Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
viktorparacin

Gume 155/80 13 na punto2 1.2

Recommended Posts

Dolazi vreme za zimsku gumu, i sve sam postove procitao, ali nigde nisam video da neko spominje gumu na puntu2 1.2 8v 2002g koje ja imam. naime gume su mi 155 80 13, i dodju mi tanke kao da su za biciklu. e sad, sto je interesantno cak i u serv knjizi pise da moj model nosi te gume, posto je model bez serva. znaci sve je ok, samo hocu da pitam da lida menjam profil, da bih dobio na stabilnosti ili da ostavim kako su pametni ljudi napisali. ne znam sta dobijam time a sta gubim.

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ostavi kako su pametni ljudi pisali, i vozi u skladu sa tim. Jedino ako patis od izgleda, pa ti ruzi auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni punto nije punto kad nema servo.. realno :D

nemoj da menjas gume, menjaj auto za neki koji ima servo, a onda mozes da stavis 185/60-14 i lepo izgleda i lepo lezi ;)

a moze i 195/45-15 ili 195/40-16 ali to je malkice vec dalje od cele price ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

185/60-14 je možda prava civilna mera za Puntišu. Imaš udobnost, stabilnost i drugačiji look koji si pomenuo.

155/80 je neviđena krofna. Mogu da zamislim šta se događa kad malo jače cimneš volan u vožnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jbg,takva je bila extra varijanta, i sa cenom i sa kompletnim autom, da je sa full opremom samo nema servo!@#

neverovatno ali istinito.

gledao sam po netu, guma koja je manje vise ista je 175 70 13, rzlika je samo sto je malo sira i nije krofna

poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavi neke sa nizim profilom dobijas bolje lezanje u krivini i kocenje po suvom i mokrom jedino avaplaning je losiji kod sire gume, za nijansu veca potrosnja i habanje vesanja, bolja aktivna bezbednost.Ta ti je bas balonka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stavi neke sa nizim profilom dobijas bolje lezanje u krivini i kocenje po suvom i mokrom jedino avaplaning je losiji kod sire gume, za nijansu veca potrosnja i habanje vesanja, bolja aktivna bezbednost.Ta ti je bas balonka.

...npr.:

Share this post


Link to post
Share on other sites

iskreno punto je trafika na tockovima i u fabrickom izdanju lezanje je 0

ako si bas u tom fazonu opruge -35/35, dobri amorti i 195/45R15

Share this post


Link to post
Share on other sites
iskreno punto je trafika na tockovima i u fabrickom izdanju lezanje je 0

ako si bas u tom fazonu opruge -35/35, dobri amorti i 195/45R15

vuce, smanji malo ribu. Jedno je kako auto nekome subjektivno izgleda, drugo je kako auto objektivno lezi. Punto 188 je auto koji u klasi svog vremena ima najbolji roadholding.

Svaka od mera guma koje su izasle su promisljene i proracunate. Za voznju po propisima, i 155 je dovoljno.

155 za ne servo

165 za servo

...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pricamo o gradskom autu, nize klase, sa motorom od 60 KS.

Pricamo o autu koji se vozi u skladu sa uslovima i ogranicenjima saobracaja.

Ne pricamo o voznji na trkackoj stazi.

A i da pricamo o voznji na trkackoj stazi, tvoja prica sto sire gume (to bolje) opet ne bi pila vodu. Koliko dobijes na krivini, toliko (ili vise) izgubis na pravcu.

Nemo se vredjas, prvo, vozis HGT-a, naravno sa servom, a Viktor da stavi neke gumetine na ubogih 60 konja, ubogaljice jos vise i auto i sebe.

Tema o sirini guma je do sad prezvakana bar 5 puta.

Za kraj, Viktore, zaboravi sirinu guma, i gledaj kvalitet. Preskoci domacu radinost ako mozes, i ostale sklj varijante, i uzmi krstene gume. Eto ti malo razlike u lezanju, i dosta u kocenju. Dosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nista od navedenog ne dovodim u pitanje, slazem se zato sam prvo i rekao da nista ne menja, onda sam video da se pominje lezanje i da decko trazi predlog za lezanje pa sam napisao sta je na gradskom puntu najbolje za lezanje

i da, prica sa sirinom guma je proverena i dokazana u praksi, 195/45 i 50/50 spustanje ja najbolja kombinacija na puntu, 35/35 za grad

Share this post


Link to post
Share on other sites

aham... Pa sedni onda u corsu sa istim gumama kao i punto, pa ces da vidis razliku u lezanju :) naravno, da oba auta imaju stock vesanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da je vuk malo preterao sa pricom oko lezanja punta. Meni je punto sa 165/70/14 i fabrickim ogibljenjem, lezao odlicno (silaz sa zagrebackog na novosadski, negativan nagib, brzina 60 - nikakvih problema).

Inace, apropo teme - s' obzirom da je covek u prvom postu pomenuo kupovinu zimskih guma, tu svakako ne preporucujem bilo kakvo smanjivanje profila i povecavanje sirine. Zimska guma treba da bude tanka i visoka, kraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja teram punta keca isto bez serva, gume su mi 175/65 R14 i to sasvim lepo ide.

sigurno bi bilo jos bolje sa servom ali sta da radim. kad sam ga kupio imao je sve cetri gume 185. u katalogu pise da najveca dimenzija koja ide je 165 tako da nisam mnogo preterao.

ja bih to menjao da sam na tvom mestu mislim da to malo utice na performanse, vise dobijas nego sto gubis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolazi vreme za zimsku gumu, i sve sam postove procitao, ali nigde nisam video da neko spominje gumu na puntu2 1.2 8v 2002g koje ja imam. naime gume su mi 155 80 13, i dodju mi tanke kao da su za biciklu. e sad, sto je interesantno cak i u serv knjizi pise da moj model nosi te gume, posto je model bez serva. znaci sve je ok, samo hocu da pitam da lida menjam profil, da bih dobio na stabilnosti ili da ostavim kako su pametni ljudi napisali. ne znam sta dobijam time a sta gubim.

pozz

:blink:

nista ti tu druze ne diraj

Stavi neke sa nizim profilom dobijas bolje lezanje u krivini i kocenje po suvom i mokrom jedino avaplaning je losiji kod sire gume, za nijansu veca potrosnja i habanje vesanja, bolja aktivna bezbednost.Ta ti je bas balonka.

...npr.:

iskreno punto je trafika na tockovima i u fabrickom izdanju lezanje je 0

ako si bas u tom fazonu opruge -35/35, dobri amorti i 195/45R15

odgovorio sam na postavljena pitanje tacnim i preciznim informacijama zaista ne vidim u cemu je problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...