Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
sila

Lancia Kappa 2.4 JTD - planiram da je kupim...iskustva ?

Recommended Posts

Pozdrav svima , posto sam planirao da kupim kappu 2.4jtd 2000.god. moze li mi neko reci koji su mu naj cesci problemi , na sta da obratim paznju kada budem kupovao automobil , posto sam vidio da ima bas puno elektronike u ovom autu zna li neko da liima nekih vecih problema sa tim , trazio sam po internetu ali nema bas puno komentara za kappu 2.4jtd , i zna li neko mozda koja je potrosnja po gradu a koja na otvorenom .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nista drasticno se ne razlikuje od 1.9 samo motorna skuplja za odrzavanje na 2.4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešenje je jednostavno što se tiče elektronike kada se upali kontakt vidi da li se sve lampice pogase to govori mnogo o stanju iste (mada nije to sve). Motor pogledaj kako vuče i ponaša se na putu(maf ,erg, španeri, klima ...), proveri ogibljenje da li lupa na neravninama itd. Saveta ima mnogo, ali novci su samo tvoji i otvori oči. Što se tiče potrošnje pogledaj post "kolika vam je potrošnja?". I na kraju ako i dalje nisi siguran u Auto pravac sa njim kod majstora na dijagnostiku i proveru karoserije kako odgore tako i odole. Neka ti je sa srećom kupovina.

Jeste skuplje za održavanje ali se ređe i kvari :geek:

Edited by Zoran SM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, sad tražiš mišljenje od Lančista da li vredi Kappa! Perjanica brenda - predhodnica Thesis-a, sa najjačim mogućim dizel motorom! Superlativi u svakom smislu, i to prevashodno na karoseriju i zvučnu izolaciju, kvalitet finalne obrade. Motor ima cilindar više od baznog 1.9 jtd motora,(koji se u kappu nikad nije ugradjivao) samim tim i ravnomernije radi, mada zbog izvanredne zvučne zaštite razlike praktično i nema - sem u svetu audio perfekcionista. . Vozio sam se jednom prilikom dok sam bio na servisu kod majstora i kada mi je vlasnik ponudio vožnju videvši da sam zainteresovan... Impresivno. Leteća soba sa gomilom fotelja unutra. Vrlo, vrlo "moćan" auto. Ali i veliki. Ukoliko si vozio do sada velike naprave - ova ti neće teško pasti, ukoliko nisi,navikavaćeš se na nju bar 6 meseci, kao ja posle 40 godina vožnje 3.5 metraskih vozila kada sam prešao na Lybru.

Kupovina polovnog vozila je nauka i lutrija. Budi ubedjen da ne možeš da kupiš perfektan primerak, ali do perfekcije možeš sam da ga dovedeš, pitanje samo strpljenja, upornosti i para. Možeš sa sobom da povedeš i majstora, bolje je da vidi ono što ti ne umeš da vidiš..., ali: Ispod jedne Mire sto djavola vire. Obzirom da je vozilo izuzetno zvučno izolovano, sa ko zna koliko slojeva antizvučih tepiha u vratima - teško da ćeš biti u prilici da mu vidiš limove sa unutrašnje strane, a da li je čukan ili ne jedino tako možeš da vidiš, jer majstor limar može da bude i čarobnjak, pa da ga ispegla tako da i najvećem kicošu na oči može da da se učini da vozilo nije videlo sudar. A farbar ume i sa unutrašnej strane da ofarba vrata . . Uglavnom, spolja su sva vozila farbana (odmah zaboravi priču o prvoj farbi..) i to sve izgleda veoma, veoma pristojno.

Ukoliko si našao primerak, napiši da ga komentarišemo, ukoliko nisi pogledaj i ovih desetak:

http://www.polovniautomobili.com/auto_ogla...r_by=date_begin

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posto sam kupio ovu kappu i stvarno je savrseno autu zanima me koje je naj bolje ulje da uzmem za ovaj motor i znali neko koliko litara stane kada se mjenja kompletno ulje . Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silo!-svaka čast za silovitu kupovinu! Nadam se da si dobio servisnu knjižicu i uputstvo za upotrebu. Ja imam podatke za taj motor, pa mogu da ti ih prosledim, a ti ako nemaš uputstvo za upotrebu, gledaj da ga nadješ i OBAVEZNO PROĆITAŠ.

1xgBIJ.jpg

Pozdrav i sve nabolje u vožnji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super auto :thumbup: u kombinaciji sa mocnom masinom :thumbsup:

Sto se tice ulja :book: ,posto ide i zima,sa nizim temperaturama,mozda je bolje da ides na ovu varijantu,koja je navedena kao opcija u dnu tabele,SELENIU WR,gomila nas koji vozi JTD-ove je koristi :yes i bar meni se dobro pokazala-potrosnje nema,motor prede :lol: .

Nadam se da ces doci na neki od sledecih skupova da vidimo Kappu uzivo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rado bih dosao na taj skup ali posto sam ja iz Trebinja (Republika Srpska) daleko mi je to , ovo auto je stvarno brzo i udobno , imao sam opela vectru 2.0 16v benzin isto 136 konja ali nije isla kao sto ide ova kappa a o potrosnji da ne govorim , dok je vectra trosila 15 L , kappa trosi oko 9 L po gradu , e sada sto se tice tog ulja SELENIU WR ne vjerujem da cu to naci u Trebinju , zna li mozda neko bili valjalo ulje valvoline 15w - 40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako.

Pošto druge karakteristike nisu navedene iz gradacije se vidi (broj 15) da je to ulje veoma gusto na niskim temperaturama.

Nije za zimu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da verujem da u Trebinju nema Selenije. Ne mora biti WR (wide range) možeš ako nema te, uzeti Seleniu Turbo Diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ako nije tajna koliko si je platio?

Ja sam ti iz Republike Srpske i cjene ti se krecu od 8500 KM do 10000 KM

Share this post


Link to post
Share on other sites

slušaj, za Kappu se ne pita, već se zna da je to extra auto :thumbsup: :thumbsup: međutim kao i kod moje Dedre ima puno elektronike i sa samim tim mora se ponekad pojaviti neki mali problemčić, zar ne? :question: e sad, mana kod Dedri su brave što ne znam da li je sa ostalim modelima. ali u svakom slučaju za kappu svi superlativi :thumbup: :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam mareu jtd 1.9 2001god drug me vec odavno gnjavi da mu je prodam za 4000evra u extra stanju a mogu kupiti lanciu kappu 2.4 jtd iz 2000god za iste pare zanima me vase misljenje o tome da li se to isplati raditi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto da ne. Isti kvalitet pogonske grupe,relativno slicno odrzavanje i neuporedivi komfor. Jedino registracija 45000..

Share this post


Link to post
Share on other sites

znam da je registracija malo skuplja ali kada sednem iz maree u kappu to se prezali odmah,zanima me sledece posto je kappa puna elektronike kakva je ista za odrzavanje,kvarili se lako koliko kosta servis itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prethodno odrzavanje ima velikog uticaja na samu buducu eksploataciju. Iskreno sve sto se krpari kod nasih majstora pravi problem. Ukoliko se koriste adekvatni i kvalitetni delovi nema problema. Nista specijalno od elektronike ne pravi problem. Centralne brave umeju da zezaju ukoliko je auto presao dosta. Problemi na kappi su sa balans stanglom(tupo lupkanje u trapu narocito dok je hladna) i nema leka bez nove.U principu nema ni sa njom problema ako se naviknes na to. Tu je takodje lanac pumpe za ulje koji na vecini JTD ruzno zvecka. Veliki servis(set zupcastog,vod.pumpa,ulje,svi filteri) je negde oko 28-30.000. Za zamenu seta PK kaisa(PK kais,spaner sa oprugom,klizac,mali spaner i remenica radilice) 22-25.000. Ovo je ona varijanta da sve izmenjas i da sve bude kvalitetno. Zato i jeste ta lova. E sad cene i kvalitet variraju od radnje do radnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelju, Kappa je takva "barakuda" u odnosu na tvoju Mareu da ne možeš ni da zamisliš. Potpuno druga klasa vozila. Mnogo tiši i mirniji rad motora.... potrošnja bezmalo ista, a konja "ko salate". Jednino da ne bude spolja gladac, a u motoru jadac! Mareu znaš u prste...Ovo ti je novo i nepoznato. Može dosta para da ti istera iz džepa ukoliko nije baš sve kako treba...Alim opet kažem neuporediva klasa kola!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ti si lud ako to ne uradis , znam ja momka sto ti nudi to auto i nece te zeznuti sigurno , on ti to prodava tako jeftino zato sto mu trebaju pare za neke kombinacije , za iste pare dobivas neuporedivo bolji automobil , pozuri to kupuj dok se nije predomislio .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav , imam ovo auto vec duze vreme ali mu nikada nisam testirao potrosnju pa me zanima koliko trosi kappa 2.4 jtd 2000 god. po gradu a koliko na otvorenom , sto sam ja pratio ne trosi puno ali bi hjteo da znam koliko trosi tacno , znaci gradska , otvorena i kombinovana potrosnja sa i bez klime , molio bih vas samo da mi odgovore ljudi koji imaju ovaj automobil i koji su testirali potrosnju , takodje me zanima i koliko moze da stane litara u rezervoar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrosnja od 6,5-10. Desetku lako usrkne u gradskoj guzvi sa klimom. Otvoren put do 140 7-7,5. Preko 140 strasno zdere. 6,5 redovno kad idem na more preko Bosne. Rezervoar nikad nisam ispraznio do kraja,ali sam najvise natocio 68 litara. Inace fabrcki deklarisana zapremina je 70 lit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naime vidjoh da je u kapu isao 2.4jtd...nisam to znao do nedavno...je li to 100kw motor? Kakav je taj motor u kapi i kakva je kapa inace mehanicki opremom izdrzljivosti itd...ima li plivajuci zamajac...neke vece probleme,turbina itd...nesto se nisam zanimao za nju dok nisam znao da je ima sa jtd motorom a posto mi treba vece auto moguce da bi mi ona dobro pala:-) mada bi radije neki jtd 1.9:-)

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj drug ima kapu 2,4 vec nekoliko godina. Ide kao luda, trosi vrlo mqlo vise od tvoje brave i nije se ni pokvarila do sada.. Crklo nu nesto oko pumpe i nasao celu polovnu za 80e i dan danas radi. Trap je radio dva puta i dihtung na karteru dva puta :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima plivajuci zamajac koji ne pravi velike probleme, trosi oko 6,5-7 litara. Motori ne trose grama ulja, ali svi imaju malo nekultivisan zvuk na leru dok rade. U principu na opsti utisak i stanje utice prethodno odrzavanje i koriscenje. Sto se tice trapa osim kugli koje su oko 15e nista ne crkava na trapu. Svima se malo cuje balans-stangla dok je hladan auto, ali se na to brzo navikne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li ima od 100 i 103 kw 2.4 jtd.?
Trapovi nisu kao na bravi kad ode kugla mjenjas citavu viljusku? Ima li dje kakav manual da vidim kakvi su zadnji i prednji trap? Ima li duple viljuske?je li udobna? Koliko trosi po gradu?
Je li isti motor kao na bravi jtd samo sa jednim cilindrom vise? Ka sto ide na mareu?ili u libru?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...