Dragon 17 Posted November 14, 2009 Ja stavio neku mapu +23ks. Doduse, pre dva dana, tako da je jos nisam istestirao kako valja, ali prvi utisci su jako dobri. Mozda tripujem, ali cini i se da motor lepse radi. Ono sto je sigurno, odziv na gas i povlacenje iz niskih obrtaja je primetno bolje, ravnomernije vuce...Kad patosiras gas, bas te ljudski zalepi za sediste, naravno u granicama povecanja ks i obrtnog momenta ove mape.Ne dimi mnogo vise, ne izbacuje nikakve greske.Poenta je da se Alfa sada laganije vozi u normalnom rezimu.Inace, lik sto mi je to stavio, na svom JTD ima neku malo jacu mapu. Auto ide ko blesav, ali bogami, cadji pozadi malo vise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted November 15, 2009 samo gas!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 15, 2009 Ja stavio neku mapu +23ks.Dobrodošao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted November 16, 2009 Kod BoomElectronicsa(-Revochip-AllCarRacing) smo čipnuli Koletovog, Vladinog Stila (80ks) JTD i mog 1,3. Nijedan nije javio nikakvu grešku a svi idu kao đavoli.Ja sam se usrao od ne znam ni ja čega pa sam ga vratio nazad da porazmislim (to ću pisati u drugoj temi) ali ovaj brend je za svaku pohvalu, definitivno nisu garažne mape. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted November 17, 2009 Koliko konja ste dodali? Neka umerena varijanta ne bi trebalo da pravi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 17, 2009 Mali mjet 1.3 je deklarisan na ravno 100. Inače je on jedini imao nešto veću potrošnju nego sa originalnom mapom, a poznata je stvar da space ne trpi vozila koja troše preko 5L hehe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted November 20, 2009 mogu da pohvalim Koletov auto kako sada ide i kako radi posle mapiranja jer smo ga zajedno probali prosli vikend!Ja cu isto da odradim kod istog coveka u ZR ali mozda slabiju bezdimnu varijantu mape! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosJTD 0 Posted November 22, 2009 A sto se tice potrosnje, da li se zaista smanjila i do 1l pri nekom rezimu voznje? Tako pise na sajtu Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 22, 2009 te mape su OK to je definitivno,ali potrosnja i do 1L ma vazi... :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bukovski 0 Posted November 22, 2009 meni se potrosnja i povecala cak mada dosta zavisi od stila voznje posle remapa nekako ti vise merak da ga ganjas te i to utice na potrosnju al sad puntisa stize do 180-185 kako oces a pre nije teo 170da predje Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 22, 2009 Nema smanjenja potrošnje od 1L, možda 0.2L. Ali meni se definitivno nije povećala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted November 23, 2009 Ako bi vozio pazljivo verujem da bi mogao da smanjis potrosnju, mozda ne za litar, ali dosta sigurno.Ali, kao sto rece bukovski, sigurno neces da stavis chip pa da vozis sporije. Odnosno, malo, malo pa de povuce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted November 23, 2009 koje su predispozicije za to chipanje da lisve mora na kola da bude tip top stanje sto se tice motora i menjaca.jer ja sam nekad imao chip koji mi je navodno sjeb.... nesto i morao sam ga skinut "kao nije bio dobro uskladjen"mada je auto iso ko lud,pa bi ga sad opet chipao samo sto je to kod vas jeftinije kod nas ispod 350evra nema ni c od chipanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
bukovski 0 Posted November 23, 2009 chip od 100e kod gumetine pa do 250e kod onog u senti sto sam ja radio a ima i izmedju sve preko je otimacina para bez dina ! Naravno da automora biti ispravam pre chipa ! pozeljno u sto boljem stanju jer ako je pred smrt chip ga samo ranije moze saraniti Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted November 23, 2009 sto se tice motora super stanje jedino mi malo curi na interculeru i na nekom crevu od turbine a kvacilo ionako nameravam da promen sto po meni znaci da bi se mogo cipat.a sto se tice podvozja sve je sama sportiva od federa amortizera i roll bara Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 24, 2009 Tebi turbina pušta ulje. Prvo bi trebao to da središ. Gumetinu ne preporučujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted November 24, 2009 NISAM BAS RAZUMIO TO OKO GUMETINE STA SI MISLIO POD TIM Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 24, 2009 caps lock-off Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 50 Posted November 24, 2009 NISAM BAS RAZUMIO TO OKO GUMETINE STA SI MISLIO POD TIMOvde kod nas postoji covek koga zovu Gumetina, i rekao ti je da ti ne bi preporucio da kod njega stavljas cip Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted November 24, 2009 Ajd da pojasnimo još jednom: postoji razlika stavljanja mapa koje su prenesene sa nekog motora, sa nekom turbinom, nekog modela auta sa elektronikom nekog proizvođača na neki drugi auto. Pritom je neki "hacker-chiper" probao određeni broj sati da nabaždari parametre na tom jednom autu da on radi "jače". Oni drugi koji se hvale da nisu "garažni" chiperi uzimaju vašu originalnumapu, analiziraju je i dobijaju podatke koji je motor, koja je elektronika u njemu i slično i nude "jače" mape. Te mape su testirane stotinama ili hiljadama puta više od "garažnih" i to, barem deklarativno, je najveći adut ovakvog brendovanog načina rada. Takva testiranja inače rade i fabrike same tokom vremena. Na tekstu o grande puntu 1.3mjtd koji je prenesen iz Autobild revije i postavljen na ovaj sajt možete pročitati da je fabrika FIAT vlasniku istog auta postavila drugu - agresivniju mapu pošto je ovaj bio nezadovoljan turbo rupom originalne mape. Ta testiranja su i najveća razlika "Zastave 10" i "Fiat punto classic" modela gde je menadžer Fiata rekao da ni u kom slučaju Z10 se ne može nazvati Fiat. Zašto? Zato što Z10 nije prolazio rigorozna testiranja i quality control po Fiat standardima. A Fiatu je veoma stalo da se očiste od nekadašnjeg imidža brljavih automobila.Ne isključujem mogućnost da je garažni čiper ponekad bolji od brenda i ali Koletovo i moje iskustvo govori drugačije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyman Zerga 2 Posted September 1, 2012 (edited) Da li cipovati (ili uraditi remap motora) kod JTD80, neki kazu da moze da se nasvira na 115 hp, da li je to tacno i kako to utice na turbinu, menjac, kvacilo, zamajac... itdStilo 1.9 JTD 80 KS Edited September 1, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted September 1, 2012 Razlika između 1.9 JTD od 80 KS i 115 KS nije samo u mapi, nego u dosta drugih stvari, počev od druge turbine... Drugim rečima, može da se čipuje i verzija od 80 KS, ali nema ništa od dobijanja 115 KS. H&S (ovako napamet) čini mi se da posle čipa daje oko 100KS.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=51357 Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted September 2, 2012 Dobija se pravih 115 ks, ja sam vozio takvog remapiranog, merio sam mu međuubrzanje i konačnu brzinu i slaže se sa deklarisanom konjažom, auto je vožen takav od 280 do 380.000 km, bez problema, gazda zadovoljan, naredni gazda zadovoljan. Mapa - revochip Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted September 2, 2012 Šta znači to ''pravih''? Postoje li neki koji nisu pravi...Daj link da neko čipuje 80 KS na 115 KS? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 2, 2012 Problem sa cipovanjem verzije od 80ks je intercooler...Evo i jedan link http://www.smchiptuning.com/229/fiat-stilo-1-9-jtd-80Obratiti paznju na broj obrtaja kada se postize najveci obrtni moment, pa zakljucite koliko je zdravo na 1500 imati isti i na 2440 rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites