Nebojsa78 0 Posted October 13, 2009 Imam veliki problemFiat Brava 1,6 98gAuto me zeza od pre tri dana, vergla ali nece da upali.- bobina nova stavljena juce- novi kablovi i svecice- kablovi bacaju varnicu- akumulator nov - pumpa benzinska odradjujeOcajan sam drugari zato POMAGAJTE Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 13, 2009 (edited) Jel ti se gasi zuti kod kljuc?Ako si cacko oko kaiseva,mozda si pomerio ili raskonektovo senzor radilice.Bez njega ccc,jok pali. Edited October 13, 2009 by bokija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted October 13, 2009 ...sve radi normalno, gase se sve sijaliceNe prijavljuje gresku na instrument tabliNisam dirao ako kaiseva nistaAli dan pre mi se desilo nesto cudnoAuto sam upalio ali je bio cudnog zvuka, veoma bucan i tesko je isao. Tada sam ga ugasio i ostavio.Sutradan nece ni da cuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 13, 2009 (edited) ilti je crkla pumpa za gorivo.To sto ona odradi,ne znaci i da posalje nesto ka motoru.Mixi ti je bre ispod nosa.Moz da doguras do njega. :lol: Edited October 13, 2009 by bokija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted October 13, 2009 sta je to cranck senzor?Laicki ne verujem da je pumpa za gorivo jer nece ni na plin da radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 13, 2009 Pa senzor radilice.Kad ne vidi radilicu nece da upali.Imas plin?Predpostavljam ONAJ PLIN, Ako ne pali ni na plin,onda si u kontrdiktornoj izjavi.Tvrdis da imas varnicu na svecicama a ne mozes da upalis ni na jedno gorivo.Ako zrelo razmislis osim varnicesta je jos zajednicki uslov i za plin i za benzin?Ne mogu da verujem da imas varnicu a da nemoze da upali ni na jedno gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted October 13, 2009 Varnicu ima, za to nisam mutav, da kazem glup da se proveriti i videti.Senzor radilice, izvini sto pitam i dosadjujem ali gde se taj senzor nalazi i kako ga mogu eventualno proveriti.Izludjuje me STRASNORadio perfektno i na benzin i na plin, nikakvih zamerki nisam imao a onda iz cista mira ZAVEZAO. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 13, 2009 Treba da je negde na poklopcu kaisnika.Ja imam 1.2,ne mogu da se setim gde je na 1.6.Al brine me to sto si reko da je radio sa nekim cudnim zvucima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted October 13, 2009 I mene muci to isto, glasan i bucan, bas cudan.Sta moze biti kod tog senzora, jel to na neki dzek, da probam da pomerim malo.Sta da radim Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 13, 2009 Pa ako nije fizicki ostecen il pomeren,tesko ces bez dijagnostike nesto videti.Tu ti je bre TiM servis,vidi s Mixijem sta da radite. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted October 13, 2009 Moracu ga kontaktiratiVise ne znam sta da mu radim, vrtim se oko njega vec par dana.Moje mogucnosti su iscrpljene.Jel znas kako ide raspored kablova za svecice, zelim da proverim da li mi je to kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 13, 2009 Pa iscitaj sa bobine.Ako se vec razumes malo u mehaniku,trebalo bi da skines pdf za bravo-u,mareu.Tu imas sve informacije pa koliko mozes sam mozes,posle trk kod Mixija... :lol: :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted October 13, 2009 Meni je majstor stavio 1 sleva gledajuci na ulaz 4 na bobini2 sleva - ulaz 33 sleva - ulaz 2poslednji - na 1To me buni sad ali ..... potrazicu uputstvoAko nista TIM servisALI znas kako kazu " nema se vremena" Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted October 14, 2009 Prva gornji levi prikljuchak na bobini ,druga svecica prikljuchak ispod odnosno donji levi ,donji desni u trecu svecicu gornji desni u chetvrtu svecicu.Svecice gledane s leva na desno kad si okrenut prema kolima.To ti je prema service manualu ti proguglaj pa skini.Sa torrenta se skine za 20 minuta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted October 20, 2009 Imas varnicu,a nece ni na plinu da upali?Ja bih prvo pogledao te kablove kako su spojeni i bacio pogled da li ti je auto jos uvek uzubcen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted November 10, 2009 Kad dam kontakt navedena sijalica se ne pali uopste i ne cuje se pumpa za gorivo.Inace auto je kod majstora, skidao dizne i cistio, i kad je vratio necesta mislite sta je problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 10, 2009 Kad dam kontakt navedena sijalica se ne pali uopste i ne cuje se pumpa za gorivo.pa jel proverio pumpu za gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted November 10, 2009 Nije, kaze da ce ujutro zvati elektricara, posto se on ne bavi elektrikom.Samo mi je cudno da je pumpa perfektno radila dok nije auto dosao kod njega.Skidao je glavu motora jer je prezubio, cistio dizne i kad je sve namontirao ne pali se lampica za dizne i ne cuje pumpa Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 10, 2009 ufff ne znam prati forum pojavice se neko ko zna bolje da ti kaze ,najbolje opisi ceo kvar .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted November 10, 2009 pa to je svePosle obrade glave motora i ciscenja dizni nece da upaliLampica na instrument tabli za check engine se ne pali uopste i ne cuje se pumpa.Da li je moguce da je zajebancija oko brizgaljki pa one daju laznu informaciju da benzina ne treba uopste.laik sam ali otkud znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 10, 2009 nesto on tu nije dobro povezao,a jel auto vergla?meni se jednom desilo da nije hteo da upali jel posle ciscenja dizni u DELTI kada su vracali poklopac prikljestili su crevo za dovod goriva i tad mi je vrisnula pumpa.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted November 10, 2009 vergla normalnoZnas one dve cevi odnosno +creva koja dolaze do motrora, on je to odvrnuo i video da gorivo tu nije stizalo.skidano je od te tacke ka motoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted November 10, 2009 Neki od konektora nije vracen na mesto ili kako treba.Mozda nije lepo montirao senzor radilice,ili je jednostavno iz nekog razloga izbacio osigurac pumpe.Tesko je reci kad je ceo motor nedavno rastavljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebojsa78 0 Posted November 10, 2009 da li od senzora radilice ne bi palila lampica od checkaA svecice bacaju varnicuKao da nisu prikljucene dizne, cim ih ne prijavljuje na instrument tablia opet ako ne rade dizne onda bi trebalo valjda lampica da se pali jer ona valjda prikazuje gresku u sistemu za ubrizgavanjeplasim se da majstor mozda nije zeznuo pumpu ili nesto drugo sto je radilo pa da puknem pare io za to Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted November 10, 2009 Proveri osigurac pumpe,to ti je najlakse. Quote Share this post Link to post Share on other sites