Jump to content
FAS Goran
NenadAleksic

Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko

NAJBOLJE KASKO OSIGURANJE U SRBIJI  

136 members have voted

  1. 1. Koje kasko osiguranje je po tebi najbolji izbor?



Recommended Posts

Da se požalim, a možda nekome bude od koristi, pogotovo ako kupuje iz drugog mesta, sa drugim registracionog područja. Završio prepis 500L-a 1.4 2014 i to me stajalo:

 

- Usluge agencije za prepis u Beogradu 6.500

- Overe kod notara oko 2.800

- Porez 18.100 (po katalogu, u ugovoru bila neka fiktivna smešna cifra)

- Nove tablice + nova nalepnica + nova saobraćajna + neka usluga na šalteru = 4.750

- Kuriske i poštanske usluge (postnet, slanje tablica, pa potom papira iz BG-a) = 1.100

 

Sve ukupno: 33.250   Srećom registracija ističe tek za 5 meseci, pa to nisam morao. Procedura traje tačno 2 nedelje. U svakom slučaju, nije zanemarljiva cifra koju treba uzeti u obzir pri kupovini :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd da podelim za oblast NS.

Par drugara registrovalo u VBS, Bul. Vojvode Stepe 85, cena tehničkog 2500 din + 300 din ako oni idu po nalepnicu.

Inače, ja registrovao u AutoBiro 3600 din + 500 din nalepnica (čuo sam da su poskupeli na 3900 din), nisam  znao za ove prve ranije

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bane1321 said:

Usluge agencije???

Sastavili ugovor, a uz punomoć kasnije u Poreskoj upravi pribavili obračun (čeka se valjda jedan dan, ako me nisu slagali), pa uplatili porez (ja im slao novac), pa posle nedelju dana podigli rešenje o plaćenom porezu, odjavili tablice (koje sam im ja poslao) i sve mi to poslali nazad.

 

Iskreno, ne znam da li to vredi 6.500, ali meni i prethodnom vlasniku bi bilo veliko cimanje da to odradimo sami. Znači ili bi on morao 3 puta da se traži sa posla i to sam odradi, ili bih ja morao ići nekoliko puta za Beograd, što bi bila daleko skuplja i komplikovanija varijanta (autobus + izostanak sa posla). Sve mora da se radi u opštini u kojoj je registrovano vozilo. Ja sam u Subotici sve to predao, uplatio takse i dobio odmah nalepnicu, tablice i potvrdu, dok ću saobraćajnu za 10 dana... ne znam da li je cela procedura trajala 10 minuta. Kada bi to bilo centralizovano i kada bih to sve mogao odraditi u svom gradu, bilo bi daleko daleko lakše.

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

U poresku se ide dva puta. Prvo da se prijavi prodaja, a drugi put da se plati. Prvi put sam otišao sa ex vlasnikom, ostavio mu pare, on sledeći dan otišao, uplatio, ja mu doplatio razliku. U međuvremenu poslao mu tablice i saobraćajnu, on meni potvrdu i odjavu...

Znam ja da je cimanje, ali opet to je obaveza vlasnika, a ne tvoja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja isao 3x na nbg, bas kao sto je totti napisao. Nisam verovao da smo toliko retardirana zemlja. Jos ne mozes odmah sutradan da odes kad platis, da bi navodno legla uplata. Otkad treba 2 dana da legne uplata...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/16/2019 at 6:01 PM, ivica su said:

Da se požalim, a možda nekome bude od koristi, pogotovo ako kupuje iz drugog mesta, sa drugim registracionog područja. Završio prepis 500L-a 1.4 2014 i to me stajalo:

 

- Usluge agencije za prepis u Beogradu 6.500

- Overe kod notara oko 2.800

- Porez 18.100 (po katalogu, u ugovoru bila neka fiktivna smešna cifra)

- Nove tablice + nova nalepnica + nova saobraćajna + neka usluga na šalteru = 4.750

- Kuriske i poštanske usluge (postnet, slanje tablica, pa potom papira iz BG-a) = 1.100

 

Sve ukupno: 33.250   Srećom registracija ističe tek za 5 meseci, pa to nisam morao. Procedura traje tačno 2 nedelje. U svakom slučaju, nije zanemarljiva cifra koju treba uzeti u obzir pri kupovini :(

Verovatno si već uvideo ali tebe su odrali. To je nažalost praksa u Agencijama da ljude iz drugih gradova maksimalno iscede... Idu računicom da nisi upućen u cene, nemaš vremena i ne znaš proceduru. Кupoprodajni ugovor je tipski, samo se menjaju podaci i svakom računarski obrazovanom ne treba više od 3 minuta da ga sastavi, ako vozilo ima saobraćajnu onda i manje. Odlazak u Poresku upravu je svakodnevna rutina, tako da sumnjam da to vredi 6500 RSD.

 

Nove tablice, nalepnica i saobraćajna su sa provizijom platnog prometa za Suboticu 4170 RSD. Usluga na šalteru ne postoji.

 

Quote

Iskreno, ne znam da li to vredi 6.500, ali meni i prethodnom vlasniku bi bilo veliko cimanje da to odradimo sami. Znači ili bi on morao 3 puta da se traži sa posla i to sam odradi, ili bih ja morao ići nekoliko puta za Beograd, što bi bila daleko skuplja i komplikovanija varijanta (autobus + izostanak sa posla). Sve mora da se radi u opštini u kojoj je registrovano vozilo. Ja sam u Subotici sve to predao, uplatio takse i dobio odmah nalepnicu, tablice i potvrdu, dok ću saobraćajnu za 10 dana... ne znam da li je cela procedura trajala 10 minuta. Kada bi to bilo centralizovano i kada bih to sve mogao odraditi u svom gradu, bilo bi daleko daleko lakše.

Mogao si da odradiš ugovor o poklonu, u tom slučaju bi porez plaćao u opštini poklonoprimca tj. tvojoj.

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/18/2019 at 9:07 AM, Ofsajd said:

Nove tablice, nalepnica i saobraćajna su sa provizijom platnog prometa za Suboticu 4170 RSD. Usluga na šalteru ne postoji.

 

Mogao si da odradiš ugovor o poklonu, u tom slučaju bi porez plaćao u opštini poklonoprimca tj. tvojoj.

Nemam uplatnice sad kod sebe na poslu, ali sa provizijom su me takse stajale oko 4400 rsd... Nego, ne znam šta je to, ali na šalteru u Subotici uzimaju na to još 350 rsd za neku svoju uslugu, tj. plaća se direktno kod njih na šalteru. Oni u suštini samo "kompletiraju" dokumentaciju koju sam ja priložio i popunjavaju registracioni list... da li taj list košta 350 rsd, iskreno nisam ni pitao, samo pratio njihove upute.

 

A za agenciju, pa da, odrali su me i to priznajem :) Prvi put radim prepis i na svim portalima su to objasnili kao da je to nešto jako strašno i komplikovano.... Ja sam na kraju praktično 80% posla sam odradio, tj. sve sam im slao, a u Subotici sve sam rešio... Oni odradili samo porez i odjavu... Čak sam imao i tipski ugovor skinut sa sajta, samo smo trebali očitati negde saobraćajnu, al oni se ponudili da to odrade, pa reko ajd nek im bude... U principu, samo sam bivšeg vlasnika poštedeo malo posla, sebe ništa...  

 

Ovo za poklon nisam znao, to je dobra fora... Zapravo možda nešto slično odradim sa mojim bivšim autom za koji me takođe čeka prepis, samo sadašnji vlasnik malo odugovlači, moraću da ga pritisnem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, ivica su said:

Prvi put radim prepis i na svim portalima su to objasnili kao da je to nešto jako strašno i komplikovano

Da li si bar prebacio premijski razred sa prethodne polise ili si kao vecina kod kojih to prodje upao u "default" 4. razred?

Pise sve u topicu vec X puta i za kupoprodaju, prevod, prebacivanje premijskog razreda, iskustva sa agencijama... Licno sve oko registracije i kupoprodaje maltene uvek odradim i poplacam sam. Jedino je princip u pitanju, posto ne volim da me neko voza. A u tom lancu kada im ostavis da rade po svom - svi se ugrade (osiguranje za premijski razred, agencije za proviziju koja vidis kolika je u tvom slucaju, itd...).

Primera radi, u jednoj agenciji na Vracaru su mi trazili 1000 din za svoju uslugu, samo da sastave kupoprodajni ugovor i overe kod notara. Nasao se sa nasim kolegom Canetom - uzeli tipski ugovor na licu mesta, popunili par primeraka i platili overu notaru. Sve za nekoliko minuta, trosak 0 din. Da ne pricamo o drugim stvarima gde treba malo da se proseta, kao sto je poreska i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

 

To za premijski razred imam u vidu, čitao sam o tome već na ovoj temi... E sad, registracija ističe tek u septembru tako da sa te strane nisam ništa radio. Pretpostavljam da ću tada, pre registracije, morati da im napomenem da mi stave moj stari premijski razred. Ovih dana ću ići, ako stignem, da mi u osiguravajućoj kući staru polisu prebace na moje ime, pa ću se raspitati. Koliko sam razumeo, nema potrebe za promenom podataka na polisi, i ovako je validna, ali ću ipak otići da proverim.

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ide to sa premijskim razredom, ja godinama nemam popust jer menjam cesto auto i uvek mi kazu da se popust vezuje za auto a ne za vlasnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potreban ti je ugovor, ocitana saobracajna dozvola i kopija polise, sve od prethodnog vozila naravno. Te papire nosis u agenciju gde ti prave polisu i dobices bonus. Ukoliko ti kazu da je to nemoguce, idi u osiguravajucu kucu direktno i dobices popust. Ja sam godisnje menjao 2-3 auta, na svakom sam imao bonus (premijski stepen 1).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, integralac said:

Kako ide to sa premijskim razredom, ja godinama nemam popust jer menjam cesto auto i uvek mi kazu da se popust vezuje za auto a ne za vlasnika?

Pa da, tako je.  Ali samo prve godine nemas popust, vec sledece godine moras da imas 5% odnosno 3. stepen. Pa onda 10 i cetvrte godine 15%.  To je ujedno najveci popust, 15%, odnosno 4 godine za redom bez cukanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, kaskabgd said:

Ali samo prve godine nemas popust, vec sledece godine moras da imas 5% odnosno 3. stepen. Pa onda 10 i cetvrte godine 15%.

Ama imas odmah :) , ako prebacis premijski razred sa prethodnog vozila (potreban samo kupoprodajni ugovor i kopija stare polise). Prosle godine sam prebacio 1. premijski razred sa Stila na Sporta i imao odmah 15% popusta na polisu. O tome uporno pisemo, a ljude "veslaju" i bez ikakvog obavestenja stavljaju u default 4. stepen po kupovini novog vozila, jer ne znaju svoja prava.

I nije samo stvar da je osiguranje jeftinije 15% (a nije malo ni 2-3 hiljadarke). Nego ako, ne daj Boze, skrivis udes, "skotrljaju" te npr. iz tog 4. u par razreda nize. Tako da em placas daleko vecu sledecu premiju od iduce godine (7. razred +50%, 8. razred +70%, 9. razred +90%, itd.), em ti treba 7-8-9 godina bez udesa da se opet vratis do 1. stepena. Evo tabele, pa i sami sracunajte - poenta je da se mnogo manje nagradjuju savesni vozaci (bonus po 5% godisnje, max 15% jeftinija polisa) u odnosu na one koji skrive udes i koje oderu za iducu registraciju pa nadalje par godina (malus):

 

bonus_malus2.thumb.jpg.314b51a1232e50ee03f0a31386b93723.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ranije 90 tih je taj popust za savesne bio čini mi se dosta veći.

Послато уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako misliš da nije postojao popust?

Mislim da je maksimum bio 50% popusta

Ako se dobro sećam, nije postojao malus, nego si se vraćao na 100% iznos osiguranja, a nije ti iznos bio veći od početnog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako 40-50% mislim pre 40% što je značajno umanjenje bilo.

Послато уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polise su se pisale rucno ili na pisacoj masini (nije postojao uvid u UOS - udruzenje osiguravaca Srbije), bez kompjutera. Kako onda radnik iz agencije zna jeste li imali udes ili ne?

Gesendet von meinem SM-G965F mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da svet je nastao sa pojavom PC računara i mreže, to uvek zaboravim

Послато уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekst je realizovan u saradnji sa ''Grawe'' osiguranjem.

 

Kasko osiguranje - šta pokriva, koliko košta i da li se zaista isplati?

 

kasko.jpg

 

Krađa automobila se svakodnevno dešava, pri čemu su u velikoj zabludi svi koji misle da se kradu samo skupi automobili. Primer Slađana Z. iz Beograda govori upravo suprotno...

 

''Nov auto Seat Ibiza kupio sam 2011. godine i nekoliko godina zaredom sam kupovao i kasko osiguranje. Imao sam tu i tamo neka oštećenja i sve je uredno bili pokriveno. Međutim, u jednom trenutku bio nam je potreban novac za neke druge stvari i 2017. smo prestali da ga uplaćujemo'', ispričao na nam je Slađan. Kako kaže, kada su se ponovo stekli finansijski uslovi, na nagovor supruge ponovo je uplatio kasko. ''Smatrao sam da moj Seat Ibiza ne spada u automobile koji se kradu, tako da nikada nisam očekivao da će do toga doći. Ni pola godine nije prošlo od kad sam ponovo uplatio kasko, auto mi je ukraden. Dobio sam dovoljno novca da kupim drugi, polovan naravno, tako da sada opet imam šta da vozim''.

 

Šta je kasko osiguranje?

Kasko osiguranje pokriva svu štetu koja nastane na vašem vozilu, čak i kada je vi sami izazovete. Postoje izuzeci koje ćemo posebno objasniti. Razlika u odnosu na obavezno osiguranje je u tome što se obaveznim osiguranjem pokriva šteta drugim vozilima i licima kojima vaš automobil nanese štetu dok ste vi ili neko drugi za upravljačem.

 

Cena.png

 

Neobične situacije u kojima je kasko osiguranje zlata vredno
Kasko pokriva i štetu koju izazove pad vazdušne letelice. Zaista je mala mogućnost da vam avion ili helikopter oštete vozilo, ali dešavalo se, verovali ili ne. Oštećenja mogu da izazovu razne životinje zubima ili kandžama. Na primer, pacov ili miš mogu da izgrizu kablove i creva, čime može da se izazove veoma ozbiljna šteta. Bilo je i slučajeva da psi lutalice jureći mačku koja se zavukla ispod automobila pokidaju branik.

 

Da li postoje izuzeci koje kasko ne pokriva?
Postoje, zbog čega treba dobro pročitati ugovor kako biste znali kakvih situacija morate naročito da se čuvate. Naprimer, ukoliko auto ukrade član porodice, osiguravajuća kuća nije u obavezi da nadoknadi štetu. Isto važi i ukoliko štetu izazovete prolaskom kroz crveno svetlo, vožnjom u suprotnom smeru, preticanjem na mestu gde je to zabranjeno, vožnjom pod uticajem alkohola ili droge, nasilničkom vožnjom. Takođe, ako nakon udesa odbijete alkotest ili napustite lice mesta, možete da ostanete bez odštete. Tu su i rat, terorizam i zemljotres.

 

Procedura prijave štete
Još jedan od načina da ostanete bez odštete jeste kršenje procedure prijave štete. Stoga se dobro upoznajte sa procedurom koju morate da ispratite u raznim situacijama.

 

Krađa - kasko može da se ugovori sa ili bez rizika krađe
Ukoliko se ne plašite da će neko da vam ukrade auto, možete da uzmete kasko osiguranje koje ne pokriva taj rizik. Cena će biti nešto niža, u zavisnosti od automobila i osiguravajuće kuće, ali statistika pokazuje da je u oko 90% kasko osiguranja uključena i krađa, što znači da većina vlasnika smatra da ušteda nije vredna rizika.

 

Bonus i malus - nagrada i ''kazna''
Pažljivi vozači se nagrađuju popustima, to jest bonusima, koji rastu sa svakom godinom bez štete. Pravo bonusa se može preneti i na nov automobil ili na članove uže porodice iz istog domaćinstva. Sa druge strane, malus predstavlja ''kažnjavanje'' vozača koji naprave više incidenata, to jest, koji naplate više šteta. Uslovi se razlikuju od osiguravajuće kuće do osiguravajuće kuće. Visina malusa, u zavisnosti od broja i težine oštećenja, može da premaši dvostruki iznos cene osiguranja. Na taj način se vozači stimulišu da ne prijavljuju manja oštećenja. Pre potpisivanja ugovora se dobro informišite o svim uslovima vezanim za malus.

 

Ne zaboravite na učešće
Prilično važna stavka kod kasko osiguranja je učešće. Generalno, što je učešće veće, kasko će biti jeftiniji. Nekada je obavezno, nekada nije, što znači da možete da ugovorite i kasko bez učešća. U nekim osiguravajućim društvima može da bude 5% ili fiksno 50 evra, što znači da vi u svakoj šteti učestvujete sa najmanje 50 evra ili 5% ukoliko je šteta veća od fiksnog dela. ''Grawe'' je jedino osiguravajuće društvo koje nema relativno učešće u šteti izraženo u procentima, već može biti bez učešća, odnosno učešće može biti fiksni iznos, od 100 do 400 evra.

 

Da li se kasko prenosi na novog vlasnika?
Ne, nakon prodaje automobila, ukoliko je kasko osiguranje plaćeno za celu godinu, razlika se vraća vlasniku, ali samo ukoliko te godine nije naplaćivao štetu.

 

Primeri.png

 

Primeri konkretnijih uslova
Pošto se uslovi razlikuju od kuće do kuće, zamolili smo Draganu Marković iz sektora korporativnih komunikacija i marketinga ''Grawe'' osiguranja da nam odgovori na nekoliko pitanja.

 

Kakve popuste mogu da dobiju vlasnici automobila?

''Vlasnici automobila mogu dobiti popust na premiju kasko osiguranja za plaćanje u celosti, ako poseduju neki zaštitni uređaj protiv rizika krađe, zatim ako u prethodnoj godini/godinama nisu imali štetu (zavisi i od broja godina), naravno i ako su klijenti ''Grawe osiguranja''.

 

Da li je za neke marke i modele obavezna ugradnja dodatnih sigurnosnih sistema?

 ''Ne, u ''Grawe'' osiguranju svako vozilo može da se osigura bez sigurnosnih sistema''.

 

Koji su uslovi za bonus i malus u vašoj osiguravajućoj kući?

''Odredbe o bonusu i malusu se odnose samo na potpuno kasko osiguranje vozila. Ako je vozilo bilo neprekidno osigurano najmanje godinu dana i u tom razdoblju osiguravač nije isplatio štetu, odnosno u trenutku produženja ili obnove osiguranja šteta na tom vozilu nije bila u postupku likvidacije (prijavljena šteta), osiguranik ima pravo na smanjenje premije - bonus. Po osnovu broja godina u kojima nije bilo prijavljenih šteta, premija osiguranja se smanjuje za 15% ako u protekloj godini osiguranja nije bila prijavljena šteta, 20% ako su u pitanju dve uzastopne godine osiguranja, 30% za tri uzastopne godine bez šteta, 40% za četiri uzastopne godine, 50% ako u pet i više godina uzastopnih osiguranja nije bila prijavljena šteta.

 

U slučaju da osiguranik tokom godine osiguranja ostvari pravo na naknadu iz kasko osiguranja, osiguravajuće društvo će obračunati dodatnu premiju - malus. Ukoliko je u toku tekuće godine osiguranja prijavio 3 ili više šteta na osiguranom vozilu, osiguranik ima obavezu plaćanja dodatne premije. Dodatna premija osiguranja kod treće štete iznosi čak 50% od godišnje premije osiguranja''

 

Da li bonus može da se prenese na sledećeg vlasnika?

''Pravo na bonus ne prenosi se na novog vlasnika vozila u slučaju prodaje. Međutim, kod prenosa vlasništva na naslednika (člana porodice), prava i obaveze iz odredbi o bonusu i malusu prenose se na člana porodice, ali samo ako je član porodice prijavljen na istoj adresi prebivališta''.

 

Koja je procedura za prijavu i nadoknadu štete u sledećim situacijama:

  • Kada izazovem udes sopstvenom krivicom?

''U slučaju nastanka manje materijalne štete i kada postoji dogovor učesnika u vezi odgovornosti za nastanak nezgode potrebno je fotografisati vozila koja su učestvovala u nezgodi na licu mesta. Pored toga, neophodno je da svi učesnici popune i potpišu Evropski izveštaj o saobraćajnoj nezgodi sa što više podataka. Posle toga je potrebno da sva vozila učesnika nezgode budu fotografisana u osiguravajućem društvu krivca za nastalu nezgodu kako bi se prijavila šteta, uzele izjave od učesnika/svedoka i predala neophodna dokumentacija za naknadu štete. U slučaju nastanka manje materijalne štete kada ne postoji dogovor u vezi odgovornosti za nastanak nezgode, kao i u slučaju veće materijalne štete ili štete sa povređenim licima neophodno je pozvati policiju i obezbediti mesto postavljanjem sigurnosnog trougla na bezbednoj udaljenosti od mesta nezgode kao i uključivanjem svih pokazivača pravca na vozilima, ukazati neophodnu prvu pomoć povređenim licima, ostati na licu mesta do dolaska policije i hitne pomoći ukoliko ima povređenih lica. I u ovom slučaju šteta se prijavljuje osiguravajućem društvu krivca za nastalu nezgodu''.

  • Kada načinim štetu bez učešća drugih vozila ili zateknem oštećen automobil na parkingu?

''Kada se šteta načini bez učešća drugih vozila ili se zatekne oštećen na parkingu, u skladu sa Uslovima osiguranja trebalo bi da se obavesti policija, a da li će policija izaći na lice mesta i u tom slučaju - to zavisi od njih. U nekim situacijama važno da je poziv evidentiran''.

  • Kada dođe do krađe?

''U slučaju krađe vozila, razbojničke krađe i razbojništva, slučaj se odmah prijavljuje policiji i osiguravajućoj kući, a nakon 30 (trideset) dana od dana kada je šteta prijavljena policiji, podnosi se zahtev za odštetu - naravno, ukoliko vozilo nije pronađeno u tom roku. (Pojmovi krađa vozila, razbojnička krađa i razbojništvo tumače se u smislu krivično-pravnih propisa).''

 

Dakle, za sve situacije važi sledeće:

''Prijavu štete po polisama autoodgovornosti, kasko osiguranja i auto-nezgode moguće je izvršiti dostavljanjem popunjenog i potpisanog Zahteva za prijavu štete i neophodne dokumentacije putem e-maila, putem pošte na adresu Društva ili lično, dolaskom u poslovnice ''Grawe'' osiguranja, a neophodni obrasci mogu se preuzeti na sajtu. Po prijavi štete, naši procenitelji kontaktiraju osiguranike kako bi izašli na teren i izvršili procenu nastale štete. Posebno je važno pozvati policiju ako niste izazvali sudar sopstvenom krivicom, budući da u tom slučaju naknadu štete na vašem vozilu možete da naplatite iz obaveznog osiguranja od odgovornosti drugog učesnika u nezgodi. Time ne aktivirate svoju polisu kasko osiguranja, ne plaćate učešće u šteti i dodatno ''čuvate'' svoj bonus i mogućnosti popusta u narednoj godini''.

 

Autor: Dragan Romčević

 

preuzeto sa - polovniautomobili.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao sam ovde na forumu da je neko prebacio popust sa prethodnog vlasnika za registraciju. Danas u 7 idem da registrujem pa bi mi znacila ta informacija, posto je za mene 22k a ako bi imao taj popust onda bi bilo 18300
Hvala unapred
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...