Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
redrax

Fiat Stilo 1.4 16v - vaše mišljenje

Recommended Posts

pazario sam stila 1.4 16v 95ps 2004. godiste... pa me interesuje sta mislite o njemu... vidim da se dosta razumete a ja sam laik... sve koje sam pitao, zacude se, kazu da nisu culi za 1.4 verziju... a auto mi se svideo na prvi pogled... i jel cena 4900evra mnogo za tu masinu? kaze lik da je ga licno uvezao iz italije i da mu je kilometrazu podigao na 180k samo zbog carine ali da to moze da se vrati na orginalnu u servisu... a garantuje da auto nije presao preko 90k...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazu ljudi da je to slab motor za stilovu karoseriju, ali je barem bolji od onog 1.2 :thumbdown:

Ako je auto sa klimom, mislim da je cena sasvim OK.

E sad sto se kilometraze tice... ako je istina da je podizao na 180k samo zbog carine, onda je to uradio samo na cajgeru a ne i na motoru. Kilometrazu na motoru moze da ti kaze bilo koji serviser koji ima Examiner-a. Ako je ta kilometraza ispod 90k mozda cak mozes i da poverujes prodavcu.

Kazem mozda, jer i ta kilometraza se vraca bez vecih problema, ceo posao traje 30-45 min, a kosta oko 50 evrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cestitam za kupljen stilo... da te lepo sluzi. Konkretno za taj motor nemam sta da ti kazem. Citao sam na nekim forumima da se zale na 1.4 motor kod fiat bravo. Mada je stilo novija masina, ima i vise konja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 16v u Stilu je odličan motor. Sve je ok sa njim. Isto kao što ide i u Punta mk.2b i u gomilu drugih Fiat automobila.

1.4 12v u modelima Bravo/a su potpuno druga priča. On se ionako ne ugrađuje već punih 10 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo 1.4 16v ima 95KS.

12s do 100 Km/h

Ok...nije preterano elastičan jer iako u snazi ne zaostaje previše za 1.6 16v, u obrtnom momentu mnogo više zaostaje.