Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Renault Megane RS / RS 275 Trophy / Megane GT

Recommended Posts

Restajling Megane RS samo sa automatikom

 

200298-renault megane2020 09.jpg

 

Ljubitelji tradicionalnih rešenja svoj sportski automobil iz C segmenta sada će morati da potraže u nekoj drugoj kompaniji, jer je Renault sa predstavljanjem redizajniranog Megana RS odustao od ručnog 6-stepenog menjača, a Megane RS (i RS Trophy) sada će se nuditi samo sa 7-stepenim automatskim menjačem kojem asistiraju dva kvačila. Sa automatskim menjačem i dalje ostaje nešto više obrtnog momenta (400 Nm) koji nudi 1.8 četvorocilindarski turbobenzinski motor (300 KS), a pored Launch Control funkcije tu je i mogućnost rafalnog menjanja stepena prenosa do najnižeg mogućeg u odnosu na brzinu kretanja.

 

Za osnovni Megane RS u opciji više nema ni Cup šasije koja se (zajedno sa mehaničkom blokadom diferencijala) standardno nudi uz verziju RS Trophy, a upravljanje preko obe osovine (koje je podelilo mišljenja i nije se koristilo u modelu Trophy-R) ostaje standardna opcija za obe verzije. Osveženi Mégane RS se spolja razlikuje po drugačije dizajniranim 19-inčnim felmama na verziji RS Trophy i minimalnim izmenama u kućištima LED svetala, a novosti u unutrašnjosti odnose se na multimedijalni sistem koji je pozajmljen iz aktuelnog Clia i novu 10.2-inčnu TFT instrument tablu. Na opcionoj listi za obe verzije ostaju čuvena Recaro sedišta i alkantarom obložen volan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Megane GrandCoupe Intens Blue dCi 115 na testu Auto magazina

 

megan sedan022.jpg

 

Renault Megane GrandCoupe, odnosno sedan verzija Megana pravi je primer kako se od konzervativnog oblika karoserije pravi na oko privlačan, praktičan ali i udoban automobil. Danas se koriste uglavnom kao službena vozila. Polako nestaju iz kataloga proizvođača automobila, povlačeći se pred naletom SUV modela. Ipak, limuzine i dalje imaju šta da ponude. Nisu samo udobne, već mogu da budu i vrlo privlačne na oko.

 

megan sedan021.jpg

 

On je, ustvari zamena za nekadašnji Fluence, nastavljajući tradiciju limuzina projektovanih na bazi hečbeka C segmenta, koju je započeo još Renault 9 pre četiri decenije. Ovaj koncept se pokazao najpoželjnijim u istočnim zemljama, gde se prema statistikama u jednom automobilu u proseku voze četiri osobe.

 

megan sedan020.jpg

 

Zemlje bivše SFRJ danas su granična zona gde se ovaj auto prodaje; već od Austrije ne može da se kupi, čak ni u matičnoj Francuskoj. To ne znači da auto spada u niskobudžetne modele, jednostavno, kupcima na zapadu više ne odgovara ovaj oblik karoserije koji je koliko-toliko ostao popularan još samo među premium modelima.

 

megan sedan019.jpg

 

To što se auto pravi u Turskoj nije nikakva mana; naprotiv. Turci tradicionalno imaju vrlo visok kvalitet završne obrade, čak ispred mnogih drugih Renoovih fabrika. Prednost sedana je i u tome što je međuosovinsko rastojanje za milimetar kraće nego na karavanu, što znači da na zadnjim sedištima ima mnogo više mesta za kolena putnika u odnosu na hečbek.

 

megan sedan018.jpg

 

Kada smo već kod međuosovinskog rastojanja, treba reći da je ono negde na pola puta između Lagune prve i Lagune druge generacije. Sa prostorom za glavu takođe nema problema, lepo sede i viši putnici, a sedišta su dovoljno duga da ne zamaraju ni na dužim putovanjima.

 

megan sedan017.jpg

 

Dakle, auto je sjajan izbor za porodične ali i službene potrebe, s obzirom da ima obilje mesta u kabini. Naravno, ne treba zaboraviti da je reč o automobilu C segmenta, koji je ipak manji od aktuelnih limuzina D segmenta, što se naročito oseća u širini.

 

megan sedan016.jpg

 

Veliki gepek se očekuje od ovakvog automobila - 503 litre je dovoljno i za mnogo prtljaga. Čak i veliki koferi mogu da se usprave bočno a ravne ivice omogućavaju maksimalno iskorišćenje prostora.

 

megan sedan015.jpg

 

Do sada je otvor gepeka bio usko grlo na nekim sedanima, ali Megane sa tim nema problema. Ono što nam je nedostajalo su zakačaljke za kese.

 

megan sedan014.jpg

 

Jedini način da vam se stvari iz kupovine ne kotrljaju po gepeku je da ih stavite u bočne pregrade koje su relativno male i namenjene su pre svega sitnicama.

 

megan sedan013.jpg

 

Broj kombinacija opreme i motora je nešto svedeniji u odnosu na hečbek i karavan. Grand Coupe se prodaje sa četiri paketa opreme i dva motora. Nema više atmosferskog 1.6 motora poreklom iz Nissana. Sada je jedini benzinac potpuno novi turbo, zapremine 1.332 kubna centimetra koji je razvijen u saradnji sa Mercedesom.

 

megan sedan012.jpg

 

Proizvodi se u više nivoa snage, od 100 pa sve do 163 konja. Za Grande Coupe su rezervisane dve verzije, od 115 i 140 KS. Stari dobri dizelaš zapremine 1.5 litara je takođe prilagođen najnovijim Euro 6d Temp standardima. Otuda i nova oznaka ''Blue dCi''. Osim što je čistiji, dobio je nešto više snage. Umesto 90 ima 95 konja, a jača verzija 115 umesto 110.

 

megan sedan011.jpg

 

Mi smo vozili jaču varijantu koja ima nešto drugačiju krivu isporuke snage i obrtnog momenta. Maksimum postiže pri 3.750 umesto pri 4.000 obrtaja, pa nije potrebno vrteti ga iako crveno područje na obrtomeru počinje tek na 5.000 obrtaja. Motor je izuzetno štedljiv, pogotovo na otvorenom. Čak i na auto-putu pri 130 km/h troši manje od 5 litara. Vrlo je rasterećen, pa se na toj brzini kazaljka obrtomera nalazi na oko 2.350 obrtaja.

 

megan sedan010.jpg

 

Preticanja na magistrali nisu problem ali je zato na auto-putu potrebno malo strpljenja pri većim brzinama, što se i očekuje od motora sa 115 konja. Test smo završili prosekom nešto malo većim od 5 litara, uglavnom gradske vožnje, što je već godinama unazad jedan od najboljih rezultata u klasi.

 

megan sedan09.jpg

 

Cene ovog automobila kreću od 15.240 evra za benzince, odnosno od 16.540 evra za dizelaše. Test primerak je najskuplja verzija koja po najnovijem cenovniku košta 18.640 evra sa PDV-om. Osim privlačnog, čak pomalo avangardnog izgleda, i zaista dobre ponude prostora, među glavnim aduta Megana sedan su solidna oprema i vozne karakteristike.

 

megan sedan08.jpg

 

Upravljivost limuzine ne može da se poredi sa SUV modelima. Megane je izuzetno stabilan na pravcu, a brzi prolasci kroz krivine ne predstavljaju nikakav problem. Duže međuosovinsko rastojanje i relativno niska pozicija sedenja su nešto što i dalje veliki broj ljudi ceni; neravnine mnogo bolje upija nego viši automobili, a u kabini je dosta manje ljuljanja.

 

megan sedan07.jpg

 

Kada se uzmu u obzir meko podešeno ogibljenje i zavaljen položaj svih putnika, Grand Coupe je trenutno jedan od najudobnijih automobila za vožnju. Imidž već spada u stvar ukusa, ali je sigurno da se za uloženi novac mnogo toga dobija. Pa ko voli...

 

megan sedan06.jpg

 

Test primerak je opremljen panoramskim krovom koji ima mogućnost otvaranja. Iako staklo nije preko celog krova, ostatak krova je u crnoj boji, pa auto izgleda vrlo atraktivno. Mana je što se crna površina koja nije pod staklom lako grebe, pa treba biti oprezan prilikom održavanja. Cena panorame je 800 evra.

 

megan sedan05.jpg

 

Prilikom poručivanja automobila treba razmisliti o dodatnoj opremi. Naprimer, veliki horizontalni displej dijagonale 8.7 inča se doplaćuje 600 evra. Standardni ima dijagonalu od 7 inča i takođe je osetljiv na dodir. Navigacija se doplaćuje. Tokom trajanja akcije njena cena je samo jedan evro.

 

megan sedan04.jpg

 

Doplata za glavna svetla u punoj LED tehnologiji je 690 evra, grejanje volana košta 200, hed-ap displej 350, a opcija otvaranja prtljažnika zamahivanjem nogom ispod zadnjeg branika ima cenu od 300 evra.

 

megan sedan03.jpg

 

Unutrašnjost je identična kao na hečbek i karavan verziji Megana, uključujući kvalitet materijala i završne obrade. Na zaista prijatnu atmosferu utiču plišana sedišta, mnogo površina mekih na dodir, kao i ambijentalno osvetljenje koje se doplaćuje 190 evra. U tu cenu je uključena i električna ručna kočnica.

 

megan sedan02.jpg

 

Standard: multimedija R-Link 2 sa displejem 7 inča, kombinacija pliš/eko-koža na sedištima, LED dnevna svetla C oblika, alu-felne 16 inča, zadnji parking senzori, beskontaktno otključavanje i startovanje motora, kožni volan i ručica menjača, maglenke, automatski el. podizači prozora, prednji naslon za ruke, el. preklopivi retrovizori, senzor za kišu i farove, automatski klima-uređaj sa dve zone, blutut konekcija, 2xUSB, pomoć pri kretanju na uzbrdici, tempomat, Multi-Sense sistem sa režimima vožnje.

Opcije: navigacija, R-Link 2 sa displejem 8.7 inča, automatska ručna kočnica, ambijentalno osvetljenje, panoramski krov, rezervni točak.

 

megan sedan01.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Megane eVision concept

 

Reno Megan eVision je dinamicni hecbek koji kombinuje dizajnerske elemente inspirisane gradskim autima, SUV, cak i kupeima. Njegovo misicava pojava cini ga veoma aerodinamicnim. Najavljuje buducu Reno familiju elektricnih auta kombinujuci karakter, efikasnost i putnicki komfor.

 

https://www.netcarshow.com/renault/2020-megane_evision_concept/

 

image.thumb.png.371a07128f784d38b3e09620cff53d08.png  image.thumb.png.ed46312aef07e6902db4f082aeb9594e.png  

 

Bilo je bas prepiski o ovim stvarima, u drugim temama. Iako je ovo samo concept, evidentno je da klasican C segment evoluira ka krosover solucijama :( 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling Renault Megane GrandCoupe

 

renault grand 05.jpg

 

Od lansiranja 2016. godine, prodato je 200.000 Megane GrandCoupe vozila - veoma cenjenog među klijentima sa istančanim ukusom za izvrsne limuzine u C klasi. Imajući u vidu da se plasira na tržište trideset zemalja, ovo vozilo doprinosi razvoju Renault brenda na globalnom nivou. Novi Megane GrandCoupe ima prefinjeniji dizajn i opremljen je najnovijim tehnologijama za pojačanu bezbednost i izvanrednu udobnost u vožnji. Ovaj model sve ovo potvrđuje svojim dizajnom i stilom privlači i one najzahtevnije kupce. Novi Megane GrandCoupe integriše LED tehnologiju 100% Pure Vision, koja je efikasnija u vožnji, kao i karakterističan potpis marke Renault sa svetlima u obliku slova C (C-Shape).

 

renault grand 04.jpg

 

Na prednjoj strani vozila nalaze se novi branik i rešetka sa hromiranim elementima. Deflektori su pozicionirani na prednjoj strani lukova točkova radi poboljšane aerodinamike. Bočne strane novog modela Megane GrandCoupe odlikuje novi dizajn blatobrana, kao i osvetljenje kvaka na vratima. Novi Megane GrandCoupe je dostupan u sedam boja spoljašnjosti, uključujući i novu sivu boju - Highland Grey. Dostupni su i novi točkovi od 16 do 18 inča. Opremljen je digitalnom instrument tablom sa ekranom veličine 10.2 inča (u zavisnosti od verzije). Ona podržava GPS navigaciju (u zavisnosti od države)...

 

208233-renault grand 03.jpg

 

Instrument tabla takođe sadrži (u zavisnosti od nivoa dodatne opreme) novi multimedijalni ekran od 9.3 inča sa dvostruko većom radnom površinom. Ovaj vertikalni ekran unosi savremenost i modernizuje putnički prostor. Novi povezani multimedijski sistem Renault EASY LINK objedinjuje čitav niz multimedijalnih sadržaja, navigaciju, informativne elemente i postavke sistema Multi-Sense. Komande sistemi za pomoć u vožnji su grupisane na volanu, dok su kontrole na centralnoj konzoli pristupačnije, kao na primer displej za temperaturu - a sve to radi bolje ergonomije. Novi Megane GrandCoupe je takođe  opremljen samozatamnjujućim unutrašnjim retrovizorom bez ivica i hromiranim završnim slojem na kontrolama klima uređaja. Poptuno nove presvlake upotpunjuju unutrašnjost vozila. Vozač sada ima električno podesivno sedište za udobniji položaj u vožnji.

 

Koristeći novi, fluidniji i intuitivniji interfejs, multimedijalni sistem Renault EASY LINK koristi iste kodove kao i pametni telefoni i integriše prepoznavanje glasa, telefoniju sa sistemom Android Auto i kompatibilan je sa sistemom Apple CarPlay. Navigacija sa Google pretragom adresa, cenama goriva i informacijama o trenutnom stanju u saobraćaju takođe spadaju u nove funkcije (funkcije su dostupne u zavisnosti od teritorije).

Sa četiri režima vožnje (Eco, Comfort, Sport i MySense - u zavisnosti od motora), tehnologija Renault MULTI-SENSE se razvija na jedan duboko iskustveni način. Nove funkcije uključuju poboljšanu ergonomiju za veću intiuitivnost i jednostavnija podešavanja, nove boje enterijera vozila, kao i aplikaciju R-Sound za zvuk motora. Digitalni displej instrument table (7 i 10.2 inča) pruža mogućnost prilagođavanja uz pomoć ''vidžeta'', kao što je potrošnja goriva u Eco režimu i snaga u Sport režimu.

 

208232-renault grand 02.jpg

 

Novi Megane GrandCoupe koristi nove sisteme za pomoć u vožnji za sigurniju i prijatniju vožnju:

  • Adaptivni tempomat (Adaptive Cruise Control) sa Stop&Go funkcijom održava razmak sa vozilom koje se nalazi ispred pri određenoj brzini i reguliše ubrzanje i kočenje.
  • Sistem aktivnog kočenja u slučaju nužde (Active Emergency Braking System) je unapređen prepoznavanjem pešaka. On poboljšava bezbednost tako što upozorava vozača na opasnu situaciju i može asistirati ukoliko vozač ne odreaguje.
  • Sistem upozorenja pri vožnji unazad (Rear Cross Traffic Alert ) prepoznaje prepreku koja se približava i upozorava vozača kada vozi unazad.

Pored toga, funkcija Auto-Hold na ručnoj kočnici koja omogućava vozaču da ostane u mirovanju bez pritiskanja kočnice poboljšana je radi veće udobnosti u gradskoj vožnji. Novi Megane GrandCoupe nastavlja da integriše sisteme za pomoć koji omogućavaju bezbedniju i udobniju vožnju, kao što su Upozorenje na neželjeni izlazak iz vozne trake (Lane Departure Warning), Upozorenje na pospanost vozača (Drowsiness Alert) i Upozorenje bočnog mrtvog ugla (Blind Spot Warning).

 

208231-renault grand 01.jpg

 

Megane GrandCoupe pruža veliki izbor motora, prilagođenih različitim načinima korišćenja, koji su kompatibilni sa novim propisima u skladu sa standardom Euro 6D Full:

U grupi benzinskih motora novitet je 1.0 TCe sa direktnim ubrizgavanjem sa 115 ks (sa ručnim menjačem) optimizovanoj za smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2. Motor 1.3 TCe sa filterom za čestice takođe je dostupan u verziji od 140 ks (sa ručnim menjačem i 6 brzina, kao i EDC automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i 7 brzina).

U grupi dizel motora, motor 1.5 Blue dCi je dostupan u verziji od 115 ks (sa ručnim menjačem i 6 brzina, kao i EDC automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i 7 brzina).

 

''Pet godina nakon lansiranja 2016. godine, Renault obnavlja model Megane GrandCoupe, prestižnu limuzinu elegantnih linija, unapređujući sve odlike koje su ga učinile tako uspešnim u pogledu užitka i udobnosti u vožnji. Novi Megane GrandCoupe svakom klijentu pruža personalizovano iskustvo u vožnji sa novim tehnologijama kao što su sistem Renault EASY LINK, prefinjenom unutrašnjošću vozila modernog stila i novim, efikasnijim benzinskim motorom 1.0 TCe. Najnovija generacija sistema za pomoć u vožnji upotpunjuje tehnološke funkcije koje nudi novi Mégane GrandCoupe'', rekao je Marion Humeau, marketing direktor odeljenja za automobile srednje veličine u Renault Grupi.

 

Zemlje na čija tržišta se plasira novi Megane GrandCoupe: Saudijska Arabija, Bugarska, Hrvatska, Egipat, Ujedinjeni Arapski Emirati, Estonija, Mađarska, Irska, Izrael, Letonija, Litvanija, Maroko, Poljska, Portugal, Češka Republika, Rumunija, Srbija, Slovačka, Slovenija, Tnis, Turska i Ukrajina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Renault Megane E-Tech

 

Clio, Captur, a sada i Megane restajling imaju istu plug-in hibrdnu varijantu. Osnov je 1.6 atmosferski benzinac sa 91KS/144Nm, plus dva elektromotora...tako da je ukupno na raspolaganju 160KS/205Nm.

Za sada samo u karavan verziji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg PitStop: 2021. Renault Megane

 

Prošao je kroz restajling.

Renault ga nudi u gomili paketa opreme, sa dosta motora, napunio ga je i najnovijom tehnologijom (dosta kao standard)...i sva ta ponuda i raznolikost morala je podići cenu - na nekim evropskim tržištima ovakav Megane počinje od 30k evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: 2021. Renault Megane RS 300

 

U poslednje vreme stiglo je dosta novih hothatch modela, poput npr. GR Yarisa, Golfa Clubsport, ili BMW 128ti...i malo smo zaboravili model koji je postavljao nove standarde u tom segmentu - Megane RS. Ovo je njegov restajling, i sa malo više konja nego pre:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fenomenalan auto :D 

DSC_2632.jpg   DSC_3255.jpg   DSC_3423.jpg   

 

DSC_3706.jpg   DSC_3736.jpg   DSC_3750.jpg   

 

DSC_3751.jpg   DSC_3778-Edit.jpg   DSC_3786.jpg   

 

DSC_3790.jpg   DSC_3791.jpg   DSC_3797.jpg

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Renault Megane Grandcoupe

 

Forma klasične limuzine koja odbija da se pokori vladajućem SUV trendu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantan test hibridnog Megana ( plug in) verzija u HB varijanti.

Čitajući ga saznao sam i da hibridni golf (plug-in) ima gepeg zapremine 278 litara ( ovaj Megane ima 308 litara ). Tek, opet Perica Rajković i AutoRepublika.

 

20210917_125034-scaled.jpg

 

Renault Megane E-Tech Hybrid Plug-in R.S Line – Hibrid za kraj


Dok su sve oči uprte u novi 100% električni Megane, predstavljen ovih dana, aktuelni ne prestaje da proširuje ponudu. Nakon karavanskog izvođenja i hečbek se snabdeo hibridnim pogonom sa spoljašnjim punjenjem od 160 ks, postavši tako, izuzmemo li famozni R.S,  trenutno najsnažniji Megane.

Iako je Megane 4 pre pri kraju karijere nego li na početku, Renault ne prestaje da ga razvija! A i kako i ne bi kada je Megane i dalje bestseler, od 1995. godine do sada proizveden je u preko 7 miliona primeraka, postavši tako drugi model po prodaji u segmentu na francuskom tržištu, odmah iza Peugeota 308...

 

kompletan tekst na - autorepublika.com

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Renault Megane Grandtour E-Tech 

 

Od predstavljanja prvog Renault Megana 1995. godine, četiri generacije tog modela prodane su u 7 miliona komada širom sveta. Nova generacija Megana ostaje model sa mnogo lica, a sada postaje i prvi Renaultov kompakt opremljen plug-in hibridnim motorom - Plug-in Hybrid 160:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV: Renault Megane Edition One

 

U priči koja sledi videćete više tehnologije za veći užitak u vožnji ovog restilizovanog Megana. Tu su dizajnerske, ali i tehničke izmene.

U videu je varijanta sa 1.3 motorom sa 140KS u Edition One opremi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Renault Megane Edition One TCe 140 EDC

 

Skoro 20 godina posle predstavljanja prvog Megana 1995. godine, stigla je četvrta generacija ovog popularnog francuskog modela:
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg PitStop: Renault Megane Etech

 

Plug-in hibrid sa benzincem napred i dva elektromotora...a kao i svaki plug-in hibrid predstavlja loš izbor ako stvarno ne planirate da ga punite:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Renault Megane

 

Obični porodični automobili više ne mogu biti... pa, obični. :D Ljudi ovih dana žele uglađenost, pametne automobile i hi-tech karakteristike. To znači da svako u segmentu porodičnog hatchback-a mora da ispuni te karakteristike, pa je Renault to uradio uradio kroz podmlađenog Megana četvrte generacije. Ova generacija je predstavljena 2016. godine, a 2020. je prošao kroz ozbiljan restajling, i takav Megane je na ovom testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/29/2021 at 5:15 PM, neshaoct said:

mobilautotv.jpg MobilAutoTV: Renault Megane Grand Coupe

 

1.0 Edition One TCE 115:

 

 

1,0 Tce 115 ...

Šteta što njega ne ponude i u Dačiji. To bi bio prodajni hit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Renault Megane GrandCoupe

 

Jedan ozbiljan auto sa četvoro vrata i gepekom+dizel pogon. Jesmo li se prebrzio odrekli ove forme?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Koji Megane izabrati?

 

Renault Megane jedini je model koji se nudi kao kompakt, karavan, coupe-SUV i crossover. Pogledajte koje su razlike među njima, i s kojim motorima se nudi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Megane RS odlazi u istoriju

 

megane rs zuti01.jpg

 

Renault je doneo odluku da naredne godine okonča proizvodnju modela Megane RS i pošalje ga tako u istoriju. Ovo nisu samo špekulacije jer je informaciju potvrio generalni menadžer Renaulta u Australiji Glen Sealy, koji je za magazin Drive rekao da je odluka doneta zbog smanjenja potražnje za vozilima visokih performansi sa konvencionalnim pogonom u ovom segmentu.

 

''Megane RS završava naredne godine. Trenutno ne mogu reći tačan datum, ali se proizvodnja definitivno neće nastaviti nakon naredne godine. Potražnja za snažnim hatchback modelima u Evropi slabi. Zamena bi mogao biti električni automobil, što ima smisla'', kazao je Sealey. Čitajući između redova, Renault verovatno radi na snažnijoj verziji modela Megane E-Tech koja bi imala snagu i performanse Megana RS. Trenutno najsnažniji Megane razvija 218KS/300Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 7.4 sekundi. Megane RS u Trophy verziji pokreće 1.8 motor sa turbopunjačem, koji isporučuje 300KS/420Nm obrtnog momenta, tako da mesta za poboljšanja ima. Budućnost snažnih hatchback modela s motorima sa unutrašnjim sagorevanjem je neizvesna, a očekuje se da će Renault predstaviti poslednju i limitiranu seriju kojom će ispratiti Megane RS u istoriju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault predstavio Megane RS Ultime, napraviće samo 1.976 komada

 

Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1280-01.jpg

 

Broj primeraka poslednjeg izdanja najsnažnije verzije Megana podsetnik je na 1976. godinu u kojoj je osnovan Renault Sport. Poslednji model koji potpisuje Renault Sport (čije su aktivnosti odnedavno pod okriljem francuske automobilske kompanije Alpine) predstavljen je na Sajmu automobila u Tokiju, a Megane RS Ultime će biti zamena za dosadašnje verzije RS i RS Trophy.

 

Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-02.jpg Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-03.jpg Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-04.jpg Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-05.jpg

 

Kupci poslednjeg izdanja francuskog sportskog automobila iz C segmenta moći će da biraju između četiri boje karoserije (Star crna, Pearl bela, Sirius žuta i Tonic narandžasta), a pored matiranih aplikacija po karoseriji, uz Megane RS Ultime stiže i pločica na centralnoj konzoli sa rednim brojem (0000/1976) na kojoj je i potpis francuskog trkača Laurenta Hurgona koji je sa Meganom RS Trophy R ostvario rekordno vreme kruga na stazama Nürburgring Nordschleife, Suzuka i Spa-Franchorshamps u kategoriji automobila sa prednjim pogonom.

 

Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-08.jpg Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-0d.jpg Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-09.jpg

 

Crna boja svoje je mesto pronašla na ručkama vrata, kućištima retrovizora, okvirima stakala, zadnjem difuzoru i 19-inčnim aluminijskim felnama Fuji, na kojima su gume Bridgestone Potenza S007, a među detaljima u tamnoj unutrašnjosti ističu se i prednja Recaro sedišta obložena alkantrom.

 

Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-14.jpg Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-16.jpg Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-1b.jpg Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-1c.jpg

 

Stakleni krov i ''head-up'' displej ostaju jedini elementi za koje treba dodatno platiti. Renault će Megane RS Ultime kupcima u Evropi ponuditi samo u kombinaciji sa automatskim menjačem sa dva kvačila (EDC). Ispod haube nema promena, pa i verziju Ultime pokreće 1.8 četverocilindrični turbo-benzinski motor koji razvija 300 konjskih snaga i 420Nm obrtnog momenta.

 

Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-10.jpg Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-12.jpg Renault-Megane_RS_Ultime-2023-1600-0f.jpg

 

Prodaja počinje u proleće, a vredi spomenuti da poslednji Megane RS Ultime (koji razvija 255 km/h i od 0 do 100 km/h stiže za 5.7 sekundi) sa sobom donosi i čvršće Cup oslanjanje, kao i mehaničku blokadu diferencijala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...