Jump to content
FAS Goran
chikavili

Vraća se Hachi? Toyota GT86 / Subaru BRZ

Recommended Posts

carsguide.jpg CarsGuide: 2022. Subaru BRZ

 

Formula za drugu generaciju verzije BRZ-a ostaje ista: motor napred, pogon na zadnje točkove, 2+2 konfiguracija sedišta i mnogo zabave za vozača. Ali, sada sa snažnijim (još uvek ne i sa turbo punjenjem!) bokser motorom, i prerađenom šasijom napravljenom da se auto oseti manje brzim i sigurnijim na putu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2022. Toyota GR 86

 

Od 2013. godine i Scion FR-S, preko Toyota 86, sada je to GR86! Ipak, kroz sve igre sa imenima, misija ovog auta je ostala ista - pružiti vozačko uzbuđenje za male novce:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2022. Subaru BRZ

 

Za razliku od Toyote 86, Subaru BRZ je manuelac i mnogi su ga zato više voleli nego blizanca u vidu pomenutog Toyota modela.

Sada BRZ ima malo veći motor, a manuelac je i dalje tu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2022. Subaru BRZ

 

Kada je reč o performansama, Subaruova reputacija uglavnom leži u njegovim modelima sa pogonom na svim točkovima, nastalih inspirisanih njegovim učestvovanjem u svetskom reli šampionatu.

Ali, zajedničko ulaganje sa Toyotom je rezultiralo BRZ-om iz 2013. godine, i pokazalo je da i oni mogu da naprave sportski auto sa zadnjim pogonom koji će biti cenovno pristupačan. Pa, da vidimo kakva mu je druga generacija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: Toyota GR 86 vs Mazda Miata MX-5

 

Dvojac poslednjih cenovno dostupnih automobila sa zadnjim pogonom i manuelnim menjačem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Subaru BRZ

 

BRZ ima 228 konjskih snaga i 250 Nm obrtnog momenta od 2.4 bokser motora sa 4 cilindra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2022. Subaru BRZ

 

Lagan i cenovno dostupan auto sa pogonom na zadnjim točkovima - to je bila ideja Toyote i Subarua kad su se pre 10 godina udružili sa ciljem da ga naprave.

Sada je stigla druga generacija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2022. Toyota GR86

 

GR86 je rođak Subarua BRZ, platforme koja je zajednički razvijena između Tojote i Subarua.

Ovaj sportski automobil pokreće 2.4 motor sa 4 cilindra koji pravi 228 konjskih snaga i 250Nm obrtnog momenta. To je 23KS više od prethodnog modela. Dolazi sa standardnim 6-stepenim manuelnim i opcionim 6-stepenim automatskim menjačem, pogon je uvek samo pozadi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR86 Special Edition

 

225341-toyota gr86 01.jpg

 

Toyota je potvrdila da će coupe GR86 za modelsku godinu 2023. dobiti posebno izdanje koje između ostalog pažnju privlači svojom ekskluzivnom Solar Shift narandžastom bojom. Ističe se i novi izduvni sistem, koji pored ''dubokog režanja'' karakterišu crne izduvne cevi sa utisnutim GR logotipom.

 

225343-toyota gr86 02.jpg

 

Eksterijer zaokružuju mat crne felne od 18 inča, Michelin Pilot Sport 4 gume, crna grafika C-stuba i crni zadnji spojler. U unutrašnjosti se nalazi posebna značka izdanja sa Solar Shift narandžastim akcentima.

 

225342-toyota gr86 03.jpg

 

Model je inače baziran na verziji GR86 Premium i to znači da možemo očekivati 7-inčnu digitalnu instrument tablu i 8-inčni infotainment sistem. Sve to uz kožni volan, aluminijumske pedale i prednja sedišta sa grejanjem. U opremi su i dvozonski automatski klima uređaj i audio sistem sa osam zvučnika. Serija je ograničena na 860 primeraka i svaki će imati 2.4 četvorocilindrični motor sa 231 KS i 249 Nm obrtnog momenta (uz šestostepeni automatski ili manuelni menjač, koji šalje snagu na zadnje točkove).

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Toyota GR86 

 

Analogni auto za digitalno doba. Toyota GR86 stvorena je za drift :D A šta sve nudi, može i koliko je bolja od prethodnika - saznajte u novoj epizodi Jura se fura :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Toyota GR86 vs Toyota Supra

 

Dugo smo čekali da Toyota napravi uzbudljiv sportski automobil sa tri pedale i zadnjim pogonom. A, sada su eto došla na tržište dva takva. :D

GR86 je naslednik GT86 i dalje sa odličnim receptom: kupe sa 2+2 sedišta sa bokser motorom napred (izvedenim iz Subarua), koji pokreće zadnje točkove. Toyota nam sada nudi i Supru sa manuelnim menjačem.

Pa, koji je ''analogni'' Toyotin sportski automobil bolji?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR 86 10th Anniversary Limited

 

226749-toyota gr03.jpg

 

Toyota je najavila novo specijalno izdanje modela GR 86, povodom 10. godišnjice prvog ''86'' i time zahvalila brojnim ljubiteljima tih sportskih automobila razvijenih u saradnji sa kompanijom Subaru. Najavljena je ograničena prodaja GR 86 10th Anniversary Limited, po ceni od 3.469.000 jena (24.945 evra) za verziju sa 6-stepenim manuelnim menjačem (opciono je dostupna i nešto skuplja verzija koja ima 6-stepeni AT).

 

226751-toyota gr02.jpg

 

Treba napomenuti da se narudžbine u pretprodaji primaju u ograničenom periodu od 24. jula do 30. septembra.

 

226750-toyota gr01.jpg

 

Automobil dolazi u ''Flame Orange'' boji, sa crnim alu točkovima, crnom saćastom maskom, posebnim oznakama, crnim sportskim sedištima, kožnim volanom, narandžastim kontrastnim šavovima i posebnim patosnicama. Takođe, i Subaru je ovom povodom pripremio slavljenično izdanje modela BRZ S 10th Anniversary koji će biti proizveden u 200 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR86 Turbo je napravljena, ali...

 

225342-toyota gr86 03.jpg

 

Australijski magazin CarSales je od Toyote dobio potvrdu da je ta japanska kompanija napravila GR86 sa turbo motorom, kao i da je u pitanju trocilindrični 1.6 agregat koji se nalazi i u modelima GR Yaris i GR Corolla. Kod GR Corolle to podrzumeva 300KS/400Nm obrtnog momenta u verziji Morizo Edition. To znači da je GR86 Turbo dobio povećanje od 72KS i 150 Nm u odnosu na standardni model.

Međutim, GR86 Turbo je projektovan samo kao test vozilo da pomogne Toyoti da dalje razvija sintetička goriva. GR Yaris i GR Corolla su već modifikovani da rade na onome što se nadamo da će na kraju spasiti motor sa unutrašnjim sagorevanjem od izumiranja. Postoji tračak nade da će jednog dana prodavati i GR86 sa turbo punjačem. Na pitanje da li postoji šansa, glavni inženjer Gazoo Racinga Naoyuki Sakamoto je odgovorio: ''Da, razmišljamo o mogućnosti da ga koristimo u budućnosti, ali trenutno nema konkretnih planova.'' Sakamoto je najavio da će GR86 opremljen motorom G16E-GTS biti ocenjivan u japanskoj Super Taikyu trkačkoj seriji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Toyota GR86 ili Toyota Supra GR 3.0MT

 

Na Circuito Monteblanco - stazi na kojoj se testiraju bolidi Formule 1 - vozili smo najpre Toyota GR 86, a zatim smo vozili i legendu pod imenom Supra GR i to model sa ručnim menjačem...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blitz Toyota GR86

 

228173-blitz 01.jpg

 

Prošle godine je Blitz predstavio prilično radikalan body kit za blizance Toyotu GR86 i Subaru BRZ koji je podsetio na izgled automobila u igri NFS Underground, a sada se japanski tjuner ponovo posvetio ovim sportskim automobilima sa suptilnijim pristupom. Za razliku od prethodne verzije, novi body kit je zadržao prednji branik modela GR86, koji je glavna tačka razlikovanja između blizanaca. U oba slučaja je Blitz dodao naglašeniji spliter s crnim detaljima i detaljima u boji karoserije, a ''brada'' je sada bliže tlu.

 

228172-blitz 02.jpg

 

Automobili su dobili produžetke pragova, dok su prednja i zadnja krila ostala ista. Felne prikazane na fotografijama nisu deo paketa, nego vlasnik ima mogućnost izbora. Nazad su dodatna krilca s obe strane difuzora, koji se može dobiti u boji karoserije ili u crnoj boji. U ponudi su i dva različita zadnja spojlera, niski i visoki. Konačno, tu je i dodatak na bazi vetrobranskog stakla koji je takođe u boji karoserije i koji predstavlja kozmetički detalj. Što se tiče završetka izduvnih cevi i seta nalepnica, to su opcije.

 

blitz 03.jpg

 

Body kit se već može naručiti u Japanu. Osim vizuelnih modifikacija, Blitz nudi i niz mehaničkih poboljšanja za pomenuti dvojac. Među njima su poboljšanja usisa, hlađenja, remapiranje ECU jedinice, poboljšanja izduvnog sistema, a rezultat je povećanje snage atmosferskog 2.4 bokser motora koji fabrički razvija 232KS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurusUK: Toyota GR86

 

Nekad se zvao GT86, sada GR86 - i dalje ima 2.4 atmosferac sa 4 cilindra koji ovde daje malo više konja (234) i obrtnog momenta. Ali, suštinski ovakvih automobila neće biti još dugo - malih i laganih modela sa samo atmosferskim benzincima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Subaru BRZ

 

2022. godina donela nam je novu generaciju Subarua BRZ. Jedini atmosferac sa pogonom pozadi u Subaruovoj ponudi, BRZ je favorit entuzijasta od kada je debitovao. Sada dobija redizajniran enterijer, tehnološku nadogradnju i, što je najvažnije, novi motor. Osim toga, Subaru kaže da su ga učinili udobnijim...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Toyota GR86

 

2.4 motor sa 4 cilindra pravi 234KS/250Nm obrtnog momenta koji idu na zadnje točkove. Dolazi i sa diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem. Sve zvuči prilično impresivno, zar ne? Pitanje je da li je novi GR86 bolji od drugih Toyota sa GR pogonom, kao što su GR Yaris ili Supra?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed: Toyota GR86

 

Toyota GT86 ima reputaciju odličnog automobila za vozače. GR86 ima još više snage i obrtnog momena od većeg 4-cilindričnog bokser motora. Sve to ide preko ručnog menjača sa 6 brzina na zadnje točkove:
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro Subaru BRZ u novoj verziji

 

236055-subaru brz 01.jpg

 

Aktuelna generacija Subarua BRZ će još tokom ovog meseca dobiti novu verziju, čije ime još nije otkriveno. Japanci su za sada objavili samo jednu sliku, uz najavu da je u pitanju ''oštrija i fokusiranija'' evoluciju BRZ-a. To sugeriše da bi BRZ mogao da dobije modifikovano oslanjanje i direktniji sistem upravljanja.

 

Na slici se vidi i BRZ logo u prednjem svetlu, i to u STI ''Cherry Blossom Red'' boji, nagoveštavajući učešće Subaruovog kućnog tjunera u ovom projektu. Ostaje da se vidi da li će automobil dobiti nešto više snage u odnosu na standardni model, koji za Severnu Ameriku dolazi sa 2.4 motorom sa 228KS (uz zadnji pogon i šestostepeni manuelni menjač ili opcioni šestostepeni automatik). Na kraju, Subaru će predstaviti ovu novu verziju BRZ-a na festivalu Subiefest California koji se održava 23. jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aimgain Toyota GR 86

 

236831-aimgain 02.jpg

 

Japanski Aimgain ima novu ponudu za vlasnike Toyote GR 86, a nude se aero body kit i set novih točkova.

Izmene počinju na prednjem delu gde je Aimgain predvideo novi razdelnik ili potpuno novi prednji branik sa crnom maskom koja ide u liniji sa uglovima farova. Tu su i bočni pragovi, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku i zadnji krovni spojler.

 

aimgain 01.jpg

 

Osim toga, u ponudi se nalaze i petokraki točkovi i nove izduvne cevi od titanijuma. Ovi elementi mogu da se naruče u kompletu ili pojedinačno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru BRZ Touge Limited Edition

 

237845-subaru brz 04.jpg

 

Subaru BRZ je na italijanskom tržištu ponuđen u novoj specijalnoj ediciji ograničenoj na samo 60 primeraka. Naziv ovog specijalnog izdanja,''Touge'', potiče od japanske reči za planinski prolaz.

 

237846-subaru brz 03.jpg

 

Automobil dolazi u Blue Pearl boji, sa karakterističnim 18-inčnim OZ Superleggera točkovima u boji zlata, prednjim razdelnikom, bočnim pragovima sa STI oznakama, zadnjim difuzorom i zadnjim spojlerom, kao i većim izduvnim cevima italijanskog tjunera Supersprint.

 

237847-subaru brz 02.jpg

 

Što se tiče unutrašnjosti, karakteristike ovog izdanja su ograničene na numerisane pragove na vratima i crno-crvena sportska sedišta. Standardne karakteristike između ostalog uključuju i adaptivna LED svetla, 8.0-inčni infotainment ekran osetljiv na dodir i audio sistem sa 6 zvučnika.

 

237844-subaru brz 01.jpg

 

Moto je 2.4 bokser sa 234 KS i 250 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na zadnju osovinu preko 6-stepenog manuelnog menjača. Ovde i podatak da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6.3 sekunde. Cena za Subaru BRZ Touge Limited Edition u Italji iznosi 49.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...