Bingodalton 735 Posted March 27, 2018 Ok, to definitivno otpada onda. Reko da nije sacometrijom... Ja sam imao specifican problem. I to samo kad je hladno da izbaci nazad dim i to ne uvek. Posle je poceo i kad je topao. Na gasiranje nije izbacivao dim, pa se nekako iskljucila turbina. Ispostavilo se da je u pitanju klip na osovini turbine i sve je reseno remontom. A mislio sam da su gumice, mada mi taj test sa nizbrdicom nije to pokazao. Cudan kvar nastao jednostavno zamorom materijala i resen je. Jel kad ga turiras u mestu uvek dimi belo ili samo kad odstoji neko vreme pa ga onda zabodes. Taj test sa nizbrdicom zapravo moze da pokaze i gumice i uljne karike. Nakupi se ulja u cilindru, pa pufne posle. Da su uljne svakako bi dimio i na ravnom, dovoljno je malo ulja da sagoreva da bi dimio. Da su dizne bas bas riknule, moralo bi bas da naliva da razredi ulje i da pocne da ga trosi. Tebi kao sto je neko napisao trosi konstantno, ali se na nizbrdici bez gasa i sagorevanja skupi ulje i onda izbaci taj dim. To je i onda kad ima onu knedlu, da sagori tu smesu dizela i ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 27, 2018 nemoras da radis generalku od 1000evr,glavu si uradio to ne radis ponovo,vidi sa majstorom kakva je situacija da ponovo skine glavu,karter,pregleda pumpu za ulje(nije povezano sa potrosnjonjm ulja),zameni karike i letece lezajeve,kad otvori motor neke stvari se mozda bolje vide,da se dogovorite oko cene posto deo finansija u smislu ruku moze da ti ucini i to je to.Trosak ce ti biti-dihtung glave,garnitura karika,garnitura letecih lezajeva+umanjena cena za ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted March 27, 2018 I da proveri da li je blok ravan... Video sam slucaj da du ljudi ravnali glavu pa skidali sve opet da ravnaju blok... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 27, 2018 Naravno kao što sam rekao ranije obavezno kontrola bloka-površina gde dođe dihtung glave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr Sidious 156 Posted March 27, 2018 On 3/27/2018 at 1:35 PM, coa565 said: Majkemi me vise nervira, ajde da je makar malo ublazilo situaciju ali dajem pare za dzabe. Kaze majstor da nikada nije imao ovakvu situaciju i rekao je da ako hocu da resim problem da se spremim finansiski i redom od karika pa na dalje a ja necu tako mora da postoji covek koji zna sta moze da bude, sad mozda samo neka zezalica negde nesto ne zaptiva a ja treba generalku da radim od 1000 i kusur evra pa stvarno nije uredu. Turbinu smo skinuli i poslali na remont ali su nam rekli da nije ona razlog trosenja ulja tako su utvrdili na ispitnom stolu i vratili turbinu samo neki ventil zamenili i ocistili turbinu od garezi. Slikao si, izbacuje plavi dim + trosi ulje znaci ulje sagoreva. Turbinu si izbacio iz jednacine tako da ulje jedino moze kroz motor da udje. Nije majstor rekao to dzabe, ali mora da raskupusa motor, mnogo posla a neke stvari se mogu resiti samo "majmunskim" pristupom pokusaj-promasaj a to kosta. Je l' filter vazduha ok, nije mastan? Stilo je imao neku kondenzacionu posudu za ulje ispod filtera vazduha pa cisto teoretski ako je pod nagibom, plastika pukla, mozda moze da uvuce ulje odatle, a mozda kod punta to nije tako reseno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted March 27, 2018 Koliko je placen auto i jesi znao za taj problem ili ti uvalio mačora ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 27, 2018 Filter za vazduh nije masan, suv je totalno, blok nismo proveravali da li je ravan ali je glava uradjena sve sto se imalo uradit i tu je otisla cela plata. Dihtunzi i semeni naravno svi novi. Auto je izasao 1600 evra sa sve prevod i registraciju ne racunajuci ove popravke. Vlasnik mi je napomenuo da auto trosi pomalo ulje i da mu je njegov majstor rekao da su gumice ventila upitanju i zato mi je spustio 120 evra pa tako da sam stvarno pomislio da je to upitanju i tako da sam odmah odlucio to da zamenim a i moj majstor je vozio mal auto i rekao da su gumice upitanju i da ih zamenimo stim da me saceka za ruku neko vreme. Sad mi jedan bosista kaze da je izgleda pumpa upitanju kaze kao ona se podmazuje sa ulje i u njoj se verovatno mesa nafta i ulje i onda radi i na ulje dal to moze da bude upitanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 27, 2018 (edited) Ovo da radi malo na naftu malo na ulje teško da je moguće.Pumpa mora da a podmazivanje,to da se dešava imao bi neke anomalije u radu,a verovatno bi i gorivo dolazilo u uljni prostror,ne znam ako tvrdi da je to,izvoli sredi pumpu i daj garanciju da neće da troši ulje. Edited March 27, 2018 by petarcirjanic Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 458 Posted March 27, 2018 Ulje bi lepo mirisalo,a ne bi ga ni manjkalo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 27, 2018 (edited) 1 hour ago, coa565 said: Sad mi jedan bosista kaze da je izgleda pumpa upitanju kaze kao ona se podmazuje sa ulje i u njoj se verovatno mesa nafta i ulje i onda radi i na ulje dal to moze da bude upitanju... Pumpa visokog pritiska ne može da bude razlog mešanja ulja i nafte. Podmazuje je samo gorivo. Samo dva uzroka mogu da dovedu do trošenja ulja. Ili glava nije dobro urađena ili su karike. Ovo drugo mi je malo verovatno jer komparater pokazuje skoro fabričko stanje hilzni. Potrošnja ulja je baš velika, ta karika bi morala da pukne, da bi toliko propuštala ulje a morala bi da ostavi trag na hilzni. Biće da je glava ! Edited March 27, 2018 by vicent 1 petarcirjanic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 27, 2018 I sta je tvoj savet da li da skidam glavu ponovo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 27, 2018 Jbg, od nečega se mora krenuti. Pitanje je finansija i momenta da li si pri parama. Glava će morati svakako da se skida ako budeš otvarao motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 27, 2018 Mali off Veceras sam testirao karter Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 27, 2018 I? Ko od stakla da je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 27, 2018 Ja sam iznenadjen Nosac motora do kajseva u cepare od udarca, prekidac goriva izbacio a na karteru samo se malo sraf za ispustanje odvio. Zatego sraf i teraj dalje. Stvarmo sam fasciniran kako je toliki udarac izdrzao ja sam mislio da puko sve u cepare da nista od njega neostade. Jos se i ugasi auto. Ja izlazim, ocekujem lokvu ulja kad ono me bog izgleda pogledao. Bio bas velik kamen a ja isao brzo ali i kamen bio neki mek pa pukao u cepare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted March 28, 2018 Da testiras eventualno i poklopac bregaste? Ako neki deo plastike nedostaje ili nije na mestu eto ulja u usisu,mada su sanse male ako vec kazes da je usis suv.Ostavi ga na leru na nizbrdici pa proverii sta se desava kada skines iberlauf... Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 28, 2018 Pa meni je uvek skinut sada iberlauf otkako smo ga skinuli nismo ga vise vracali i na njega ne izbacuje ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr Sidious 156 Posted March 28, 2018 Stara skola. "Iberlauf gusi motor...". Sto je skinut ako je motor dobar i hilzne i karike dobre? Nesto meni tu nije jasno, sve sjajno, trosi ulje na nizbrdici a sad skinut iberlauf. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 28, 2018 (edited) Pa ja sam ga skinuo jer sam mislio sa je on upitanju ali ispalo da nije pa me mrzelo da skidam kuciste akumulatora da bi ga vratio ali kad ga je majstor vracao isto se ponasao sa i bez iberlaufa. Vraticu ga sada posto mu je to fabricki resenje. I egr ventil cu mu otcepiti pa da vidimo kako ce da se ponasa. Edited March 28, 2018 by coa565 Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 28, 2018 Ljudi dosao sam do novog saznanja. Vozio sam nizbrdo i kada sam odsrafio auspuh nasao sam kapljice ulja. Odakle ulje u auspuhu to me sad brine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted March 29, 2018 Nadam se samo da ti je majstor dobro uradio glavu jer to sve smrdi na glavu da je lose uradjena posto si turbo proverio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7013 Posted March 29, 2018 Po nekoj zdravoj logici bi se reklo da je nešto oko glave. Nešto tu ne zaptiva dobro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 29, 2018 Ili karike da su zalepile ili glava ko sto rekose, posto kazes da je turbo dobar Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 29, 2018 Sta mislite dal da skinemo ponovo glavu. Majstor tvrdi da je sve uradjeno kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 29, 2018 Ne gine ti u svakom slucaju, sta god da je u problemu Quote Share this post Link to post Share on other sites