viktorparacin 0 Posted October 4, 2009 Dolazi vreme za zimsku gumu, i sve sam postove procitao, ali nigde nisam video da neko spominje gumu na puntu2 1.2 8v 2002g koje ja imam. naime gume su mi 155 80 13, i dodju mi tanke kao da su za biciklu. e sad, sto je interesantno cak i u serv knjizi pise da moj model nosi te gume, posto je model bez serva. znaci sve je ok, samo hocu da pitam da lida menjam profil, da bih dobio na stabilnosti ili da ostavim kako su pametni ljudi napisali. ne znam sta dobijam time a sta gubim.pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 4, 2009 ostavi kako su pametni ljudi pisali, i vozi u skladu sa tim. Jedino ako patis od izgleda, pa ti ruzi auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted October 4, 2009 meni punto nije punto kad nema servo.. realno nemoj da menjas gume, menjaj auto za neki koji ima servo, a onda mozes da stavis 185/60-14 i lepo izgleda i lepo lezi a moze i 195/45-15 ili 195/40-16 ali to je malkice vec dalje od cele price Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 4, 2009 185/60-14 je možda prava civilna mera za Puntišu. Imaš udobnost, stabilnost i drugačiji look koji si pomenuo.155/80 je neviđena krofna. Mogu da zamislim šta se događa kad malo jače cimneš volan u vožnji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted October 4, 2009 nista ti tu druze ne diraj Quote Share this post Link to post Share on other sites
viktorparacin 0 Posted October 4, 2009 jbg,takva je bila extra varijanta, i sa cenom i sa kompletnim autom, da je sa full opremom samo nema servo!@#neverovatno ali istinito.gledao sam po netu, guma koja je manje vise ista je 175 70 13, rzlika je samo sto je malo sira i nije krofnapoz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted October 4, 2009 ... i malo se teze mota volan Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted October 4, 2009 Stavi neke sa nizim profilom dobijas bolje lezanje u krivini i kocenje po suvom i mokrom jedino avaplaning je losiji kod sire gume, za nijansu veca potrosnja i habanje vesanja, bolja aktivna bezbednost.Ta ti je bas balonka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viktorparacin 0 Posted October 4, 2009 Stavi neke sa nizim profilom dobijas bolje lezanje u krivini i kocenje po suvom i mokrom jedino avaplaning je losiji kod sire gume, za nijansu veca potrosnja i habanje vesanja, bolja aktivna bezbednost.Ta ti je bas balonka....npr.: Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted October 4, 2009 e druze mozes staviti npr 165/60 r13,mogu i 175,nece da izgledaju kao balonke,dosta lepse izgleda auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted October 4, 2009 iskreno punto je trafika na tockovima i u fabrickom izdanju lezanje je 0ako si bas u tom fazonu opruge -35/35, dobri amorti i 195/45R15 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted October 4, 2009 Imas kalkulator za gume kao npr. ovajProguglaj malo nece da mi otvori stranicu sa linkom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 4, 2009 Tyre size calculatorNa temi :Veličina felni i guma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 4, 2009 iskreno punto je trafika na tockovima i u fabrickom izdanju lezanje je 0ako si bas u tom fazonu opruge -35/35, dobri amorti i 195/45R15vuce, smanji malo ribu. Jedno je kako auto nekome subjektivno izgleda, drugo je kako auto objektivno lezi. Punto 188 je auto koji u klasi svog vremena ima najbolji roadholding.Svaka od mera guma koje su izasle su promisljene i proracunate. Za voznju po propisima, i 155 je dovoljno.155 za ne servo165 za servo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
viktorparacin 0 Posted October 4, 2009 kralju! mislim isto, kako god da je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted October 4, 2009 ok, a o kakvom onda lezanju pricate? lezanju u krivini sa 30km/h? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 5, 2009 Pricamo o gradskom autu, nize klase, sa motorom od 60 KS.Pricamo o autu koji se vozi u skladu sa uslovima i ogranicenjima saobracaja.Ne pricamo o voznji na trkackoj stazi.A i da pricamo o voznji na trkackoj stazi, tvoja prica sto sire gume (to bolje) opet ne bi pila vodu. Koliko dobijes na krivini, toliko (ili vise) izgubis na pravcu. Nemo se vredjas, prvo, vozis HGT-a, naravno sa servom, a Viktor da stavi neke gumetine na ubogih 60 konja, ubogaljice jos vise i auto i sebe.Tema o sirini guma je do sad prezvakana bar 5 puta.Za kraj, Viktore, zaboravi sirinu guma, i gledaj kvalitet. Preskoci domacu radinost ako mozes, i ostale sklj varijante, i uzmi krstene gume. Eto ti malo razlike u lezanju, i dosta u kocenju. Dosta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted October 5, 2009 nista od navedenog ne dovodim u pitanje, slazem se zato sam prvo i rekao da nista ne menja, onda sam video da se pominje lezanje i da decko trazi predlog za lezanje pa sam napisao sta je na gradskom puntu najbolje za lezanjei da, prica sa sirinom guma je proverena i dokazana u praksi, 195/45 i 50/50 spustanje ja najbolja kombinacija na puntu, 35/35 za grad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 5, 2009 aham... Pa sedni onda u corsu sa istim gumama kao i punto, pa ces da vidis razliku u lezanju naravno, da oba auta imaju stock vesanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 5, 2009 punto je bolji... Ma svejedno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted October 5, 2009 Slazem se da je vuk malo preterao sa pricom oko lezanja punta. Meni je punto sa 165/70/14 i fabrickim ogibljenjem, lezao odlicno (silaz sa zagrebackog na novosadski, negativan nagib, brzina 60 - nikakvih problema).Inace, apropo teme - s' obzirom da je covek u prvom postu pomenuo kupovinu zimskih guma, tu svakako ne preporucujem bilo kakvo smanjivanje profila i povecavanje sirine. Zimska guma treba da bude tanka i visoka, kraj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 5, 2009 ^ glas razumada ne pominjemo komfor na gumama nizeg preseka Quote Share this post Link to post Share on other sites
LDEX 1 Posted October 5, 2009 ja teram punta keca isto bez serva, gume su mi 175/65 R14 i to sasvim lepo ide. sigurno bi bilo jos bolje sa servom ali sta da radim. kad sam ga kupio imao je sve cetri gume 185. u katalogu pise da najveca dimenzija koja ide je 165 tako da nisam mnogo preterao.ja bih to menjao da sam na tvom mestu mislim da to malo utice na performanse, vise dobijas nego sto gubis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted October 5, 2009 Dolazi vreme za zimsku gumu, i sve sam postove procitao, ali nigde nisam video da neko spominje gumu na puntu2 1.2 8v 2002g koje ja imam. naime gume su mi 155 80 13, i dodju mi tanke kao da su za biciklu. e sad, sto je interesantno cak i u serv knjizi pise da moj model nosi te gume, posto je model bez serva. znaci sve je ok, samo hocu da pitam da lida menjam profil, da bih dobio na stabilnosti ili da ostavim kako su pametni ljudi napisali. ne znam sta dobijam time a sta gubim.pozznista ti tu druze ne dirajStavi neke sa nizim profilom dobijas bolje lezanje u krivini i kocenje po suvom i mokrom jedino avaplaning je losiji kod sire gume, za nijansu veca potrosnja i habanje vesanja, bolja aktivna bezbednost.Ta ti je bas balonka....npr.:iskreno punto je trafika na tockovima i u fabrickom izdanju lezanje je 0ako si bas u tom fazonu opruge -35/35, dobri amorti i 195/45R15 odgovorio sam na postavljena pitanje tacnim i preciznim informacijama zaista ne vidim u cemu je problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites