Jump to content
FAS Goran
AdamGT

Punto 1.4T GT - gumice ventila bez otvaranja motora?

Recommended Posts

Zna li neko jel moguce zameniti gumice na ventilima bez otvaranja motora,na puntu 1.4 turbo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

teoretski moguce u praksi ne preporucivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se na stilu 1.9JTD 115ks mogu zameniti gumice ventila bez skidanja glave, koliko uopste kostaju te gumice i da li postoji neka okvirna kilometraza na kojoj one stradaju (moj stilo je preso 170 000 kilometara i sumnjam na gumice). Kako uopste utvrditi da li su gumice za zamenu? Turbina uradjena, motor dobar a i dalje trosi ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su gumice ventila ujutro kad palis auto dimi plavicasto i smrdi na ulje od par sekundi do minut ovisno o tome koliko su se osusile.

Pravila nema kad su za zamenu .

Moze bez skidanja na svakom autu samo treba veeliki kompresor . Ali retko ko to radi jer ako su gumice suve verovatno su i vodjice i ventili na izdisaju.

Gumice su jeftinije od kafe u mladenovcu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki put kad idem kod Zike da mi pravi neki dihtung treba da izblejim 45 min dok uradi da se ne bi vracao za bg :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa lepo, ja radim na 10 metara od Pejovića, u školi(znam ga odlično, predavao sam njegovoj deci) . Obavezno mi preko pp javi kada sledeći put dolaziš pa da popijemo po kafućino :thumbup:. Oko škole nema nigde za posedeti, ali će tetkica Vera da skuva po jednu forumašku fuka, pa da se malo forumaški popričamo. Samo uđi u školu i traži Milana, radim uvek pre podne do 1h.

Pozdrav baš će mi biti drago da sretnem nekog forumaša. :thumbsup:

Izvinjafam se za ovoliki off

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni skinuti glavu uzeti dihtung i gumice u delti lepo sve ocistiti i uraditi i nema da fali kad god sam nesto radio tipa to moze li bez ovoga onoga uvek sam platio prvu varijantu pa posle 10 dana drugu skuplju tako da je u startu bolje uraditi kvalitetno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste da je starija tema, ali da dodam, isplati se zameniti gumice ventila bez ikakvih daljih radnji.

Ukoliko je motor dobar, dobro vuce, dobra kompresija a presao preko 120kkm, trosi ulje... gumice ventila jesu osnovano za sumnju.

Svaki mehanicar to moze da zameni i bez nekog extra specijalnog alata, samo je problem sto je posao malo pipljiv a ne moze se previse naplatiti. Zasto samo gumice, pa zato sto su od gume, zovu ih tefloni ali je to na kraju krajeva guma koja posle xx grejanja i hladjenja izgubi elasticnost i procne da propusta malo po malo ulja. Motor po paljenju zadimi ali to ne znaci da posle u toku rada ne trosi ulje, trosi ga ali ga potpuno sagoreva pa plavi dim nije toliko vidljiv. Postoji dva nacina zamene, neki koriste kompresor pa nabiju pritisak u cilindar koji drzi ventile u soljama, a drugi opet samo dovedu klip u gornju poziciju da ne bi ventil upao u cilindar.

Naravno ovo ne vazi za motore koji su pred generalnu, tada zamena gumica ne resava nista, ali takav motor se i prepozna na prvi pogled.

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...