sata sa menjanjem lagera i rotora alternatora (sve sa rukama i delovima 7500 din.).pozdrav, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted March 13, 2013 Egr sam zatvorio, leptir očistio i protokomer promenio. Auto je Marea 1.9 jtd.Meni je zamajac po rečima majstora u dobrom stanju a slažem se sa tobom da jeste grehota ne proveriti njeno stanje ako se već otvara ali to košta 250e a samo čišćenje 4 puta manje. Reci mi gde si i šta si radio na tvojoj turbini? Jel samo čišćenje i koliko te je koštalo?Jel možeš na slici nekoj da mi obeležiš gde je interkuler i koja creva treba da skinem i operem (možda ih i zamenim ako su dotrajala)? Nisam to nikad radio pa ni ne znam gde je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted March 13, 2013 Vođen ovom putanjom vazduha mislim da ću naći taj interkuler ali me plaši da li smem svako crevo koje dolazi do ovih delova da skinem, da nema ulja u nekom pa da se ne zeznem?filter-turbina, turbina-intercooler, intercooler-usisna grana Quote Share this post Link to post Share on other sites
vukajlo 4 Posted March 13, 2013 Idi u servis da ti očiste usis, ako nisi vičan sa prčkanjem oko kola (bar ja nisam). Svi servisi to rade, nije neka nauka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted March 13, 2013 creva bas i nisu tako jeftina oba su do 100eur Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted March 13, 2013 Nije meni problem da to očistim samo da mi neko kaže da ne zeznem nešto.A zvao sam pre 2 sata turbo servis Radosavljević iz Sremske Mitrovice i kažu da je čišćenje turbine od gareži i prljavština 30e a provera stanja turbine na nekoj mašini je isto 30e, stim što ako hoću oba onda može i za 50e. Ove cene su mi sjajne samo što su to cene da im odneseš samo turbinu bez auta bude gotovo za 2 sata, a ako hoćeš da dođeš autom demontaža i montaža turbine košta 50e.Koliko je komplikovano skinuti turbinu sa auta? Kako da raskačim crevo od ulja i da li smem to sam raditi jer će tu ući malo vazduha pa jel sme to tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted March 13, 2013 ima dosta posla.prvo katalizator pa crevo vazduha pa cev za podmazivanje turbine pa dva zaj... srafa i dva pristupacna pa tek turbinu . a za interkuler skini prednji levi tocak pa zastitnu plastiku pa donje crevo pa gornje i onda odsrafi interkuler.ako nemas alat za selne kupi nove selne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted March 13, 2013 Hvala Fićo, a cev za podmazivanje da zapušim sa nečim dok ne vratim turbinu? Nije problem što će ući vazduh prilikom skidanja/vraćanja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted March 14, 2013 Evo kako radi turbina ako nekom zatreba Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 27, 2014 Sta mislite o ovome http://www.wynns.uk.com/pTIS/GRP_PRO_DIESEL/28679_EN.pdf Iskustva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted April 27, 2014 Ja sam čuo za ove "cistace"ali nemam nikakvu informaciju o iskustvima. Po meni bi trebalo skinuti i ulaz na IC tj izlaz sa turbine da sva ta prljavstina ode napolje a ne u usis. Pitanje je samo da li može da napravi neki problem samoj turbine, možda gresim ali treba razmotriti i tu opciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 28, 2014 Zvuci interesantno ali u isto vreme gotovo ne stvarno. Odlicna ideja za crevo IC Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 28, 2014 Ovo je nesto kao karb kliner, u svqkom slucaju mislim da ne moze da skodi a i nebi trebalo da bude skupo. Jankovicu, ako ga nadjes negde obavezno mi javi uzeo bih ja jedan da probam Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 28, 2014 Aj ti dodji u SD, da ti prodam felne, ocistimo creva i turbo, ugradimo xenone i tempomat i ofarbamo lajsne. Uzmi slobodno sad od 1.5. , taman do skupa da zavrsimo sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted April 28, 2014 I mene interesuje ako se moze naci ovaj sprej. Jankovicu jel mogu ja da ti posaljem auto aksom samo da mi ocistis turbinu I sredis lajsne Ostalo sam vec odradio Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 28, 2014 Sa pogrešne strane pristupate problemu.Kod ovih naših problem bude sa zaglavljivanjem varijabilnih krilca koja se nalaze na delu gde dolaze izduvni gasovi. Dakle preko njih reguliše pritisak turbine kao i brzinu njene reakcije.Na kompresoru može da bude tanak sloj ulja od uljnih para i ne u nekoj količini koja bi trebala da zadaje probleme.Otprilike bacanje para. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 28, 2014 A da bi ocistio krilca mora turbo napolje, rasturanje, dihtunzi..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17594 Posted April 28, 2014 Na'rani svinje i ne diraj nista ... Dok radi kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites