grki 0 Posted January 27, 2010 Ja sam umoto moj akumulator u neki izolacioni materijal da ga stiti od preterane zime vredi ,normalni auti imaju vrecu u kojoj stoji akumulator.Treba neko da se seti pa da pocne proizvodnju tih torbica za akumulator izgleda cekamo bracu kineze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljuba.b 0 Posted January 27, 2010 (edited) Imao sam sličan slučaj. Kad je auto bio na placu gde sam ga kupio palio je odlično, posle desetak dana počeo je da resetuje bord pri paljenjima dok jednom prilikom kada sam stao da sipam gorivo i ostavio muziku nije hteo uopšte da upali. Upalili smo ga na gurku. Verovatno su na placu punili akumulator pre nego sam ga kupio. U prodavnici su mi nudili neki bosch od 51Ah za 5000 ali pošto u momentu nisam bio pri parama kupim BH 55Ah za oko 3700. Namucio sam se dok sam ga uglavio pošto nije mogao da stane u kutiju koju sam morao da proširujem i evo već šest meseci pali bez greške. Nije bio paljen 5-6 dana i jutros je upalio bukvalno bez verglanja. Jedini problem je što ružno izgleda pod haubom jer nije fabričkih dimenzija. Edited January 27, 2010 by ljuba.b Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 463 Posted January 27, 2010 @Punto Abarthpa valjda napon punjenja mora biti veci od baznog napona akumulatora, kako ces ga drugacije napuniti ?!?14,1 volti se odnosi na napon struje pri punjenju akumulatora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted January 27, 2010 Nakon krace voznje izmeren napon akumulatora u mirovanju: 12,8 volti a za vreme verglanja: 14,1 volti.sori, rekao si za vreme verglanja, ja sam te bukvalno shvatio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 463 Posted February 18, 2010 Evo da se javim da je sa paljenjem sve u redu iako je bilo puno ledenih noci i jutara. Samo jednom se desilo da se ispraznio akumulator, kasnije je svaki put palio iz prve! Ono sto od tada primenjujem je sledece: kada parkiram kola, ugasim sve potrosace i sacekam otprilike minut i onda ga gasim, za to vreme se akumulator dopuni i to je to. Inace, ja slusam muziku do daske i to ga je dotuklo uz ekstremnu hladnocu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted January 16, 2012 (edited) Jutros krenem da upalim Puntaća. Zaverglam jednom, dvaput pri čemu je prva 'vergla' bila spora i pojela je mnogo struje. Napominjem da je akumulator kupljen pre 7 meseci nov i da je 40A jačine. Zaverglam i za malo da upali. Ništa vratim ključ pa ponovo da zaverglam - neće. Odjednom poče nešto da zuji i drhti kazaljka obrtomera. Zuji i drhti kratko nekih dve sekunde, restartova mi sat na nulu, trip km, trip sat i potrošnju na 18km-l.Posle toga upalih normalno. Pisao sam ranije u nekoj od postojećih tema da nakon što ugasim auto neko vreme se čuje zujanje iz sata. E ovo zujanje kazaljke je zvučalo slično, samo dosta glasnije i kazaljka se tresla ispod nule, posle čega se vratila na nulu.Da li se to nekome još desilo i šta je uzrok ovome? Edited January 16, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 16, 2012 Akumulator.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted January 16, 2012 Hvala Gorane. Da li to znači:1. Da je akumulator koji je maltene nov i kupljen pre 7 meseci, a još uvek u garanciji, u stvari u raspadu i treba ga reklamirati?ili2. Akumulator koji sam kupio i ugradio u svoj Puntać mnogo slab za taj auto iako je nov, pa čim vreme bude malo hladnije pravi problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 16, 2012 To ti niko nece reci ovako dok ne proveti osnovne stvari...Kapacitet akumulatora...punjenje alt....da li nesto prazni aku. kada je motor ugasen.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted January 16, 2012 Moguce da ti je lose punjenje pa ti se vremenom ispraznio akumulator...Mislim da ti je sasvim dovoljan taj od 40 ampera ja sam kod mene na bravu 1.2 16V koristio 2 godine akumulator od 45 ampera...Imam i ja jedno pitanje skoro sam kupio akumulator od 66 ampera i punjenje mi je pri opterecenju na leru nekih 13.3 a dok vozim do 13.45 pa me interesuje da li je to dovoljno ili trebam da repariram alternator? Plasim se da ne zajebem nov akumulator.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 16, 2012 Bez opterecenja na leru mora da ima 13,8 - 14,05 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted January 16, 2012 A bez opterecenje (samo upaljen motor bez svetla i ostalog) puni na 13.82 V Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted January 17, 2012 Kao što i sam vidiš, blizu si donje granice ali ti ipak sve radi. Možda ti zbog većeg akumulatora u početku,neposradno posle paljenja, akumulator povuče više struje za punjenje pa malo opadne napon. Ali ništa ne diraj dok radi.Proveri kako radi posle posle neke duže vožnje. Ako nije dobro, pravac u neki ozbiljan servis da ti provere kompletno punjenje i instalaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 17, 2012 Provera akumulatora i napona punjenja alternatora profi aparatom možete obaviti u Batery centru u Cvijićevoj 18:http://www.batterycentar.rsMoje iskustvo: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=31753&view=findpost&p=782102 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted January 17, 2012 Napon punjenja i kapacitet mi je vec proveren za akumulator su mi rekli da je super a punjenje je na donjoj granici... Ipak cu da skinem alternator da ga ocistim i da zamenim regler i cetkice i da budem miran sto se tice toga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 17, 2012 (edited) A da nemaš često kratke relacije, tipa 2-3 kilometra pa gasi auto ili "do pijace i nazad" pa ne stigne da se napuni? Edited January 17, 2012 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted January 17, 2012 Ne ne mahom su duze po 20 km u jednom pravcu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 17, 2012 Nisam citao od pocetka,mozda je lose punjenje,ali svakako reklamiraj akumulator!Ako puni dobro stradao je akumulator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jovana.nik 0 Posted January 24, 2013 Iscitala sam celu temu,manje vise jasno mi je ali nisam naisla nigde na situaciju kao sto je moja....Punto 1,2 16 v,2004 god., auto je kupljen 2009 sa kilometrazom oko 87.000 km. Par puta mi se desilo da nije hteo da upali pa ponisto sve cak i kilometrazu pa sam kupila novi akumulator ali vec ove zime cim je napolju bilo ispod 0, opet nije mogao da upali iz prvog puta vec iz 2-3 puta,zavergla ali nece da upali, predpostavljam da je opet akumulator u pitanju (star je samo 2 godine) ali nije to glavni problem,problem je sto je tom prilikom ponistio apsolutno sve,sat,dnevnu I sto je najtragicnije glavnu kilometrazu ali za neverovati da GLAVNU nije ponistio na 0 vec je vratio na kilometrazu koju je auto imao u momentu kada sam ga kupila..znaci posle skoro 4 godine voznje ja sam opet na kilometrazi koju je auto imao u vreme kupovine…iskreno, nadam se da nije problem sto bih vas zamolila da mi odgovorite ako imate iakvu ideju ili resenje, kome da se obratim ako mi vi ne mozete pomoci.Unapred se zahvaljujem na odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 24, 2013 eto auto te je castio vracanjem kilometraze... to je za svaku pohvalu ljudi naplacuju vracanje kilometraze....uzgred proveri alternator da li dobro punine bi trebalo da nof aku krepa posle 2 god... osim ako instalacija na vozilu nije u problemu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasadoncic02 24 Posted January 24, 2013 Najbolje resenje prvo dijagnostika kod autoelektricara,pa onda resavati dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
jovana.nik 0 Posted January 26, 2013 Prvi put kada se desilo da je vratio kilometrazu na 87 000, na auto placu na kom sam kupila automobil, uradili su dijagnostiku i rekli su da nema nikakvu gresku, i da im nije jasno zasto se to desilo.Nisam sigurna, ali mislim da su dijagnostiku radili na univerzalnom komjuteru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jovana.nik 0 Posted February 3, 2013 Hoce li mi neko pomoci????? ljudi sto ste taki-nikaki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 3, 2013 Neki elektronicar mora da se zauzme za tvoj slucaj, nesto te sitno zeza, neverujem da je neki veci kvar.. ja nebih znao sta drugo da ti kazem, jer prvi put cujem za takav problem. Odakle si? Quote Share this post Link to post Share on other sites
hadza 5 Posted October 4, 2013 (edited) Jutros mi se javio jos jedan problem. Prilikom paljenja se desava da cela kontrolna tabla otkaze, i kad se auto upali, kod 1-2 sekunde se upali i tabla, podignu se kazaljke za gorivo i broj obrtaja i upali se kompjuter, ali je sve resetovano (sat, prosecna brzina, prosecna potrosnja...) osim kilometraze. Uglavnom kad je hladno vreme. Desavalo mi se to ranije, cak i dok je auto bio nov. Napomenuo sam im to kad je bio redovan servis (dok je auto bio pod garancijom) i rekli su da su sredili. Ali je pocelo ponovo da se desava, ne toliko cesto kao danas kad se to desavalo prilikom svakog paljenja. Da li se nekome slicno desavalo? Punto je 2009, Kragujevacke proizvodnje. Edited October 5, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites