Jump to content
FAS Goran
kole

Stilo 1.9 JTD - sigurne / više sigurne mape

Recommended Posts

15.7 je najbolje vreme stila...sa SM mapom...a o problemima koje je ta mapa izazivala da ne pricam,gubitak gasa na pola staze i tako to...

A vreme od 0-100km/h za 7.1sec ako se dobro secem ima klip negde na forumu je sa HS mapom

Tapatalk

To je ona mapa sto je davala oko 160ks?Sto je neki lik napadao Srdjana po forumima da ne zna napraviti power mapu za jtd-a?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skekic- Odlicno obrzanje, na briznu sam merio oko 7 sekundi je... Mozda 7,1-7,2...

Jel ti nije tesko da vidimo samo medju ubrzanja... zanima me najvise 80-120 kmh u 3. brzini... (moj multijet 120 konja, ne mnogo dopingovan ide 4,01 sekundu 80-120 u 3rd...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je auto sa 7.7 do 100 išao 16.0, a na 7.3 je sad pa ćemo videti, očekujem da neće biti više od 15.5. Mada to zavisi od više faktora, kako puni posle 100 itd. Uglavnom provereno znam da je jedan fiat turbo sa 7.0 do 100 isao 15.0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skekic- Odlicno obrzanje, na briznu sam merio oko 7 sekundi je... Mozda 7,1-7,2...

Jel ti nije tesko da vidimo samo medju ubrzanja... zanima me najvise 80-120 kmh u 3. brzini... (moj multijet 120 konja, ne mnogo dopingovan ide 4,01 sekundu 80-120 u 3rd...)

Vjerovatno ima potencijala da padne i ispod 7, a to u 3. brzini jos nemam, ali bice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vazi bas me zanima gde sam ja u odnosu na hard, hard mapu... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedan klip, fabričkih 140 KS (tosonije ima 120 fabričkih), ali tih 140 je dignuto na oko 170, i ovo su ubrzanja tog auta sa oko 170 KS:

http://www.youtube.com/watch?v=4wsQOLETIs4

U trećoj od 80 do 120 = ~ 4.6 s

U četvrtoj od 80 do 120 = ~ 5.7 s

Da bi se imalo bolje od ovoga, Tosonije treba da ima ili skoro 200 KS, ili da malo drugačije podesi štopericu :D kako bi imao bolje ubrzanje nego auto za koji se zna da je sa fabričkih 140, ''dopingovanih'' na oko 170, pisao vlasnik o tome na ovom forumu. :thumbup:

Snaga je mjerena na radilici...

Jesi li radilicu ''naterao'' na vajke, ili točkove? ;)

Snaga na motoru (radilici) se meri drugačije, citirani odgovor koji si dobio je eto...moja formula i moja korekcija je bolja od nekih drugih formula i korekcija. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni nije jasno kako se kod vas mjeri snaga na tockovima?Zasto Srdjan onda kaze ovako ,, svaki novi dynu daje uvijek istu snagu na radilici ali snaga na tocku varira zaviso od brzine u kojoj se mjeri"

Kakve bi moj auto trebao dati rezultate za ovu snagu, ovakve ili?

Edited by skesic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neso pokazujes mi snimak gde stilo sa navodnih 170 konja ide 0,6 sekunde sporije od 80-120 kmh u trecoj??? Jel sigurno potpuno ispravan taj stilo? jel dobra mapa? mozda ima na 4000 obrtaja 170 konja a na 3000 obrrtaja 90 konja? itd itd mozda je turbina zveknula... Iskreno taj stilo za 16V i 140 konja fabrickih plus remap ne moze da se pohvali nekim "idenjem"... Meni je stilo pre remapa isao 80-120 trecom nekih, 5,6-5,7 sekundi, ajde neka bude i 6 sekundi...

Meni 4 brzina sada 80-120 kmh 5,6-5,7 sekundi, iz tog razloga jer je mapa takva da do skoro 2000 obrtaja nema ni 10% povecanja snage, odnosno jedva ima u subjektivnom osecaju malo povecanja snage.... Ali zato od 2500-3800 obrtaja ide bolesno, takodje i preko 4000 obrtaja su fabricki parametri, tako da nisam dobio skoro nista na krajnjoj brzini... Ono sto sam hteo to sam i dobio, dodatnu rezervu snage u obrtajima najneskodnijim za motor...

Nije sve bas tako crno-belo kao sto izgleda... Ima tu i mnogo nijansi sive...

U EDC15 jedinici postoji preko 2000 parametara, mapa, fajlova i ostalih "gluposti" kojima racunar racuna, sabira i odredjuje sta i kako, kod mene u EDC16 boschovom racunari ima oko 5200 slicnih stvarcica koje uticu na celokupan rad...

A to sto ljudi misle da izmenom 2-3 ili eventualno 5 mapa da ce dobiiti bog zna sta malo su se zeznuli....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neso pokazujes mi snimak gde stilo sa navodnih 170 konja ide 0,6 sekunde sporije od 80-120 kmh u trecoj??? Jel sigurno potpuno ispravan taj stilo? jel dobra mapa?

To je Koletov Stilo.

Hvalio je i mapu:

http://www.fiat-lanc...=20#entry735748

http://www.fiat-lanc...=60#entry779477

Nije sve bas tako crno-belo kao sto izgleda... Ima tu i mnogo nijansi sive...

U EDC15 jedinici postoji preko 2000 parametara, mapa, fajlova i ostalih "gluposti" kojima racunar racuna, sabira i odredjuje sta i kako, kod mene u EDC16 boschovom racunari ima oko 5200 slicnih stvarcica koje uticu na celokupan rad...

A to sto ljudi misle da izmenom 2-3 ili eventualno 5 mapa da ce dobiiti bog zna sta malo su se zeznuli....

Stilo 1.9 MJet (kao što je Koletov) od 140KS isto ima EDC16.

EDIT: E, da...mene ne zanima koliko tvoj auto (ili bilo čiji drugi) ide od 80 do 120. Ja samo primećujem nelogičnosti...da jedan forumaš lepo pokaže dijagram gde ima 170 KS (kako mu je rečeno na motoru), i ima ubrzanje od 4 sekunde, a onda ti koji nemaš nikakav dijagram kažeš kako isto imaš u istom stepenu prenosa isto ubrzanje od 80 do 120. Što se mene tiče imaj i 3, ne zanima me.

Mene samo zanima da priča o ovome bude ozbiljna, a ne kao na nekom klinačkom forumu.

Dakle, kao što je došao čovek, pokazao dijagram i ende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto nisi objasnio kako to da je bokijev jtd isao 5,07 sekundi 80-120 kmh u trecoj a imao samo 125 konja, a ovaj sto ima 45 konja vise ide o,4 sekunde brze od njegovog?

Ako mi verujes i mene zanima koliko konja mi ima auto, ali necu da bacam pare na gluposti (odnosno meni je to u ovom trenutku glupost- trkacima i profesionalcima nije), jer ja posle merenja na valjcima necu dobiti nista osim jednog dijagrama u obliku fiskalnog racuna ili tabele a dacu 3000-4000 din, koje mogu da potrosim na pametniji nacin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neso pokazujes mi snimak gde stilo sa navodnih 170 konja ide 0,6 sekunde sporije od 80-120 kmh u trecoj??? Jel sigurno potpuno ispravan taj stilo? jel dobra mapa? mozda ima na 4000 obrtaja 170 konja a na 3000 obrrtaja 90 konja? itd itd mozda je turbina zveknula... Iskreno taj stilo za 16V i 140 konja fabrickih plus remap ne moze da se pohvali nekim "idenjem"... Meni je stilo pre remapa isao 80-120 trecom nekih, 5,6-5,7 sekundi, ajde neka bude i 6 sekundi...

Meni 4 brzina sada 80-120 kmh 5,6-5,7 sekundi, iz tog razloga jer je mapa takva da do skoro 2000 obrtaja nema ni 10% povecanja snage, odnosno jedva ima u subjektivnom osecaju malo povecanja snage.... Ali zato od 2500-3800 obrtaja ide bolesno, takodje i preko 4000 obrtaja su fabricki parametri, tako da nisam dobio skoro nista na krajnjoj brzini... Ono sto sam hteo to sam i dobio, dodatnu rezervu snage u obrtajima najneskodnijim za motor...

Ima i onaj bokijev snimak sa HS mapom, pa mozes pogledati...Imas li ti kakav klip?Iskreno, ne vjerujem da fabricki 120ks moze u 3-oj 5,6-5,7 a jos manje da moze sada 4.sekunde, nije realno bez bas brutalne mape...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto nisi objasnio kako to da je bokijev jtd isao 5,07 sekundi 80-120 kmh u trecoj a imao samo 125 konja...

Bokijev Stilo nije nikada imao 125KS, ni čipovan, ni sa fabričkom mapom.

Sa fabričkom mapom je imao 115 kao i svi drugi sa tom verzijom motora, sa SM mapom nekih 137KS na točku, sa HS mapom 130 KS (96.9 KW) na točku. Na motoru su cifre onda još veće od ovih.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=51357entry789661

SA HS mapom je auto bolje išao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Skekic

Evo snimka mog auta ubrzanje u trecoj 80-120kmh... Ko ne veruje (misli da je prevara u bilo kom pogledu) mogu mu dokazati...

@nesa

A kako to da sa mapom sa 7 konja manje auto ide bolje? mozda je onih 137 konja bilo zedno i gladno pa nisu hteli da vuku, ipak ih je tesko nahraniti mnogo sena treba a zima dugacka... :D:p:D E u ovom gornjem pitanju se krije i odgovor- Kako to da moj auto ,,ide bolje" od onog sa 170 konja... A verujem da moj auto na radilici nema mnogo manje od 170 konja... (necu da lupam jer nisam merio..)

Isto je pitanje kako to da na mom autu bez dpf-a skoro da nema dima pri punom gasu, odnosno mnogo mnogo mnogo manje ga ima nego kod drugih jtd/mjet-ova? A 90% ljudi na ovom forumu mi ne veruje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tosonije

Imas li snimak ostalih ubrzanja 0-100, 80-120 u 4oj, 5-oj, ne mora da znaci da imas 170ks na osnovu jednog mjerenog ubrzanja, sve zavisi kako su parametri podeseni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nesa

A kako to da sa mapom sa 7 konja manje auto ide bolje?

Tako što su bili bolje raspoređeni, u većem opsegu obrtaja. Ali, nema tog ''rasporeda konja'' koji mogu da nadoknade njihov manjak između dve mape od npr. 20-30%...ovde je razlika bila od svega 5% između dve pomenute mape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tosonije po meni tvoj Stilo odlično ide i za svaku je pohvalu ubrzanje koje je postignuto. Ali ima i to ali koje ne čini stvari savršenim.

Ne držim nikom stranu, samo sam jako zainteresovan oko čipovanja vozila i zanima me da dođem do što više informacija pa te molim da mi odgovoriš na par pitanja.

Inače, ispratio sam celu temu o čipu i da si prezadovoljan vozilom i čipom koji je jako malo koštao, tako da nije da ne pratim :)

Prva stvar koja me zanima je ubrzanje 0-100? Svi smo čitali o Fantomovoj mapi koja je ubijala u prve 2 brzine, a E75 joj nije bio dovoljan da izvrti sve obrtaje u 3. brzini pa može da se desi i da ti imaš "zgusnutu" snagu na jednom delu obrtaja i u jednoj brzini, a da je auto dosta slabiji u ostatku pošto ako nije tako ovo je baš ekstreman čip.

Sledeće što me zanima kao je potrošnja. Rekao si da sa svim tim divljanjem i gradom ima 5,5l. Da li misliš da se bord poremetio zbog same izmene parametara ecu-a? Nije da ti ne verujem za potrošnju, samo mi se čini to mnogo nerealnim, pogotovu što tebi u 3. brzini na punom gasu instant consum ide na kraju na 13l dok meni na svaku pomisao o nabadanju gasa skače na 25l i verovatno ide i dalje, samo što auto ne može da pokaže.

Onda sam slučajno gledao oglase na polovnim automobilima i video da prodaješ egr(ista je bila slika prodavca kao i na forumu pa nije teško bilo povezati :) ) koji je greškom majstora kupljen. Da li je taj problem čije je moguće rešenje bilo kupovina egr-a nastao nakon čipa?

I toplo ti preporučujem da izmeriš snagu pa da vidimo koliko je stvarno dobio auto, ja zbog sebe ne bih mogao da izdržim, a da ne znam koliko konja vozim :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sva ta merenja su relativna. Pitanje da li je deonica gde se merenje vršilo apsolutno ravano ili ima uspon ili čak pad. Sve to utiče na rezultate.

U principu kad se radi na istom Dynu i na sličnoj temp. vazduha mogu da se upoređuju rezultati.

Tri hiljde se ionako sjebu za čas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...zaista nemam 30-40 evra za bacanje, i ja sam radoznao da saznam koliko ponija tera mog stila, ali to ce biti kad skupim pare...

Hocu ja da izmerim snagu, ali cene merenja snage su po meni prevelike, 30-40 evra dati nekom za 10-15 minuta je previse (znam da je tu uracunato mnogo toga, i cena samih valjaka, i porez koji placaju i sve ostale dadzbine... ), kada budem bio u boljoj materjalnoj situaciji izmericu.... Sada mi je bolje da kupim gorivo za 4000 din i da se vozim ne znajuci koliko konja imam, nego da ostavim nekom te pare a da idem peske... :D:p:D

Odnosno nemojte shvatiti da je to bacanje, ali to mi nije prioritet za sada.

Ja sam auto cipovao samo iz razloga da mu povecam snagu (bezbedno) koju cu koristiti po potrebi, autom se ne trkam, i ne koristim ni pola konja koliko imam svakodnevno....

@igor0511-

1. zadovoljan sam cipom... Presao sam skoro 4000 km za ovih mozda 2 msecesa ili koliko vec i nema nikakvih nus pojava... Cak mozda mi se i potrosnja smanjila malo ali to je neznatno o potrosnji cu ti posle odgovoriti...

2 .0-100 nisam merio, ne volim da cepam auto prvom bezpotrebno i nikada mi nece bitno potrebno da izvlacim auto do 4500-5000 obrtaja prvom... Tako da to ne znam ni da li cu nekad meriti... Bitna su mi medju ubrzanja 2, 3, 4, 5 brzinom... 3. brzina 80-120 kmh 4,01 sekunda.... 4. brzina 80-120 kmh 5,6-5,7 sekundi.... 5. brzina 80-120 kmh 7,1 sekunda....

Mapa mi je takva da 0-2000 obrtaja skoro da nema nikakvih pojacanja,,, od 2000 obrtaja se osecaju pojacanja... 2500-3500 obrtaja maximalna pojacanja 3700 obrtaja bi trebalo da je najveca snaga... od 3700 obrtaja do 4500 obrtaja 5% pojacanje u odnosu na fabriku... Tako da je krajnja brzina ostala skoro ista kao i ranije a to je oko 212-213 kmh po cajgeru i nece da mrdne vise...

potrosnja: Pokazi mi tacno gde sam rekao 5,5 litara...

Da 5,5 litara na 500 km, gde 300 km ide auto putem 120-130 kmh i 200 km po gradu kada nema guzve, i to relacija zemun banjica... Inace ako oces konkretnu potrsnju evo ti podataka iza kojih stojim svojom glavom! Prvi podatak je: jeno 700-800 km posle cipa sam resetovao bord i od tada do sada sam presao 3000 km... na tih 3000 km prosecna potrosnja 6,3 litara, ti to 45% auto put i 55% grad, medju grad i to... Tu je imalo onako divljanja, rada na leru i gluposti...

A najsveziji podatak je sledeci:

rezervoar pun do cepa, resetovan TRIP B na bordu presao 800 km ravno i upalila se rezerva, nakon cega sam ga odmah napunio... znaci sa nekih 50-52 litra 800 km... to je oko 6,3 litra prosecna a bord pokazuje na tih 800 km 6,4 l/100km... U tih 800 km 400 km auto put 400 km grad.... Auto put je bio 130 kmh, grad onako malo brze od normalne voznje, ali naravno ne trkanje i patosiranje gasa od semafora do semafora... Iza tih podataka stojim i mogu da garantujem za njih...

***PS*** Ove potrosnje su sa Euro 5 euro dizelom, koji sipam u auto... gorivo je obicno sa shall pumpe i ne kupuijem ga na pumpi...

Egr taj se kod mene nalazi skoro 2 godine, kupljen je jer mi je EGR na autu radio jako slabo (spore reakcije) a to je posledica zapusenog dpf-a... Kada sam skinuo dpf egr je proradio normalno i taj mi je ostao viska, samo je montiran radi probe i to je to... U stvari problem uopste nije bio u egr-u sto sam ja naknadno doznao... Duga je to prica, kad je dpf zapusen on menja mnoge parametre za mnoge sklopove, tako da izmedju ostalog postoji i velika mogucnost da i egr pocne da baguje...U medjuvremenu sam ugasio i egr koji je na autu, tako da i njega mogu da prodam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ivan.ik- mozemo da teoretise koliko ocemo, ocegledno je samo jedno, a to je da moj auto definitivno sada imas vise konjskih snaga nego pre remapa i ta razlika je osetna... Sad da li je 4,01 sekunda ili 4,5 skeunde meni nije toliko bitno, bitno je da je bolje nego ranije... ja ne bih merio ni tih 4,01 sekundu da se drugi ne hvale znatno slabijim rezultatima i velicaju ih... meni to nista ne znaci, niti sam trkac, niti je stilo dizel namenjen za trke, tako da mi je to cisto informativnog karaktera...

Ako cemo da perfekcionisemo, na snagu mogu da uticu i lose nastelovane kocnice (da stalno kace diskove) losi lageri u tockovima, losi lageri u menjacu, letnje zimeske gume, debljina guma, i trista drugih gluposti... mene to zaista ne zanima tako da se necu opterecivati time...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mapa mi je takva da 0-2000 obrtaja skoro da nema nikakvih pojacanja,,, od 2000 obrtaja se osecaju pojacanja... 2500-3500 obrtaja maximalna pojacanja 3700 obrtaja bi trebalo da je najveca snaga... od 3700 obrtaja do 4500 obrtaja 5% pojacanje u odnosu na fabriku...

A, ovo pišeš jer imaš dijagram izmerene jedne i druge mape, gledaš te izmerene krive i onda tačno vidiš te razlike...ili...sve ovo pišeš samo onako...eto, piše mi se, čini mi se style. :)

Dokle god budeš ovako pisao, to je klinački. :D

Tako da je krajnja brzina ostala skoro ista kao i ranije a to je oko 212-213 kmh po cajgeru i nece da mrdne vise..

Maksimalna brzina Stila 1.9 MJet 8v od 120 KS (verzija sa 3 vrata) po fabrici je tek malo preko 190...tačno 194 Km/h.

...da li je 4,01 sekunda ili 4,5 skeunde meni nije toliko bitno...

ne bih merio,,,da se drugi ne hvale znatno slabijim rezultatima i velicaju ih...
...meni to nista ne znaci, niti sam trkac, niti je stilo dizel namenjen za trke, tako da mi je to cisto informativnog karaktera...

...bas me zanima gde sam ja u odnosu na hard, hard mapu... :D

Tebi to ništa ne znači...ali eto da uporediš sa drugima...ali nisi trkač, ne znači ti...ali te rezultati drugih nerviraju pa evo da se i ti pokažeš...ali ti to uopšte nije birno...ali su ti merenja drugih bitna...i tako u krug...

:D :D :D

Budi ozbiljan.

Ili ćuti o broju KS nakon čipovanja, ili ih idi i izmeri.

Sve ostalo je klinački i nema mu mesta na ovom forumu.

Samo fali da se pojavi tako gomila klinaca i krenu da se frljaju sa KS kao na vašaru, zamisli:

'' ja imam ovoliko..ne, ja imamo onoliko...ne, ja sam odrao onoga, a pošto on ima toliko, znači ja imam ovoliko, a ti mene odereš znači ti imaš više od mene, ali nas je onaj na autoputu što se vraćao sa mora iz Grčke odvalio, mora da je on čipovan i ima bar toliko....'' daaaaaaaaaaaaaaj više... :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, ovo pišeš jer imaš dijagram izmerene jedne i druge mape, gledaš te izmerene krive i onda tačno vidiš te razlike...ili...sve ovo pišeš samo onako...eto, piše mi se, čini mi se style. :)

Dokle god budeš ovako pisao, to je klinački. :D

To pisem na osnovu dosta toga...

1. subjektivan osecaj, u svim nivoima rezima rada i obrtaja motora (ne mogu da kazem da je precizan kao dijagram, ali mogu da zakljucim dosta toga...)

2. merio sam dosta medjuubrzanja, i pre cipovanja i posle.... brojke kazu dosta toga... Merio sam naprimer medju ubrzanje koje nije zdravo za auto a to je u 3 brzini od 1200-2000 obrtaja, gde ima veoma malih poboljsanja u odnosu na fabriku, takodje sam merio i medju ubrzanja na visim obrtajima...

3. znam sta je radjeno u mapi- na kojim obrtajima su menjani koji limiteri i za koliko, koliko je gde povecam pritisak turba, pritisak nafte i sve ostalo... Tako da na osnovu svog iskustva (3 godine i oko 60 000km) mogu da zakljucim dosta toga, a auto poznajem kako dise...

Maximalna brzina za stila je 194 kmh, ali pravih 194 kmh... A ne znam koliko si upucen u laganje cajgera, koje zavisi od mnogo toga (kod mene laze celih 9-10% sa bilo kojim gumama i bilo kom istrosenoscu guma...) znaci ako mi pokazuje oko 212-213-214 kmh to je pravi oko 191-193kmh. Sto se uklapa u fabricke podatke.

Te vrednosti sam dobio merenjem sa 4-5 GPS-a do sada a takodje i sa kamerama na autoputevima u Srbiji i inostranstvu.

Mogu da kazem da skoro celih 10% laze cajger...

Prvo mi je bilo cudno kako to da napisu da celih 10% auto ide brze nego u korisnickom uputstvu a posle toga sam merenjima sa: Samsungom galaxy S2-mobilni, garmin navigacijom, blueberry navigacijom, mio navigacijom, i galaxy S3 telefonom ustanovio da svi u +/- 1km pokazuju isto (pravu kilometrazu) a cajger laze...

Mene ne nervira niciji rezultat, nemam ti ja nista s' tim...

Da hocu da se trkam lozim po kraju u gradu ili ne znam ti ni ja gde, ne bi kupio stila dizela, nego bi kupio nekog starijeg turbo japanca tipa honde CRX, ili nesto jos jace sa preko 200 konja i budzio ga i ganjao... sa 250-300 konja koliko se moze izvuci bez problema sa 2.0 turbo benzincem bi mogao da budem dobar trkac ( ne ja nego bilo ko) i onda bi mogao da se lozim, ovako je to glupo raditi sa turbo dizelom, koji nije uopste namenjen za trke...

Ja samo navodim rezultate koje sam postigao, svako ima pravo da mi veruje ili ne veruje i to je to po meni.

Mozda neko ima i stila od 80 konja (najslabiji jtd) a covek bolje vozi po gradu i eto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...