mikisxy 6 Posted November 10, 2009 ta lampica je za bilo koju gresku,kvar na motoru,nju inace pali i gasi racunar motora a isti racunar i pobudjuje dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted November 10, 2009 Proverice valjda majstor, nadam se da je neka glupost, jer sam bankrot.U svakom slucaju hvala svima koji su pomogli Javicu sta je bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 10, 2009 forum najvise zato i sluzi,slobodno pitaj sta god te zanima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted November 10, 2009 ta lampica je za bilo koju gresku,kvar na motoru,nju inace pali i gasi racunar motora a isti racunar i pobudjuje diznePa sta bi u motoru moglo da budeSkidana je glava motora, zamenjeni svi ventili, vodjice, gumice, dihtung glave, zamenjen zupcasti, roler, spaner...Dizne ocišcene i vracene, i neceSta majstor nije odradio????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 10, 2009 posto si sa pevca jel radis i auto u kraju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted November 10, 2009 ^^^ ...Radim na PevcuDolazio sam ja kod vas u TIM ali niste mogli da ga primite odmah a hitno mi je bilo pa sam se odlucio za drugogAuto mi je kod njega vec 19 dana, toliko o tome sto sam mislio da ce biti brzeJbg druze Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 10, 2009 auuuuuu brateeee Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted November 10, 2009 ^^^ ...Osetio je da sam miran tip pa onda nema zurbe.A istina je da sam se ujedao za jezik da kazem nesto da mi ne bi posle nesto namerno pojebaoMada mislim da je ovako ok covek, ali jednostavno nemam sarece od kada sam uzeo ovaj auto pre 6 meseci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 10, 2009 to je malo puno vremena za taj posao.boki je imao slicnu verziju(zamena glave na bravu 1.6)pa ne kaze sam koliko je trebalo vremena od rasturanja do paljenja auta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted November 17, 2009 Uzeo sam auto napokon.Objasnjenje majstora:Racunar pogubio parametre za auto, elektricar dolazio i uzeo 1500din.Situacija sada:- Na benzin auto vrlo tesko pali, uz jako verglanje i dodavanje gasa- pri davanju kontakta pumpa se ne cuje- kada upali na benzin upali se ona crvena lampica za check engine i gori non stop- uzbrdo na benzinu samo stane kao da se ugusi- na plinu pali i ide manje vise okSumnjam na pumpu za gorivo, jesam li u pravu i kako da budem siguran????Odgovore pisati ovde :http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index....showtopic=39104 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted August 30, 2010 Desava se veoma retko 1-2 puta u recimo 4 meseca,ali u poslednje vreme cesce.Konkretno veceras,kad sam krenuo auto normalno upalio,stao na pumpu nakon toga normalno upalio,svratio do drugara seo u auto i nece.Jedno 10 puta sam zaverglao i verglao ma ni da krene ono kao da oce da upali.I taman kad sam hteo da batalim reko aj da probam jos jednom on kao mina.Posle toga sam 5 puta upalio pa ugasio i svaki put upali kao mina, u voznji se ponasa apsolutno normalno.Jednostavno nekad mu dodje da nece da upali (veoma retko) do te granice da ga ostavim tu gde jeste,i posle toga sve ok mesecima.auto nema plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 30, 2010 A zuti kljuc?SIJA....? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted August 31, 2010 Ne.Oce po nekad da ostane upaljen kljuc ali tada i ne pokusavam da ga upalim,izvadim kljuc gurnem ponovo i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted September 17, 2010 U pitanju je bio regulator pritiska goriva,1000 din Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted September 17, 2010 Znaci ipak je nesto oko goriva cim radi na gas normalno...Cestitam Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted September 17, 2010 Malo sam gledao u servisnom kako radi regulator pritiska goriva i nije mi jasno kako on moze da bude uzrok da motor nece da upali.Ovo me jako zanima posto imam konstantno isti problem (doduse na 1.8 brava) da nece skoro nikad da upali odmah vec tek iz nekoliko pokusaja.Ako moze neko strucno objasnjenje kako regulator radi to jest kako prekine skroz dovod goriva (pretpostavljam) ako mu je funcija da odrzava pritisak konstantnim?Posto sam trenutno dekintiran, kako mogu da utvrdim da li mi to pravi problem a da ne kupujem (mozda bez potrebe) nov?Da napomenem da sam primetio malo ostecenje na crevu koje ide sa regulatora na usis pa mozda to pravi problem a hocu lako sa ispitam mada mislim da nije do toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted September 18, 2010 Zadnjih par dana auto sam palio na gurku uglavnom,odvezao sam u servis kaze da je crkao taj regulator i auto pali normalno vec 3 dana,cak nekako i mirnije radi na leru.Inace auto nema plin.Pokusaj da 2 puta das kontakt i sacekas da pumpa odradi svoje pa onda pokusaj da ga upalis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted September 18, 2010 Probacu i to mada sumnjam da ce biti bolje jer sam primetio da kada kljuc odmah okrenem do kraja (startovanje) bez ikakve pauze na prvom zubu ,onda pre upali isprve nego kad cekam da pumpa odradi ali cu u svakom slucaju probati dva puta sa kontaktom kao sto si rekao.Da napomenem da sam sredio crevo vakuma od regulatora i nema nikakvih poboljsanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majorka 0 Posted July 18, 2012 Zdr .Imam PRoblem Sa automobilom Fiat bravo 1.6 16v 96/god benzin i gas na benzinu pali na ga gasu radi (VOZI).Na benzinu nece da radi odma se gusii ii ugasi se, ali desilo se nesto cudno palio je sve ok tog dana sam vozijo 15 minuta i ugasio opet posle 1 cas da ga upalimo vergla al ne pali akumulator slab ali na kablovima opet vergla ali ne pali otiso na benzisku pumpu napunio 5l al dzabe opet ista prica vukli smo ga na sajlama jedva je upalio jedva vozio sam ga jedno 15 minuta ugasio odma upalio sve normalno al sutra dan ista prica vergla al ne palii sta je problem.unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 18, 2012 Pumpa za gorivo,cuje li se ,radi li? Pogledaj prvo sitnice neke,tipa kabloic neki,releje ,osigurace,pa kreni dalje....kako nas drug aca777 sa tipom,sam postavlja pitanja,sam daje odgovore sam resava probleme itd,tako da moze biti neka sitnica,moguce i da je senzor radilce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
siman 0 Posted May 29, 2017 Evo posto sam rijesio problem na fiat brava 1.6 16V benzin 97.god, hocu da sa vama podijelim rješenje. A problem je bio slijedeci: povremeno se, u voznji palila lampica oblika dizne, auto tada nije primalo gas i ponekad se i gasilo pri smanjenom br. obrtaja, a prije par dana, nakon sto sam zamijenio bobinu (prethodna nije bacala struju na jedan klip), auto mi se ugasilo i verglalo je,cula se pumpa ai nje palilo. Kvar: senzor radilice koji se nalazi kod prednjeg desnog tocka (skine se tocak i odozdo zastitna plastika, odsrafi jedan imbus sarafic i tijelo senzora se izvuce iz nosaca. Konektor ovoga kabla se nalazi iznad anlasera. U kabalu senzora je potpuno izgorjela izolacija i zice su se bukvalno spojile. Privremeno rjesenje: odsjekao sam kabal uz senzor i uz konektor i na zdrave dijelove sam nalemio druge zice-sve to izolirao i sljaka dok ne nadjem polovan senzor koji kosta 20 KM. Eto, ako moje iskustvo kome bude od koristi, bicu srecan. Lijep pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
uzivalacUvoznji 1 Posted May 29, 2017 Sličan problem imam s vremena na vreme i ja. Nekada iz čista mira auto neće da upali. Vergla ali neće da upali iako pumpa odradi svoje, akumulator nov, kablovi dobri, sve ok ali neće da upali i onda nekad kad se smiluje iako mu ništa novo nije rađeno upali i ide najnormalnije. Primetio sam da se problem s paljenjem dešava kad vidim da prethodno dan-dva gori narandžasta lampica u obliku bloka motora koja po uputstvu znači nešto uopšteno emisija izduvnih gasova nije na ok nivou, kao loše gorivo, mnogo štetnih gasova. Kad nekako upali, nabijem mu gas tj obrtaje u leru, tada iz auspuha izbaci sve i svašta, ona se lampica ugasi i dalje pali i ide bez problema. Međutim ovo se mi se sve češće dešava i izluđuje me jer ajd nekako se reši kad najzad upali ali dok ne upali ne znam šta raditi. Prvi put kad se to desilo majstor ga je brzo namestio i rekao da je do senzora radilice i da su to očistili, na računaru poništili grešku i to je to. Inače nema plin, samo benzin, sipam na par pumpi u Ns, nemam pojma kako tako često da se dešava i kako otkloniti te glupe sitnice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gomba34 0 Posted December 16, 2017 fiat bravo 1.6 16v sinoc ugasen normalno jutros nece da upali nema varnice na svecici senzor radilice ispravan svi osiguracci ispravni ali nema napona na bombini da li je imobilajzer u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nemanja342 7 Posted July 30, 2018 Brava 1.6, posle voznje od 300 km ugasio, i kada sm posle 20-ak min pokusao upaliti nije hteo da upali. Kao da upali na par sekundi ali cim pipnem gas ugasi se. I kada upali kao da se gusi. Posto sam van srbije svaka pomoc je dobrodosla Quote Share this post Link to post Share on other sites
uzivalacUvoznji 1 Posted July 30, 2018 @Nemanja342 Probaj da skineš kleme sa akumultora na minut, pa vrati i onda upali mada mi sumnjivo što kažeš da se kao guši. Ili ako si pak u inostranstvu vidi da li ima da se kupi "EOBD Facile" mali aparat za detektovanje kvara koji ćeš povezati sa aplikacijom na mobilnom i tu će pokazati eventualnu grešku pa ako je neka glupost možeš je prosto izbrisati preko te alikacije koja je povezana sa tim uređajem koji je utaknut u mesto sa osiguračima i ostalim priključcima (ukucaj na you tube "EOBD car diagnostic" pa ćeš skontati) Quote Share this post Link to post Share on other sites