Jump to content
FAS Goran
crnisale

Stilo 1.6 16v 2002. - ASR ne vidi i kljuc

Recommended Posts

Pozdarv svima.Od skoro sam vlasnik stila gore navedenog.Auto mi je sluzio 5 dana bez problema i onda pocinju igranke :wallbash:

Onda jednom prilikom posle voznje ugasim ga i posle minut da ga upalim ,a on samo vergla i na tabli sija ASR i auto sa onim katancem preko(ja ga zovem kljuc),

a na displeju pise da ne vidi ASR i nesto kao pogledajte knjigu.Posle minut auto upali bez problema.Posle dva dana opet isto.Onda sam po internetu nalazio da je moguci problem konektor D4 ,pa masa izmedju motora i akumulatora...

Onda sam skinuo i ocistio spojeve akumulator-masa sasije-masa motora.Auto je posle toga 5 dana radio bez i jedne greske,da bi sestog oko 1 sat stao u voznji.

Napominjem ovo jer je spoljna temperatura bila oko 30 C.Onda sam ga maltretirao onako na ulici dok nisam ispraznio akumulator :realmad:

Posle vec pada mrak i upalim ga na kablove bez problema,ali sad sija motor na tabli i dole ispisuje proveri motor :question:

Sledeci dan opet nekako upali,ali kad se motor zagrejao opet stade.Sacekam jedno pola sata i opet upali i ugasi posle 5min posto je motor jos zagrejan. Jutros auto najnormalnije upali sa chek engine i oteram ga kod Stojanova NS,a kad sam stigao tamo ugasio je i tu lampicu.

Izlozim ja njima svoj problem ,oni ga zakacise na dijagnostiku...ima neke greske(verovatno sam ih ja napravio),ali auto radi.

I da jutros je mnogo hladnije oko 17 C.E sad vidim da su jos neki imali ovakav problem,ali niko ne kaze da je resio problem na kraju i kako ili kod koga.

Elktronika mi nije strana,od toga zivim,ali bi mi neke smernice dosta pomogle da resim problem mozda sam .Ili ima li neko iz NS-a da pouzdano resava ovakav problem?

Edited by crnisale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super.To mi je u komsiluku.Danas su kod stojanova testirali auto ceo dan i nista.Radi sve kako treba,a toga sam se i plasio.

To se i meni desavalo.Hvala fedja

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno rele racunara crvene boje kod akumulatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da cu vas izvestiti sta je bilo.Zato sam na ovom forumu :thumbup:

Mikisxy,ima li tih releja negde za kupiti...jer ako mi stane na sred ulice,ja to sve razvaljujem :realmad:

Zaista se jadno osecam kad tako stane,a drugi vozaci bezbrizno voze pored mene :welcome:

Setim se mog passata 1,9TD '92god. koji je isao sa razubljenim zupcastim kaisem i nije stao.Jbg trebao mi auto tih dana.

Edited by crnisale

Share this post


Link to post
Share on other sites

E moj prijatelju - dobrodošao na forum. Posle 5 dana imaš problem!? Ne da si srećan...ja sam ga imao od prvog dana i 6 meseci sam se sa problemima borio i izborio. Vozim ga sada neprekidno godinu dana, ne izlazim iz njega i nikakvih problema nemam. Normalne su to stvari kod polovnih vozila, svako prodaje vozilo u stanju kada mu dodje da ga proda i ne misli na šta će sledeći vlasnik da naleti. Ona klauzula u ugovoru. VOZILO SE PRODAJE U VIDJENOM STANJU sve ti govori. I na svakom polovnom autu postoje problemi... bilo da su nemački, talijanski ili japanski. Mog bivšeg golfa iz 86. sam prodao u relativno dobrom stanju po mojim kriterijumima, sledeći vlasnik se odmah susreo sa generalnom. Nije ni mesec dana prošlo. Kaži hvala Bogu da te zeza samo relej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preuzeo auto i za sada sve OK.Bio sam kod Srdjana,momak izgleda rastura .Posto su greske obrisane,slozili smo se da vozim

dok se opet ne desi pa da opet dodjem i mora ostati auto 2-3 dana.

Nasao sam na jednom forumu gde je covek imao slicne simptome kao i ja.

ASR failure

ESP failure-ovo kod mene ne ispisuje

Loose connection

Car security failure

Kad se zagreje zeza.

Kazu da tako crkava senzor radilice.Kad se zalije hladnom vodom ,on proradi .

Sad u autu nosim hladnu vodu za auto i hladno pivo (pivce za zivce) za mene :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ume povremeno da izbaci ASR/ESP failure (prosek jednom mesecno). Kad to uradi, samo ugasim auto, upalim opet, sacekam samo malo duze da komp cekira ceo sistem i sve je OK. Loose connection mi je izbacivao zimus kad je akumulator bio lose stegnut, pa sam iscupao ono parce plastike na klemi, sve lepo dotego, i otad se ne buni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuti,bar se ne gasi :whistle:

To ti mozda gubi kontakt na senzorima,a to za akumulator je OK.Ali sve sam to vec pregledao.

Ali evo treci dan ni da stucne.A i hladnije je napolju,moze se desiti da do sledeceg leta sve bude ok :wallbash:

Sad se pre voznje :unworthy: pa onda kluc u bravu.Samo da ga ne guram kroz raskrsnicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas se u voznji ugasio

Ts7KbMr.jpg

ASR unavail

Loose connection , see handbook

Car security failure

U ponedeljak idem kod Srdjana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi momenti

Nocas da upalim ,a ono opet nece.Temperatura sada oko 17 C.

Ispisuje greske:

ASR unavail.

consult handbook

check vehicle protection system

Pokusavam bez verglanja dva sata i stalno isto :veryangry:

Ostavim ga za ujutro i opet isto.

Na snovu iskustva sa servisiranjem TV-a primenim jednu poznatu metodu za otkrivanje gresaka.

Zagrejem sa fenom motorni komp tzv. ECU i auto upali bez problema.Vec sam video da su nesto brljali oko kompa i da je lemljeno ic kolo 5NXX-ne znam sta je?

E sada ga hladim pa ce da vidim sta ce biti :question:

Evo i slike table (kada zeza).

TsgKDwS.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na snovu iskustva sa servisiranjem TV-a primenim jednu poznatu metodu za otkrivanje gresaka.

He - he, imali su moji tako jedan mali kamakrovn tv u kuhinji koji nije hteo da upali kad mu je bilo hladno pa sam mu kružnom testerom sa strane napravio rupu fi 60, taman za fen :rambo:

Ne znam koliko je taj ecu vezan za auto (da li se može jednostavno zameniti a da to ne pravi problem) ali možda bi bilo dobro ako bi mogao da probaš negde u servisu komplet drugi da spojiš na određeno vreme za testiranje...

Javi rezultate (skupljam pare za stila i ne bi voleo da me ovako nešto strefi, upuco bi ga prvi put kad bi mi stao na putu iz čista mira)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je neki lem ili veza,jer ide dva dana bez problema.Da je neki cip ponasao bi se isto,ali ne ...

Ovde kad proradi radi par dana sto me asocira na neki spoj.Merio sam i na OBD konektoru osciloskopom i na dva pina sa leve strane amplituda impulsa bude oko 1V kada ne radi ,a kada proradi bude oko 3V.

Mislim da ne moze samo da se ubaci drugi ECU ,jer zbog kod kljuca nece raditi...zato i izbacuje grsku zastite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECU moze da se menja, samo ne znam da li je kod stila prosta plug&play procedura ili je u okviru njega i imobilajzer... Ali obzirom da mi je neki preprodavac pricao da ih je menjao kao gace, stekao sam utisak da nije neka komplikovana operacija...

Inace ako je neki hladan lem, vrisnula komponeta i sl. mozda nije lose da plocu i komponente pretrese neko ko se inace bavi time. Meni na pamet padaju mesta gde sam sredjivao racunarske maticne ploce sa istim simptomima (u sustini nema razlike), pa ako ne nadjes bolje resenje...

Edited by low rider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros sam "odvezao" auto kod autoelektricara Mise.Sa placa gde sam kupio auto su me poslali kod njega :thumbup:

Znaci problem ce biti resen!U prici sa majstorom sam cuo da se procesor jako greje sto je mozda dokaz za moju konstataciju.

Procesor se nalazi izmedju ploce i kucista koji ja nisam mogao da vidim (jbg. treba razlemiti konektore).

ECU moze da se menja.Ako ne moze da se skinu podaci sa starog ,onda se eliminise IMO...

Uglavnom kaze da se ECU popravlja ,ne crkava to bas tako :question:

Evo i slike ECU IAW 5NF.T1 C146

TsPLaJS.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha opet se desilo :realmad:

Sada mi nije bilo tesko da ga otvorim sa druge strane i imam sta da vidim...famozni BGA cip.

Ko zna sta je to zna o cemu pricam :wallbash:

Karakteristike ovakvih spojeva sve plusevi,a ima samo jednu manu "PUCAJU LEMOVI" :realmad:

Naravno i montaza ovakvih ic kola nije jednostavna,potrebna je specijalna oprema.

Sve vratio nazad i cekamo drugi ECU.Jbg. ne smem eksperimentisati jer ide kako ide za sada.

Evo slika :

xeS9i.jpgxf17S.jpg

Zumiran procesor i pored 95160 koji je u stvari 25C160 gde su podaci o imo i mislim mapa,ako se ne varam.

ECU je IAW 5NF.T1 / HW102 / 2611 - K30B

Share this post


Link to post
Share on other sites

lepo si rekao.. imaju samo JEDNU manu :) ali je dovoljno velika da pokvari ukupnu sliku o njima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji problem na Posimage serveru preko kojeg postavljamo slike. Kada se otklone smetnje slike će se ponovo prikazati tako da nema potrebe za ponovnim postavljanjem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da mogu da se pohvalim da sam ipak sam resio problem.

Cekao sam drugi ECU ,ali ne mogu da ga nadju :realmad:

U poslednjem postu sam rekao da ga zatvaram,ali sam ga ipak preduvao na nacin kako se radi lemljenje BGA cipova.To vece odmah po montazi se ugasio ,ali od tada do danas nije pokazao gresku ni jednom.Mislim da ovakva intervencija ne treba da kosta vise od 50 evrica,tek da se zna.

Stavljam u naslov da je reseno,jer vidim da dosta ljudi postavi pitanje i iscezne sa foruma , a pitanje ostaje bez odgovora.

Pitanje za admina: kako da izmenim naslov? Ustvari kako da dodam da je reseno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pitanje za admina: kako da izmenim naslov? Ustvari kako da dodam da je reseno?

Nikako. :thumbup:

Ne menjamo naslove na taj način jer nema potrebe za tim. Koga zanima tema, pročitaće je i to je dovoljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...