ivan.ik 625 Posted June 16, 2015 Proveri ovaj silen blok , pogotovo ako šeta prilikom ubrzanaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 45 Posted June 16, 2015 U pitanju je Bravo 1.6 16v, nikakva havarija u medjuvremenu i nikakva rupa, zato mi je cudno.Sa te strane viljusku nisam nikad menjao, majstor rece da je dobra (u voznji nema luftova), malo drugacije izgleda u odnosu na ovu sa gornje slike.Ja se nadam da je viljuska u pitanju, to se lako da resiti. Jel postoji mogucnost da bude jos nesto vezano za trap? Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoranR 18 Posted June 17, 2015 1. Gde si radio merenje trapa ?2. Imas li izvestaj sa zadnjeg merenja trapa ?3. Da li si primetio da ti je auto nestabilan kada je u krivini ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 45 Posted June 17, 2015 Evo slika, prva je od pre god dana, druga je od pre neki dan.Znaci ne sumnjam u majstora niti u servis, samo mi treba savet i misljenje kako je moglo do ovoga doci i kako resiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoranR 18 Posted June 17, 2015 (edited) @Slash Kod prvog papira su sva finalna merenja ok, jedino ti je u pocetku bio jako los prednji desni nagib (1.00) koji je majstor verovatno resio slicovanjem amortizera i tako ga doveo na 0.00. Kod drugog papira je takodje manje-vise sve ok, prednji levi zatur jeste veci od desnog ali nema nikakvu mogucnost podesavanja. Los zatur utice na stabilnost vozila prilikom skretanja, ali posto ti nemas takvih problema ovde po meni nema potrebe da menjas bilo sta na trapu. Nagibi su takodje dobri tako da ne bi trebalo ni da "liže" gume po ivici. Ali, malo mi je cudno da je majstor ostavio ovako "zatvorene" tragove (levi +0.9, desni +0.5) - trebalo bi da su oba u nuli, ili blago u minusu. Edited June 17, 2015 by GoranR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 45 Posted June 17, 2015 Trag je doveden na nulu na drugoj slici, ovo je bilo samo merenje kad sam ja sedeo u kolima. Tako da je to sad ok.Na prvoj slici jeste resen nagib slicovanjem amortizera, i auto ne jede gumu vise niti ima tendenciju da vuce u stranu (a vukao je blago u levo kad je desni tocak imao nagib).Sad je obrnuta situacija, auto lezi ok, ali zbog zatura ima tendenciju da diskretno ide desno. Maltene neprimetno, ali tu je.Stvari koje su se promenile u odnosu na proslu godinu je levi kraj spone i distanceri na tockovima (ako to nesto znaci). A razmisljam da zamenim sa leve strane viljusku i stabilizator, ali se bojim da to nece nista promeniti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 17, 2015 Treba mi pomoc. Pre godinu dana sam uradio reglazu trapa, sve je bilo ok, ove godine... ...je vreme da ponovo uradiš centriranje trapa. Pogodio si 1000001 rupu od tada...i to je. Ako bude moglo da se sredi bez menjanja delova trapa, super. Ako ne bude moglo, kazaće ti trapadžija šta ćeš menjati.Nema jednom centriranog trapa zauvek centriranog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 45 Posted June 17, 2015 Jednom godisnje centriram trap, a predjem izmedju 9000 i 10.000km. Juce sam bio i zateceno stanje je gore na slici, i ne mogu da dodjem do resenja kako se promenio zatur na prednjem tocku Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoranR 18 Posted June 17, 2015 (edited) @Slash Vozi to i ne diraj nista na trapu. Ako auto "diskretno" vuce u stranu najverovatniji uzrok su gume a ne zatur. Edited June 17, 2015 by GoranR Quote Share this post Link to post Share on other sites
BokiHGT 0 Posted June 17, 2015 procitah sve ovo, i na kraju odlucih da se i ja oglasim e ovako bio sam na gometriji trapa jer mi je volan stojao u krivo i na istu stranu, desnu, vukao auto. e sad odem ja tamo i jednom oni meni to poprave, nastelaju, i ja izadjem sav sretan i nakon 500Metara kroz 2-3 neravnine na putu volan se opet iskrivi i auto opet vuce na staranu, i ja se vratim kod njih, oni meni naravno ne veruju idu da testiraju i uvere se da je tako. Urade mi geometriju opet ispocetka ja celo vreme prisustvujem i nariktaju sve to kad ono situacija jos gora. onda su mi rekli da mi gume i feluge nisu uredu i te da je to razlog, pa su menjali mesta felugama napred-nazad i kao oni su to napravilii. E sad auto jos uvek vuce malo na tu stranu ali kada je neravan put i pustim volan auto pocne "sam" da mota u tu stranu i volan se okrece prema toj strani, nikad na suprotnu stranu. zna li iko ocemu je ovde rec sta je problem, nervira mi to i vec mi dva puta crkava servo jer uvek moram drzati volan napregnut na jednu stranu i pregrijavaju se i crkavaju releji na motoricu od serva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted June 18, 2015 Boki, da probas mozda da odradis kalibraciju polozaja volana? Mozda ti je pomerena nulta pozicija pa on stalno mota, misli da ispravlja.Ako imas MES i ELM to ti je dosta jednostavno Quote Share this post Link to post Share on other sites
BokiHGT 0 Posted June 18, 2015 ouuu??? kako se to radi, sta je MES I ELM? stvarno u to nisam strucan :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted June 18, 2015 Evo tema o dijagnostici https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42823-fiat-lancia-alfa-dijagnostika-adapterisoftver-i-primena-by-banetv/page-117#entry1232439 Ukratko, MES ili MultiEcuScan je dijagnosticki program za koji se instalira na kompjuteru koji povezes sa automobilom preko ELM327 adaptera. ELM je znaci uredjaj preko koga MES komunicira sa sa racunarom automobila, pa mozes da ocitavas i brises greske.U toj kombinaciji moze se pristupiti modulu za servo volana, i odraditi ponovnu kalibraciju senzora polozaja. NIje nista komplikovano, ali posto nisi to radio, bolje idi do nekog servisa.Nadam se da sam pomogao Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted July 16, 2015 Neša ili Nidža, rade već 20 godina kod Adama na Tošinom Bunaru Sta kazete za njega? Posto mi se sutra radi trap pa cu ako kazete da su dobri da odradim kod njih? Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoranR 18 Posted July 18, 2015 Sto se mene tice Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 25, 2015 Pa vreme je da ga neko zaustavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted November 22, 2015 Znaci sve preporuke kod adama na tosinom, ja moram trap da centriram I da li neko zna kakav je stojanovic kod pancevackog mosta i njega hvale Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted November 22, 2015 Idi kod Adama i ne beri brigu. Jedni majstori koji su tražili da budem u autu dok rade i još doneli jedno 70-80 kg tegova na suvozačevu stranu, dakle opteretili auto i tako odradili posao. Bez ikakve zamerke posle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted November 22, 2015 Samo mi nije jasno zasto centriraju sa opterećenjem npr ja koji imam 135 kg cu sesti i centrirace trap a sta na primer dodje sutra moja zena sedne u auto da vozi a ima 50 kg sta onda Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted November 22, 2015 Ja preporucujem AP sport na Vozdovcu nikad mi nisu centrirali trap a da sve nije idealno utegnuto kad nesto ima i najmanji luft nece da rade i to je po meni korektno. Plus ti uvek kazu tacno sta treba sve da zamenis. Dok znam da ima servisa koji su centrirali ljudima koji si vraceni iz ap sporta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 732 Posted November 22, 2015 Pa naprave dole oznaku na srafu i onda u zavisnoti ko vozi dotegnes sraf na sponama )) U sustini isti djavo kao da centriraju bez opterecenja, ali tako ces ti svojom kilazom otici u +135, a zena u +50.Ako nacentriraju po tebi, bice za tebe savrseno, a za zenu -50.Govorim u tezinama, koliko god to znacilo u podesavanju trapa.Kod nas u NS uvek centriraju prazan. Zasto kod nekih rade sa opterecenhem pojma nemam. Mozda su specifikacije bas i deklarisane tako da uzimaju u obzir vozaca od 80kg recimo. Sta onda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted November 22, 2015 Ne znam sta da radim napravise takvu nauku od toga da je to haos Centriraju npr za moju kilazu i sutra sednem sa 3 drugara koji imaju preko 120 kg i sta onda Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoranR 18 Posted November 22, 2015 Druze Sulc, Ako se toliko brines unapred onda ne postoji majstor u galaksiji Mlecni Put koji ce te uveriti u suprotno. Opusti se i teraj to kod Adama na Tosin Bunar i ne brini mnogo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted November 22, 2015 I to sto kazes Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted November 22, 2015 Zar ne postoje vrednosti za auto sa i bez opterećenja po kojima se centrira trap? Quote Share this post Link to post Share on other sites