Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
oktopod

Fiat Punto mk.2a 1.2 16v - problem sa radom u leru / gasi se na leru

Recommended Posts

Dok je motor hladan(dok radi na leru) sve je u redu, kako postigne radnu temperaturu pocinje da oscilira obrtaljka izmedju 500 i 700 o/min ischitali su mi u servisu gresku STEP-senzor-a, ja sam ga licno zamenio ali je situacija jos gora , sada je prijavio lambda sondu i kada zabodem bremzu motor se ugasi :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popravio... zaprljan leptir step motora ,radi ko sat ide ko metak,....Hvala Neso ,hvala Vuche :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja bi htjeo da ocistim taj step motor auto je mk2 1,2 8 v jel zna neko postupak skidanja ciscenja step motora ne bih da ga sjebem

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ vst

 

to ces tesko naci...auto otpadi u sapcu...osim tamo da probas...

i moj 1.2 16v poceo je da stuca, i to kad ga przim 100 do -120, posle toga radi ocajno kao sa 3 svecice, nisu kablovi...neki savet vise...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desava mi se da auto lose radi na leru, nece da krene kako treba tj kao da se ugusi pri davanju manjeg gasa i u toku voznje pocne samo da cima i nece da povuce. Mislio sam da je prljav leptir ili step motor ali nije do toga, sve je maksimalno cisto! Primetio sam kad sam skinuo filter vazduha da mi leptir gasa dosta radi kad je auto na leru. Konstantno se pomera sto izaziva variranje ler gasa. Zanima me sta moze da izazove ovakvo ponasanje posto ja nemam nikakve ideje. Pomisljao sam na senzor polozaja papucice gasa ali ajde da pitam za misljenje . . . Problem se javi i nestane sam od sebe!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce i danas sam prekontrolisao ama bas sve sto se moglo pogledati. Dijagnostika ne kaze nista, svi parametri su normalni, leptir i step cisti, na osciloskopu provereni kablovi i bobina i sve je idealno. Raskacio sam sve mase i dzekove koje imaju neke veze sa radom motora i naprskao kontakt sprejem i nisam dobio ama bas nista sem malo bolje mase na autu :wallbash: sutra cu staviti drugu bobinu da probam da ova moja nema neki bag koji se ne primecuje na aparatu :question:

Jel ima neko neki predlog, neki senzor, bilo sta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem nadjen, probio dihtung glave :wallbash:

malopre sam uzeo dihtung glave spesso ali metalni, kao radjen je po nekoj njihovoj racing tehnologiji sa kevlarom :) i zaptivku poklopca glave i izduva. Nadam se da ce to biti sve sto mora da se menja ovaj put ali pisem sta je bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem nadjen, probio dihtung glave :wallbash:

malopre sam uzeo dihtung glave spesso ali metalni, kao radjen je po nekoj njihovoj racing tehnologiji sa kevlarom :) i zaptivku poklopca glave i izduva. Nadam se da ce to biti sve sto mora da se menja ovaj put ali pisem sta je bilo.

A kako si utvrdio da je probio ditung glave, ja koliko znam bez skidanja glave ni ne moze da se vidi da li je probio? Kako ste utvrdili da je probio, ja nemam tih problema koje si ti imao sem sto ponekad iz cista mira i samo u voznji drugom brzinom na minimalnom gasu (1000-1200 obrtaja) pocne da stucka, to stuckanje resavam dodavanjem gasa ili skidanjem noge sa njega i izbacivanjem iz brzine, sve je zivo cisto i kako treba u motoru, nema greske, novi kablovi, bobine, jedino svecice nisu nove - sumnjam na njih, ali ako nije ni do njih kako onda znati dal je do dihtunga???

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Kod Gorana u zemunu su merili koncentraciju izduvnih gasova u boci za rashladnu tecnost ali preskupo mi je bilo da radim kod njega pa sam oterao van BG-a kod tece da ne placam ruke barem :)

Skini svecice pa pogledaj kakve su, kad si ih menjao zadnji put?

Inace dihtung je probio izmedju prvog i drugog cilindra sto je izazivalo gubitak snage u toku voznje ali samo po nekad i jos negde je pio vodu ali nismo uspeli da utvrdimo gde tacno (jedva da je trosio vodu, nekih 200gr na 10000km ali nabijao je mali pritisak u bocu . . .). Glava je u Obrenovcu na ravnjanju i hidro testu i ako bude trebalo nesto negde da se jos obradi. Gumice cu naravno staviti nove a sto se tice zazora i pohabanosti cilindra zaista je minimalna za skoro 200 000km tako da ima jos dosta da gura :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace dihtung je probio izmedju prvog i drugog cilindra sto je izazivalo gubitak snage u toku voznje ali samo po nekad i jos negde je pio vodu ali nismo uspeli da utvrdimo gde tacno (jedva da je trosio vodu, nekih 200gr na 10000km ali nabijao je mali pritisak u bocu . . .). Glava je u Obrenovcu na ravnjanju i hidro testu i ako bude trebalo nesto negde da se jos obradi. Gumice cu naravno staviti nove a sto se tice zazora i pohabanosti cilindra zaista je minimalna za skoro 200 000km tako da ima jos dosta da gura :)

Ma ne pije vodu uopste, kod mene je dosao sa pravih 108000km, sada ima 120000km, nisam mu menjao svecice jer nisu na redu za menjanje, pregledane su i sve je kako trebaod svecica do boje klipa ili sta vec, nema tragova vode (auto je vozio moj jako dobar prijatelj u austriji kao drugo vozilo, i uz njega sam dobio kompletnu servisnu dokumentaciju do najsitnijih detalja sta je sve radjeno na vozilu i kada, odrzavan je maksimalno dobro, cak ni ulje nisam morao da mu menjam, inace on je i prvi vlasnik) sto je najgore on nije imao tih problema koje ja imam sada sa stuckanjem u drugoj brzini koje je povremeno, recimo u proseku jednom nedeljnoili cak i redje, doduse kada sam ga ja uzeo od njega bilo je malo vise od pola rezervoara madjarskog goriva-koja je to milina bila za voznju, cim sam sipao ovo nase ma odmah se osetilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je da je zbog dizni.

Odlucio sam, stavljam i nove karike posto je glava malko doradjena i stavljen tanji dihtung pa da ne pocne da duva kad se namontira, sve u svemu ipak cu odustati od prodaje koju sam planirao :) komplet trosak oko 150eur.

Ako je neko skidao katalizator jel stavljao obicnu cev ili neki lonac i kako je resavao problem sa sondom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam problem sa obrtajima, ne rade ravnomerno

pogledate na klipu

ako neko zna zbog cega ovako radi

kada padaju tako obrataji zatrese se auto, a neka se i ugasi

ko zna, neka mi pomogne, ima da poludim od ovog 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li dobro vidim posto vidim samo sliku na telefonu, ali jel ti mozda dize temperaturu ? Na slici deluje kao da ti dize malo temperaturu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, 

 

maopre sam jako cudan problem sa automobilom.

Upalim bez problema, vozio nekih 5km do posla bez problema (na nizim obrtajima, nije se jos auto zagrejao, do neke 2000), i na semaforu u Milutina Milankovica mi se ugasi auto. pokusao da ga upalim jedno 20 puta, bezuspesno. Na kraju sam ga upalio kada sam ga palio pod gasom, tj dodam i gas pri paljenju. Medjutim svako oduzimanje gasa je podrazumevalo ponovno gasenje automobila. Odvezem ga na obliznji parking par stotina metara odatle, nekako ga parkiram, prilikom parkiranja sam mu dao malo jaci gas, i gle cuda, sve ok. Upalio ga 7-8 puta za redom, ler gas radi normalno izmedju 700-800 obrtaja. 

 

Da li je moguce da je zbog voznje na niskim obrtajima, na ovom mrazu klapna nekako zaledila ili sta vec? Nisam 100% siguran ali mislim da mu je turiranje (3-4000 obrtaja) resilo problem (da li privremeno ili trajno videcemo veceras kada krenem sa posla kuci).

Da li se nekome desavalo nesto slicno?

 

Kada sam ga palio bez gasa, samo vergla u beskonacnost, ali nikako da upali. A kada sam dodao malo gasa, upalio bez problema, ali kao sto rekoh, cim se oduzme gas, gasi se auto. 

 

Pre prvog gasenja, primetio sam da je broj obrtaja prilikom stajanja pao na 500, malo je zatresao auto, ali se posle voznje jedno 300-400 metara, na semaforu, se ugasio totalno. 

Auto nema plin, vozi se iskljucivo na benzin. Svecice i bobina menjani pre 3000 km. Rezervoar pun(Gazprom GDrive benzin 100). Auto nije vozen ovog vikenda, ali upalio bez problema i isao 4-5 km bez problema.  

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to dešava posle skidananj akumulatora. Kao da se resetuje kompjuter koji treba da vodi računa o minimalnom broju obrtaja. Obično pomogne da ostavim auto neko vreme i posle sve radi bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krenuo sa posla,  došao kući,  ispred kuće mi se ugasio. Opet nece da upali na prvu,  opet pali uz gas.  Otvorio vrata,  zatvorio,  kontakt 60 sekundi,  bez ičega 30, i Upalio na prvi zub.  Primetio da ler prilično varira...  Barem jedno 100. Sa drugarom,  očistio klapnu(vizuelno je bila prilično cista),  ali sam uzeo  Carb cleaner,  i jedno pola boce ušpricao.  U početku se gušio,  posle toga nije bilo gušenja,  koliko god dugo ušpricavao. Nakon čišćenja klapne,  urađena rekalibracija .  Sada ler radi mirno,  tj kad je bas ler,  mirno,  čim pritisnem kočnicu isl,  ili uključim neki elektro potrošač,  malo varira.  Ono što sam primetio da je ler prilično nisko.  Pre bih rekao između 600 i 700 obrtaja nego između 700 i 800 kako bi inače trebalo da bude. Takođe,  Upalio namerno sve potrošače,  svetla,  maglenke ,  radio,  grejanje na 4, zadnji defroster,  pritisnuo kočnicu,  i i dalje se nije gasio.  Mada to sam probao i ranije kad sam bio na poslu(bolje da se ugasi na parkingu nego u Bulevaru ) ali sve je bilo ok,  dok mu tek tako nije dunulo da se ugasi.

Da napomenem i da kada sam skinuo crevo od usisa sa klapne,  video sam tragove vode na i u klapni.  Kondenz  valjda ili sta vec...   Sutra krećem na posao nekim sporednim ulicama,  pa cemo videti.  Ako ništa,  Goran prekosutra ne gine... Ako neko ima neki hint,  slobodno recite.  

Edited by Zeljko88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo da reinkarniram temu, vec godinu dana jos od kad sam auto uzeo ler drzi na 900-1050 obrtaja, auto radi sasvim normalno ima snagu, samo me iritira taj ler, hoce da bruji u kabini od vibracija pogotovo kad se zagreje auto, jedan majstor gledao klapnu to je uredno ostali kome god sam dao da gleda kao bacili smo pogled sve je uredno, prekjuce je jedan  prskao sprejem da proba da pronadje da nema vakum al kaze nista nije nasao... :O ne znam sta da gledam 1.2 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...