Jump to content
FAS Goran
jboban

Centriranje trapa

Recommended Posts

Danas odem u auto servis GP Auto u lisičjem potoku u BG da centriram trap.

Kod njih zamenim desni kraj letve volana i kraj spone. Dodjem kod njihovog majstora na centriranje kad on kaze otisli ti prednji silen blokovi. Zamenim i njih. Medjutim majstor dok je izbijao viljusku sa leve i desne strane ošteti mi mazetne na obe glavčine (kugle). E tad nastaje ludilo , ja poludim i počnem da vičem , šta je ovo jedno popravljaš drugo kvaris. Dolazi šef i kaze da menjamo mazetne , zovem Ap sport kazu mazetne nemaju vec idu u kompletu sa viljuskama. Dve viljuske 11000 dinara. Šef se izvinjava i kaze da pokusaju da stave mazetne , koje su skinuli sa starih skinutih krajeva spona i uspevaju. Na centriranju trapa kaze ne treba da se stavljaju tegovi za njega a npr da je opel u pitanju onda dva čoveka sednu (umesto tegova) unutra i to je to. Doslo mi da se roknerm. De ja dodjoh da popravljan auto. Papir nisam dobio jer ne radi štampač.

Jedina dobra stvar je sto sam bio prisutan u servisu dok su radili pa sam video da su pokidali mazetne, jer bi mi izbili za kratko vreme jo sigurno 110 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vuk ,lisica, sve mi je isto . he he znam da je neka zivotinjka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta reci... I posle se neko cudi sto vecina nas voli bar da baci pogled dok majstor (ili "majstor") radi. Pa necu da me neki priuceni za ono sto moram da odem u servis pravi budalom i jos klepne po usima, svaka cast izuzecima i nasim forumaskim majstorima (bila je tema i o tome, da ne off-ujem)...

Ovo treba premestiti/kopirati i u temu sa pozitivnim i negativnim iskustvima o servisima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja lepo kažem ako radi štampač.

Kako li taj tuče kad nisi pored auta mogu samo da pomislim. Definitivno treba biti u kanalu ili ispod dizalice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako li taj tuče kad nisi pored auta mogu samo da pomislim.

Nazalost, pravo pitanje :thumbup:

@ivan.ik

Da ne off-ujemo ovde, ne znam da li si video sta se pisalo na tu temu: http://www.fiat-lanc...showtopic=53514

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viljuške se menjaju komplet. Samo se tako radi. Prvi problem je bio što su se hteli menjati samo silen blokovi.

A, onda se na to nadovezala nestručnost majstora.

Jednostavno, neke stvari moraju da se urade kako Bog zapoveda bez obzira koliko su skupe. Jedna od tih stvari je da se rame (viljuška) menja komplet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menja se kad ode kugla, jeftinija varijanta (izgleda manje trajna) samo sileni kad odu. Kod novog Brava kugla je odvojiva od ramena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali, čovek ima Stila, kod njega ide komplet rame.

Sve ostalo je improvizacija da prođem jeftinije i eto kako može ipak da ispadne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam odradio centriranje trapa u Nišu, kod Foke...

Super rade... Najsavremenije mašine, HUNTER... Nema mnogo čekanja... Cena simpatična, 1.200 din...

Mada mi je auto bio u solidno centriranom stanju, ipak je malo vukao u desno, kad mi volan stoji u normalnom položaju... Sad je to namešteno..

Slika0207.jpgSlika0210.jpgSlika0211.jpgSlika0212.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, ajmo nekog dobrog trapadziju....bio sam kod adama sa dva automobila, totalno nisam zadovoljan sa njim....ako znate nekog da preporucite na teritoriji BGa dobrodosli ste....

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mislis na centriranje trapa ima jedan na hipodromu,radi vec 100 godina...mislim da se zove Mica ili tako nesto. Sve sto sam radio kod njega bilo je odlicno.

Edited by Dr. Tuborg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preporuka za Viktora u Ap sportu u Vojvode Stepe 299 , meni je radio trap na Yugu , pravljenje nagiba napred i nazad , posle njegove intervencije auto je isao pravo , mnogo bolji bio na volanu , smanjeno naginjanje u krivinama . . . moracu uskoro da ga posetim cisto da proverim trap na puntu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da na centriranje mislim, ja bio kod adama kao nesto je odradio i neki dan vidim da mi se jede guma na unutrasnjoj ivici i oce pomalo da vuce u desno...

E reko napravi ga adam do mojega :D

Hvala na informacijama, videcu nekog moram da posetim za to jer treba da bacim sava eskimo s3 napred pa se bojim da mi njih ne pojede, kako cu na skijanje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav društvo.

Naime, imam jednu nedoumicu pa da je razrješimo...

Optika trapa (u narodu poznatija kao špura) se radi kada se mjenja krajnica. Da li je potrebno raditi špuru kada se mijenja kugla, kinetički, amortizer i sl.?

Pozdrav

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj mehaničar mi spomenu kao da će trebati kad kuglu zamjenim pa i meni nešto bi nelogično...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi šta si ugradio. Ovi zamenski delovi svi su različiti, druga stvar nagib točka donekle možeš da koriguješ u vezi rukavca i amortizera (ako ne upali onda šlicovanje) itd.

Mislim da je jeftinije da uradiš optiku nego da kojim slučajem sjebeš gumu. Šta god sam radio na trapu posle uvek optika, bar ne boli glava za 1000-1500 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom na broj udarnih rupa na nasim putevima optiku trapa bi trebalo raditi barem svake trece godine.

Nakon svake intervencije na trapu bi trebalo odraditi optiku.

Da se nadovezem na Ivana, prijatelj radio remont zadnjeg mosta i nije uradio optiku (jer taj servis je nema i nisu mu rekli da treba :thumbdown: ) i za kratko vreme je potpuno unistio zadnje gume.

Koliko kosta brendirana (jer ih niko drugi i ne pravi) guma od 17 cola i sirine 235mm moze svako da proveri. Dakle steta od dve gume zbog ne odradjene optike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz zamenu kugle nije uvek nuzno raditi optiku osim u slucajevima kada je neposredno pre zamene kugle radjeno stelovanje trapa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom na broj udarnih rupa na nasim putevima optiku trapa bi trebalo raditi barem svake trece godine.

Koje tri godine... ja radim 2x godišnje uvek kad menjam letnje/zimske gume i svaki put imaju nešto da ravnaju :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mozda moze na 3 godine ako neko za te tri godine predje 5000km po relativno dobrom putu... Ako opicite u neku rupu tako da vam zvone usi, mozete slobodno da odete i raditi optiku....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...