Jump to content
FAS Goran
oktopod

Fiat Punto mk.2 - koje kvačilo uzeti?

Recommended Posts

Kvačilo sam menjao prošle godine, znači prešao sam oko 30-35 ljada km...i evo opet trza kad krećem, ne svaki put, ali recimo kad auto već mili pa ti nije baš da krećeš drugom, ipak je benzinac, pa bocnem u prvu. Takođe trese svako kretanje kad nas ima 5 u kolima. Ponekad ga možeš zeznuti jačim gasom i dužim držanjem vage ali opet oće malo da cimne pred sam kraj.

Cenim da je korpa kao i prošli put. Koliko vidim po servisima, korpa i ode kod punta pre nego lamela, druk lager napravi sebi ležište i jede perca korpe tako u dubinu...

Prošli put sam uzeo Valeo u Kitu za manje od 7 ljada din. Neki mi kažu pa to ti nije novo nego reparirano, cena ti kaže sve. Razumem ja da repariraju meso na lameli ali šta korpa ima da se reparira? :D

Zvao sam Deltu rešen da uzmem dobar deo jer auto sigurno neću prodavati bar godinu dve, pa em sam miran em me ima izađe ista cena ako budem opet menjao sledeće godine ili prodavao auto sa lošim kvačilom. Ceo set u Delti košta 17 ljada i nešto. Kažu nema marka već baš original Fiatov deo.

Prvo pitanje, šta biste vi kupili na mom mestu, ovaj original ili opet rizik sa kvalitetom? Računajte da ni ruke nisu jeftine pa se i u tom smislu ne isplati menjati svake godine...

Drugo pitanje, kako još da budem siguran da je korpa a da nije neki zimski gremlin? Na koji način proveriti, mada po opisu problema i vi vidite da je 99% korpa...ovo pitam da ne bih džabe skidao kvačilo samo da vidim i cimam majstora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf, evo i moje kvacilo ispoljava te simptome, mada u mnogo manjoj mjeri... Ponekad zadrhti kad krecem, tako da moram da drzim rpm oko 2000 pa onda ide mirno...Al je kvacilo skroz visoko, kad skroz spoji i auto krene potpuno, ostaje oko 1.5 cm praznog hoda na pedali, mislim da je prije bilo vise...

Ja bih isao na taj deo sto ti prodaju u delti, ako je ricambi originali bar nema glava da te boli...ovako ces sa ovim jeftinijim uvjek da se pitas kad ce da ode, a to nije mali posao da se odradi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeo u AP sportu uzmi,cuo sam da delta uzima isti taj valeo iz AP pa prepakuje,a sad za cit komerc da li je repariran ili nije to nikad neces saznati

p.s. bitno je da taj ko ti to radi dobro uradi

Edited by boki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma daj, ja mislio Vi se zezate. Nije valjda da u tim malo "ozbiljnijim" radnjama prodaju reparirani deo kao nov. Ajde da Ti ponude da imaju i tu opciju pa se Ti odluci ali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

....Preći samo 30-35kkm sa jednim setom kvačila je premalo... Čak i na Jugu kvačilo traje duže :wacko: Ja sam svoje kvačilo zamenio pre skoro 60 000km i još uvek (da kucnem u drvo) ne daje ni najmanje znake istrošenosti, a nisam radio u Delti već nabavljao delove u Kitu i AP-u takođe po znatno nižim cenama ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valeo u AP sportu uzmi,cuo sam da delta uzima isti taj valeo iz AP pa prepakuje,a sad za cit komerc da li je repariran ili nije to nikad neces saznati

p.s. bitno je da taj ko ti to radi dobro uradi

U Kitu jesu reparirana, pouzdano znam, ALI je reparirano u Italiji kao da je to bitno...a u Kitu je bilo 6800 a u APu 9600 IDENTIČAN set

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nema teorije da je kvacilo riknulo posle godinu dana a da je bilo original...Jednostavno si potrefio fals/robu s greskom!

Nema veze to sa stilom voznje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma nema teorije da je kvacilo riknulo posle godinu dana a da je bilo original...Jednostavno si potrefio fals/robu s greskom!

Nema veze to sa stilom voznje

Hmmm... kvačilo se može spaliti za 15km koliko god da je originalno i kvalitetno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze, ako se divlja s njim!

Normalnom voznjom nema sanse! po mojim pojmovima, kvacilo, ukoliko je originalno i kvalitetno mora da traje izmedju 80 i 100 kkm.

Zato postoje specijalni/performance djelovi, zamajci i setovi kvacila po nekoliko puta skuplji od ovih za normalnu upotrebu.

Hocu da kazem, ne vjerujem da je oktopod bas toliko divljao da je cisto do njega sto je kvacilo vec pri kraju. Ima nesto i u (ne)kvalitetu djelova!

Edited by Visconti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ništa spalio nisam, otišla je korpa...

Nešto razmišljam, pošto mi je 99% gradska vožnja, 6 brzina menjač tj kratki hodovi, a nije fabričko tj iz radnje je još i polovno, možda mu ovo i jeste neki realan vek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi set kod mene riknuo na 80000, stavljen komplet Valeo set i sad na 130000 i dalje radi super. Cena je bila pre 3 godine oko 18000 sa rukama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad kažeš prvi set, jel misliš na fabrički tj da li si ti prvi vlasnik auta? Ako nisi, sa koliko je došao kod tebe?

Drugo, kažeš 18000...jel to znači da si kupio u Delti ili? :D Pošto sam ja pre godinu i nešto malo platio 6800...gde si ga kupio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda mi da je kod tih setova,najbolji pokazatelj cena,osim ako ti ne uvale neki fush,za 200E :X

Sve u svemu koliko para toliko muzike :dry: ,a i lici mi da kod nas generalno prodaju lose kopije orginala :rant: ,gomile delova.

Pa mi je nekako najlogicnije :yes da ti ga pazari majstor i ako moze da ti da garanciju(iz svog iskustva ugradjivanja istih) na deo koji je on uzeo i montirao,normalno,ako je majstor posten :innocent: ,pa nece da te odradi :pirate: ,a posle da se pravi lud :whistle: ,tipa-ne znas da vozis i ti fazoni :veryangry: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Razumem ja da repariraju meso na lameli ali šta korpa ima da se reparira?

Nisam nikad to radio, ali evo postoji. Kazu ljudi provera besplatna :)

Reparacija korpi i lamela

Hvala buraz, ovo mislim da mi je blizu, samo ne piše šta ako ustanove da je neispravno, da li moram da ga repariram kod njih :lol: šalim se otići ću da pitam, mada meni je korpa pa ne znam ni šta tu ima da se reparira...

@mik

ovo mi je rekao drug majstor da uzmem, on zna ove u Kitu i zna da je to reparirano navodno u Italiji, kod njega sam išao skoro da mi vidi, kaže takvi su setovi nemoj se jebavamo džabe...zbog toga i još par "sitnica" kod njega više ne idem...uvek sam mu platio i preplatio a on samo svira muškom polnom organu :lol: sreća slučajno saznah da je drugovom drugu kojeg i ja znam ali iz viđenja Ninić zet a on radi tamo pa sad više nemam ni dileme ni probleme :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isao sam po nekakvo hidraulicno ulje, i pogresio sam i usao sam u pogresnu radnju. Magacin firme, koja uvozi SACHS.

Cena za punta mk2 kosta 9700 dinara. Ne zvuci lose...mislim da je kvalitetnije od onoga u AP sportu...

HEMTEX

Mike Alasa 46

011/3283-554

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako, primetio sam da je kvacilo postalo dosta tvrdje, malo sam pronjuskao i video da curi ulje iz hidraulicnog cilindra kvacila, ako je to to uopste, stoji na menjacu sa gornje strane, zanima me jel zna neko jel se to menja il moze neka reparacija ili sta vec, cini mi se da je neka kao manzetna pukla ali nisam 100% siguran . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze i reparaciA i da se menja...ako curi da curi iscurelo bi za po sata samo od sebe ili od dva stiskanja...to sto ti je zastitna guma masna ili puna dot-a to je jer lagano pusta godinama...

To sto ti je pedala tvrda ima veze sa tim sto je korpa vise izasla tj lamela istrosena itd...uglavnom pokazuje starost seta kvacila...a isto tako da ti cilindar ne curi inace bi propadala pedala i ne bi moglo da odvaja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, mene buni to sto ulje ide bas sa cilindra i vidi se da je od pre ali normalno odvaja, a da je set star jeste, ima oko 90000km :rolleyes: jel skup cilindar cisto informativno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj menjati ako ne curi ...zamenski nije tako kvalitetan...ako bas slini i dolivas dot cesto onda menjaj.

A cena..telefon u ruke..ap sport..kit komerc...delta i ekipa. Deo se zove donji cilindar kvacila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta da kazem meni je 155 000 i dalje sa fabrickim kvacilom przim ga maksimalno tako da ako ima da se kupi fabricki u delti uzmi taj pre 100 000 ne bi trebalo da bude problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta da kazem meni je 155 000 i dalje sa fabrickim kvacilom przim ga maksimalno tako da ako ima da se kupi fabricki u delti uzmi taj pre 100 000 ne bi trebalo da bude problema

90000 od kad je uvezen 2004, tad je imao 80000, u srbiji nije nista menjano a tamo su takodje tvrdili da kvacilo nije dirano tako da me necudi sto je tvrdo onda :rolleyes:

Pa videcu ako uspem nekako da ga sredim da ne kupujem posto neverujem da je jeftin a bas sad da bacam pare . . . Inace pola stvari kad sam menjao na autu od kad sam ga uzeo je bilo fabricki . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc mi je propalo kvacilo i nekako sam se dovukao do kuce, dakle propalo je skroz i ja sam ga vratio i tako dva puta, posle toga je zakocilo skoro pri vrhu. Kaze majstor korpa, e sad koja je cena korpe i lamele priblizno? I gde je najpovoljnije to kupiti. Hvala.

Punto HGT 1.8 16v

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...