Владимир 15 Posted August 18, 2013 Imam u Punta motor 1,2 16v,dakle kod njega su hidropodizaci.Pri paljenju auta jedno pola sekunde se cuje kuckane i prestane,to je dok pumpa ne nagura u podizace ulje,ulje je 20k.Zanima me da li se ovo desava i kod drugih puntica sa istim motorom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted August 19, 2013 Probaj sa Mobil 5 w 40, meni je to resilo problem zveckanja hladnog auta, ali na 8v motoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted August 19, 2013 To je jos bistrije ulje,tim pre ima da iscuri iz hidropodizaca.Nemam ja problem kad ja hladan motor,to traje svega pola sekunde,Mene samo zanima sta kazu ljudi koji imaju isti motor,da li je tako i kod njih odnosno da li je tako fabricki? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 19, 2013 desava se jer jednostavno neki hidro podizac ostane ( bregasta zadrzi) u donjem polozaju I normalno je da ostane sa manje ulja pri paljenju a kao sto rece potrbno je malo da uljna pumpa napravi pritisak.kod 8 ventila se seluje plocicama zazor a najcesce se cuje lupkanje bregaste zbog aksijalnog zazora ali to nije tema ovde Quote Share this post Link to post Share on other sites
sane89 0 Posted August 20, 2013 Ok,drustvo juce zamenio kablove za svecice i ponasa se isto,majstor koji mi je radio motor kaze da operem dizne jer su prljave a zvuk koji se cuje, nisu ventili vec neka od njih pravi buku,pa cu kod drugara na otpadu da promenim i dizne pa cemo da vidimo,kako ce da radi onda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 20, 2013 kako ces znati da su te dizne sa otpada dobre?pa mogu i one da budu kao tvoje i neces znati jer to uzrok.pa ako su ti vec prljave ocisti i testiraj,kosta manje od jedne polovne dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
sane89 0 Posted August 28, 2013 Da imas pravo,to mi je i drugar reko tako da cu prvo na pranje pa cemo onda da vidimo sta dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko987 0 Posted September 7, 2013 Pozdrav,pocelo i meni da se cuje neko lupkanje iz glave..samo kada je hladan,na vrucem se skoro i ne cuje.Kao neki metalni zvuk..tacno ga osetim pod rukom kada pipnem onaj deo gde su bobine i kablovi?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
limeni012 0 Posted February 11, 2014 Punto 1.2 8v sa Selenie Gold preso na Castrol 10-40 i ne cuju se ventili kad je hladan a sa Seleniom su ubijali tako da menjajte ulje i nece da bude problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanchampion 2 Posted February 11, 2014 Ja bih rekao da se i meni cuju ventili, 1.2 8v, mada kad je bas hladno, motor kao da nema ni snagu, da li to mogu ventili da zezaju? Jedan majstor mi rece da se ventili ne steluju na ovim modelima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19985 Posted February 11, 2014 Meni se na 1.2 16v sa selenijom 20K čulo kad je bilo ovo hladnije vreme ali nekih 5-6 sekundi na prvo paljenje ujutru. Posle toga normalno radi, dok kod komšije na 1.2 8v otkidaju kako se čuju ujutru ali mislim da on greši jer sipa 20K umesto Gold u 8v motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted February 12, 2014 20K ide u punto 8v po fabrickom uputstvu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanchampion 2 Posted February 15, 2014 Ja sve sipam Seleniu Gold, tako i stoji po fabrickim, koliko ja znam... i menjam na oko 8000km... Koje bi moglo drugo da se proba, bas se cuju kad je hladno? I mnogo mi nesto motor vibrira na legu, bas daje velike vibracije, nije mi jasno zbog cega? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 23, 2014 (edited) Ja bih rekao da se i meni cuju ventili, 1.2 8v, mada kad je bas hladno, motor kao da nema ni snagu, da li to mogu ventili da zezaju? Jedan majstor mi rece da se ventili ne steluju na ovim modelima Pogresno ti je rekao. Steluju se posle odredjene kmtraze. Pogledaj u uputsvo i naci ces. Meni se na 1.2 16v sa selenijom 20K čulo kad je bilo ovo hladnije vreme ali nekih 5-6 sekundi na prvo paljenje ujutru. Posle toga normalno radi, dok kod komšije na 1.2 8v otkidaju kako se čuju ujutru ali mislim da on greši jer sipa 20K umesto Gold u 8v motor.Isto sve samo bez komsije ....njegov Stilo u stvari , stalno ''frezira'' A, da je i do goriva- stvarno jeste. U Švici sam jesenas sipao i 95icu i 98icu i sa obe samo šapuće. Inače, kad smo već i kod ulja , u motoru je Selenia 20K poslednjih 40kKM. Edited February 23, 2014 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
despot83 0 Posted August 28, 2014 (edited) pozdrav svima. vozim punta 1.2 8v benzin-gas.gas je sekvent.auto vozim iskljucivo na plinu dok mi benzin sluzi za paljenje.nalio sam oko 20 litara benzina od 95 oktana pre nekih 4 meseca.i sve je bilo ok. do prekjuce kada mi nestade plina. nisam imao vremena da natocim pa vozio na benzinu i tada primetim sledece.kada dodam gas iz motora se cuje zveckanje ventila, kao kada u juga sipam los benzin ili je rastelovano paljenje.iako je pre sve bilo ok. benzin je u rezervoaru isti kao i od pre 4 meseca.drugo. kada je motor vruc i hocu da ga upalim, zaverglam a alnaser jedva okrene, opet kao da je rastelovano paljenje.a kad upali zalupaju ventili malo jace i prestanu. na dodavanje gasa u leru je sve ok dok ne krenem. kada je motor hladan od ovoga nema nista da se desava.kada vozim na plinu sve je u najboljem redu. da li neko zna da li benzin moze vremeno da postane los. kupljen je na NIS pumpi. ili je nekakav kvar. dizne sam oprao prosle godine. unapred hvala. Edited August 30, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted August 28, 2014 Probaj prvo da sipaš pun rezervoar svežeg goriva pa vidi da li zvecka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 28, 2014 +1 reko bih da je do goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
despot83 0 Posted August 28, 2014 ovako. vozio sam dok mi nije upalio kontrolku za gorivo. svratio na EKO pumpu i sipao za 1000 din benzin od 98 oktana. malo izvozao auto. i kao da se malo manje cuje ali u principu isto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 28, 2014 A jesi li u mogucnosti da izvadis to staro gorivo i da dosipas cisto novo gorivo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
despot83 0 Posted August 28, 2014 da li benzin od stajanja gubi svojstva i slabi ili se mozda javlja kondenzacija Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted August 28, 2014 1000din ti je nešto preko 6l. Uzmimo da npr imaš još toliko u rezervoaru i opet ništa nisi uradio.Sipaj pun i vozi na benzin 500km pa onda vidi razliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
despot83 0 Posted August 28, 2014 pa u principu jesam. skinem crevo sa dizni dam kontakt i u kantu pumpa izbaci gorivo za tren oka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 28, 2014 da li benzin od stajanja gubi svojstva i slabi ili se mozda javlja kondenzacijaGubi svojstvo. A i nikad ne znas koliko je dobro gorivo to sto si sipao. A i cetiri meseca su dug period. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted August 28, 2014 (edited) Ja kada ređe sipam gorivo nakon dosipanja primetim da malo bolje vuče. Nije to neka ralzika, ali za nijansu se lepše ponaša tako da bih po subjektivnom osećaju rekao da ima gubitaka.Ja ne bih izvlačio gorivo. Ako dodaš 30ak litara preko toga sve će lepo da se pomeša. Edited August 28, 2014 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites