Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada
kole

Stilo 1.9 JTD - sigurne / više sigurne mape

Recommended Posts

Drugar ima Stila 1.9 jtd 80ks 2005 god.,ja sam ga vozio na cipovanje,on je tad bio na moru,dobio je bas dosta u snazi i obrt. momentu,ali sam se neprijatno iznenadio kratkim brzinama,u odnosu na mog Punta,tako da auto skace kao jarac,narocito u I,II,i III brzini! U svakom slucaju vlasnik zadovoljan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilp jtd 80 se uspesno remapira kao i svaki jtd. Hoću reći razlika je primetna, tako da ima smisla uložiti novac.

Prenosni odnosi su mu kraći. Neko je pomenuo nedostatak interkulera. To se manifestuje padom snage na visokim tempedaturama bio čipovan ili ne.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima naravno, imas PM. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.revochip....87&modelid=2682

Kada je Vlada čipnuo svoj jtd 80 Kole je vozio jtd 115 pa smo fino mogli uporediti dobitak. 80-120 u IV je skinuo tačno na vrednost nečipovanog JTD-a 115 a i max brzinu. Bez tridesetak konja nema takvog napretka, zato smo smatrali da su "pravi" konji

Da li ste sigurni za intercooler? Ima ga i mali mjtd 1.3, a an eperu ne vidim da ga nema jtd 80. Slično smo mislili i za plivajući pa je ispalo da ga svaki jtd 1.9 ima

Edited by bojan2703

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da zaboraviš da 80 ima puno kraći menjač tj diferencijal i da mu je sa recimo istom snagom-obrtnim puno lakše da ubrzava i da čovek stekne subjektivni osećaj snage. Tek sa istim menjačem-dif stvari sednu na svoje mesto.

80 nama Intercooler ni varijabilnu turbinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako, bema ic-a sto poprilicno otezava nesto zahtevniji tjuning, turbina moze da se navije pristojno za svoju velicinu i kapacitet. Varijabilna geometrija ne igra preveliku ulogu.

Generalno, samo da ima turbo, ostalo je laksi deo posla. :)

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo od 80 ks nema IC,dok Punto sa istim motorom ima! Dobitak na snazi,u odnosu na 116ks,je toliki da sve do 140km/h,slabiji(remapiran) bezi, a nakon toga 116-ca,pocinje da ga stize, i na oko 160km/h, se poravnava! Provereno sa dva razlicita auta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, moj auto fiat stilo jtd 115ks, mjerenje radjeno u SM centru u Gradisci...

IMAG0797.jpg

Sunce ti tvoje kolki torque. Tebi treba kamionska korpa i lamela.

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, moj auto fiat stilo jtd 115ks, mjerenje radjeno u SM centru u Gradisci...

IMAG0797.jpg

450 Nm na 1800 okretaja!!! tebi kvacilo nece dugo ako budes koristio toliki momenat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, moj auto fiat stilo jtd 115ks, mjerenje radjeno u SM centru u Gradisci...

IMAG0797.jpg

Ko je radio mapu? Oću i ja takvu :D

PS

Da organizujemo kladionicu na temu koliko će da ti izdrži kvačilo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

SMchiptuning, moze, volio bih cuti prijedloge, a i volim kladionicu...Na prosloj mapi sam presao 85 000...

Share this post


Link to post
Share on other sites

SMchiptuning, moze, volio bih cuti prijedloge, a i volim kladionicu...Na prosloj mapi sam presao 85 000...

Svaka čast za kilometražu sa prethodnim setom. Sigurno nije bio Valeo :D

PS

Mi ovde muku mučimo sa kvačilima za naše Fiate. Kod mene je Valeo iz Kita Komerca riknuo posle 3000km. Tj sa fabričkom mapom sam ga vozio 3000km, čipovao auto, i posle petog patosiranja gasa sa 1500rpm u četvrtoj dobio sam automatski menjač :p

Ali 450Nm u Stilu, kako bre??? Daj neke rezultate ubrzanja....

Svaka čast, muški odrađen posao, neka služi kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bio, vec je i dalje...kod mene je i zamajac podrhtavao prilikom patosiranja na niskim obrtajima poslije ubacivanja prosle mape i jos sluzi...a to u cetvrtoj sa 60km/h ja koristim svakodnevno :)

prvo mjerenje je izgledalo ovako

http://www.youtube.com/watch?v=T_ZffnsEiBA

Edited by skesic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi su mapom izvukli oko 70 konja na točku? Jel još nešto rađeno na kolima? Tj ne jel, nego šta je rađeno, predstavi malo auto :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista nije radjeno sem remapa,pritisak turba je 1.5 bara, Srdjan se bas potrudio, izradio je mapu i testirao je vise, doradjivao, mozda preko 10x na valjcima u raznim rezimima voznje.Rekao mi je da od ovoga jace ne moze, da mi samo moze odvrnuti turbo do maximuma i da mi se sve raspadne, e sad da li je od ovoga potrebno jace?

http://www.youtube.com/watch?v=eI0i3adOnHg

Edited by skesic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast na radu, prvi put čujem da je neko izvukao preko 150 konja na točku iz Stila. Koliko onda ima na radilici?

i koliko je tačno ubrzanje 0-100?

Koliko se sećam Bokijev je posle H&S-a imao "samo" oko 125 konja na točku i išao je nešto oko 7s 0-100,a čini mi se da je i ovaj tu negde sa ubrzanjem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaga je mjerena na radilici...Ovo je ti je Srdjanov odgovor na moje pitanje o snazi na tocku:

Svaki noviji dyno sam kalkulise snagu na radilici na osnovu snage na tocku uz kompenzaciju uslova pri kojima se mjeri i gubitka snage na prenosu.To sa forumulom za racunanje je tematika prije 30 godina i to se odavno nigdje vise ne koristiti jer na starim dynu spravama snaga je racunala tako sto se mnozila sa kojeficentom 1.15 ili 1.2 ali to je sve bilo netacno je snaga bila razlicita u svakom brzini gdje se mjeri i zato svaki novi dynu daje uvijek istu snagu na radilici ali snaga na tocku varira zaviso od brzine u kojoj se mjeri pa moze da se desi ako se mjeri u trecoj snaga na radilici je recimo 150 ks a na tocku 120 ks ali ako se mjeri u 6 snaga na radilici je opet 150 ali je snaga na tocku 80 ks tako radi svaki novi dyno,snaga na tocku je nebitna jer nije ista u svakoj brzini i nije ista ni na dynu sa kocnicom ili na inercijskom dynu.

Snaga je na nivou njegovog, ima malo do saltanja, viska tereta, jos kad bi nasao dobru nizbrdicu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmm sta reci... 137hp na tocku i cini mi se 340nm je davala srdjanova najaca mapa,znaci hard remap i jos malo preko toga,zbog prijateljskih veza...ovde mi nista nije jasno...

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trazio sam da napravi najjace i rekao je da je ovo maximum a da ostane koliko toliko normalno tim rijecima, vise puta je isticao kako auto stvarno dobro ide, ja ne sumnjam ni u jednu njegovu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koje je Bokiju najbolje vreme na 402, ali sa 7sek do 100 auto treba da ide niskih 15 ili cak visokih 14...

Share this post


Link to post
Share on other sites

15.7 je najbolje vreme stila...sa SM mapom...a o problemima koje je ta mapa izazivala da ne pricam,gubitak gasa na pola staze i tako to...

A vreme od 0-100km/h za 7.1sec ako se dobro secem ima klip negde na forumu je sa HS mapom

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...