Jump to content
FAS Goran
NenadAleksic

Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko

NAJBOLJE KASKO OSIGURANJE U SRBIJI  

137 members have voted

  1. 1. Koje kasko osiguranje je po tebi najbolji izbor?



Recommended Posts

Bravo 1.4 MultiAir Turbo 140 (103 kW), nedavno odradjena i 4. registracija u mom vlasnistvu.

Osiguranje u 1. stepenu 14.317 din, porez 3.708 din. Ukupno za papirologiju 20.670 din.

Plus tehnicki pregled 4.800 din, ukupan ceh 25.470 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno kao za moj jtd :D
Tj.meni je ispalo 26500din

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je super cena za bravo i meni ce verovatno biti i manje jer je 120 konja ali treba da padne stepen na 1. sto je malo teze jer retko zadrzavam kola tako dugo :) inace prosle god sam prvu registraciju platio oko 34000 sa tehnickim, teh. je tad bio a i sad je 6000 mamu im lopovsku.

 

Btw prodao sam pre neki dan jedan auto u BG, nisam znao da ne mora da se ide u MUP po tablice, tehnicki sam odradio ovde, sve papire poslao u jednu firmu koja se inace bavi prodajom novih vozila i ima svoj teh. (da ne reklamiram) i oni sve zavrsavaju dalje,  vlasnik dobija tablice bez ikakvog cimanja po MUP-u, imaju svog advokata koji ide i zavrsava umesto vlasnika, e sad nisam primetio da se to nesto dodatno placa bar ne bitno posto je rega za ovaj auto bila 27000din bez teh. sto se u 1000din gore dole uklapa u onu na kalkulatoru na netu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li je ovo prava tema za ovakvo pitanje, ali iskreno, ne znam ni kako bih trazio. Mada sumnjam da ima negde na forumu...

 

Naime, interesuje me da li bih svojim autom (registrovan na nase tablice) mogao putovati u EU ali sa dokumentima druge zemlje koja je clanica EU (imam dvojno drzavljanstvo, pasos i licnu kartu i u oba dokumenta je adresa u Srbiji - isto kao i u srpskim papirima).

 

Naravno, na izlazu iz nase zemlje bih koristio nas pasos, ali na ulazu u EU bih pokazao licnu kartu drzave clanice EU. Da li je to uopste izvodljivo, ili ce praviti probleme za auto?

 

Znam da u Srbiji ne sme da se vozi stranac, ako nemas prebivaliste ili radnu/boravisnu dozvolu u zemlji na cije tablice je auto. Ali ovo je, bar ja mislim, drugacija situacija?

 

Opet napominjem, u svim dokumentima je ista adresa, tj. ova u Srbiji. Valjda tome i sluzi dvojno drzavljanstvo, da koristis ono koje ti vise odgovara u odredjenoj zemlji

 

Poslato sa ELS-NX9 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može biti problema ako sa stranim dokumentima ulaziš u drugu zemlju sa srpskim tablicama...Moj drug je hteo da uđe u nemačku sa Yugo kabrioletom i bilo je baš komplikovano

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koja i cija dokumenta je imao? Da li mu je srpska adresa bila u tim dokumentima?
Na drugim forumima citam podeljena misljenja, ali dosta stare informacije. Mada verujem da zavisi i od toga ko kako to tumaci, pa tako napise
 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, kao što si napisao...

Ako ima srpske tablice lakše je ući sa srpskim papirima i srpskim automobilom, nego sa stranim,osim ako hoćeš da ga tamo i regisstruješ.

A i policija jedva čeka da vidi srpske tablice...

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, majkicbane said:

...Naime, interesuje me da li bih svojim autom (registrovan na nase tablice) mogao putovati u EU ali sa dokumentima druge zemlje koja je clanica EU (imam dvojno drzavljanstvo, pasos i licnu kartu i u oba dokumenta je adresa u Srbiji - isto kao i u srpskim papirima).

Naravno, na izlazu iz nase zemlje bih koristio nas pasos, ali na ulazu u EU bih pokazao licnu kartu drzave clanice EU. Da li je to uopste izvodljivo, ili ce praviti probleme za auto?

...

 

 

Najnormalnije i najopuštenije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj odgovor mi vec uliva neku nadu 
Ne bih voleo neke peripetije, a najmanje bih voleo da mi oduzmu auto zbog nekog "prekrsaja".

Da li si radio vec ovo? Znam da je moguce prilikom putovanja busom ili avionom, znam dosta slucajeva da na nasoj granici pokazuju nase a u EU njihove papire, ali ne znam nikog da je isao kolima.

6 hours ago, neshtry said:

Pa da, kao što si napisao...

Ako ima srpske tablice lakše je ući sa srpskim papirima i srpskim automobilom, nego sa stranim,osim ako hoćeš da ga tamo i regisstruješ.

A i policija jedva čeka da vidi srpske tablice...

Automobil se registruje u mestu prebivalista, a prebivaleste je isto (u mom slucaju) u svim dokumentima, i srpskim i stranim. Tako da ja svakako ne bih mogao taj auto da registrujem u nekoj drugoj zemlji EU dok ne sredim prebivaliste prvo. ja bar to tako kapiram...
Posto sam citao neke starije postove sa drugih foruma, pa su pisali da nece moci strani pasos/licna karta a srpske tablice, jer bi onda svako registrovao svoj auto u drugoj zemlji gde mu je jeftinije...

 

Edited by Ivan
Sredjen format, skinuti TT potpisi

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, opušteno. 

 

Sve što imaš si stvarno ti i sve je tvoje. Nadležne institucije su tebi izdale ta dokumenta i registrovale auto i ti najnormalnije možeš da se koristiš kako hoćeš i kad hoćeš. Nikakav problem ne možeš da imaš. 

 

 

6 hours ago, majkicbane said:

...Na drugim forumima citam podeljena misljenja, ali dosta stare informacije. Mada verujem da zavisi i od toga ko kako to tumaci, pa tako napise.

 

Ti što "tumače" koliko su 2+2 u stvari mešaju babe i žabe. Ti si 101% ispravan i cepaj kako hoćeš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav da li neko ima informaciju o okvirnoj ceni Kasko osiguranja za novi Tipo? Hvala

 

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jedino ako se nešto drastično nije promenilo na tom tržištu zbog sveopštih poskupljenja... ima tema na formu kasko, osiguranja... pa prelistaj i tamo da li je neko skorije osiguravao. Svakako traži ponude od više kuća pa uporedi, meni je ddor ns bio najpovoljniji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh super. Očekivao sam da će biti oko 50.000din 
Prošle godine za nov Tipo vrednosti 16000€ kasko je , da te ne slažem, al ima negde već pisano je oko 46000 dinara, varira par hiljada gore dole od kuće do kuće.


Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, izvinjavam se što ne pitah za vrednost vozila, ja gledam prema mojem :) ako je 16.000 onda svakako da je 30-40% više od osnovnijeg modela. A i svakako treba tražiti ponude, a i cenkati se, može da se spusti

 

I prošle godine su kolege za osnovnije verzije tipa 1.4 dobijale kasko za red veličina 30.000 

image.thumb.png.0e25d12bbd813059868626a54e5a5c8b.png

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mhm zanimljivo. Pa ovaj trenutno Tipo life što sam porucio I čekam je 15.600e. Ali dobro da ocekujem izmedju 40-50 hiljada. Plus dobra je stvar to što može na rate da se isplacuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje, putovao bih za GR pocetkom avgusta, e sad registracija mi istice 12.08. pa mi je sad rebus sta raditi sa zelenim kartonom, auto cu lako da registrujem pre puta (moze i mesec dana unapred) jer svakako ce me zateci istek registracije kad sam u GR, ali sta se desava sa zelenim kartonom? jel moram da vadim dva komada i za staru i za novu polisu ili kako? prvi put sad imam tu situaciju

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ja sam pretpostavio da moraju dva kartona ali reko da pitam dal nema neko drugo resenje, jbg sta je tu je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promeni destinaciju :P .

Slazem se sa ostalima, ako ti datum isteka registracije "sece" boravak, moraces dva zelena kartona jer su vezani za polisu, a na za datum.

Jbg, prva polisa ce ti trajati kratko i za to ces "baciti pare", a druga ostaje za celu iducu polisu.

Ili varijanta bez zelenog kartona i bez Makedonije, odvajanja kod Nisa, pa preko Blagoevgrada i Kulate. Zeleni karton mi je trebao jedino za Makedoniju i Tursku, od kako je BiH u sistemu vec neku godinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko izvozio auto iz Srbije u neku zemlju EU (koji je prethodno iz EU uvezen u Srbiju)?
Ne znam da li je "izvoz" prava rec u tom slicaju, jer bih ja nastavio da koristim taj auto i dalje, samo sa njihovim tablicama.

Da li tu ide neka posebna procedura, ili klasicna carina kao kod bilo kog uvoza automobila?

Poslato sa ELS-NX9 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...