Jump to content
FAS Goran
obelix

Leasing vozila...

Recommended Posts

elem, imam ponudu da menjam svoj Punto za auto u lizingu ključ za ključ, s tim što će prethodni vlasnik otplatiti ostatak od 14 rata ...

kako se najbolje zaštititi - tipa naprave se ugovori- ovlašćenja za vožnju, ali ne raspolaganja vozilom i prenos vlasništva, pa tek kad on isplati sve rate onda se radi pravi ugovor o prodaji kola- prenosu vlasništva ??? :question:

jel neko radio sličnu kombinaciju ili čuo za neku proverenu foru ...??? :question::question::whistle::whistle::welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugovori se prave sa Lizing kucom kao vlasnikom vozila i korisnikom vozila "nosiocem lizing kredita", aneks se pravi u koliko korisnik zeli da se odrekne lizinga u tvoju korist, što bi značilo da ti preuzimas ostatak otplate.

Jedino tako možeš da raspolazes vozilom kao korisnik preostalih 14 meseci.

Sve ostalo je u rangu dafimenta i jugoskandika svodi se na "majke mi" :secret:

Moj savet je da se ne upustas u takav rizik ako zelis da ostanes clan ljubitelja fiata.

Edited by gaggi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam baš skontao, ti njemu punta, on tebu svoj auto koji je na lizingu a on će još i rate za taj auto koji ćeš ti voziti da otplaćuje??? A šta ako ona prestane da plaća te rate i ispari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa to i jeste caka zašto sam odustao, a i lik je još i tražio neku sitnu doplatu ( inače bila je u pitanju Niva 1.7i 2006) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nivu za punta? Ti nisi čist. Imam nivu u porodici već 6 godina, nemoj da se šališ sa time uopšte. Druga je stvar ako ti stvarno mnogo treba 4x4 iz nekog veoma ozbiljnog razloga, ali taj auto kao zamena za klasičan putnički auto je totalna katastrofa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekad je zelja jaca od razuma.Koliko sam puta razmisljao kako bi nadrkao klasicnu Nivu u nekog monstruma.Al uspeo sam da ostanem na mastanju,inace bi stradali svi budzeti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam čist, to sigurno znam, a da ću jednom u životu uzeti džipa to je sigurno pa makar mi to bilo poslednje...

ali Niva drži cenu bolje od svakog auta ovde na forumu, a da ima mana ima ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care... i ja sam zacrtao Džipa do 30te i Ferarija za života... ali ne bih se brukao sa Nivom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na društvenim mrežama se hvalio tjuningom svog BMW-a, lizing kuća mu preti oduzimanjem automobila

 

bmw lizing.jpg

 

Koncept kupovine automobila je većini dobro poznat. Kupac na početku najčešće daje određeni deo kao učešće, a nakon toga kreću mesečne otplate u narednih nekoliko godina. Nakon isteka ugovora o lizingu, kupac ima opciju da otkupi automobil ili da ga vrati lizing kući, zavisno od toga da li ste dogovorili finansijski ili operativni lizing. Finansijski lizing se obično bira kada vozilo želi da se zadrži u vlasništvu, dok je operativni lizing mnogo sličniji najmu. Kada isplatite poslednju ratu finansijskog lizinga, vozilo prelazi u vaše vlasništvo. Sada kada smo ustanovili teoriju, krenimo sa ovom pričom koja dolazi iz Velike Britanije.

 

Vlasnik BMW-a M4 Competition Riccardo Senior je svoj automobil kupio upravo na lizing, i to operativni prema kome na kraju ovog ''najma'', odnosno po isteku ugovora svoj model može jednostavno da vrati lizing kući. Šta je pošlo po zlu? Riccardo je odlučio da svog limenog ljubimca dodatno doradi, i pritom nije bio diskretan. Naime, dorade na koje se odlučio nikako nisu mogle da prođu nezapaženo, a da stvar bude (po njega) gora, sve je zabeležio na društvenim mrežama gde ga prati preko 200 hiljada ljudi. Lista promena je poveća - na M4 Competition je ugrađen novi turbo, povećana je snaga motora na neverovatnih 720KS, dok je za bolji zvuk ugrađen Armytrix izduvni sistem. Naravno, to se nije svidelo ljudima iz lizing kuće? Zašto?

 

Budući da po isteku najma automobil vraća njima, ovakve modifikacije nisu dozvoljene budući da je on zapravo samo korisnik lizinga, a vlasnik je lizing kuća koja ne želi modifikacije koje će samo smanjiti cenu vozila (720KS u M4 definitivno smanjuje životni vek automobila). U BMW-u, odnosno lizing kući koja sarađuje sa BMW-om u Velikoj Britaniji nisu bili srećni kada su ovo saznali i Riccardu prete sa oduzimanjem automobila! Kako bi zadržao svog bavarskog sportistu, on će morati da za nedelju dana podmiri celi iznos ostatka vrednosti automobila prema ugovoru (time će se lizing kuća osigurati, odnosno neće morati da prodaje modifikovani BMW već će Riccardo u tom trenutku postati vlasnik). Naravno, takav novac je teško pronaći za nedelju dana, a Riccardo je svoju priču podelio na svom YouTube kanalu kako bi upozorio ostale sa sličnim naumima...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istekao mu lizing na X3 pa je odlučio da ga proda: BMW to nije dozvolio pa ih tužio

 

bmw x3 california.jpg

 

Muškarac iz Kalifornije je tužio BMW i BMW Financial Services nakon što su oni blokirali njegovu prodaju SUV-a X3 iz 2019. godine kojem je istekao lizing Toyotinom zastupništvu. U tužbi Allen Ozeran tvrdi da je zastupništvo Toyote Calver City u Kaliforniji pristalo da kupi Ozeranov X3 nakon što mu je istekao najam u oktobru. Najam SUV-a je imao preostalu vrednost od 27.000 dolara, ali njegova tržišna vrednost se do oktobra popela na 40.000 dolara. Ozeran je na kraju pristao na ugovor s Toyotom po kojem će prodati X3 za 31.000 dolara. BMW Financial Services na to nije pristao, ne dajući uputstva za isplatu Toyotinom zastupniku. Takođe je poslao pismo Ozeranu u kojem tvrdi da on može da isplati ostatak vozila ili da ga proda zastupništvu BMW-a, dodajući da ''neće uvažiti isplate primljene od prodajnih mesta trećih strana''.

 

Ozeran je 27. decembra podneo saveznu tužbu protiv BMW-a tražeći status kolektivne tužbe u ime bilo koga čiji je najam BMW-a završio nakon 1. oktobra 2021. Tužba optužuje BMW za mešanje u potencijalnu ekonomsku prednost i ugovorne odnose, lažno predstavljanje, kršenje Zakona kalifornijske nepravedne konkurencije, pokazujući nedostatak dobre volje i poštenog postupanja, te nepravedno bogaćenje. U tužbi se dodaje da BMW-ova tvrdnja da državni propisi propisuju da samo najmoprimac ili BMW zastupnik može da dobije vlasništvo nad vozilom u stvari pogrešno karakteriše ugovor o najmu i državne propise. Takođe se navodi da je BMW ''učestvovao u obmanjujućoj i prevarnoj praksi prisiljavanja najmoprimaca da prodaju svoja vozila BMW-u na kraju njihovog najma, kako bi lišio najmoprimce kapitalne dobiti zbog cene iznajmljenih vozila''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford želi da patentira automobil koji se vraća u salon ako propustite plaćanje rata lizinga/kredita

 

ford quantum.jpg

 

Automobili koji se sami voze mogli bi da budu deo ne tako daleke budućnosti, a Ford je preduzeo korake za patentiranje tehnologije koja bi omogućila da se automobil sam vrati u salon ako vlasnik propusti plaćanje.

 

Patent, koji je javno objavljen u SAD-u prošle nedelje, najavljuje Fordovu tehnologiju Sistemi i metode za vraćanje vozila, koja bi od vlasnika vozila zahtevala da izvrši plaćanja na vreme ili će mu biti blokiran pristup automobilu, a u kasnijoj fazi bi se on sam odvezao u salon. Ford objašnjava da bi vlasnik vozila primio poruku koja se odnosi na obaveštenje o kašnjenju u plaćanju povezanu s vozilom, a zatim bi dobio određeni vremenski period da na nju odgovori. Ako se to ne reši, kompjuter bi onemogućilo funkcionalnost komponenti vozila ili bi mogao da zaključa vozilo. Zaključavanje bi moglo da se ukine u hitnim slučajevima, poput odlaska u bolnicu ili policijsku stanicu. Patent dodatno opisuje moguće probleme s kojima bi vlasnici vozila mogli da se suoče ako ne odgovore na poruke o propuštenom plaćanju. Pominje se nekoliko koraka blokade automobila (motor, upravljač, ispuštanje određenih zvukova kada vozač uđe u auto…), a poslednji bi bio da se automobil sam odveze u najbliži Fordov salon. Ford je svoj patent prijavio u avgustu 2021. godine i još čeka odobrenje. Proizvođači automobila znaju da prijavljuju razne patente, ali to ne znači da će ih komercijalizovati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš dobra fora.

Hipotetički:

Uredno sve plaćaš i bezbrižno putuješ...kad u nekom trenutku auto odluči da se vrati u Salon.

Dalje je već sve poznato.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...