Jump to content
FAS Goran
NenadAleksic

Registracija i prevod, Ugovori, osiguranje, kasko

NAJBOLJE KASKO OSIGURANJE U SRBIJI  

136 members have voted

  1. 1. Koje kasko osiguranje je po tebi najbolji izbor?



Recommended Posts

1 hour ago, delakroa said:

Izracunali su mi...da bi godisnje kasko iznosio 270e. To je ono bez ucesca u stetnim dogadjajima. Onda druga stavka je sa 0% ucesca, to je 40e jeftinije...

Ispade i prva i druga bez učešća. :D 

Il' nešto nisu dobro napisali, ili nešto ne razumem kako treba...

 

Svakako traži od Osiguranja da ti daju napismeno opšte uslove pre nego što uopšte zaključiš polisu. Pročitaj sve, pa kad budeš formulisao pitanja, prvo ih pitaj da pojasne, i da pokažu gde piše to što kažu....da ne bi posle bilo ''rekli mi, ja verovao, a nigde im to tako ne piše''. Ako je problem u ukupnom iznosu polise, onda je nemoj ni platiti odjednom, nego uzmi to na 12 rata...tako ćeš razliku od tih npr. 40 evra podeliti na rate, bukvalno će ti svaka rata biti veća za 400-500 dinara (ili manje), a glava je mnogo mirnija. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automobili stariji od 15 godina moraće dva puta godišnje na tehnički pregled

 

Svi automobili stariji od 15 godina moraće dva puta u toku godine na detaljan tehnički pregled – to su novine pravilnika usvojenog 5. maja, a koji stupa na snagu 5. jula. Statistika pokazuje da je u Srbiji oko 30 odsto automobila starije od 15 godina.

 

Na tehnički pregled mora se doći čistim automobilom. Pregled traje do 35 minuta i sve se za sada snima foto-aparatom.

 

Novost je da će automobili stariji od 15 godina morati dva puta na tehnički pregled tokom godine.

"Novi pravilnik o tehničkom pregledu vozila počinje da se primenjuje 5. jula 2018. godine. Odredbe zakona koje se odnose na vršenje šestomesečnog tehničkog pregleda vozila, kao što su vozila starija od 15 godina, primenjivaće se na vozila kojima se nakon 5. jula 2018. godine bude izdavala registraciona nalepnica, tako da će prvi šestomesečni tehnički pregled vozila, u skladu sa novim propisima, početi da se vrši nakon 5. januara 2019. godine", kaže Stojan Spasić iz MUP-a Srbije. 

Do sada mnogi nisu naplaćivali usluge tehničkog pregleda jer su to pokrivala osiguranja prilikom kupovine polisa. Po novom, cenu tehničkog pregleda propisaće zakonodavac, ali u Udruženju tehničkih pregleda imaju već neku osnovu za razmatarnje s obzirom na angažovanje prostora i radnika.

"Iz udruženja postoje naznake da će ona biti negde oko 30 evra plus troškovi koje imaju Tehnički pregledi ka Agenciji za bezbednost saobraćaja", rekao je Marko Manolović, rukovodilac tehničkog pregleda.

Vlasnici automobila starijih od 15 godina moraće da plate oba obavezna tehnička pregleda jer će oni morati takođe dva puta da provedu po 30 minuta godišnje na liniji pa tu, kažu vlasnici tehničkih pregleda, nema popusta.

Nema gledanja kroz prste 

Nadležni tvrde da više neće biti gledanja kroz prste mnogima koji misle da će zaobići zakon tako što će pronaći vezu.

"Vozila koja imaju oštećenja na šoferšajbni, koji imaju koroziju, neće moći da prođu tehnički pregled", ističe Boris Borović iz Tehničkog pregleda 10 plus.

Na tehničkim pregledima meriće se izduvni gasovi. Svako će morati da zadovolji bar onu emisiju koju fabrički ima to vozilo.

Oni koji su skinuli katalizatore moraće da ih vrate ili ugrade nove.

Tehnički pregled neće više biti samo formalnost, već ozbiljna provera vozila, a ove mere odnosiće se i na autobuse i kamione.

 

 

 

 

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/125/drustvo/3130139/automobili-stariji-od-15-godina-morace-dva-puta-godisnje-na-tehnicki-pregled.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi bas jasno:

" Na tehničkim pregledima meriće se izduvni gasovi. Svako će morati da zadovolji bar onu emisiju koju fabrički ima to vozilo. "

 

Koji je mozak ovo pisao. Pa nece moci sigurno euro4 automobil da zadovolji euro 6 standard pa da se kaze da mora barem da bude euro4.
Stavise pitanje je koliko zagadjuje i automobil koji je zaista euro4 sa 12-13 godina.

 

I s obzirom da se spominju katalizatori, pitanje je sta nas ceka i za DPF.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da se razumemo, ja jesam za red, i to naročito za sprečavanje muvanja na tehničkim, ali sam protiv 2 tehnička godišnje.
Zasto. Ja bih uveo 4 puta za te lomove sto se voze.
Nije mi bas jasno:
" Na tehničkim pregledima meriće se izduvni gasovi. Svako će morati da zadovolji bar onu emisiju koju fabrički ima to vozilo. "
 
Koji je mozak ovo pisao. Pa nece moci sigurno euro4 automobil da zadovolji euro 6 standard pa da se kaze da mora barem da bude euro4.
Stavise pitanje je koliko zagadjuje i automobil koji je zaista euro4 sa 12-13 godina.
 
I s obzirom da se spominju katalizatori, pitanje je sta nas ceka i za DPF.
Isto kao za katalizatore. U krstenom tehnickom neces proci. Samo ko ce to da gleda od vlasti da li imas ili ne.

Jbt pa meni su gledali kola jedno sat vremena u henexu i zamalo da me ne puste zato sto mi fale prskalice na farovima koje mi je neko digao.





Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, DraganUS said:

Zasto. Ja bih uveo 4 puta za te lomove sto se voze.

Zato što auto ne može da drastično propadne za 6 meseci, a da je pre godinu dana urađen tehnički kako treba ne bi sad pokazao neke teže nedostatke.

Nebitno je koliko koji auto ima godina, on može samo da bude tehnički ispravan ili nesipravan, nema između.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, DraganUS said:

Zasto. Ja bih uveo 4 puta za te lomove sto se voze. Isto kao za katalizatore. U krstenom tehnickom neces proci. Samo ko ce to da gleda od vlasti da li imas ili ne.

Jbt pa meni su gledali kola jedno sat vremena u henexu i zamalo da me ne puste zato sto mi fale prskalice na farovima koje mi je neko digao.





Sent from my SM-J710F using Tapatalk
 

A sta ako ljudi rade za 200e a ti mu opalis 4x tehnicki? Znaci bud' nema za mladji auto em ga ti udaris jos dodatno po dzepu... Isto tako i policija jbe sirotinju a dzipovima se klanja kad prolaze... Ne slazem se al' ni malo sa tobom... Zato postoji policija pa kad vidi neki lom od auta nek' ga posalje na vanredni a ne da stvara ljudima obavezni dodatni trosak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam nista protiv 2 tehnicka pregleda godisnje za starija vozila - ali jedan o trosku vlasnika, a drugi o trosku drzave bez ikakvog smaranja sa papirologijom i placanjem (upravo zbog ovoga sto kolega iznad kaze). A sa cenama ocigledno mogu da se frljaju kako hoce - isto kao i kada nam pre neku godinu "zbog poplava" za 50% podigose cenu obaveznog osiguranja, tako ostade i niko nista, svi zadovoljni :) ?

1 hour ago, igor0511 said:

I s obzirom da se spominju katalizatori, pitanje je sta nas ceka i za DPF.

Pored zaje*ancije sa regeneracijama, dizanjem nivoa ulja ili vadjenjem/gasenjem DPF - upravo je i najava kontrole Euro normi bila debeo razlog sto umesto na par godina starog Euro 5 dizelasa prelazim na Euro 5 turbo benzinca (ako zavrsim sve kako treba). Sto manje petljanja i modifikacija na autu - mirna glava i puniji dzep.

Ne bi me zacudilo da sad krene kontra akcija vracanja DPF, kada vozilo bude moralo da zadovolji svoju normu. I sto Igor kaze, pitanje je i ako sve to ima, u kakvom je stanju... A kao sto rekoh, sve me ovo podseca na vidjene akcije dizanja cena dizela, obaveznog osiguranja, "legalizacije" problematike folija, itd...

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Ocekivao sam ja to i zato jurio nov auto da me ne bi bolela glava. Jednostavno je odlicna prilika da zarade servisi i  drzava i jos proda sve pod "ekoloskom svescu" koju svi vole da cuju.
A sto se dizela tice slazem se sa tobom iako ja nastavljam da skupljam traktore. Ali da se ne hvalim dok ne bude zavrseno da ne izbaksuziram :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, igor0511 said:

Ocekivao sam ja to i zato jurio nov auto da me ne bi bolela glava.

Ocekujem i ja, ali ono u cemu se ja pronalazim je 20+ somica novo.

Kada bi tako izlazili u susret nasim zakonodavcima za sve ovo sto nam se servira, ne bi "navasili" nikad.

Ima i po dzep bezbolnijih resenja :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 god. će biti rok za eko norme i te gluposti,a ovo za 2 tehnička godišnje smo jedini na planeti zemlji ovi naši su najpametniji  u svakom slučaju kad otvore poglavlja vezana za saobraćaj moraće sve da usaglase sa evropskim zakonima tako da sve ovo pada u vodu tako će biti i za folije jer u evropi to nije prepravka i netreba nikakva papirologija sem onih što prodaju folije....

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, The Punisher said:

Na tehničkim pregledima meriće se izduvni gasovi. Svako će morati da zadovolji bar onu emisiju koju fabrički ima to vozilo.

hmmm, ovo nema logike jer se motor haba sa kilometrazom tako da emisije lagano rastu sa kilometrima- novo vozilo sa 10000km i 200000km nece imati iste emisije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, dach@ said:

 u svakom slučaju kad otvore poglavlja vezana za saobraćaj moraće sve da usaglase sa evropskim zakonima tako da sve ovo pada u vodu tako će biti i za folije jer u evropi to nije prepravka i netreba nikakva papirologija sem onih što prodaju folije....

Ne kad otvore, nego da bi zatvorili, a ovoj vlasti uopšte nije u interesu da menja sadašnje stanje, njoj je najbolje sada. To važi i za brdo drugih glupih zakona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na fiesti od klinca nema katalizator. moracu da kupim katalizator ili da prodam fiestu :D:D:D

sto se tice delte, sve stoji onako kako treba i sve je u funkciji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po toj istoj logici, njihovoj, što onda ne uvedu da vozila do 5 godina idu jednom u dve godine na tehnički? Što ne ukinu neke takse ,primetno, ne simbolično, na Euro 6 motore? Pitam se šta ćemo sa romobilima?

Za pooštravanje kriterijuma na tehničkom sam sto posto, ali ovo ostalo nema smisla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma njih zanima samo kako da nas opeljese...sigurnost im je na poslednjem mestu... Boli uvce njih mnogo za nasu sigurnost :D
Poostravanje tehnickog pregleda bi bila sasvim dovoljna stavka ali nema love tu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre, secam se kad sam bio mali, pokojni otac je po nedelju dana pripremao Tristaca za tehnicki! Ej bre, prvo kod majstora da ga kompletno pregleda, pa mu on steluje kocnice, pa ritualno pranje... Sad stavis iljadarku u dozvolu, auto ne vadis iz garaze I op produzena registracija!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al ovi nisu normalni, 30 evra plus troskovi agenciji, pa to sve puta 2. Znaci umesto uobicajenih 1000 dinara ili 0 dinara, trebace se platiti 70-80 evra godisnje dodatno.

Korozija? Gde korozija? Na karoserijskim delovima je to manje vise estetske prirode. Bas su poostrili.


Kako ne donesu zakon da na svakih 1000m sme da bude samo jedna rupa i to precnika ne veceg od 7cm. I to sme da se pojavi samo dva puta u godini ukoliko je put stariji od 15 god, a ako je mladji onda samo jednom godisnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma govno od drzave, oni uopste nisu tu za narod, vec za sebe. Ne znaju sta rade primitivci.

U Nemackoj registrujes 2 auta na iste tablice, svaki na po 6 meseci i tacno je naznaceno od kad do kad vazi registracija na samim tablicama. Leti kabrio, zimi dzip. Olaksaju ljudima. Logicno potpuno, ne mozes dva auta voziti istovremeno, a i da neko drugi vozi, vidi se da je nevazeca registracija u tom periodu.

Kod nas nisu ni za motore sposobni da to uvedu. Bice kao mesecna registracija, al osiguranje kur, na celu godinu. I jos neka stavka. Izadje na kraju 20% jeftinije ako ga registrujes na 6 meseci umesto ma godinu.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje ,posto skoro niko da mi kaze zasigurno

Auto sam kupio i preveo na sebe odmah

Saobracajna je na moje ime,a polisa osiguranja je na prethodnog vlasnika

 

Koji premijski stepen se racuna,onaj sa polise ,ili moj na prvi put?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebao bi tvoj.

E sad meni su na Stilu napravili gresku i nastavio sam sa premijskim stepenom prethodnog vlasnika. Nemoj da se nadas, ali moze da se desi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored svih nameta i gluposti na koje bacamo pare svakodnevno, dodatnih 1700 dinara godišnje neće nikoga ostaviti gladnog. Meni više smeta što osiguranje plaćamo manje-više isto svi. Hoću da imam kršten popust na osiguranje ako za 18 godina nisam nijednom skrivio udes, a ne samo 1000-2000 dinara u odnosu na nekoga ko je tek počeo da vozi i nema istoriju, ili nekog ko je skrivio par udesa.
 

 

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...