Jump to content
FAS Euroauto Goran
jboban

Centriranje trapa

Recommended Posts

Haha moracu da probam.

Inace, juce sam radio zadnje silene na prednjim viljuskama, pa sam zato morao na optiku posle toga. Sada kao da mi je auto meksi preko neravnina, sto mi je cudno, mozda je placebo, ali je svakako tisi sto se tice zvukova iz trapa. To nije placebo :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/22/2020 at 4:59 PM, GoranR said:

Samo da znas da i kod Nese ume da bude guzva. Mislim da je bolje da zakazes, nadji ih na Guglu, mislim da je naziv Beli Auto Shop, Vodovodska 58.

Posle 5 godina rada sa optikom trapa, tj organizacijom i prijemom, reci cu da je NEMOGUCE raditi na zakazivanje. Dodjes, cekas red i ciao.

Ima auta koji 5 min na kanalu idu van-los trap. Ima auta koji po sat vremena ostaju na stelovanju. S klase, X serija....zapekli Opeli....sta sve nisam vidjao

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat Brate, jel si rešio da posle optike, huntera i klasičnog pristupa pređeš na bildovanje tegovima ? :D Đulka baš ima osetljiv trap, sudeći po svemu ispraćenom, što kod tebe što kod Dekija. 

Sledeći put idi u AS "Đole", malo kraljevinu Mirijevo da obiđeš :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije trap toliko osetljiv, koliko je potreban dobar majstor da ga namesti. Inace trap je napred slican onom u Bravu, mislim na viljuske. Pozadi je vec drugacije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Iskreno se nisam udubljivao u razlike po pitanju prednjeg dela kod Giu i Brava, iskreno sam mislio da je kompleksnija Giu. ako ni po čemu drugom, onda po npr ramenima, stabilizatorima, viljuškama ili osetljivošću nekog drugog dela (kao što rekoh, mislio sam). Ofc pozadi je druga priča skroz. 

Ranije sam i ja radio u Adamu, ali poslednji put je bio prebukiran, tako da...

 

Nisam od kupovine radio išta na trapu, sem neke kontrole kod Đoleta kada sam menjao kugle i paštete napred, čukno je nešto par puta i iskreno sam osetio malo "direktniji - teži volan" što iskreno ne bi znao da li ima veze sa trapom ili sa zamenom dotrajalih delova. Svakako mi se sviđa kako se sada ponaša u odnosu na ranije.

A ko želi brži odlazak na centriranje trapa, potez od Pupinovog mosta do centra Zemuna je najpodesniji :X 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
36 minutes ago, ISV_01 said:

Iskreno se nisam udubljivao u razlike po pitanju prednjeg dela kod Giu i Brava, iskreno sam mislio da je kompleksnija Giu. ako ni po čemu drugom, onda po npr ramenima, stabilizatorima, viljuškama ili osetljivošću nekog drugog dela (kao što rekoh, mislio sam).

Vrlo slicno, evo ti pa pogledaj i sam kod Giuliette:

 

emaps.thumb.jpg.cdb354fdc49c95a5f46ba830a2db9cae.jpg 927813492_emaps(1).thumb.jpg.919a374d177000ce6a7ea55d76a6c7d4.jpg

 

Kao i kod Stila i Brava, na nasim putevima (sto se viljuske tice) najcesce strada "pastetica", odnosno taj pljosnati silen. Iza njega ide kugla, a valjkasti silen moze da traje maltene doveka (karikiram), posto nije na nekom udaru.

To je bar moje dugogodisnje iskustvo. Takodje, evo kod benzinca vec dve godine i kusur nista nije pipnuto na trapu. Manje opterecenje u nosu donosi primetno lepsu voznju (pogotovo po krivinama, bas juce Sportakom odvozah Avalu, milina, a sve na "zadovoljstvo" supruge :D). A i komponente vesanja su ocigledno malo manje na udaru. Na Stilu sam samo stabilizatore menjao svako malo, iza toga su isle "pastetice" i kugle po par puta.

 

Pozadi je kod Giuliette vec totalno druga prica. MultiLink u odnosu na (za taj segment) klasicnu gredu u svakom smislu nije ni u istoj recenici:

 

746680098_emaps(2).thumb.jpg.12db446dd7bec4a71f0e3f65f82ca0c9.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...