mikisxy 6 Posted October 19, 2009 evo par slicica kako izgleda ociscena turbina i njeni delovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 19, 2009 Al se sija ko alu-felna Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted October 20, 2009 Još kad ne bi pucalo kao kad se čiste dizne Nego, šta je bila muka koja je ovu turbinu naterala na čišćenje i da li je time rešena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 20, 2009 varijabila bila puna garezi pa samo punjenje turbine bilo slabije ili dosta kasnilo,znaci slabije povlacenje iz starta i pri dodavanju gasa.kolega sa foruma ce verovatno izneti svoje utiske a mene je posle preuzimanja kola nazvao posle 15ak minuta i pitao jesmo li mu promenili motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICECUBE 0 Posted October 21, 2009 Koliko kosta ovo zadovoljstvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted October 22, 2009 ...i kako da znamo da nam je baš ono uzrok eventualnih problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 22, 2009 uzrok se najblize otkriva voznjom sa prikljucenom dijagnostikom ili ako je sve ostalo na usisavanju goriva ok onda je verovatno to u pitanju.kompletan tretman dihtunzi,kiselina i ruke 80 eura Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICECUBE 0 Posted October 22, 2009 Ja cu definitivno doci zbog dizni(trese), taman i na jedan komplet pregled kod cika doce Cini mi se da se gusi na malim obrtajima pri kretanju, al ide do 2_0 lako Quote Share this post Link to post Share on other sites
stiloica 5 Posted October 25, 2009 Vlasnik sam stila JTD 115 ks 2004. god. Auto je na startu bio strašno lenj. Po preporuci kolega sa posla i utisaka sa foruma posetio sam servis TIM na Vidikovcu.Posle probnog kruga doktor Miki je dao dijagnozu. Došao sam u dogovoreno vreme i ostavio auto. Turbina je očišćena kao i interkuler i katalizator. Kad sam preuzeo auto ja svoj auto nisam prepoznao.Oštar start iako sam kretao lagano. Sa Vidikovca do Železnika za tren oka a do blokova preko Osružnice prosek 135 km/h.Zvao sam Mikija da proverim da nije slučajno ubacio nov motor. Cena više nego povoljna ,izvedeni radovi kad meni odgovarai ispoštovan rok izvedenih radova. Dogovorili smo se i da očistimo dizne pre zime. Punjač na slikama je znači sa mog auta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted October 25, 2009 Za toliko hvale, ja bih ti radio besplatno Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 25, 2009 Koliko kosta ovo zadovoljstvo o cenama najbolje telefonom ili preko PM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 25, 2009 Pa odgovorio je Miki za cenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
pexon09051985 0 Posted October 30, 2009 ...imam problem oko turbine...Fiat Stilo 1.9JTD 2003 god., svaki put kad predjem brzinu od 140kmh upali mi se zuta lampica i ugasi mi se turbo, neaktivan je sve dok ne ugasim auto i upalim ga ponovoSta je to u pitanju ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 31, 2009 map,egr ili sama turbina zaprljana Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 31, 2009 evo jos slicica ciscenja turbine i katalizatora Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted November 1, 2009 Miki, je l' ovo moja turbina... sa Multiple, od onomad?Evo i kratkog raporta za ostale, jer upravo se vratih u Novi Sad, da ne kažem doleteh... Posle dve seanse kod dr Mikija, ne mogu da prepoznam svoj auto, to više nije onaj penzionerski... Ne znam šta mu je sve radio, ali znam da se petljao sa njim od 9 ujutru do 5 popodne i da je bio sav garav kad sam došao da ga preuzmem.Multipla se jednostavno preporodila i vratila u one fabričke performanse. Nije toliko bitno što sam maksimalnu brzinu izvukao skoro 180 km/h (po GPS-u) već je mnogo bitnije koliko je postala živahna i koliko lako ubrzava. Kao neki skuter od 500cc... Malo joj pipneš gas a ona je već na 120! Nenaviknutom na takav odziv, na auto-putu BG-ZG bilo je nešto i prpe kad sam krenuo da pretičem i malo ludujem. Dobro, posle na prilazu Fruškoj gori su me oladili šleperi koji su se lenjo vukli sa 10 km/h.Eto to je to... koliko ja znam, Miki je promenio protokomer (u prvoj seansi) a posle očistio turbinu, interkuler, katalizatore u drugoj... Ali Miki kao Miki, uvek uradi i još nešto što vam i ne kaže (i ne naplati)... ne bi to bilo tako savršeno da je "samo" odradio to što je rekao! I da, još je udelio kompliment mojoj turbini da je najbolja od svih koju je do sada video, ni trunke zazora nema!Dobro, dobro, neću ga više hvaliti... kako reče jedan moj omiljeni voditelj sa radija (Z. Stanojević, RBG2): "Nemojte me više tapšati po ramenu, do pobijanja u zemlju!" Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 1, 2009 (edited) @bolens-jeste tvoja pre ciscenja,turbina je stvarno u super stanju i super je da smo multiplu vratili u formua to sta sam jos cackao.......sredi altenator i onaj lezaj kompresora kad budes mogao steta da onako huci Edited November 1, 2009 by mikisxy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted November 1, 2009 BoleNS meni se isto cuo lezaj kompresora klime ,na marei JTD,a alternator,ako ti se cuje i osecas miris elektro nagoretine u kabini ili ispod haube-moze da se desi da je voda nekako usla u njega i kamenac koji je u alternatoru pravi problem.Ovo prethodno pricam iz iskustva mog poznanika ,koji isto vozi Multiplu JTD,non-stop je osecao miris elektro-nagoretine,i cuo je neko hucanje iz alternatora,kad je otisao kod elektricara,ovaj mu je otvorio alternator koji je bio pun kamenca ,od vode,da ej cak kuciste krenulo da puca-covek video svojim ocima ,a prijatelj mi se i sam bavi elektronikom.Jedini lek za to je famozni shus-pleh . Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted November 6, 2009 Dobro, posle na prilazu Fruškoj gori su me oladili šleperi koji su se lenjo vukli sa 10 km/h.Bolje oni nego radaristi... još je udelio kompliment mojoj turbini da je najbolja od svih koju je do sada video, ni trunke zazora nema!Da ima zazora ne bi ti ni stigao sa turbinom do Mikija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted March 12, 2013 Ovih oduševljenja u razlici pre i posle čišćenja više neće biti jer Tim Servis više ne radi čišćenje turbina Sad sam zvao i javio se neko ko nije Miki jer je Miki radio nešto i rekao mi da više ne rade čišćenje jer je to "kratkog daha" i da se dešava da se zalome neki šrafovi. Baš sam razočaran jer sad ne znam gde bih išao da mi to urade. Zvao sam servis iz Užica i kažu da čišćenje sa zamenom potrošnih delova košta oko 250e a tolike pare mi se ne daju koliko god dobre rezultate daje.Šta sad? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 12, 2013 A, kakve ti probleme imaš sa turbinom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted March 12, 2013 Pa ta cifra je za reparaciju turbine... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja87bgd 0 Posted March 12, 2013 Ja nemam problema sa turbinom (bar se nadam jer nisam vozio drugog jtd-a da uporedim) kao što nisam imao problema sa leptirom a bio je pun naslaga prljavština i gareži da je majstor rekao da mu izgleda kao da ga niko nije nikad čistio. Vođen time da leptira može skoro svako da očisti sam, (nisam to znao dok nisam video kako moj majstor radi) ili je cena kod majstora smešna, siguran sam da na mom autu turbinu niko nije čistio možda ni jednom i da je puna prljavština i ko zna čega. Zato hoću da je očistim kao što su to uradili "stiloica" na svom stilu i "Bolens" na svojoj multipli i oduševili se razlikom kada su preuzeli auto. Hoću i ja taj efekat a siguran sam da moju turbinu niko nije čistio, bar ne skorije.Ja kad dam gas povlači ali, u odnosu na njihova auta, mnogo sporo i nikako ne mogu da kažem da lepi kao kod njih kada su preuzeli svoja auta.Ti u Užicu samo to i rade, tj. neće samo čišćenje nego sve komplet a to mi je preskupo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lanmi 0 Posted March 12, 2013 (edited) Jedno pitanje, ako turbina jako tiho "zvizdi" a dobro povlaci, sta se desava sa njom? Sta bi trebalo da se radi, da se cisti ili popravlja? Ili ne dirati nista? Edited March 12, 2013 by Lanmi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted March 12, 2013 Nemanja brate, ako nemaš problema sa turbom, nemoj ga ni dirati. Quote Share this post Link to post Share on other sites