jboban 0 Posted October 11, 2009 Juče sam otišao da centriram trap u jedan servis i dok je majstor na Hoffman uredjaju listao po opcijama ugledah sliku auta sa nacrtanim opterećenjima na prednjim sedištima po 50 kg, na zadnjoj klupi levo i desno po 12 kg, u gepeku 50 kg i skalu punog rezervoara. Pošto majstoru nije padalo na pamet da auto optereti insistirao sam i neke tegove u približnom iznosu smo ubacili. Medjutim, uredjaj tako nije mogao da funkcioniše! Senzori koji su bili na prednjim točkovima se "ne vide" medjusobno i uredjaj odbija da radi. Senzori su u donjem krajnjem položaju, ali su ipak bili previsoki za opterećenog Stila. Zanima me:1. Da li vam centriranje trapa rade sa opterećenim Stilom ili ne?2. Kako uraditi centriranje kada je opterećen Stilo "prenizak" za fabrički i poznat uredjaj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 11, 2009 koliko vozim jos nikad nisam radio centriranje sa opterecenim autom.ne kazem da ne treba tako ali nisam do sada imao problem(sa "pismenim" majstorima) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted October 11, 2009 Ja kad sam radio meni su stavljali tegove, ne sjecam se koliko (kg) ali stavljali su i naprijed i nazad Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted October 12, 2009 Meni je indikator bilo to što su tegovi bili nacrtani na ekranu, a osim toga u Gruži, kod Muller-a koji je bio najpoznatiji za centriranje trapa na teritoriji nekadašnje SFRJ, to isto rade ali nekom pneumatikom. Sa strane postoje dve poluge koje se zakače na pragove i njima se potisne auto potrebnom silom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted October 14, 2009 Ovo jos nisam cuo....Koja je logika da se radi centriranje pod opterecenjem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted October 14, 2009 Pa, recimo zato što moj Stilo nikad nije vožen neopterećen... Geometrija se svakako menja kada je auto opterećen, a ako to uredjaj za centriranje nije uzeo u obzir, trap centriran bez opterećenja će biti pogrešno centriran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted October 14, 2009 Itekako ima logike...centriraš prazan auto pa onda sedneš u njega i eto razlike, osete delovi trapa garant tj geometrija, al kako naći pravi balans u smislu koliko kilaže i gde, dal ti je rezervoar prazan ili ne, gepek, ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted October 15, 2009 (edited) ...nešto al kako naći pravi balans u smislu koliko kilaže i gde, dal ti je rezervoar prazan ili ne, gepek, ...Nikako. Trap centriraš kako je proizvodjač propisao, a sve ostalo su tolerancije i normalno habanje guma i vozila. Ne treba baš preterivati i razmišljati šta u krivinama, posebno na npr. Ada Huji, što Oktopod odlično zna, a gume na njegovom Puntu još bolje... Edited October 15, 2009 by jboban Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 42 Posted October 15, 2009 Po meni je najbolje centrirati trap sa vozacem u kabini. Dakle onako kako se auto najcesce vozi. A ako se cesce vozis sa nekim, zamolis nekog da ti se pridruzi na mestu suvozaca za vreme centriranja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted October 15, 2009 Kad sedim sam malo vuce u levo, kad sedim sa tezim suvozacem, malo vuce na desno Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted October 15, 2009 Kanda vi izmisljate toplu vodu gde je nema....Auto ako se centrira prazan, zna se po fabrickim podacima kako ce se on ponasati kada je opterecen....A sta ce biti kada se centrira opeterec pa ga rasteretis?Jel pricate o ficama ili automobilama sa modernijim vesanjima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 42 Posted October 15, 2009 A kako mislis da ce oni znati koliko ces ti auto opteretiti, sta ako ti je posao da vozis uvek auto pun ljudi (300 kg), ili ti je posao da auto vozis sam (80 kg), ili se bavis prevozom voca i povrca pa ga nagazis na 500 kg...Ja zbog toga kazem da je na autu najbolje centrirati trap sa opterecenjem kojim je najcesce opterecen...I ne izmisljamo toplu vodu nego pricamo o centriranju trapa Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted October 15, 2009 Ja sam upravo to i rekao, ima logike centrirati sa opterećenjem, ali kolikim i na kojim tačkama to je već raketna nauka što bi rekli u amerskim filmovima Opet nisam siguran dal se time išta prepametno dobija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted October 16, 2009 Kanda vi izmisljate toplu vodu gde je nema....Auto ako se centrira prazan, zna se po fabrickim podacima kako ce se on ponasati kada je opterecen....A sta ce biti kada se centrira opeterec pa ga rasteretis?Jel pricate o ficama ili automobilama sa modernijim vesanjima?za neka vozila su mere date za optereceno tako i za rastereceno ,kada se radi pod opterecenjem ide se na to da vozilo ne gubi upravljivost kada je pod teretom(putnici,prtljag,pun rezervoar). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 16, 2009 Meni je Mareu,majstor centrirao,tako sto je zamolio momka,koji je bio na redu posle mene,da sedne na mesto mog suvozaca,naravno sa mnom u kabini.E sad,da li je to majstor uradio da bi auto bio ravnomerno opterecen,sa obe strane,a da nije prazan,ili iz nekog drugog razloga-nisam ga pitao,uglavnom sad marea ide pravo kao strela i kad sam sam u kolima,a i sa vise ljudi ili prtljagom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted December 17, 2009 sta se meni desilo u zadnjih 3nedelje. stavim zimske gume i naravno odem da centriram trap..kao sto boban rece na ekranu su prikazani ti dzakovi sa opterecenjem ali ja to nisam registrovao da bi trebalo uraditi,uradjeno centriranje trapa volan bio prav posle 10ak dana primetim ja auto ide pravo a volan malo okrenut u levo ja da ispravim volan auto pobegne desno ja odem opet u servis gde sam radio centriranje oni kao aj ponovicemo opet bilo ok jedno par dana i opet isto, ja danas opet odem napadnem ih da nemaju pojma i oni kao ajde opet ce mo da uradimo ali kao ako se ponovi nije do nas sad ne znam da li je STILA 100% treba opteretiti kako je na hofmanu ili ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted December 17, 2009 do sada sam trap radio u tigru preko puta arene na n.bgd ali cini mi se da ne rade kako treba,jednom sam posetio i petosevica ali od kada mi nisu stegli srafove na tockovima vise ne idem.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 17, 2009 Ja vozim kod Adama u Jakuba Kuburovica u Zemunu. Pre podne radi majstor Cira. Uvek stavlja tegove i bez njih ne centrira ni u snu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 17, 2009 Kod Adama u zemunu majstor Cira uvek stavlja tegove, cak ih je jednom zaboravio mojim kolima Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 17, 2009 pored njega dobar je i mica na hipodromu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22601 Posted December 17, 2009 Vec par godina idem u jednu malu vulkanizersku radnju na altini, rade otac i sin, Joco i Slobo, poreklom iz krajine. Mislim da se radnja zove Joco. Retko posteni ljudi, pedantni, nisu skupi i dobro rade. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted December 18, 2009 +1 za Adama u zemunu, ali ISKLJUCIVO kod cire, nama je neki sumenko centrirao kad se nismo izvrnuli isped servisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted December 18, 2009 ja radio u zarkovu kod nekog lepog caneta... odlicno mi je odradio, pricao sam ti Quote Share this post Link to post Share on other sites