the_reaper 2 Posted September 26, 2009 na slabom gasu, tj niskim obrtajima, i na potop u leru se cuju ventili, nista katastrofalno, ali ako se obrati paznja cuju se prilicnoe sad, razlog:1. lose gorivo? eko. omv i slicni 2. ulje? na maximumu proveram bla bla3. gradacije ulja? (5w60) mozda gusce resava problem?4. nesto drugo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted September 26, 2009 ...da li se čuje samo kad je motor hladan, ili se čuje i kada je na radnoj temperaturi ?Preporučeno ulje za taj motor nije gradacije 5w60.Šta sipa Vukašin u svog ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted September 26, 2009 u oba slucaja, vule je presao na 20k, a tu gradaciju sipam zbog varijatora i zbog cestog zavrtanja u obrtaje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted September 26, 2009 ...ne znam za koliko ti ide redovan servis, ali ako ide uskoro i kada već budeš menjao ulje, sipaj ono preporučene gradacije ( 10w40 ).I Vukašin sigurno tera svog u obrtaje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
piromaniak 1 Posted October 14, 2009 Kod mene punto 2009 jutros sam prvi put cuo moje ventilcice na niskom broju obrtaja i samo u prvoj brzini cini mi se. Kada se motor zagrejao to je nestalo. Inace zvuk je otprilike kao priguseno rrrrrrrrr Htedoh cuti vase misljenje jer je auto nov i fabricki je u njemu 20k selenija a nebih kao paranoik da svaki cas idem u servis jer sam im se ionako vec popeo na vrh glave, ali to je vec druga prica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted October 14, 2009 (edited) Ovo je STANDARDNA BOLJKA na puntu i trebalo bi da vam se dešava od juče ili danas, tj od kad je zazimilo i samo kad je hladan. Pod uslovom da čujete kuckanje iz motora, ne baš onaj klasičan zvuk zveketanja ventila...Ako je tako ne brinite ništa. Garantujem! Ako nije tako, ajmo dalje u diskusiju Meni se i ventili čuju kao da je loše gorivo, doduše na uvek, sipam na MOLu već 5i put zaredom pun rezorvoar od rezerve do čepa Edited October 14, 2009 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted October 29, 2009 Problem sam rešio sipanjem Motul ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted October 29, 2009 na motorima 1.2 8v ventili se steluju uz pomoc plocica a kod 1.2 16v su hidro podizaci ventila koji rade pomocu pritiska ulja tako da uzroci i resenja su razliciti za ta dva motora.inace to sto mi zovemo cuju se ventili ustvari je kliktanje u samim cilindrima zbog manje oktanske vrednosti goriva,pomerenog ugla predpaljenja,nastelovanosti ventila ili poremecaja u zupcenju motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted January 23, 2010 ^^^ Na ovim novijim Z10 i Punto classic, detonacije se cuju leti na verovatno svim primercima, ima li tu leka, sem plina? Motor ima knock senzor, ali to kao da ne radi.Stelovanje paljenja se ne radi na tom motoru, ventili i zupcenje su OK, posto su nova vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted January 23, 2010 to sam i ja izvalio, svakoj zastavici na semaforu pri polasku udaraju ventili i to bas ozbiljno Quote Share this post Link to post Share on other sites
silver_punto 0 Posted March 4, 2010 Kod mene se cuje malo zvecanje kad palim ujutru auto. Kad se ugreje sve je ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted March 5, 2010 U a sto se kod mene chuje!!!! A da moj je dizel.Sve je to knok zbog loseg odnosa vazduha i chorbe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vukasin39 0 Posted March 7, 2010 ja imam punta dinamic od 9.2009. povremeno se cuje zvuk kao pero na ruletu ne uvek ili ga ne cujem od guma ili ventilatora.takodje prilikom gasenja radi jos sekund dva. promenio sam pumpu i cini mi se da se izgubilo. da li je moguce da je gorivo u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted May 18, 2011 Ljudi,kupio sam fiat punto 1.2 16 v 2001 i mnogo lose paljenje ima!Ventili samo zvekecu,kazite kako to da sredim i gde(U Beogradu)?!Hvala svima unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted May 18, 2011 Imas temu o servisima pa baci pogled tamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 18, 2011 Cest problem kod njih posebno ako je radjena obrada glave motora. Da bi izbegao zahvate na motoru probaj sa 98 oktana benzinom ili ugradi plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosdbg 0 Posted May 18, 2011 Jel ne postoji neka verzija,stelovanje paljenja mozda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gruja71 0 Posted July 18, 2011 Veliki pozdrav svim forumašima,ponovo imam jedno pitanje za sve one koji možda znaju kako bih rešio problem.Ukratko radi se o sledećem,na autu je urađen veliki servis pre 6k km kada sam ga kupio,prešao je 188k km.Do sada se ništa nije čulo ali u toku puta za Grčku počeli su da se čuju ventili prilikom dodavanja gasa pri brzini između 80 i 100 km/h,znači na manjim i većim brzinama se uopšte ne čuju i naravno na leru sve uredno.Ovo je nastavilo da se dešava i u povratku sa mora i ovde naročito kada idem u grad auto putem pa idem malo brže.Predpostavljam da se čuju hidropodizači ventila a možda je poremećen momenat paljenja pa treba ponovo da zupčim kaiš.U svakom slučaju ako neko ima isto ili slično iskustvo bio bih mu zahvalan na savetu kako da rešim ovaj problem.Hvala svima unapred na ostavljenim odgovorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko-l 0 Posted August 12, 2011 (edited) otkinuo mi se zubcasti kais uradio sam komplet glavu jer je pokrivio ventile,auto ide ok ne gubi vodu,normalna potrosnja ali se cuju ventili pogotovo pri kretanju na uzbrdici... postoji li mogucnost da majstor nikje dobro uzubcio motor ili su me odradili na masinskoj obradi pri remontu glave... oba majjstora mi kazu da je sa njihove strane sve ok a motor i dalje zvecka na uzbrdici i naglom ubrzavanju... dajte neki savet ili predlog,iskustvo Edited August 12, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 465 Posted August 12, 2011 To sto cujes nisu ventili vec detonacije u cilindrima. ventile mozes cuti dok auto stoji, najvise na leru ili malom gasu. Do detonacija dolazi usled samozapaljenja smese u cilindrima pre odredjene tacke paljenja. Uzroci su mala oktanska vrednos benzina, pogresna tacka pred paljena, usijane naslage garezi na celu klipova. Naj cesce je uzrok mala oktanska vrednost benzina, sto manje oktana to je benzin manje otporan na pritasak u cilindru i pali se sam dok klip jos uvek ide na gore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 9 Posted August 12, 2011 ubaci wurth aditiv i vidi kako ce da prede... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 322 Posted August 12, 2011 Sipaj prvo aditivirani evropremium BMB 98 na eko pumpi pa proveri rad. Cena je malo jača za litar ali se isplati, ja samo to sipam u makinu koja sa tim radi bolje i tiše nego novi Kunto (KG Punto). Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted August 12, 2011 Ja mislim da neki senzor nije lepo vraćen ili su se zaprljali kontakti...Može biti baš taj senzor za detonacije. On baš služi da menja ugao paljenja u zavisnosti od oktanske vrednosti. Jedino ako nije sipano pravo šit od goriva pa ne pomaže ni korekcija paljenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko-l 0 Posted August 12, 2011 majstor mi je rekao da moze biti od goriva ali ja sam sipao gorivo na vise pumpi i nista...sta mi preporucijete koji servis moze to da poglda kako treba... kao sto sam rekao auto je ok ali bas pocin je da me smara taj zvuk... moze li mozda biti da je neki podizac los? Quote Share this post Link to post Share on other sites