gaggi 0 Posted October 9, 2009 VW Bora - Podmladjivanje vw bora detaljno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted October 9, 2009 Bravo za post!. Ovako se sredjuje auto da liči... Mada nemam polirku, kod mene se to sve završava "ručnim radom", i Turtle-wax-om, ali uglavnom to radim sa proleća (mart) i evo pre neki dan, da spreman dočeka zimu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted October 9, 2009 Da, da video sam taj poduhvat na netu i stvarno sam se oduševio. Mislim da to nije preterano skupo ako se radi u privatnoj režiji. Jedino je potrebna garaža i mnogo slobodnog vremena...kojeg nemam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirius9 29 Posted October 9, 2009 Svaka čast čoveku, podigo je vrednost auta za minimum 1000 eurića samo što ga je ljudski sredio Samo mnogo volje i slobodnog vremena... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted October 9, 2009 Gledao sam ovo na netu i stvarno svaka mu castInace od istog lika ima i Project Astra:Project Astra Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted October 12, 2009 Gledao sam ja lika iz Indjije koji ovako sredjuje uvezene krsheve... cak i cetkicu za zube koristi... a dize im cenu ponekad i za preko 1K € Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 12, 2009 samo jedna stvar: koliko ga god prao, on uvek jednako tandrce ako je razakan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 12, 2009 Istina,i ja se perem svaki dan,pa opet tandrcem,godine i kilometraza cine svoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 12, 2009 Ista meta, isto odstojanje Al zamisli, novi izum nauke: pojacas kvadrofonik stereofonik, i nestano svako tandrkanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted October 12, 2009 (edited) Moram ponovo da se javim po ovoj temi. Pregledao sam detaljno šta Steva radi sa vozilima, a po preporuci FIAT driver-a obratio pažnju na 7 strana engleskog Opela. Prvo što mi pade na pamet je da je u pitanju nekakav mentalni poremećaj. Medjutim - nije. Ukoliko pažljivo pročitate sav tekst primetićete da se sa vremena na vreme, podvučeno, pojavljuje proizvod kojim naš Steva polira vozila. Dužim zadržavanjem na podvučeno sredstvo u tekstu - iskače vam baner, etiketa engleskog sredstva za održavanje vozila. Naravno, primetićete da on sa raznoraznim sredstvima, ali istog proizvodjača odmašćuje motor, skida fleke od katrana, polira farove, i čisti unutrašnje obloge. Naravno - naš Steva to ne radi džabe... A i fotografije su više nego profesionalne, sa par izuzetaka snimaka detalja iz enterijera koja su ispala kao "crnci u tunelu", Medjutim eksterijerske slike su više nego profi. Tako je naš Steva ispolirao Boru i Astru, pokazao umeće koje nikom od nas nije strano, ali je za razliku od nas bata Stevča uzeo kintu! (i sredio svoja kola). E, to je onaj nedostatak vremena o kojem smo manje više svi ovde govorili... I Steva nije imao vremena, ali je našao interes evo i adrese proizvodjača kozmetičkih sredstava:http://www.autoglym.com/enGB/default.asp Edited October 12, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 12, 2009 Kazes,ispoliro Boru i Astru?Pa taj Steva ko nas Boki,ne pravi pitanje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted October 15, 2009 Kao sto rece Damjanović, reklama bato, i to o tudjem trosku a u svoju korist! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 6, 2022 Tjunirani Volkswagen Bora R32 Turbo sa 960KS Volkswagen Bora je ekvivalent četvrte generacije Golfa. Ovaj automobil najčešće povezujemo sa štedljivim 1.9 TDI dizelskim motorom koji će jeftino odvesti celu porodicu na godišnji odmor. Primerak prikazan u priloženom videu, međutim, nema nikakve veze sa ovim što sam upravo napisao. Sa ovim ''starim Volkswagenom'' možete uspešno da jurite pa čak i prestižete superautomobile po nemačkom autoputu bez ograničenja brzine. Vlasnik je odlučio da ugradi 3,2 litarski VR6 motor ispod haube. Dodao je turbopunjač i nekoliko snažnijih komponenti koje mogu da podnesu veća opterećenja. Rezultat modifikacije je snaga od 960KS. Oni idu na sva četiri točka preko DQ500 menjača Audija RS3. Takvi parametri omogućavaju da pređete udaljenost od 1/2 milje za 15 sekundi. Na cilju automobil postiže 301 km/h, što je odličan rezultat. Quote Share this post Link to post Share on other sites