coa565 10 Posted November 20, 2018 Evo posle duzeg perioda da se javim sa konacno resenim problemom sa enormnom potrosnjom ulja iz gore navedenog problema. Niko nije mogao da utvrdi problem dok se uzrocnik problema nije razleteo u sitne parcice Problem je bila TURBINA haha Niko nije mogao da nadje problem iz razloga jer je turbina izbacivala ulje u auspuh a kako punto nije imao katalizator ulje je odmah izgaralo u izduvnom sistemu. Glavni problem je nastao izgleda jer je nekada neko sitno parcence izletelo iz motorq prilikom neke havarije i to nije nikad gledano pa je ostetilo impeler i lezaj turbine a impeler usisnog dela je bio odlican ali je izduvni bio razbijen malo. Sve dok se turbina nije razletela prilikom ubrzanja niko nije znao od majstora da je ona problem. Hvala svima na pomoci u resavanju ovog misterioznog problema. Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted November 20, 2018 Pa tebi je on morao plavo da dimi iz auspuha. Cudno da to niko nije primetio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted November 21, 2018 Pa nije zato sto creva od turbine bila suva. Moze li plavo da dimi ako turbina izbacuje ulje na auspuh ili u tom slucaju samo beo dim izbacuje? Sada punto nedimi, samo malo crno kad se bas potopi gas. Zamalo dzabe po drugi put da otvaram motor i dzabe da bacam pare. Majstori dobri bili jbg sta reci! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted November 21, 2018 Ako je trosio ulje, morao je da dimi u nekom momentu. Meni je na paljenju samo dimio belo, dok na potapanju nije. Neka karika osovine ruknula i tuda piskilo ulje, nije se srecom raspala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted November 21, 2018 Ma majstori...cim im se spomene potrosnja ulja oni vicu karike.. Kao da auto samo karike ima i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted November 21, 2018 Kod mene bas bilo sumnjivo, karike nisu, a ni na turbinu ne lici. Ali kod JTD-a, retko je neki motor produvao, bas bas retka pojava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4522 Posted November 21, 2018 Karike, ali karike turbine Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted November 21, 2018 Da, da, dobro kazes, neke karike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted November 23, 2018 Video sam licno jtd koji je produvao, ali je imao pravih 200000+1000000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted November 23, 2018 Rekoh da je bas bas retka pojava. Imamo mi Stila sa 500.000, trebalo bi biti pravih, i turbina trosi, ali auto ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petar 998 0 Posted December 19, 2019 On 25.3.2018. at 9:23 PM, coa565 said: Pa vozio sam isto skroz sa kopaonika do brzeca kao i prosli put samo ovaj put sa flasom na crevu turbine, isti uslovi ali nema ni kapi ulja ali opet mi se spustilo ulje na meracu i izbacivao plavi dim sto me navodi da nije turbina a i creva i interkuler su skroz suvi. Sad me glava zabole od razmisljanja. Uzbrdo ga vozim i cepim pun gas i stanem na vrhu kopaonika na ravno i ni kap ulja ne potrosi ne dimi uopste, idem niz kopaonik on svuce 300 grama ulja. Nije mi uopste jasno... Dijagnostika izbaca samo gresku releja grejaca posto crkao i to je sve od gresaka. Izbacivao jos i prekidac kvacila ali sam to resio pukao bio drzac prekidaca kvacila i prekidac bio stalno upaljen kao da stalno drzim pritisnuto kvacilo pa sam to zalepio i sad ne prijavljuje tu gresku vec samo relej grejaca. Parametri kolko vidim dobri pritisak turbine se krece oko 1300 mBar kad ga bas cepim ovako oko 800 bez gasa i 1200 sa gasom Temperatura goriva bese oko 30 Vazduha oko 9 E da i kad mu zadrzim gas u leru malo jaci oko 4000 obrtaja malo pljune crni dim i to je sve a samo kada idem nizbrdo pa na ravno dam gas oblak plavod dima pozadi Jesi li resio taj problem i kako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 19, 2019 (edited) @Petar 998 Bilo ti mrsko da pročitaš? Post #201 https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38512-fiat-punto-mk2-19-jtd-povećana-potrošnja-ulja/&do=findComment&comment=1468859 Edited December 21, 2019 by neshaoct dodao tag i link ka postu 2 alfini0507 and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petar 998 0 Posted December 22, 2019 On 29.8.2011. at 8:25 PM, skorex said: OVAKO,prvo da pozdravim sve clanove foruma,novi sam korisnik ovaj forum mi je pomogao kod dosta stvari pa odlucih da se regam da podjelim sa vama svoja iskustva i da pitam neke stvari,,,,naime imam punto 1,9 dizel,imao sam probleme sa potrosnjom ulja te su mi svi predlagali da mjenjam gumice na ventilima jer je to bila prva i najeftnija opcija,medjutim kada sam mjenjao set remenja kazem majstoru da mi zamjene gumice zbog potrosnje ulja. Nazove me on poslije 2 dana kaze gumice ko nove ali procurio neki semering na remenici pa ulje zavrsi negdje u usisnoj grani,takodjer mi kaze da mi je otislo nesto na poklopcu motora sto razdvaja ulje i uljane pare pa mi i tu trosi ulje te da moram i to mjenjati,semering zamjenjen a poklopac motora jos nisam nasao,punto je trosio litar na 1000 km sada trosi pola poslije zamjene semeringa,eh sad molim vas,da li je moguce da trosu ulje zboh tog poklopca i je li neko imao slican slucaj? Molim sve koje nesto znaju da mi pomognu i razmjene iskustva da ne bacam pare dok se ne informisem,nadam se da nisam utusio malo duzim textom,unaprijed hvala Ako mozes da mi kazes gde je taj semering na remenici jer i ja imam isti problem?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted December 23, 2019 Zna majstor, ne brini... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petar 998 0 Posted December 30, 2019 On 29.8.2011. at 8:25 PM, skorex said: OVAKO,prvo da pozdravim sve clanove foruma,novi sam korisnik ovaj forum mi je pomogao kod dosta stvari pa odlucih da se regam da podjelim sa vama svoja iskustva i da pitam neke stvari,,,,naime imam punto 1,9 dizel,imao sam probleme sa potrosnjom ulja te su mi svi predlagali da mjenjam gumice na ventilima jer je to bila prva i najeftnija opcija,medjutim kada sam mjenjao set remenja kazem majstoru da mi zamjene gumice zbog potrosnje ulja. Nazove me on poslije 2 dana kaze gumice ko nove ali procurio neki semering na remenici pa ulje zavrsi negdje u usisnoj grani,takodjer mi kaze da mi je otislo nesto na poklopcu motora sto razdvaja ulje i uljane pare pa mi i tu trosi ulje te da moram i to mjenjati,semering zamjenjen a poklopac motora jos nisam nasao,punto je trosio litar na 1000 km sada trosi pola poslije zamjene semeringa,eh sad molim vas,da li je moguce da trosu ulje zboh tog poklopca i je li neko imao slican slucaj? Molim sve koje nesto znaju da mi pomognu i razmjene iskustva da ne bacam pare dok se ne informisem,nadam se da nisam utusio malo duzim textom,unaprijed hvala Ako mozes da mi kazes kakav je to semering koji si zamenio ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites