Jump to content
FAS Goran
crnisale

Stilo 1.6 16v 2002. - ASR ne vidi i kljuc

Recommended Posts

Cao drustvo!Nov sam na forumu,ali ga kao gost pratim vec neko vreme.

Vozim stila 1.6 16v,2002 god.Procitao sam ovu temu i mogu vam reci da i ja imam skoro indentican problem.Kod mene se nakon sto startujem auto upali lampica za ASR i ispise ASR Failure i odmah posle toga Loose connection. Tada mi instrument tabla tada izgleda kao sto je crnisale vec pokazao.

Nadam se da kod mene nije problem u ECU i da mogu to da resim tako sto cu proveriti kleme na akumulatoru,taj crveni relej od kompa i jos tih par stvari koje ste spominjali.Zanima me sta vi mislite i zamolio bih vas za neki savet.

P.S. mislim da mi je crnisale u vezi ovog istog problema vec pisao na jednom drugom forumu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, vlasnik sam Stila 1,6 16v, 2002 godiste, sa plinskim uredjajem, nekih 3 meseca unazad, i naravno imam problem.

Posle nekog vremena, recimo mesec dana, desilo mi se da auto ne prepozna kod kljuc, greske koje je izbacio tad su loose connection, car security fail i ASR fail, odvezo kod majstora koji je navodno tvrdio da je kvar bio u kljucu (kasnije saznao da je to malo verovatno), i tako auto je normalno funkcionisao sve do pre neki dan, kada se ta greska ponovo desila, ali ovog puta nije bila konstantna, na jedno okretanje kljuca prijavi te greske (auto naravno ne moze da se upali), na sledece okretanje kljuca sve je u redu.

Taj status sve je u redu potraje recimo ceo dan ili dva, pa opet nece 15 minuta.

Ja samo kola odvezo kod drugog majstora ali kad sede kod njega naravno sve radi, dijagnostika ne prikazuje nista posebno... E sad, kada kola hoce da upale, ponekad se javi i engine fault poruka, pa sve do poruke na displeju da je sijalica otisla? Negde sam citao da to ocitavanje kod klljuca oce da zezne i zamenjena stop sijalica??? Ja ih nisam menjao. Od juce je greska sa car security konstantna i kola evo od tad sede ispred garaze.

Smorno mi je da ih slepam do majstora pa nekako to odlazem. Ako neko ima ideju sta i kako bi moglo da bude, bio bi mu jako zahvalan. Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi naveo odakle si.Skini ECU i odnesi kod nekog ozbiljnijeg elektronicara da preduva BGA procesor.Imas ovde i slike kako doci do istog i koji je procesor u pitanju.

Evo godinu dana je proslo od kako sam resio problem.Svaki dan vozim auto i do sada nije bilo nikakvih problema. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma iz Knjazevca, udaljen od svega zivoga, medjutim ima neki decko koji je detektovao da je taj motorni kompjuter, poslat je u Bgd na reparaciju (sta god to znacilo) i kostace me cela stvar 100 E, sto ne bi trebalo da je mnogo, pogotovo sto se ne vozim jedno 10 dana, taman sam kroz gorivo ustedeo popravku :):)

Hvala na odgovoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma iz Knjazevca, udaljen od svega zivoga, medjutim ima neki decko koji je detektovao da je taj motorni kompjuter, poslat je u Bgd na reparaciju (sta god to znacilo) i kostace me cela stvar 100 E, sto ne bi trebalo da je mnogo, pogotovo sto se ne vozim jedno 10 dana, taman sam kroz gorivo ustedeo popravku :):)

Hvala na odgovoru

JAVI OBAVWZNO STA SI URADIO I KOD KOGA?

Imam isti problem,ni CRNISALE mi nije mogao pomoci mada je decko skroz korektan,posle toga sam ga vozio u servis da,kazu desava se nesto i u instrument tabli(neki kontakti),ali slaba vajda,opet se pojavi s vremena na vreme,doduse malo redje nego prosle zime ali videcemo kad padne sneg i kada krene sve da kondenzuje.Malo je cudno da se majstori prave ludi nagadjajuci sta bi to moglo da bude,davno je bila 2002god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Dior.Jel bese trovratni stilo?

Javi se opet.Ako se dobro secam imao si jos gresaka koje je ragistrovao ECU.Kada on zeza,sebe ne registruje kao gresku.

Ako se opet javlja problem,a sam kazes da je manje ...mozemo opet probati reparaciju,ali ovaj put ne na brzinu. :welcome:

Problem koji se javlja kod stila ja specifican zbog mesta gde je montiran(na motoru) i samog konstukcijskog resenja ECU.

Prvo treba resavati probleme struje (masae i kontakti) pa tek onda ECU.Ako se ide precicom kvar postaje misterija i postajete pacjent za gulikoze.

Ko prati forum videce da dosta problema ima u kontaktima i instalaciji,a takvi su problemi najtezi za otkrivanje.

Neko ce reci FIAT je to,ali licno sam se uverio da i druge marke imaju slicnih ili vecih problema sa kompijuterima i tablama.E tamo cene 200,300e... vec imaju smisla.

Ako se neko seca cena za zamenu senzora na sedistima ,sada je to provaljeno i ima normalnu cenu.Takva je i situacija sa ECU.Necu da kazem da sam ja to provalio,ali sam saznanje podelio sa svima vama u zelji da pomognem.Znam kakav je osecaj kada auto stane ,a vi bespomocni.

Nadjite majstora za mobilne telefone,laptop,tv... koji rade reballing BGA procesora i ako vam je dobar drug mozda vam to resi za gajbu piva :wine:

Evo kako to izgleda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj problem dalje tece ovako, detektovano je da je kvar na automobili u stvari hardwerski kvar na ECU, ECU je poslat za BGd kod nekog majstora sa kojim ovaj moj Knjazevcanin radi, taj nije uspeo da otkloni kvar. Sta je sad pametno raditi?? 1. Terati dalje kod nekih majstora da probaju da osposobe postojeci ECU? 2. Juriti polovan ECU (dilema, ako vec imaju problema sa ECU, kupiti polovan po nekoj logici predstavlja rizik da ce i on da se pokvari) ili traziti nov ECU (pitanje> Da li nov ECU ima resene probleme koji stari ECU imaju ili ne?)

Ako neko zna nekog pouzdanog majstora, koji bi bar dao najbolji savet, ako ne resenje, bio bih mu vrlo zahvalan na kontaktima.

Pozz svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Sale,imacu te u vidu.U ponedeljak mi dolazi majstor iz delte da vidimo sta zna pa ako nista dolazim da pokusamo ponovo.Interesantno je to da celo leto sve radi normalno i onda sa prvom rosom problemi se vracaju,sada je vec sve po starom(auto mi stoji vec 2 dana na parkingu,jako los osecaj) .Rece mi jedan lik da je imao slican problem i da su mu na placu gde je uzeo auto nabavili nov deo za 15 eura iz Italije (mada mu bas neverujem) i da su mu rekli da ako je ECU pravi problrm jedino resenje je zamena jer se ne moze resiti problem kondenza.

Edited by Dior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam resio problem, posle 40tak dana... Nakon sto su svi pokusaju da se nadje neko strucan i sa dovoljno opreme i materijala da prelemi te chipove na motornom racunaru, kupio sam drugi kompjuter sa "virgin dump" nekim zezalicama, namontirao, upalio auto i evo vozim se bez problema. Za to zadovoljstvo sam platio 250 Eura i dao sam svoj stari neispravni racunar.... Zbog reklame nebih da pisem gde, ali ako koga zanima neka mi se javi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problema sa stilom 1,6 16 V,benzin, 2003.godiste.

Prilikom paljenja pokazuje znak da je auto elektronski blokiran, to jest znak katanca, i nece da upali.

Povremeno se ipak desi da auto upali,i to vecinom kad je auto hladan?! Ako ga ugasim i za deset minuta pokusam da upalim, tada obicno ne upali. Auto vergla, ali jednostavno nece da upali. Probao sam paliti i sa rezervnim kljucem misleci da se katanac pali zbog loseg kljuca, ali znak katanca je i dalje tu i auto nece da startuje.

Pri tome uvijek pokazuje znak katanca. Majstor je pregledao bravu kod volana, ocistio je i isto se ponavlja. Drugi majstor govorio da je otisao kompjuter i da treba nabaviti novi koji kosta cc.a 500 eura. Ima li neko ideju sta bi moglo da bude?

Auto u medjuvremenu postaje sve tezi i tezi za startovati.

Hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan od mogucih problema moze biti motorni racunar. Ne mora da znaci. Kazi nam jos , da li je imao nekakvih problema u skorije vreme ili je bilo neke popravke i slicno. Izlecice ga drugari sa ovog foruma! :doc:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, izbaci natpis car security failure. Prije toga je sporadicno znao da izbaci natpis loose conection i ASR feilure,ali kad je to izbacivao,auto se i pored toga mogao upaliti.Ti natpisi su nestajali obicno pri sledecem paljenju. Inace,prije par mjeseci sam skinuo poklopac ispod sasije koji stiti motor od vode,posto je stalno spadao.Ne znam da li to ima veze,posto svi spominju vlagu i kondenzaciju.Majstor me ubjedjuje da treba da se naruci novi kompjuter koji kosta petsto eura.Ne znam da li da kazem majstoru da proba uraditi sto je kolega Crnisale(koji je pisao vec na ovu temu).to jest da preduva BGA procesor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E,ovako , molim vas za pomoc. Auto se ponasao normalno. Parkiram ga,ugasim najnormalnije. NAkon par sati udjem u auto i Pise security loose connection Pojavi se auto sa katancem i zuti trougao.. I ni makac. Sta da radim. D4 sam nasao poprskao WD-om... ali bio je vec cist. bravicu isto jer tako neko napisa ali nista... da li je moguce da cu posle posle dva meseca od kako ga imam morati da servisiram ECU ??? Ako ima neko jos neki savet molim vas za pomoc.Ili nekog kome bih mogao da se obratim. Unapred hvala drugari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo drustvo, imao sam veceras slican problem i da sam imao novca da kupim drugi auto, ovaj bih polio benzinom i zapalio :) ni malo se ne salim.... :)

 

Elem, nije prepoznavao kljuc, ni rezervni kljuc...

Poruka "security loose conection" valjda i ASR i ESP i povremeno jos kojesta...

 

Raskacio sam akumulator izvadio pa vratio osigurace, jedan po jedan i to je to. Auto radi kao da nista nije ni bilo, kao i pre toga...

Nadam se da ce nekom biti od pomoci, pozdrav :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje za @crnisale

Kod pucanja lemova na pinovima konektora, koji se kalaj koristi zbog problema sa pregrejavanjem? Dali je potrebno koristiti onaj sa vecim sadrzajem olova ili je standardna mesavina olovo/kalaj dovoljna? Po temperaturi topljenja fabrickog kalaja na pinovima vidim da i nije nesto veci sadrzaj olova, ali ajd opet da pitam.

Vec jednom sam radio lemove na svih 128 pina, problem nestao ali sada se opet javio nakon dva meseca pa ga resim tako sto malo cimnem konektore na ecu gde problemi nestanu i auto upali istog trenutka, ne tipujem na BGA zbog nacina resavanja problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze neki kvalitetniji tinol 60/40 sa 2% fluxa.Bezolovni nije pogodan za ovakve stvari,a i ploca nije predvidjena za isti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@crnisale Hvala puno na odgovoru, jos me interesuje dali je ecu sa donje slike vec otvaran sudeci po silikonu jer nemoze se drugacije videti posto si rasklapao koji je predpostavljam bio netaknut do tada:

17354674_1339772922750796_322430246_n.jp17361061_1340473979347357_718038418_n.jp17361151_1340473962680692_629510599_n.jp17361230_1340474009347354_1409745558_n.j17392745_1340473956014026_112503380_n.jp17361251_1339773206084101_386834615_n.jp

Edited by tasicss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje mi da je otvaran.Taj sivi silikon je fabricki,ali obicno malo iscuri na spojevima.Tu gde je to prosirenje (sl 4) ubaci srafciger i pokusaj da podignes poklopac.

Ako ide lako,znaci da je otvaran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam, ni makac. Moguce da je refabrikovan u italiji ko zna, skinut je sa auta iz Nemacke koje samo sto je dovezeno do nas, neverujem da bi se neko tamo zajebavao tamo reparacijom a po izgledu aluminijuma na ECU mogu da zakljucim da je auto veoma dugo stajao u mestu jer je pocelo ds oksidira.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...