Jump to content
FAS Goran
oktopod

Fiat Punto mk.2 - koje kvačilo uzeti?

Recommended Posts

Sve ovo samo još jednom govori o kvaliteru delova koji stižu na naše tržište. Koliko zaključujem iz pisanja na raznim stranama uglavnim su pritužbe baš na sklopove/setove kvačila i oni su jedan od najčešćih delova gde se upire prstom i kaže "tu ima mnogo repariranih falševa".

Zaista čovek da se zapita šta da kupi kada dođe do zamene istog. Problem je kod predmetnog što ponovna popravka iziskuje priličan posao, vremenski takođe a o finansijama da ne pričam (oko 50~70e za ruke) jer nije to nešto što ako se ispostavi da ne valja jbg zameniš na parkingu pa kaliraš "samo" deo.

Na sve to se sad kod modernih auta pojavljuje i plivajući zamajac pa se tek tu postavlja pitanje šta sad?! Dati za njega 300~400e pa da se ispostavi da je bofl nakon par hiljada km (što se dešavalo), šta tad? Koga da 'vataš za gušu?

Ili pak odvojiti 500~600~1000e za original :o i biti miran?! Jbg.

Konstantan lov u mutnom i igranje na kartu sreće nam ne gine. Tu smo gde smo pa kako ti se zalomi.

 

Samo primer kvaliteta OM delova...

Na Doblu vozim još uvek fabričko kvačilo a ima preko 300kkm (200kkm kod mene) i to ako je tačna kilometraža. Auto koji se mahom vozio po gradu do pre dve god, stalno pod teretom....pometnom dovoljno..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iDentist

 

I zbog ovoga što kaže @Markobgd set kvačila nije deo gde treba gledati najpovoljniju opciju.

Lično, npr. sve one sajtove koji u svojoj URL adresi imaju reči ''set kvačila'' bi zaobišao, što ne znači da i svi drugi trebaju tako, nego kažem svoj stav.

Prodavnica, pitanje oko garancije (koliko znam dooosta prodavnica daje duže garancije od tih 6 meseci koje pominješ, ali pod uslovom da se set ugradi kod njih u servisu ako ga imaju, ili u nekom od servisa sa kojim oni sarađuju kako bi znali da je sve ok urađeno sa aspekta ugradnje), ili na broj kilometara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da osvezimo temu :)  juce mi je nasred Trgovacke uzbrdo ostala pedala kvacila dole :) znao sam da je set cao zdravo ali sam eto terao do kraja :) odslepao me AMSS do majstora i svaka pohvala za brzinu i ljubaznost radnika!!  Set Luk je 7800 u Kitu a Valeo 7600. Odlucio sam se za rep set(Luk) jer sam za Valeo citao i slusao oprecna misljenja.

Nadam se da se nisam zeznuo....javljam utiske kada se zavrsi sve :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preko drugara mogu da dobijem malo jeftinije, za Luk mi je rekao 8200 a za Sash 9000, pa me cisto interesuje koliko se krecu cene, e sad 800 din nije velika razlika, gde su 8200 tu su i 9000 ako je sash bolji od luk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad je za svaki deo pitanje koji je bolji. Sachs sigurno jeste kvalitetniji i bolji ali da li je original ili nije, garancija itd. to više niko ne zna. Ako je već razlika 800 dinara onda uzmi njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update 2020....koji set uzeti za 1.2 8v licna preporuka i sta menjati uz set, tj...semering radilice, semering spojnicke, viljuska druk, obrada zamajca??? Kakva su iskustva sta je preporuceno...hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/26/2016 at 1:50 AM, snebojsa said:

Zamenio danas set kvacila, Luk za zamenom 13000, zamenili mi i semering radilice, malo je pustao a menjac je vec bio skinut, 700 din.

Nisam ni znao da kvacilo moze da bude ovako mekano, cini mi se mekse nego gas, hvata odmah, nema vise knedle pri hodu papucice na gore ni podrhtavanja auta pri kretanju, milina. Valjda  ce da potraje. :D

Kako je sad luk posle 4 god? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, strahinja987 said:

Update 2020....koji set uzeti za 1.2 8v licna preporuka i sta menjati uz set, tj...semering radilice, semering spojnicke, viljuska druk, obrada zamajca??? Kakva su iskustva sta je preporuceno...hvala

Obrada zamjca zavisi od stanja istog(ako je izrisan kao loš disk obavezno , a moje iskustvo viljuška , cilindar kvačila pod pedalom,semering radilice bolje promeniti nego ponovo skidati,ulje za kočnice promeniti ,set kvačila Valeo u Kitu dupla 00.Proveri od setova sta ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, strahinja987 said:

Kakav je luk kako ti se pokazao? 

Loše iskustvo manja naleganje lamele nego orginal,stresa se kada polaziš , a o brdu da ne razmišljaš.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, PuntoAbart said:

Loše iskustvo manja naleganje lamele nego orginal,stresa se kada polaziš , a o brdu da ne razmišljaš.

 

Auu brt pa meni luk svi preporucivali, ima u delmaxu luk, valeo, ap/raicam...to mogu nabaviti...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, strahinja987 said:

Kako je sad luk posle 4 god? 

Odličan, prešao sam oko 48k, skoro sam zamenio cilindar kod papučice, sve ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, snebojsa said:

Odličan, prešao sam oko 48k, skoro sam zamenio cilindar kod papučice, sve ok.

Meni zna cesto da zatrese kad je hladan motor pri kretanju iz mesta pa hocu zameniti set jer je jos uvek fabricki i hocu bas dobar set i uglavnom je luk preporuka..hvala ti za info...u delmaxu imaju 6800  cena....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/24/2016 at 10:33 AM, zoran rakita said:

Sachs nisam nasao uzeo sam LUK valjda ce sluziti i nece biti problema posto citam da nekima novi setovi posle zamene nisu izdrzali ni 10000 km

I jel izdrzao LUK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nakon montaze novog LUK seta imam vibracije kao sitno ubrzano podrhravanje prilikom pustanja kvacila kod kretanja...vibracije nastaju kad pustam kvacilo u tacki kad lamela spaja tj kad "zagrize" i to pri kretanju prvom i rikverc, posle sve ok...napominjem da je to pri laganom kretanju sa slabim gasom i samo u tacki kad kvacilo grize, tj spaja...probao sam i na ravno ubacim u prvu i pustam kvacilo polako i kad pocne da "grize" auto krece ali uz to vibriranje, podrhatanje...znaci moram mu dodati tipa 1500 obrtaja da bi krenuo bas glatko...majstor mi rekao da treba nova lamela da nalegne na stari zamajac koji je na oko ok ali nije 100% ravan verovatno...evo vise od 2000 km prodjoh ali mozda nekih 10% bolja situacija...ma boli me k u sustini je ok, stari set tresao ceo auto ovo je ok nego sam imao ocekivanje da ce to biti glatko kao novo, ali ove vibracije pri laganom kretanju mi pokvarile utisak...poz iz kraljeva za forumase, ako neko ima ideju sta je problem nek kaze, dal stvarno treba da nalegne i dal je majstor npr mogao pogresiti kod ugradnje tipa, nije nacentrirao lamelu i korpu ili okrenuo lamelu obrnuto sta znam dal je moguce...ako je los deo sam sam kriv jbg ja kupio...a mozda je i nesto drugo uzrok ovg problema? Hvala na savetu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...