Ivan 23657 Posted July 1 Vidim i ja na ekranu kada zavrse da se sve zeleni i u toleranciji je. Volan je blokirao radnik pre starta reglaze. Sednem, probam, auto ide ravno, mozes da pustis volan, ne vuce na ravnoj deonici. Tehnicki nemam zamerki ali volan uvek bude malo zakrenut u neku stranu . Evo i za jednostavni trap na DS5 sam se vracao mislim 2 puta nedavno. Takodje kupio letnje gume, a sto kaze Deki, razlika u ceni je primetna u tim colazama. Krstene 19" su mi sada tacno duplo skuplje od 17" koje je nosio Bravo. Tako da ja apsolutno nemam problem da se vratim, da provere ono sto sam posteno platio. Jedino sto smara je da se vracas i gubis vreme. Drugih problema nema, nikada se nije desilo da neko ne uvazi primedbu ili da "pravi face". 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadej 355 Posted July 1 Praksa kod Adama je da musterija sedi u autu tokom centriranja i sam namesti volan kako mu odgovara i onda ga majstor nasteluje. Posto ste se ovde dvojica javili sa istim problemom sutra cu pozvati Nesu da vidimo sta moze da se uradi. Javljam se.Upravo je tako bilo, to im jeste praksa, volan sam sam nameštao da stoji ravno ali kad sam izašao na autoput nije stajaoNjegosa poznajem 20-25 godina, ranije sam išao kod njih i skoro uvek je bilo nešto sa volanomOnda sam prešao kod onih drugih, nije Kemoimpex, uvek ih mešam, međutim oni su zatvorili, sad je tamo valjda Emil FraySent from my iPad using Tapatalk 1 GoranR reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 5124 Posted July 1 (edited) Ne znam samo mozda sam ja lud, ali da li treba drzati volan kada ga nacentriram? Nije mi to bilo napomenuto, ali mi nekako nerealno da je uvek volan na neku stranu a ne centralno postavljen kada se zavrsi reglaza. @GoranR Gorane s obzirom da odrzavas te masine i uredjaje, imas li jos neki servis da preporucis? Edited July 1 by dekirs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadej 355 Posted July 1 Nisam išao da reklamiram, za koji dan mi stižu nove gume pa ćemo videti... Sent from my iPad using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoranR 23 Posted July 1 Volan mora da bude blokiran u centralnom (ravnom) položaju SVO VREME dok majstor šteluje na sponama i takav položaj mora da zadrži kad ga kasnije voziš na pravom i ravnom putu. Zato se koristi blokator volana ili pak musterija drzi volan u centru. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 427 Posted July 1 Ja sam vrlo zadovoljan reglazom kod Macure, na moje oci je "zakljucavao" volan da bude fiksiran u centru dok steluje trap. Bio sam pre dva meseca, kad mi bude ponovo trebalo, opet cu kod njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4969 Posted July 2 5 hours ago, GoranR said: Volan mora da bude blokiran u centralnom (ravnom) položaju SVO VREME dok majstor šteluje na sponama i takav položaj mora da zadrži kad ga kasnije voziš na pravom i ravnom putu. Zato se koristi blokator volana ili pak musterija drzi volan u centru. Ovako je ispravno, bar iz mog iskustva sa reglazom sluzbenih auta i mog Brava. Doduse, iskreno sam vise za fiksiranje volana nekom polugom / drzacem koji oni imaju nego da se drzi samo rukama. Ja sam radio reglazu u AS Djole i kod vulkanizera Sekula kod Autokomande, kod kojeg smo povremeno vozili i sluzbene. Takodje i u Pneumaster smo vozili sluzbena vozila, isti princip rada. Jbg deki, postajes poznat tester za reglazu trapa ko horvat za hunter 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 3046 Posted July 2 Ja kad radim reglazu, imam par ljudi koji su stalni i njih nervira sto probamo nekad i po 5 puta auto nakon reglaze dok ne ubodem da volan stoji ravno Ali ja necu da ih pustim da idu dok nije tacno na sredini 4 dekirs, GoranR, horvat and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites