Jump to content
FAS Goran
Nebojsa78

Fiat Brava 1.6 16v - neće da upali

Recommended Posts

ta lampica je za bilo koju gresku,kvar na motoru,nju inace pali i gasi racunar motora a isti racunar i pobudjuje dizne

Share this post


Link to post
Share on other sites
ta lampica je za bilo koju gresku,kvar na motoru,nju inace pali i gasi racunar motora a isti racunar i pobudjuje dizne

Pa sta bi u motoru moglo da bude

Skidana je glava motora, zamenjeni svi ventili, vodjice, gumice, dihtung glave, zamenjen zupcasti, roler, spaner...

Dizne ocišcene i vracene, i nece

Sta majstor nije odradio?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ ...Radim na Pevcu

Dolazio sam ja kod vas u TIM ali niste mogli da ga primite odmah a hitno mi je bilo pa sam se odlucio za drugog

Auto mi je kod njega vec 19 dana, toliko o tome sto sam mislio da ce biti brze

Jbg druze

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ ...Osetio je da sam miran tip pa onda nema zurbe.

A istina je da sam se ujedao za jezik da kazem nesto da mi ne bi posle nesto namerno pojebao

Mada mislim da je ovako ok covek, ali jednostavno nemam sarece od kada sam uzeo ovaj auto pre 6 meseci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je malo puno vremena za taj posao.boki je imao slicnu verziju(zamena glave na bravu 1.6)pa ne kaze sam koliko je trebalo vremena od rasturanja do paljenja auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo sam auto napokon.

Objasnjenje majstora:

Racunar pogubio parametre za auto, elektricar dolazio i uzeo 1500din.

Situacija sada:

- Na benzin auto vrlo tesko pali, uz jako verglanje i dodavanje gasa

- pri davanju kontakta pumpa se ne cuje

- kada upali na benzin upali se ona crvena lampica za check engine i gori non stop

- uzbrdo na benzinu samo stane kao da se ugusi

- na plinu pali i ide manje vise ok

Sumnjam na pumpu za gorivo, jesam li u pravu i kako da budem siguran????

Odgovore pisati ovde :

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index....showtopic=39104

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desava se veoma retko 1-2 puta u recimo 4 meseca,ali u poslednje vreme cesce.Konkretno veceras,kad sam krenuo auto normalno upalio,stao na pumpu nakon toga normalno upalio,svratio do drugara seo u auto i nece.Jedno 10 puta sam zaverglao i verglao ma ni da krene ono kao da oce da upali.I taman kad sam hteo da batalim reko aj da probam jos jednom on kao mina.Posle toga sam 5 puta upalio pa ugasio i svaki put upali kao mina, u voznji se ponasa apsolutno normalno.Jednostavno nekad mu dodje da nece da upali (veoma retko) do te granice da ga ostavim tu gde jeste,i posle toga sve ok mesecima.auto nema plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne.Oce po nekad da ostane upaljen kljuc ali tada i ne pokusavam da ga upalim,izvadim kljuc gurnem ponovo i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo sam gledao u servisnom kako radi regulator pritiska goriva i nije mi jasno kako on moze da bude uzrok da motor nece da upali.

Ovo me jako zanima posto imam konstantno isti problem (doduse na 1.8 brava) da nece skoro nikad da upali odmah vec tek iz nekoliko pokusaja.

Ako moze neko strucno objasnjenje kako regulator radi to jest kako prekine skroz dovod goriva (pretpostavljam) ako mu je funcija da odrzava pritisak konstantnim?

Posto sam trenutno dekintiran, kako mogu da utvrdim da li mi to pravi problem a da ne kupujem (mozda bez potrebe) nov?

Da napomenem da sam primetio malo ostecenje na crevu koje ide sa regulatora na usis pa mozda to pravi problem a hocu lako sa ispitam mada mislim da nije do toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnjih par dana auto sam palio na gurku uglavnom,odvezao sam u servis kaze da je crkao taj regulator i auto pali normalno vec 3 dana,cak nekako i mirnije radi na leru.Inace auto nema plin.Pokusaj da 2 puta das kontakt i sacekas da pumpa odradi svoje pa onda pokusaj da ga upalis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probacu i to mada sumnjam da ce biti bolje jer sam primetio da kada kljuc odmah okrenem do kraja (startovanje) bez ikakve pauze na prvom zubu ,onda pre upali isprve nego kad cekam da pumpa odradi ali cu u svakom slucaju probati dva puta sa kontaktom kao sto si rekao.

Da napomenem da sam sredio crevo vakuma od regulatora i nema nikakvih poboljsanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdr .Imam PRoblem Sa automobilom Fiat bravo 1.6 16v 96/god benzin i gas na benzinu pali na ga gasu radi (VOZI).

Na benzinu nece da radi odma se gusii ii ugasi se, ali desilo se nesto cudno palio je sve ok tog dana sam vozijo 15 minuta i ugasio opet posle 1 cas da ga upalimo vergla al ne pali akumulator slab ali na kablovima opet vergla ali ne pali otiso na benzisku pumpu napunio 5l al dzabe opet ista prica vukli smo ga na sajlama jedva je upalio jedva vozio sam ga jedno 15 minuta ugasio odma upalio sve normalno al sutra dan ista prica vergla al ne palii sta je problem.

unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa za gorivo,cuje li se ,radi li? Pogledaj prvo sitnice neke,tipa kabloic neki,releje ,osigurace,pa kreni dalje....kako nas drug aca777 sa tipom,sam postavlja pitanja,sam daje odgovore sam resava probleme itd,tako da moze biti neka sitnica,moguce i da je senzor radilce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo posto sam rijesio problem na fiat brava 1.6 16V benzin 97.god, hocu da sa vama podijelim rješenje.

A problem je bio slijedeci: povremeno se, u voznji palila lampica oblika dizne, auto tada nije primalo gas i ponekad se i gasilo pri smanjenom br. obrtaja, a prije par dana, nakon sto  sam zamijenio bobinu (prethodna nije bacala struju na jedan klip), auto mi se ugasilo i verglalo je,cula se pumpa ai nje palilo. Kvar: senzor radilice koji se nalazi kod prednjeg desnog tocka (skine se tocak i odozdo zastitna plastika, odsrafi jedan imbus sarafic i tijelo senzora se izvuce iz nosaca. Konektor ovoga kabla se nalazi iznad anlasera. U kabalu

senzora je potpuno izgorjela izolacija i zice su se bukvalno spojile. Privremeno rjesenje: odsjekao sam kabal uz senzor i uz konektor i na zdrave dijelove sam nalemio druge zice-sve to izolirao i sljaka dok ne nadjem polovan senzor koji kosta 20 KM.

Eto, ako moje iskustvo kome bude od koristi, bicu srecan.

Lijep pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sličan problem imam s vremena na vreme i ja. Nekada iz čista mira auto neće da upali. Vergla ali neće da upali iako pumpa odradi svoje, akumulator nov, kablovi dobri, sve ok ali neće da upali i onda nekad kad se smiluje iako mu ništa novo nije rađeno upali i ide najnormalnije. Primetio sam da se problem s paljenjem dešava kad vidim da prethodno dan-dva gori narandžasta lampica u obliku bloka motora koja po uputstvu znači nešto uopšteno emisija izduvnih gasova nije na ok nivou, kao loše gorivo, mnogo štetnih gasova. Kad nekako upali, nabijem mu gas tj obrtaje u leru, tada iz auspuha izbaci sve i svašta, ona se lampica ugasi i dalje pali i ide bez problema. Međutim ovo se mi se sve češće dešava i izluđuje me jer ajd nekako se reši kad najzad upali ali dok ne upali ne znam šta raditi. Prvi put kad se to desilo majstor ga je brzo namestio i rekao da je do senzora radilice i da su to očistili, na računaru poništili grešku i to je to. Inače nema plin, samo benzin, sipam na par pumpi u Ns, nemam pojma kako tako često da se dešava i kako otkloniti te glupe sitnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat bravo 1.6 16v  sinoc ugasen normalno jutros nece da upali nema varnice na svecici senzor radilice ispravan svi osiguracci ispravni ali nema napona na bombini  da li je imobilajzer u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brava 1.6, posle voznje od 300 km ugasio, i kada sm posle 20-ak min pokusao upaliti nije hteo da upali. Kao da upali na par sekundi ali cim pipnem gas ugasi se. I kada upali kao da se gusi. Posto sam van srbije svaka pomoc je dobrodosla

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nemanja342

 

Probaj da skineš kleme sa akumultora na minut, pa vrati i onda upali mada mi sumnjivo što kažeš da se kao guši. Ili ako si pak u inostranstvu vidi da li ima da se kupi "EOBD Facile" mali aparat za detektovanje kvara koji ćeš povezati sa aplikacijom na mobilnom i tu će pokazati eventualnu grešku pa ako je neka glupost možeš je prosto izbrisati preko te alikacije koja je povezana sa tim uređajem koji je utaknut u mesto sa osiguračima i ostalim priključcima (ukucaj na you tube "EOBD car diagnostic" pa ćeš skontati)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...