Jump to content
FAS Goran
jboban

Centriranje trapa

Recommended Posts

Ma ok je profil, samo ga ti našteluj po fabričkim parametrima. Jedino ako želiš da ti se auto ponaša na putu kao Ferari onda ga našteluj kako YUgisa kaže !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Коliko su te viljuške za Punta ?

Za Stila su bile oko 25 e , tako bar toliko može da se nekako navuče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reparirana od Tejovica sto svi preporucuju je oko 4000 sa zamenom + reglaza.

A nije mi bas isto da od jedne plate dam 5000 ili da dam 9000 odjednom. Jer, zivim sam, samo od te plate, placam kiriju, racune, cekove, kredite, kreditne kartice... jbg, nategnuto.

 

A samo leva viljuska ima lufta u kugli, desnu bih menjao samo zato sto menjam i levu! Racunam da je bolje da idu u paru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je dobra desna i dobra kugla ne menjaj ništa tj ako je samo kugla dobra zameni samo silene. Ja sam tako uradio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma desna je dobra cela, tu nema problema, leva kugla je dobila luft, sada se vec solidno cuje na kaldrmi sa namotanim volanom u levo (npr. parking sa onim rupama).

 

U svakom slucaju sada je dobio nove paknove, sledeci mesec dobija novu viljusku pa cu videti sta ce majstor da kaze za desnu stranu. I posle toga reglaza.

 

Jbg, kada pogledam evidenciju troskova, u poslednjih godinu dana sam uglavnom samo sipao gorivo i menjao ulje, menjao neke sitnice tako da je doslo vreme da se malo ulozi auto, nemam razloga da kukam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narode gde da idem na reglazu trapa za Stilo?
Lokacija Beograd, isao sam na par mesta al mi auto i dalje vuce desno! Sve u redu al vuce desno?
Treba mi proveren servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za probu nije bitno, ako krene da vuče u drugu stranu svejedno će vratiti kako je bilo ili menjati gume. Ovo je samo da ne baca pare na četvrto centriranje jer je možda i onaj prvi dobro uradio posao. ;)

Iz iskustva govorim jer sam imao identičan problem na Lybri i tako sam došao do odgovora i rešavanja problema - kupovine nove dve gume!

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za probu nije bitno, ako krene da vuče u drugu stranu svejedno će vratiti kako je bilo ili menjati gume. Ovo je samo da ne baca pare na četvrto centriranje jer je možda i onaj prvi dobro uradio posao. ;)

Iz iskustva govorim jer sam imao identičan problem na Lybri i tako sam došao do odgovora i rešavanja problema - kupovine nove dve gume!

 

:yes

 

Neispravna guma je u velikom broju slucajeva uzrok sto vozilo vuce u stranu, ponekad to moze da se desi i sa novim gumama !

Edited by GoranR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narode gde da idem na reglazu trapa za Stilo???

Lokacija Beograd, isao sam na par mesta al mi auto i dalje vuce desno! Sve u redu al vuce desno?

Treba mi proveren servis.

Vrlo verovatno da ti problem pravi servo letva. Meni je auto vukao isto u desno, terao ga na nekoliko reglaža i ništa, menjao gume.... Primetio sam da mi cimne volan u desno kada upalim auto, naročito kada je na ledu zimi, a posle smo probali na dizalici. Zamenio sam servo letvu i rešena stvar. Kod mene je čitsta hidraulika bez elektronike, verovatno su neki semerinzi u letvi otišli pa je puštala više pritiska za desno. Hteo sam da je remontujem, ali sam našao drugu letvu za 40€, i vozim tako 3 godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjao sam gume leva desno i obrnuto. Ista prica. Cak sam ponovo centrirao sa drugim setom zimskih guma, ali ista prica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije servo! Ipak su gume lose, pojedene sa unutrasnje strane. Talo kazu u servisu Medo u Zemunu!
I dalje vuce desno posle centriranja,samo dosta manje! Prilikom centriranja samo je okacio one budze (aparaturu za laser)na tockove ,zaglavio volan i dole nesto stelovo u trapu! Nije uopste namotavao volan levo desno.
Nista mi nije jasno??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj, polako ...

 

Da li je u pocetku

 

1. AUTO VUKAO U STRANU (kad pustis volan na pravcu), ili je

2. VOLAN STAJAO U POLOZAJU UDESNO ali je auto isao pravo ?

 

To su dva potpuno razlicita simptoma !

 

1. Ako je prvi simptom u pitanju, onda to moze da bude do ugla nagiba tocka koji se kod Stila fabricki ne steluje ! Ako je nagib prednjih tockova los, tu nema bas puno pomoci. Eventualno slicovanje amortizera, ako je moguce.

 

2. Ako je drugi simptom u pitanju, onda ti je majstor Eki (pretpostavljam) iz servisa Meda ustelovao konvergenciju (trag) tockova na sponama jer to uglavnom utice na POLOZAJ VOLANA. I to je jedino sto moze da se steluje na Stilu - mozda je tako uspeo malo i da popravi nagib.

 

Sto se namotavanja volana levo-desno tice, time se samo meri ugao zatura sto trenutno nije vezano za ovaj problem.

 

Ako su svi parametri u fabrickim okvirima onda jos jedino preostaju gume.

 

Jel` imas mozda izvestaj merenja od Mede ?

Edited by GoranR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam izvestaj, ne radi mu stampac kao ni jednom do sada kod kojeg sam bio. Ubuduce necu da placam uslugu bez odstampanog primerka.

Auto kad je na pravcu i pustim volan pocinje da vuce desno i volan ide desno,znaci primer broj  1.

Unutrasnji deo guma mi je stvarno pojeden, sad mozda i jeste do guma.

kad namotavam pun levi i pun desni posle stelovanja mi se cuje krst volana kako krcne kao da je napregnut. i vise mogu da namotam volan u levu stranu nego u desnu. Odnosno u levo moze krug i 1/2 a u desno krug i nesto manje od 1/2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa Alfom 156. Pre 2 nedelje su menjane spone na zadnjim tockovima, i odradjen je miler. Posle par dan auto je ponovo poceo da tese pozadi, samo zadnji levi tocak, i auto je vracen u servis. Posto je provereno da li je sve u redu sa novim sponama, proverena felne i guma na balanserci, auto je ponovo stavljen da se odradi miler. N mileru je pokazao da je zadnji levi tocak izasao iz geometrije. Odradjen je ponovo miler i tocak je vracen. Medjutim opet nastaju problem, narucito prilikom ubrzavanja i ulazaka u desne krivine, jer zadnji levi tocak toliko baca da imam osecaj da ce da otpadne.... Ucemu moze da bude problem, posto predpostavljam da je ponovo izasao iz geometrije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam izvestaj, ne radi mu stampac kao ni jednom do sada kod kojeg sam bio. Ubuduce necu da placam uslugu bez odstampanog primerka.

Auto kad je na pravcu i pustim volan pocinje da vuce desno i volan ide desno,znaci primer broj  1.

Unutrasnji deo guma mi je stvarno pojeden, sad mozda i jeste do guma.

kad namotavam pun levi i pun desni posle stelovanja mi se cuje krst volana kako krcne kao da je napregnut. i vise mogu da namotam volan u levu stranu nego u desnu. Odnosno u levo moze krug i 1/2 a u desno krug i nesto manje od 1/2.

 

Posto si vec rekao da si rotirao gume na osovini i da se nista nije promenilo, logican zakljucak bi bio da ti je nagib levog tocka u vecem "minusu" od nagiba desnog tocka usled cega auto vuce udesno. Ali to ne mozemo pouzdano da utvrdimo ako nemamo izvestaj. Inace, koliko su ti stare gume i koliko si presao sa njima ?

 

Možda bi mogao da posetiš jedan od ova dva servisa (nadam se da ne kršim pravila foruma o reklamiranju):

 

1. ADAM, Tošin Bunar, majstor Neša ili Nikola, rade od 8-20h

2. BEOGUMA, kod Ade, majstor Šaki (pitaj prethodno telefonom u kojoj smeni radi)

 

U oba slučaja se pozovi na Gorana Rakočevića (tj. mene  :welcome:, ja im održavam uredjaje 15+ godina i lično poznajem svu trojicu) i objasni im detaljno šta ti se dešava sa autom. Svi navedeni majstori su jako iskusni i trebalo bi da pronadju u čemu je problem. Ako ništa drugo, uz svako centriranje kod njih dobiješ štampani izveštaj !

 

Srecno, i javi sta si uradio

Imam problem sa Alfom 156. Pre 2 nedelje su menjane spone na zadnjim tockovima, i odradjen je miler. Posle par dan auto je ponovo poceo da tese pozadi, samo zadnji levi tocak, i auto je vracen u servis. Posto je provereno da li je sve u redu sa novim sponama, proverena felne i guma na balanserci, auto je ponovo stavljen da se odradi miler. N mileru je pokazao da je zadnji levi tocak izasao iz geometrije. Odradjen je ponovo miler i tocak je vracen. Medjutim opet nastaju problem, narucito prilikom ubrzavanja i ulazaka u desne krivine, jer zadnji levi tocak toliko baca da imam osecaj da ce da otpadne.... Ucemu moze da bude problem, posto predpostavljam da je ponovo izasao iz geometrije?

 

Ako auto "trese" u voznji onda je debalans tocka prva stvar koju treba pogledati. Posto kazes da je to provereno, a geometrija "drži" kratko vreme onda je po meni ovo prvenstveno mehanicki problem, možda YUgisa može da ti pomogne ?

Edited by GoranR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sem nekog silen bloka ili da je nesto popusteno, zaista mi ne pada nista na pamet sta bi pravilo problem sa geometrijom. Sto se tice tocka, zamenio bih prednje i zadnje da bih tu sumnju otklonio ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goran R koja je tvoja preporuka od ovih sa spiska ?

 

vulk.jpg

 

 

razlog je ovaj  

 

cxcv1650.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...