Jump to content
FAS Goran
kiper

Fiat Punto mk.2 1.9 JTD - povećana potrošnja ulja

Recommended Posts

Ok, to definitivno otpada onda. Reko da nije sacometrijom...

 

Ja sam imao specifican problem. I to samo kad je hladno da izbaci nazad dim i to ne uvek. Posle je poceo i kad je topao. Na gasiranje nije izbacivao dim, pa se nekako iskljucila turbina. Ispostavilo se da je u pitanju klip na osovini turbine i sve je reseno remontom. A mislio sam da su gumice, mada mi taj test sa nizbrdicom nije to pokazao. Cudan kvar nastao jednostavno zamorom materijala i resen je. 

 

Jel kad ga turiras u mestu uvek dimi belo ili samo kad odstoji neko vreme pa ga onda zabodes.

Taj test sa nizbrdicom zapravo moze da pokaze i gumice i uljne karike. Nakupi se ulja u cilindru, pa pufne posle. Da su uljne svakako bi dimio i na ravnom, dovoljno je malo ulja da sagoreva da bi dimio.

Da su dizne bas bas riknule, moralo bi bas da naliva da razredi ulje i da pocne da ga trosi. Tebi kao sto je neko napisao trosi konstantno, ali se na nizbrdici bez gasa i sagorevanja skupi ulje i onda izbaci taj dim. To je i onda kad ima onu knedlu, da sagori tu smesu dizela i ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoras da radis generalku od 1000evr,glavu si uradio to ne radis ponovo,vidi sa majstorom kakva je situacija da ponovo skine glavu,karter,pregleda pumpu za ulje(nije povezano sa potrosnjonjm ulja),zameni karike i letece lezajeve,kad otvori motor neke stvari se mozda bolje vide,da se dogovorite oko cene posto deo finansija u smislu ruku moze da ti ucini i to je to.Trosak ce ti biti-dihtung glave,garnitura karika,garnitura letecih lezajeva+umanjena cena za ruke.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/27/2018 at 1:35 PM, coa565 said:
Majkemi me vise nervira, ajde da je makar malo ublazilo situaciju ali dajem pare za dzabe. Kaze majstor da nikada nije imao ovakvu situaciju i rekao je da ako hocu da resim problem da se spremim finansiski i redom od karika pa na dalje a ja necu tako mora da postoji covek koji zna sta moze da bude, sad mozda samo neka zezalica negde nesto ne zaptiva a ja treba generalku da radim od 1000 i kusur evra pa stvarno nije uredu. 
Turbinu smo skinuli i poslali na remont ali su nam rekli da nije ona razlog trosenja ulja tako su utvrdili na ispitnom stolu i vratili turbinu samo neki ventil zamenili i ocistili turbinu od garezi. 

Slikao si, izbacuje plavi dim + trosi ulje znaci ulje sagoreva. Turbinu si izbacio iz jednacine tako da ulje jedino moze kroz motor da udje. Nije majstor rekao to dzabe, ali mora da raskupusa motor, mnogo posla a neke stvari se mogu resiti samo "majmunskim" pristupom pokusaj-promasaj a to kosta.
Je l' filter vazduha ok, nije mastan? Stilo je imao neku kondenzacionu posudu za ulje ispod filtera vazduha pa cisto teoretski ako je pod nagibom, plastika pukla, mozda moze da uvuce ulje odatle, a mozda kod punta to nije tako reseno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter za vazduh nije masan, suv je totalno, blok nismo proveravali da li je ravan ali je glava uradjena sve sto se imalo uradit i tu je otisla cela plata. 

Dihtunzi i semeni naravno svi novi. 

Auto je izasao 1600 evra sa sve prevod i registraciju ne racunajuci ove popravke. 

Vlasnik mi je napomenuo da auto trosi pomalo ulje i da mu je njegov majstor rekao da su gumice ventila upitanju i zato mi je spustio 120 evra pa tako da sam stvarno pomislio da je to upitanju i tako da sam odmah odlucio to da zamenim a i moj majstor je vozio mal auto i rekao da su gumice upitanju i da ih zamenimo stim da me saceka za ruku neko vreme. 

Sad mi jedan bosista kaze da je izgleda pumpa upitanju kaze kao ona se podmazuje sa ulje i u njoj se verovatno mesa nafta i ulje i onda radi i na ulje dal to moze da bude upitanju... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo da radi malo na naftu malo na ulje teško da je moguće.Pumpa mora da a podmazivanje,to da se dešava imao bi neke anomalije u radu,a verovatno bi i gorivo dolazilo u uljni prostror,ne znam ako tvrdi da je to,izvoli sredi pumpu i daj garanciju da neće da troši ulje.

Edited by petarcirjanic

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, coa565 said:

Sad mi jedan bosista kaze da je izgleda pumpa upitanju kaze kao ona se podmazuje sa ulje i u njoj se verovatno mesa nafta i ulje i onda radi i na ulje dal to moze da bude upitanju... 

 

DSC_0028.jpgDSC_0030.jpg

 

Pumpa visokog pritiska ne može da bude razlog mešanja ulja i nafte. Podmazuje je samo gorivo. Samo dva uzroka mogu da dovedu do trošenja ulja. Ili glava nije dobro urađena ili su karike. Ovo drugo mi je malo verovatno jer komparater pokazuje skoro fabričko stanje hilzni. Potrošnja ulja je baš velika, ta karika bi morala da pukne, da bi toliko propuštala ulje a morala bi da ostavi trag na hilzni.

Biće da je glava !

 

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, od nečega se mora krenuti. Pitanje je finansija i momenta da li si pri parama. Glava će morati svakako da se skida ako budeš otvarao motor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam iznenadjen B)

Nosac motora do kajseva u cepare od udarca, prekidac goriva izbacio a na karteru samo se malo sraf za ispustanje odvio. Zatego sraf i teraj dalje. Stvarmo sam fasciniran kako je toliki udarac izdrzao ja sam mislio da puko sve u cepare da nista od njega neostade. Jos se i ugasi auto. Ja izlazim, ocekujem lokvu ulja kad ono me bog izgleda pogledao. Bio bas velik kamen a ja isao brzo ali i kamen bio neki mek pa pukao u cepare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da testiras eventualno i poklopac bregaste? :) Ako neki deo plastike nedostaje ili nije na mestu eto ulja u usisu,mada su sanse male ako vec kazes da je usis suv.Ostavi ga na leru na nizbrdici pa proverii sta se desava kada skines

iberlauf...

 

poklopac.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa meni je uvek skinut sada iberlauf otkako smo ga skinuli nismo ga vise vracali i na njega ne izbacuje ulje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stara skola. "Iberlauf gusi motor...". Sto je skinut ako je motor dobar i hilzne i karike dobre? Nesto meni tu nije jasno, sve sjajno, trosi ulje na nizbrdici a sad skinut iberlauf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja sam ga skinuo jer sam mislio sa je on upitanju ali ispalo da nije pa me mrzelo da skidam kuciste akumulatora da bi ga vratio ali kad ga je majstor vracao isto se ponasao sa i bez iberlaufa. Vraticu ga sada posto mu je to fabricki resenje. 

I egr ventil cu mu otcepiti pa da vidimo kako ce da se ponasa. 

Edited by coa565

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi dosao sam do novog saznanja. 

Vozio sam nizbrdo i kada sam odsrafio auspuh nasao sam kapljice ulja. Odakle ulje u auspuhu to me sad brine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite dal da skinemo ponovo glavu. Majstor tvrdi da je sve uradjeno kako treba. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...