Jump to content
FAS Goran
chikavili

Vraća se Hachi? Toyota GT86 / Subaru BRZ

Recommended Posts

Konačno! Dosta su najavljivali ali nikako da ga izbace. Nadam se da ima neće trebati mnogo vremena da od koncepta dođu do seriskog modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam mogao da odolim,a da ne stavim jos neke slike ovog kosookog sportiste :shuriken: :

Ts21ApKA.jpg

a evo malo i enterijera,koji je totalno SF i izgleda mnogo "brzo",pogledajte samo detalje :w00t:

Ts21EaI9.jpg

felne :nuke: samo upotpunjuju njegov sportski karakter,i stoje mu fenomenalno :clap:

Ts21DdQJ.jpg

i na kraju,evo malog podsecanja na orginal,ful digitalna tabla u ono vreme :unworthy: ,i to kakva:

Ts21HFcJ.jpg

Definitivno,jedan od orginalnijih japanskih sportista ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta je ovo ispred menjaca, ekvilajzer, ili lampaski radio, pa pise moskva, luxemburg, roma... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ista platforma će biti korišćena i za novi Subaru Coupe 086A STI...koji bi trebao možda ovako da izgleda:

 

subaru-sti-coupe-ha-620op.jpg
 

Dok se Toyotin serijski model na bazi FT-86 concepta očekuje u prodaji tokom 2011., Subaru bi svoju varijantu trebalo da izbaci na tržište već sledeće godine.

Standardni Subaru Coupe 086A će pokretati Subaruov EJ20 četvorocilindrični boxer motor sa direktnim ubrizgavanjem sa 200KS (po nekim vestima imaće 160KS), a biće uparen sa Aisin šestostepenim menjačem. Zanimljiviji je ipak ovaj STI model, koji bi trebalo da dobije potentniji 2,5 litarski EJ25 motor sa 240-250KS. Sem jačeg motora, 086A STI će dobiti i širi trag točkova, proširene blatobrane, modifikovano ogibljenje, jače kočnice, aero body kit... Iako to nije zvanično potvrđeno, Subaru 086A STI bi mogao da se pojavi na Salonu automobila u Tokiju 2011. godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao bih,da je ekvalajzer :rolleyes: ,verovatno na nekom fabrickom pojacalu,sa jos nekim opcijama za podesavanje zvuka-japnaci zaludjenici za tehnikom :respect: ,uvek bili!

Ipak natpisi moskva luxemburg itd,pa jos radio lampas u takvim kolima-to bi mi vise licilo na ruse :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I koncept je napokon ugledao svetlost dana i to u tri oblika

- Toyota GT 86

- Subaru BRZ

- Scion FR-S (uskoro)

Subaru_BRZ_Toyota_GT86.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

TRD Toyota 86

 

TRD%20Toyota%2086%2011.jpg
 

TRD (Toyota Racing Development) na Tokyo Auto Salonu predstavlja svoj paket za modifikaciju nove Toyote 86 (u Evropi kao Toyota GT 86). TRD paket u ovom slučaju između ostalog sadrži novi aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), novi poklopac rezervoara za gorivo, set crnih alu točkova od 18 inča, sportska sedišta, dugme za start motora, modifikovano ogibljenje, novi izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i jači kočioni sistem sa šestoklipnim kočionim kleštima napred i četvoroklipnim pozadi.

 

TRD%20Toyota%2086%201.jpg
 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toyota GT 86 u Srbiji na jesen

 

Toyota%20GT%202211111.jpg
 

Toyotin nestrpljivo iščekivani model GT 86 je imao svetsku premijeru 30. novembra 2011. na Sajmu automobila u Tokiju. Na srpske puteve GT 86 dolazi na jesen 2012. godine. Kao najkompaktniji sportski automobil sa 4 sedišta na tržištu, GT 86 je dizajniran da pruži istinski užitak u vožnji. Toyota se ovim modelom vraća svojim sportskim korenima, a ime ovog novog sportskog kupea potiče od legendarne Toyota Corolle AE86 poznatije kao ''hatchi''.

 

Toyota%20GT%20221111.jpg
 

GT 86 je poseban i po kombinaciji napred postavljenog motora i pogona na zadnje točkove, što stvara izuzetno nizak centar gravitacije i optimalan odnos snage i težine. Njegov jedinstveni pogonski agregat se sastoji od laganog 2.0 litarskog 4 cilindarskog bokser motora sa gotovo 200 KS, pojačanog Toyotinom D-4S tehnologijom direktnog ubrizgavanja goriva. Ipak, uz svu tu snagu, potrošnja goriva i emisije CO2 su veoma niski.

 

Toyota%20GT%202.jpg
 

U ponudi su dva šestobrzinska menjača: ručni sa brzom i preciznom promenom brzina preko kratke ručice menjača – ili automatski sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču.

 

Toyota%20GT%202211.jpg
 

GT 86 ima snažan, a opet jednostavan i kultni stil koji se zasniva na dva osnovna postulata novog Toyotinog dizajnerskog jezika. Prioritetan dizajn prednjeg dela stavlja naglasak na veću donju masku hladnjaka i donji deo automobila, pa automobil ima jedinstven, agresivniji izgled. Ambiciozan izgled je pristup koji stvara čiste linije i inteligentan, izražajan stil.

Uz to, agresivan sportski izgled je naglašen 17-inčnim aluminijumskim naplacima napravljenim posebno za GT 86, ekskluzivnim 86 logoom, kao i dvostrukim hromiranim izduvnim cevima i LED prednjim svetlima.

 

Toyota%20GT%2022111.jpg
 

Iza upravljača sve je dizajnirano kao prirodan nastavak tela vozača. Ekrani na kontrolnoj tabli imaju odličnu vidljivost tokom sportske vožnje, dok sedišta pružaju maksimalnu potporu i odolevaju g-silama iz svih smerova. Sistem kontrole stabilnosti vozila može da se isključi, što vozaču daje potpunu kontrolu nad vozilom i omogućava čist užitak u vožnji.

GT 86 na savršen način otelotvoruje legendarnu trkačku istoriju Toyote. Ona seže sve do 60-tih godina prošlog veka i modela Sports 800, prvog vozila sa napred ugrađenim bokser motorom i pogonom na zadnje točkove. Onda je došla Toyota 2000GT, sa klasičnim stilom trkačkog automobila. 80-tih godina, trkački entuzijasti su mogli da uživaju u čuvenoj Toyoti AE 86, koja je imala reputaciju automobila stvorenog za uživanje u vožnji – što je bio glavni izvor inspiracije za GT 86.

Trkačka istorija kojom se ponosimo. A, uz novi GT 86, pred nama je uzbudljiva budućnost.

 

Toyota%20GT%2022.jpg
 

Motor

Toyotin novi sportski kupe razvija impresivnu snagu od 197 KS pri 7.000 o/min i 205 Nm obrtnog momenta pri 6.600 o/min, uz pomoć 2.0 litarskog benzinskog bokser motora sa D-4S direktnim ubrizgavanjem goriva. GT 86 će biti standardno dostupan sa 6-stepenim ručnim menjačem, dok će 6-stepeni automatski menjač sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču biti dostupan kao opcija. Rezultat je pravi sportski automobil u kom možete da uživate svaki dan.

 

Dimenzije

GT 86 je 4.24 metra dug, 1.29 m visok i 1.78 m širok, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.57 m, što ga čini najkompaktnijim sportskim automobilom sa 4 sedišta danas dostupnim na tržištu. Zahvaljujući težini od samo 1.180 kg, prednjem MacPherson ogibljenju, nezavisnom zadnjem vešanju i ventilisanim disk kočnicama napred i pozadi, GT 86 je okretan i veoma lak za upravljanje.

 

Spoljašnjost

Atraktivne linije i aerodinamičan izgled uočljivi su već na prvi pogled, dok pravi sportski karakter Toyote GT 86 dolazi do izražaja tek kada ga pogledate izbliza. Snažan izgled spoljašnjosti upotpunjuju posebno dizajnirani 17-inčni aluminijumski naplaci, ekskluzivni '86' logo, zadnji spojler, LED dnevna svetla, ksenon farovi i hromirane izduvne cevi.

• 197 KS

• 2.0-litarski benzinski bokser motor sa 4 cilindra

• Ručni 6-stepeni menjač

• 17-inčni aluminijumski naplaci

• Ksenon prednja svetla visokog intenziteta (HID)

• LED dnevna svetla

• Dvostruki izduvni sistem sa hromiranim izduvnim cevima

• Prednja svetla za maglu

• Preklopivi spoljašnji retrovizori u boji vozila

Dodatna oprema: Automatski 6-stepeni menjač sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču.

 

Unutrašnjost

U kabini, sportska sedišta nude vozaču savršen položaj za upravljačem. Unutrašnjost vozila dodatno je ukrašena umecima sa efektom karbonskih vlakana, prekidačima u stilu avionskog kokpita i aluminijumskim papučicama. Inovativni Toyotin multimedijalni sistem dolazi kao standardna oprema.

• Klima uređaj sa dve zone

• Toyotin multimedijalni sistem

• Analogni i digitalni pokazivači

• Kožom presvučen upravljač sa hromiranim detaljima

• Aluminijumske papučice i oslonac za stopalo

• Tempomat

Dodatna oprema: sportska kožna sedišta, Toyotin multimedijalni sistem sa navigacijom

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Toyota GT86 Cabrio

 

Toyota%20GT86%20Cabrio.jpg
 

Dugo najavljivani Toyotin sportski kupe GT 86 sa zadnjim pogonom (razvijen u saradnji sa Subaruom) je konačno predstavljen krajem prošle godine na Salonu u Tokiju, a videće ga i posetioci predstojećeg Salona u Ženevi. Osim kao kupe, GT 86 će se pojaviti i u kabrio verziji, što su iz Toyote i potvrdili za nemački Auto Bild. Ipak, za sada nije poznato kada će tačno GT 86 kabrio stići na tržište. Do tada, evo i jednog rendera mogućeg izgleda ovog automobila. Podsećanja radi, GT 86 je dugačak 4240 mm, širina iznosi 1775 mm, međuosovinsko rastojanje je 2570 mm, trag točkova 1520 mm (napred) i 1540 mm (pozadi), točkovi su od 17 ili 18 inča, dok je za pogon zadužen 2,0 litarski četvorocilindrični benzinski motor koji razvija 147 kW/200KS i 205 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počela proizvodnja Toyote GT 86 i Subarua BRZ

 

79820-subaru%20brz.jpg
 

Subaru je danas u Gunma fabrici u Japanu održao svečanost povodom zvaničnog početka serijske proizvodnje Subarua BRZ i Toyote GT 86 (u Japanu samo kao Toyota 86). Podsećanja radi, Subaru i Toyota su ove modele premijerno promovisali krajem prošle godine na Salonu automobila u Tokiju, a evropska publika može da ih vidi na Salonu u Ženevi.

Ukratko, radi se o dugo očekivanom sportskom 2+2 kupeu sa zadnjim pogonom koji su zajedno razvili Subaru i Toyota, a koji je dugačak 4240 mm, širok 1775 mm, visok 1300 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2570 mm. Pod haubom je 2.0 litarski boxer motor sa 147 kW/200KS i 205 Nm obrtnog momenta, a ovde i podatak da Toyota GT 86 u Nemačkoj startuje po ceni od 29.990 eura.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broj narudžbina za Toyotu GT 86 / Subaru BRZ veći od očekivanog

 

toyota%2086%20subaru%20brz.jpg
 

Kada su Subaru i Toyota planirali proizvodnju svojih sportskih kupea nisu mogli da predvide da će potražnja za njima biti toliko velika kao što je danas. Kako su Subaru i Toyota do sada primili preko 9.500 narudžbina, Subaru i Toyota su morali da reprogramiraju proizvodne kvote. Prvobitni planovi su tako ostavljeni po strani, a Subaruov šef Yasayuki Yoshinaga sada je saopštio da će sa proizvodnih traka silaziti 100.000 primeraka ovih sportskih kupea godišnje.

Podsećanja radi, proizvodnja Toyote GT 86 i Subarua BRZ počela je prošlog petka u Subaruovoj Gunma fabrici u japanskom Ōta Cityju. Kako su trenutne narudžbine višestruko nadmašile prvobitne planove proizvodnje oba brenda bila su primorana da povećaju proizvodne kvote na 100.000 automobila godišnje. Iako svi očekuju da će euforija oko ovih sportskih kupea sa pogonom na zadnjim točkovima splasnuti kroz nekoliko meseci, trenutne analize kažu da će potražnja za njima i dalje ostati visoka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

EVO.co.uk video

 

-------------------

 

Toyota GT86 na 24 sata Nirburgringa

 

toyota%2086%20gazoo%2011.jpg
 

Toyota je najavila da će sa svojim motorsport partnerom Gazoo Racingom učestvovati na 24 sata Nirburgringa (od 17. do 20. maja 2012.), i to sa dve trkačke Toyote GT86. Gazzo Racing će na 24 sata Nirburgringa takođe učestvovati i sa Lexusom LFA, a pre Nirburgringa Gazzo Racing će Toyotom GT86 (u Japanu samo kao Toyota 86) startovati i u japanskom reli šampionatu.

 

toyota%2086%20gazoo%201.jpg
 

Na kraju i podatak da će Gazoo Racing Toyota GT86 biti predstavljena i na događaju Goodwood Festival of Speed u Velikoj Britaniji koji će se ove godine održati od 29. juna do 1. jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

-------

Toyota GT 86 Aero Kit

 

toyota%20gt86%20111.jpg

 

Toyota je kupcima svog novog sportskog kupea GT 86 (u Japanu samo kao Toyota 86, a u SAD-u kao Scion FR-S) ponudila novu opciju - fabrički aerodinamički kit. Aero Kit podrazumeva izmenjeni prednji branik sa spojlerom, set pragova, doterani zadnji branik sa difuzorom i veliki zadnji spojler.

toyota%20gt86%2011.jpg

Drugih izmena nema, a 2.0 litarski benzinski motor i dalje raspolaže sa 200KS i 205 Nm, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ili opcionim šestostepenim automatikom.

toyota%20gt86%201.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GT 86 od jula u Srbiji za 30.000 eura

 

Toyota%20GT%20221.jpg
 

GT 86, Toyotin novi sportski kupe (razvijen u saradnji sa Subaruom) na tržište Srbije zvanično stiže sledećeg meseca, i to po ceni od 30.000 eura.

Toyotino PR saopštenje: Toyotin nestrpljivo iščekivani model GT 86 je imao svetsku premijeru 30. novembra 2011. na Sajmu automobila u Tokiju. Kao najkompaktniji sportski automobil sa 4 sedišta na tržištu, GT 86 je dizajniran da pruži istinski užitak u vožnji. Toyota se ovim modelom vraća svojim sportskim korenima, a ime ovog novog sportskog kupea potiče od legendarne Toyota Corolle AE86 poznatije kao ''hatchi''.

 

Toyota%20GT%202211111.jpg
 

GT 86 je poseban i po kombinaciji napred postavljenog motora i pogona na zadnje točkove, što stvara izuzetno nizak centar gravitacije i optimalan odnos snage i težine. Njegov jedinstveni pogonski agregat se sastoji od laganog 2.0 litarskog, 4 cilindarskog bokser motora sa gotovo 200 KS, pojačanog Toyotinom D-4S tehnologijom direktnog ubrizgavanja goriva. Ipak, uz svu tu snagu, potrošnja goriva i emisije CO2 su veoma niski. U ponudi su dva šestobrzinska menjača: ručni sa brzom i preciznom promenom brzina preko kratke ručice menjača – ili automatski sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču.

 

GT 86 ima snažan, a opet jednostavan i kultni stil koji se zasniva na dva osnovna postulata novog Toyotinog dizajnerskog jezika. ‘Prioritetan’ dizajn prednjeg dela stavlja naglasak na veću donju masku hladnjaka i donji deo automobila, pa automobil ima jedinstven, agresivniji izgled. ‘Ambiciozan izgled’ je pristup koji stvara čiste linije i inteligentan, izražajan stil. Uz to, agresivan sportski izgled je naglašen 17-inčnim aluminijumskim naplacima napravljenim posebno za GT 86, ekskluzivnim ‘86’ logoom, kao i dvostrukim hromiranim izduvnim cevima i LED prednjim svetlima.

 

Toyota%20GT%202.jpg
 

Iza upravljača sve je dizajnirano kao prirodan nastavak tela vozača. Ekrani na kontrolnoj tabli imaju odličnu vidljivost tokom sportske vožnje, dok sedišta pružaju maksimalnu potporu i odolevaju g-silama iz svih smerova. Sistem kontrole stabilnosti vozila može da se isključi, što vozaču daje potpunu kontrolu nad vozilom i omogućava čist užitak u vožnji.

GT 86 na savršen način otelotvoruje legendarnu trkačku istoriju Toyote. Ona seže sve do 60-tih godina prošlog veka i modela Sports 800, prvog vozila sa napred ugrađenim bokser motorom i pogonom na zadnje točkove. Onda je došla Toyota 2000GT, sa klasičnim stilom trkačkog automobila. 80-tih godina, trkački entuzijasti su mogli da uživaju u čuvenoj Toyoti AE 86, koja je imala reputaciju automobila stvorenog za uživanje u vožnji – što je bio glavni izvor inspiracije za GT 86.

 

Trkačka istorija kojom se ponosimo. A, uz novi GT 86, pred nama je uzbudljiva budućnost.

Toyotin novi sportski kupe razvija impresivnu snagu od 197 KS pri 7.000 o/min i 205 Nm obrtnog momenta pri 6.600 o/min, uz pomoć 2.0 litarskog benzinskog bokser motora sa D-4S direktnim ubrizgavanjem goriva. GT 86 će biti standardno dostupan sa 6-stepenim ručnim menjačem, dok će 6-stepeni automatski menjač sa ručicama za menjanje brzina na upravljaču biti dostupan kao opcija. Rezultat je pravi sportski automobil u kom možete da uživate svaki dan.

 

Toyota%20GT%2022111.jpg
 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota priprema GT86 za nekoliko takmičenja

 

Toyota%20GT86%20CS%20V3%201.jpg
 

Toyota Motorsport predstavlja trkačku verziju GT86 modela, koji nosi ime CS-V3 i pripremljen je za VLN seriju trka izdržljivosti. Automobil je pripremljen kako bi timovima omogućio jednostavno i jeftino takmičenje sa malim troškovima održavanja. Trkački model je baziran na drumskom modelu, koji je zahvaljujući vrhunskim kočnicama, sportskom ogibljenju i izduvnom sistemu, kao i manjoj masi postao prava zabavna jurilica.

 

Toyota%20GT86%20CS%20V3%2011.jpg
 

Motor u trkačkom modelu nije menjan u odnosu na drumsku verziju, što znači da 2.0 litarski motor razvija 200 konjskih snaga. Osim ovog modela namenjenog VLN seriji, Toyota razmišlja da pripremi automobil i za kup takmičenja. Narudžbine za CS-V3 su otvorene, a cena pripremljenog modela iznosi 38.500 eura bez poreza.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...