Jump to content
FAS Goran
NenadAleksic

Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko

NAJBOLJE KASKO OSIGURANJE U SRBIJI  

136 members have voted

  1. 1. Koje kasko osiguranje je po tebi najbolji izbor?



Recommended Posts

14 minutes ago, TeaseR said:

E sad meni nije jasno, kako ovako malo u DDOR? Oni su mi i dali osiguranu sumu za koju mislim da je mala...

Koliko se kreće takav auto po oglasima? Koliko vidim, DDOR je napisao nepunih 9.200 evra kao osiguranu sumu.

 

14 minutes ago, TeaseR said:

...a Dunav mi je ovo odgovorio kada sam ih pitao za osiguranu sumu...

Izbegavaju da napišu precizan iznos. Zaobiđi ih.

 

14 minutes ago, TeaseR said:

...da li da prihvatim ovo ili da trazim nesto drugo?

Ako uzimaš DDOR onda uzimaš varijantu sa 10% relativnog učešća i 200 evra apsolutnog. To radiš zbog ovoga:

''ugovoreno apsolutno i/ili relativno učešće u šteti se umanjuje za 50% ukoliko je opravka izvršena u servisu koji Vam preporučuje DDOR, kod prve nakade u slučaju delimične štete.''

Faktički ćeš svakako dobiti 5% relativnog učešća i 100 evra apsolutnog, pa nema potrebe u startu plaćati skuplju polisu (u tvom primeru je razlika oko 2.500 dinara).

 

14 minutes ago, TeaseR said:

Vozilo ima dosta dodatne opreme ukljucujuci i kamere sa strane na prednjem braniku.

Biće ti nadoknađeno samo ono što je osigurano. Ako osiguraš auto sa neodgovarajućim paketom opreme (manjim), i npr. ošteti se baš taj prednji branik i treba da se zameni drugim, Osiguranje će ti platiti običan branik bez senzora/kamera ili šta već ima na njemu. Zato je bitno da polisom bude obuhvaćen odgovarajući nivo opreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, TeaseR said:

Meni su DDOR i Dunav za F30 2014 god dali ponude koje sam okacio u attachmentu.

 

E sad meni nije jasno, kako ovako malo u DDOR? Oni su mi i dali osiguranu sumu za koju mislim da je mala, a Dunav mi je ovo odgovorio kada sam ih pitao za osiguranu sumu i posle toga mi vise nisu odgovorili na mail:

 

Sta mi je ciniti, da li da prihvatim ovo ili da trazim nesto drugo? Vozilo ima dosta dodatne opreme ukljucujuci i kamere sa strane na prednjem braniku.

 

899323DB-9F25-43DB-AEDD-ECEE6671A7FA.jpeg 5772B2CA-BC0B-4C28-A0A3-3F6AE331BF37.jpeg

 

 

Ovo je ponuda koju je meni DDOR dao u julu mesecu, ali tada su imali neku akciju gde je prve godine 40% popusta na kasko. Moguce je da postoji ta akcija i sada?


Screenshot_136.thumb.png.9f7d09db3e85562127349facf2cb9e78.png

  

3 hours ago, neshaoct said:

Biće ti nadoknađeno samo ono što je osigurano. Ako osiguraš auto sa neodgovarajućim paketom opreme (manjim), i npr. ošteti se baš taj prednji branik i treba da se zameni drugim, Osiguranje će ti platiti običan branik bez senzora/kamera ili šta već ima na njemu. Zato je bitno da polisom bude obuhvaćen odgovarajući nivo opreme.

Sta se radi u ovom slucaju?
Verujem da ni jedan katalog nema bas svaku mogucu kombinaciju opreme, jer mnogi kupe auto u jednom paketu (kao kod mene npr Sport), a onda po zelji naruce nesto drugacije sto nije obuhvaceno tim paketom.
 

Edited by majkicbane

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TeaseR @Joker Osigurana suma je bitan element ugovora i MORA biti naznačena u polisi ili ponudi za zaključenje ugovora. 

S druge strane, ista je i promenljiva, jer je zavisna od pada vrednosti vozila. 

Dakle, svaka kuća MORA da naznači osiguranu sumu, ali to ne znači da ćeš toliko da dobiješ u slučaju totalne štete.

 

Edited by Novi član

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dunav izbegava da napise, ne odgovaraju na mailove tako da cu njih zaobici.

 

Sto se tice DDOR, rekli su mi da ce me sutra zvati procenitelj, da dodjem da slika auto pa da naprave ponudu za taj paket opreme. Auto se krece od 14-18k eur na oglasima, cak ni onaj sa klot opremom ne moze da se nadje za tu sumu koju su oni stavili. Ne moze ni dve godine stariji. 
 

Sutra idem do njih da vidim sta ce da kazu, pa javljam sta su mi rekli.

 

Jos me pita zena preko telefona, vi se bunite sto je jeftino?!:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, majkicbane said:

Sta se radi u ovom slucaju?
Verujem da ni jedan katalog nema bas svaku mogucu kombinaciju opreme, jer mnogi kupe auto u jednom paketu (kao kod mene npr Sport), a onda po zelji naruce nesto drugacije sto nije obuhvaceno tim paketom.

Ne mora ni da ima...niko im ne brani da daju ponudu za paket opreme iznad onoga koji auto ima, ukoliko već ne postoji odgovarajući.

 

Meni su prve godine u DDOR-u za 159-ku ponudili manji paket opreme od onog koji je auto imao. Rekli su da mog paketa (Lusso) nema u katalogu AMSS. Tražio sam im da onda pogledaju u neki drugi katalog i uzmu iz njega...pa su na kraju pronašli u nekom nemačkom (tako su mi rekli), i osigurali mi sve što je 159-ka imala, ali i više od toga (npr. fabričke xenone, prskalice i prednje parking senzore).

Ali, to nikako ne znači da možeš posle toga da nasloniš negde auto, polomiš mu prednji branik i farove (koji nisu xenon i nemaju prskalice), i da će Osiguranje da isplati za fabričke xenone i branik sa prskalicama i senzorima jer je eto taj paket osiguran. Neće to isplatiti jer imaju slike na kojima se vidi da tih stavki na osiguranom autu nije bilo, plus njima ostaju stari (oštećeni) delovi na kojima se jasno vidi da branik nema senzore/prskalice i da farovi nisu ksenonski.

 

Osiguranje ne može biti na gubitku ako osigura auto sa većim paketom nego što ga automobil stvarno ima, jer imaju fotografije prilikom zaključivanja polise, plus njima ostaju stari delovi na osnovu kojih nesumnjivo utvrđuju stanje automobila. Ali, vlasnik vozila još kako može biti oštećen ako je zaključio polisu za auto sa manjim paketom opreme nego što automobil stvarno ima, jer ako dođe do delimične štete, Osiguranje (ljudi koji rade štete) se pozovu samo na polisu i ništa drugo (npr. fotografije) ih ne zanima. Jedni ljudi prodaju polisu, drugi rade štetu ako do nje dođe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, nije i poenta da dobijem nesto sto nemam, trazim samo ono sto trenutno postoji na automobilu, a ne da me zakinu u slucaju da treba da aktiviram osiguranje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre vesti za laksu kupoprodaju vozila.

 

"Kada kupuje polovni automobil novi vlasnik više neće morati da čeka na rešenje Poreske uprave Srbije
 za plaćanje poreza da bi automobil preveo na sebe. Država, međutim, najavljenim izmenama zakona, 
neće više prodavca polovnjaka posmatrati kao poreskog obveznika u ovoj transakciji, već - kupca. 
A, sve ovo važiće isključivo u slučaju kada se polovna vozila kupuju i prodaju između - građana. 
Takođe, vrednost upotrebljavanog vozila, na koju se obračunava ovaj porez po stopi od 2,5 odsto, 
više neće biti kataloška cena polovnih vozila po katalogu AMSS, već - poseban obračun po formuli 
koja uključuje zapreminu, snagu i starost vozila. Predviđeno je da novi način oporezivanja počne 
od 31. marta iduće godine."

 

(320 X radna zapremina + 6400 X snaga motora) X koeficijent starosti vozila“

Radna zapremina motora vozila izražena u kubnim centimetrima, 
snaga motora izražava se u KW, 
koeficijent starosti: 
preko jedne navršene godine starosti računa 100%.
preko dve navršene godine starosti koeficijent je 90%, 
preko tri navršene  godine starosti 80%, 
preko četiri navršene  godine  starosti 70%, 
preko pet navršenih godina starosti 60%.
preko šest navršenih godina starosti 50% 
preko sedam navršenih godina starosti 45% 
preko osam navršenih godina starosti, 40%  
preko devet navršenih godina starosti 35%  
preko deset i više godina starosti 10%

Dobijeni dinarski iznos predstavlja osnovicu za oporezivanje po nepromenjenoj stopi od 2,5 odsto

 

N1 vest

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, TeaseR said:

Sto se tice DDOR, rekli su mi da ce me sutra zvati procenitelj, da dodjem da slika auto pa da naprave ponudu za taj paket opreme. Auto se krece od 14-18k eur na oglasima, cak ni onaj sa klot opremom ne moze da se nadje za tu sumu koju su oni stavili. Ne moze ni dve godine stariji. 

Svakako je to prevelika razlika između njihovih oko 9.200 evra osigurane sume i realnog stanja, i moraće da koriguju. Ne znam ni kako tolika razlika, kao da su u startu uzeli neodgovarajući model...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas su me zvali iz DDOR i rekose mi svasta nesto i izmedjuostalog da ukoliko se desi nezgoda i zelim NOV deo, moram da doplatim 35%. Meni sad to nije jasno, znam kada sam aktivirao kasko sa Dunav osiguranjem na golfu, u pitanju su bili retrovizor i branik koji su plasticni delovi, dobio sam nove u Autokomercu. Mozda nisu bili novi, ne znam, ali znam da nisam placao 35% od ukupne cifre...

 

Grawe mi je poslao ovo i rekose mi da oni rade po nekom drugom principu. Pored toga sto je ucesce fikxno, drugacije obracunavaju vrednost vozila, ali nisam bas skapirao kako.

 

image.thumb.png.ad5567d24137f5f151c4548ed26e84ea.png

 

Jel imao neko iskustva sa njima?

Edited by TeaseR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo iskustvo da su naporni (Grawe zivotno osiguranje i neka zivotna stednja) ostalo jok :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno mozda banalno pitanje, moze li se odraditi osiguranje stakala ako su na staklima folije, ali bez atesta?
Imam sve od papira, samo jos treba odraditi tehnicki i da se vratim u AMS po atest, ali cekam registraciju za to, ne placa mi se bas 6-7000 nepotreban tehnicki
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, TeaseR said:

Danas su me zvali iz DDOR i rekose mi svasta nesto i izmedjuostalog da ukoliko se desi nezgoda i zelim NOV deo, moram da doplatim 35%. Meni sad to nije jasno...

Skoro sigurno je lik mislio na nov originalni deo. Ako hoćeš nov zamenski deo, ili originalni polovan, onda ne učestvuješ tj. ne doplaćuješ bilo šta.

To se pravda time da Osiguranja nisu dužna da auto naprave boljm nego što je bio pre oštećenja, nego da ga vrate u pređašnje stanje (sekund pre nastanka štete). To ima i ekonomsku računicu što je auto stariji, a originalni delovi za njega skuplji jer bi takvi automobili odlazili u ekonomsku totalku (tehnički ih je moguće popraviti, ali je ekonomski neisplativo) faktički za bilo koje čukanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je bitno upravo to, da ga vrate u predjasnje stanje, ne mora biti bolji, samo da bude sve sto je i bilo na njemu :D

 

Da li je to realno sa ponudom iz DDOR za 45000din, da ce ako mi se polupa branik sa kamerom, zameniti istim, ako mi ode retrovizor koji je elektricni, da ce isti da stave?

 

Mislim, ako moram toliko da platim, to je super, jedino sto mi je mala nesto ta osigurana suma, u slucaju kradje ili totalne stete mogu da se slikam, puko sam 6 soma eur...

 

Vezano za stakla, kada ih je najbolje zatamniti? Neko mi rece pred tehnicki da ne bih morao 2x da radim, ali nikad nisam zatamnjivao pa nisam siguran.

Edited by TeaseR

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, TeaseR said:

Da li je to realno sa ponudom iz DDOR za 45000din, da ce ako mi se polupa branik sa kamerom, zameniti istim, ako mi ode retrovizor koji je elektricni, da ce isti da stave?

Samo, jedino i isključivo ako je polisom osigurano sve to od opreme. To je tako kod DDOR-a, kod Dunava i kod bilo kog drugog osiguranja. Nema to veze da li je 45.000 polisa ili 145.000 dinara. Ni ono osiguranje kojem platiš npr. 145.000 za polisu ti neće staviti isti branik sa kamerom ako takav nije bio osiguran, i baš ih briga što si platio polisu npr. 145.000 dinara. :D

 

21 minutes ago, TeaseR said:

...jedino sto mi je mala nesto ta osigurana suma, u slucaju kradje ili totalne stete mogu da se slikam, puko sam 6 soma eur...

Ne može da bude tako mala osigurana suma (oko 9.200 evra) za auto koji je na tržištu (kako kažeš) oko 18k evra (to godište, taj model, taj motor i otprilike takva oprema). Nešto tu nije računato kako treba. Traži opet ponudu, imaš i opciju preko njihovog sajta da ti pošalju. To može biti problem i kod iole ozbiljnijeg čukanja jer po obračunu štete se lako može otići u ekonomsku totalku. Plus krađa i tehnička totalka kao problem, što si već pomenuo.

 

21 minutes ago, TeaseR said:

Vezano za stakla, kada ih je najbolje zatamniti? Neko mi rece pred tehnicki da ne bih morao 2x da radim, ali nikad nisam zatamnjivao pa nisam siguran.

Zatamnjena stakla

Legalno možeš samo zadnja. Najbolje je u okviru mesec dana pred istek registracije da ne bi dva puta plaćao tehnički.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, neshaoct said:

Ne može da bude tako mala osigurana suma (oko 9.200 evra) za auto koji je na tržištu (kako kažeš) oko 18k evra (to godište, taj model, taj motor i otprilike takva oprema). Nešto tu nije računato kako treba. Traži opet ponudu, imaš i opciju preko njihovog sajta da ti pošalju. To može biti problem i kod iole ozbiljnijeg čukanja jer po obračunu štete se lako može otići u ekonomsku totalku. Plus krađa i tehnička totalka kao problem, što si već pomenuo.

To sam i ja pomislio, da su mozda dali ponudu za pogresno vozilo, ali evo i @majkicbane je u postovima iznad podelio sliku ponude koju su njemu dostavili, cena polise je cak i manja, a osigurana suma neznatno veca... Mozda je ta akcija sa 40% popusta za prvu godinu, ali verujem da bi mi to prvo rekli na moje pitanje, zasto tako malo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novosti:
"Kada kupuje polovni automobil novi vlasnik više neće morati da čeka na rešenje Poreske uprave Srbije za plaćanje poreza da bi automobil preveo na sebe. Država, međutim, najavljenim izmenama zakona, neće više prodavca polovnjaka posmatrati kao poreskog obveznika u ovoj transakciji, već - kupca. A, sve ovo važiće isključivo u slučaju kada se polovna vozila kupuju i prodaju između - građana. Takođe, vrednost upotrebljavanog vozila, na koju se obračunava ovaj porez po stopi od 2,5 odsto, više neće biti kataloška cena polovnih vozila po katalogu AMSS, već - poseban obračun po formuli koja uključuje zapreminu, snagu i starost vozila. Predviđeno je da novi način oporezivanja počne od 31. marta iduće godine."
Opširnije
https://rs.n1info.com/biznis/kupujete-polovan-auto-sta-je-nova-zakonska-obaveza-za-kupca/?fbclid=IwAR1OYOysuJjfsQ8Q38g_sU2Roj_i5pUa2cRHghLsL1MI0OiJS-fiZB1n50w_aem_AYnd0RyGUj2VlotMDiImDucAFfqkPWNoW-MpAC-9QbjNe_WWtg1dPeBr7N3ERzEr2swstkuQAc-dTNYpAEehRkAnJGRBldeHl2T-Lv_Q7kGsYNOVaDcIQ9U-mHsnD030ggc
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovu temu nisam baš obraćao pažnju ali bi mi dve informacije puno značile. 

 

1. Da li mogu osigurati samo auto stakla  a da to ne uključuje neki osnovni paket kasko osiguranja koji je mozda obavezan uz osiguranje stakala? Bitno mi je još da li to osiguranje stakala mora da bude od dana kada se auto registruje ili mogu npr. 6 meseci pred istek registracije da uplatim pun iznos i da traje do isteka registracije?

 

 

2. Kad se automobil kupuje od pravnog lica i uradi se faktura na fizičko lice kao novog vlasnika, ko plaća PDV? Tačnije da li se uopšte plaća PDV ako je firma (pravno lice) prilikom uvoza platila PDV? Ukoliko nije ko u tom slučaju plaća porez i kako se obračunava, da li na 2.5% od kataloške vrednosti automobila ili je neki drugi sistem obračunavanja u pitanju? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, Axic said:

Kad se automobil kupuje od pravnog lica i uradi se faktura na fizičko lice kao novog vlasnika, ko plaća PDV? Tačnije da li se uopšte plaća PDV ako je firma (pravno lice) prilikom uvoza platila PDV? Ukoliko nije ko u tom slučaju plaća porez i kako se obračunava, da li na 2.5% od kataloške vrednosti automobila ili je neki drugi sistem obračunavanja u pitanju? 

Osnovno pravilo je: ili se plaća PDV, ili se plaća onih 2.5% za prenos.

 

1) Vrlo mali broj firmi ima pravo na povrat PDV-a kada kupuje putnički auto (tipičan primer su rent-a-car agencije), pa je zato mnogo češća situacija da je firma, prilikom kupovine putničkog automobila, platila PDV. Zato nijedan kasniji kupac tog auta više nema nikakve veze sa PDV-om jer je već plaćen, pa ti ostaje onih klasičnih 2.5% od cene iz Ugovora (ili kataloga AMSS ako je cena iz Ugovora manja od te kataloške, a ako se sve završi do 31.03.2022.). Ako se kupovina realizuje posle toga, onda će se osnovica za tih 2.5% računati drugačije.

 

2) Ako firma od koje želiš da kupiš auto ima pravo na povrat PDV-a kad su u pitanju putnička vozila, onda PDV nije plaćen i zato treba da bude plaćen prilikom prodaje tog auta na fizičko lice.

Firma izdaje fakturu, na njoj piše vrednost auta plus PDV, uplaćuje se na račun firme i to je to. Nema klasičnog prodajnog ugovora, nema onih 2.5%.

Vrednost u fakturi treba da bude što približnija realnoj vrednosti takvog auta. U suprotnom (ispravan, registrovan auto se proda ispod cene), problem može da ima odgovorno lice u toj firmi jer je takvom prodajom (ispod cene) oštetio firmu. Iznos PDV-a se obračunava na osnovu vrednosti tog auta u momentu prodaje kao polovnog, a ne po vrednosti auta kad je bio nov. 

 

3) Ali, mnoooogo firmi ima pravo na povrat PDV-a kad kupi teretno ili dostavno vozilo (faktički je samo bitno da su u sistemu PDV-a).

Tu na cenu stupaju automobili koji su faktički putnički, ali su se prodavali (skroz legalno) kao dostavna/teretna vozila. To su oni Grande Punto N1, 500L N1, čini mi se da je i Ford imao takav auto u ponudi, verovatno i još neko. E, kad su firme kupovale te automobile PDV nije plaćen, i sada treba da ga plati kupac koji otkupljuje auto od firme. Faktički je onda sve isto kao u situaciji 2.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvao sam Dunav juce vezano za kasko i covek mi je objasnio da ne razlika izmedju njih i DDOR to sto DDOR procenjuje vozilo na osnovu kataloga AMSS, a oni procenu rade na osnovu trenutne trzisne vrednosti vozila i da je zbog toga ponuda u DDOR povoljnija. Pod ovim mislim na osiguranu sumu. U Dunavu ima opcija mini kasko koje je jeftinije i gde se primenjuje drugaciji princip. 
 

Meni iskreno ne odgovara ponuda DDOR-a, jer je osigurana suma premala, a ne vidim da imaju nameru da je povecaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osigurana suma je trenutna trzisna vrednost vozila. Danas sam pricao sa agentom iz Grawe osiguranja i pitao me je da mu kazem koju sam ponudu dobio od Duanva, da vidi moze li nesto da mi smanji kod njih, a ponudu iz DDOR ne priznaju jer kazu da oni malo isplacuju u slucaju totalne stete ili kradje.

 

Takodje mi je naveo primer da su cene nekih polovnjaka skocile i da su isplatili vise para u slucaju Skode nego sto bi isplatili prosle godine jer je sve skocilo.

 

Glavna razlika je to sto DDOR radi po katalogu AMSS-a, a Grawe i Dunav po trenutnoj trzisnoj vrednosti vozila. Zato je kod njih i skuplje, ali su i sume u slucaju totalne stete ili kradje vece.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, TeaseR said:

Glavna razlika je to sto DDOR radi po katalogu AMSS-a, a Grawe i Dunav po trenutnoj trzisnoj vrednosti vozila. Zato je kod njih i skuplje, ali su i sume u slucaju totalne stete ili kradje vece.

Šta podrazumevaju pod tim kad kažu ''trenutna tržišna vrednost vozila''? Gde ona piše, gde je gledaju, što ne mogu da kažu (pokažu) kolika je na dan zaključivanja polise? Uzimaju li oglase na PolovnimAutomobilima pa kao vade nekakav prosek, šta li... :D

 

Imao sam dosta kasko polisa kod DDOR-a, nikada nisam imao problem da daju manju vrednost vozila nego što jeste. Zato mi je ovo baš čudno.

Čak je prva polisa za 159-ku bila na malo jače od 7.000 evra osigurane sume, kad su se takvi automobili prodavali za 4k-5k evra. Da možda probaš sa drugim agentom DDOR-a?

Kad već potvrđuju da uzimaju katalog AMSS kao polaznu osnovu, onda u tom katalogu tvoj F30 320d mora da ima cenu od oko 35k-40k evra...pa se to onda umanjuje za godine starosti do danas (stanje auta i svašta nešto još mogu da gledaju, ali suštinski su godine najvažnije). Stope amortizacije po godinama su definisane, nisu proizvoljne. Kako od tih 35-40k evra (ili više kad je već sa opremom takav), dođu da danas vredi samo oko 9.000 evra...a da niko u tom postupku ništa nije pogrešio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, ni meni nije jasno kako odredjuju.

 

Sto se tice DDOR, vidis je i drugi clan koji je uzeo F30 skoro, dobio relativno slicnu ponudu.

 

Cak me je i zvao drugi agent sa kojim sam pricao jedno 20min, pitao sam jel moze po nekom drugom katalogu, kaze ne moze. Ako meni auto po njima trenutno vredi 9000eur, za godinu dana ce vredeti 8000eur...

 

I Grawe i Dunav su za vrednost vozila stavili oko 32000eur.

 

Edited by TeaseR

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, TeaseR said:

Sto se tice DDOR, vidis je i drugi clan koji je uzeo F30 skoro, dobio relativno slicnu ponudu.

Ok, onda su tu nešto promenili, na štetu vlasnika vozila po pitanju krađe i velikih šteta (tj. kad je iznos osigurane sume bitan).

 

19 minutes ago, TeaseR said:

I Grawe i Dunav su za vrednost vozila stavili oko 32000eur.

Ovo može biti jedino kao novonabavna vrednost, šanse nema da je to aktuelna vrednost vozila.

Zašto uopšte petljaju/mute sa tom vrednošću kada je ona bitna jedino kod prve kasko polise, tj. kad je auto nov, nov.

Oni samo treba da napišu kolika je vrednost vozila 1 sekund pre potpisivanja kasko polise... To treba znati da ne ispadne da je kod njih isto kao kod DDOR-a, ili možda 1.000e evra više, a polisa je dosta skuplja koliko se sećam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ta cena je za novo vozilo.

 

Trazicu im da vidim ima li negde napismeno kako se obracunava cena vozila u slucaju totalne stete ili kradje jer mora da postoji neki obrazac po kome rade, ne mogu samo usmeno da kazu, e to je tako i tako, evo tebi toliko para i gotovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...