Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Renault Megane RS / RS 275 Trophy / Megane GT

Recommended Posts

Novi Renault Megane RS će imati više od 300KS

 

159214-renault%20rs%201.jpg

 

Renault je još ranije potvrdio skoru premijeru RS verzije modela Megane, a sada je stigla i potvrda da će se raditi o do sada najsnažnijoj varijanti ovog automobila koja će u isto vreme moći da se pohvali prilično rafiniranim dizajnom. Stephane Janin, jedan od vodećih ljudi Renaultovog dizajna, rekao je da će novi Megane RS za razliku od Hondinog Civica Type R, kojeg je ocenio preagresivnim, otići u jednom drugom smeru. Tačnije, Janin kaže da karakteristika Renaultovog brenda nije agresivnost, već da im je cilj ponuditi snažan proizvod u jednostavnom i senzualnom pakovanju. Upravo je to ono što su u Renaultu pokušali učiniti s novim Meganeom RS, a Janin smatra da je takav put, odnosno pronaći takvu ravnotežu, značajno teži od jednostavne agresivnosti, ali da su svejedno u tome uspeli.

Dalje, izvori javljaju da će novi Megane RS zadržati pogon na prednje točkove, ali u opciji će biti dostupan sistem upravljanja na sva četiri točka što bi se trebalo da se pozitivno odrazi na upravljivost ovog automobila. Za bolje performanse će se pobrinuti i novi 2.0 litarski turbo 4-cilindrični motor snage preko 300KS. Konkretnije, očekuje se snaga od oko 320KS, a motor bi trebalo da bude uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem. U ponudi bi kao opcija trebalo da bude dostupan i 6-stepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom. Premijera novog Megana RS će najverovatnije biti održana u septembru ove godine na frankfurtskom auto salonu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Renault Megane RS

 

165245-renault%20rs.jpg

 

Nakon što je novi Megane predstavio u hatchback, karavan i sedan verzijama, Renault je pripremio i naslednika sportskog Megana RS, što potvrđuje i ova slika. Novi Megane RS će se kupcima nuditi samo u formi hatchbacka sa 5 vrata, što je recept još ranije primenjen i kod manjeg Clia RS. Britanski magazin Autocar piše da će novi Megane RS raspolagati sa više od 300KS (pod haubom će biti 2.0 litarski turbo četvorocilindraš), pri čemu će se u RS paketu između ostalog naći i agresivniji eksterijer, veći alu točkovi, sportsko ogibljenje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Od menjača se pominju šestostepeni manuelni i šestostešeni EDC menjač sa dvostrukim kvačilom. Novi Megane RS će i dalje nuditi sa prednjim pogonom, s tim što će se kao opcija nuditi i sistem upravljanja na sva četiri točka. Premijera novog Megana RS bi mogla da se održi u septembru na sajmu auotmobila u Frankfurtu, a onda možemo očekivati i napad na rekord koji za serijska vozila sa prednjim pogonom trenutno na Nirburgringu drži Honda Civic Type R.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault najavljuje novi Megane RS

 

165965-renault%20rs%20megane.jpg

 

Renault Sport je potvrdio da će kasnije ove nedelje pokazati novu generaciju sportskog Megana RS. Automobil će imati promociju u Monaku, tokom sledećeg F1 vikenda, a za volanom će se naći Renaultov F1 vozač Niko Hulkenberg.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Megane RS prikazan u Monaku

 

166139-renault%20rs%2001.jpg

 

Nakon što je novi Megane predstavio u hatchback, karavan i sedan verzijama, Renault je pripremio i naslednika sportskog Megana RS.

 

166141-renault%20rs%201.jpg

 

Automobil je prikazan danas u Monaku, tokom F1 vikenda gde Renault obeležava i 40-godišnjicu svog učešća u Formuli 1, a za volanom je bio njihov vozač Niko Hulkenberg. Ipak, automobil koji se danas pojavio u Monaku i dalje ima kamuflažnu šemu na eksterijeru, jer će njegova zvanična premijera za širu javnost biti održana tek u septembru, na sajmu automobila u Frankfurtu.

 

166142-renault%20rs%2011.jpg

 

Kako bilo, novi Megane RS će se kupcima nuditi samo u formi hatchbacka sa 5 vrata, što je recept još ranije primenjen i kod manjeg Clia RS.

 

166145-renault%20rs%2011111.jpg

 

Britanski magazin Autocar piše da će novi Megane RS raspolagati sa više od 300KS (pod haubom će po svemu sudeći biti 1,8 litarski turbo četvorocilindraš), pri čemu će se u RS paketu između ostalog naći i agresivniji eksterijer, veći alu točkovi, sportsko ogibljenje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima i volanom.

 

166144-renault%20rs%201111.jpg

 

Od menjača se pominju šestostepeni manuelni i šestostepeni EDC menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

166143-renault%20rs%20111.jpg

 

Novi Megane RS će i dalje nuditi sa prednjim pogonom, s tim što će se kao opcija na raspolaganju biti i sistem upravljanja na sva četiri točka.

 

renault%20rs%20011.jpg

 

Britanci novi Megane RS kod njih u prodaji očekuju na proleće 2018. godine, po ceni od oko 27.500 funti, što je manje od cene za Hondu Civic Type R koja u Velikoj Britaniji košta 30.200 funti.

 

 

Takođe, ovim modelom možemo očekivati i Renaultov napad na rekord koji za serijska vozila sa prednjim pogonom trenutno na Nirburgringu drži upravo Honda Civic Type R.

 

renault%20rs%2078.jpg renault%20rs%20788.jpg

 

Proizvodnja starog Megana RS je inače završena u avgustu prošle godine, a treba podsetiti da se taj model pojavio 2009. godine i da je za sedam godina proizvedeno oko 30.000 komada (koji su našli kupce u više od 30 zemalja, od Evrope, Japan, Kine, Singapura, Južne Afrike, Australije...).


preuzeto sa - Auto Blog

 

I još nekoliko fabričkih teaser slika:

 

166146-renault%20rs%202.jpg 166147-renault%20rs%2022.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Megane je sledeći TCR auto?

 

166147-renault%20rs%2022.jpg

 

Prema informacijama do kojih je došao portal Motorsport.com u verziji na italijanskom jeziku, Reno bi trebalo da uveliko radi na svom TCR automobilu, a kao osnova bi poslužio model Megan. Sportsko odeljenje francuskog proizvođača navodno je u već poodmakloj fazi stvaranja i razvoja projekta čiji će krajnji ishod biti još jedan auto TCR standarda namenjen klijentski trkačkim programima. Prema istom izvoru, Reno je već počeo da radi na školjki i motoru. Glasine kažu da se osnova pokazala kao dobar izbor, kao i da će za razvoj agregata biti potrebni dodatni testovi i provere pouzdanosti. Prošle su tri godine otkako je TCR (TC3) koncept prvi put najavljen, a dve i po od prvih TCR trka. Ta scena odavno izgleda kao vrlo podesno mesto za prisustvo Renoa, aktivnog u bezmalo svim kategorijama i na svim nivoima automobilskog sporta, takođe i proizvođača sa višedecenijskim iskustvom u organizovanju sopstvenih monomarka serija.

 

Još je nepoznato kada će svi detalji o novom TCR projektu biti poznati javnosti, ali je zanimljivo da se pobrojana nagađanja podudaraju sa pretpremijernim prikazivanjem novog Renaulta Megane RS, čija je premijera najavljena za Frankfurtski auto-salon u septembru 2017, a početak prodaje za prvi kvartal 2018. U fazi testiranja verzije namenjene ''uličnim trkačima'' učestvovao je i pilot Reno F1 tima Niko Hilkenberg. Obistine li se nagoveštaji italijanskog portala, Reno će biti trinaesti brend zastupljen u TCR svetu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Megane RS: nove slike

 

166983-renault%20rs%20111.jpg

 

Renault Sport je krajem maja u Monaku promovisao novu generaciju Megana RS, ali i dalje sa kamufliranim eksterijerom.

 

166981-renault%20rs%201.jpg

 

U međuvremenu je Renault Sport obajvio set novih fotografija ovog hot hatch modela (i dalje pod maskom), čija zvanična premijera će biti održana u septembru, na sajmu automobila u Frankfurtu.

 

166982-renault%20rs%2011.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault otkrio nove detalje trećeg Megana RS

 

167319-renault%20rs%201.jpg

 

Iako ga još uvek pokazuju isključivo pod maskirnim folijama, u Renaultu otkrivaju sve više detalja o novom najsnažnijem Meganu koji će se uskoro suprotstaviti Focusu RS, Golfu R i Civicu Type R. U odeljenju Renaultsport tvrde da će treća generacija Megana RS nadmašiti aktuelnu konkurenciju kada se radi o savladavanju krivina, što je jedna od najbitnijih stavki u kontekstu sportskih verzija automobila C segmenta. Poslednja vest koja se tiče novog Megana RS je upravljanje preko obe osovine koje će Renault uz najsnažnijeg Megana nuditi u standardnoj opremi, a iako još uvek nije zvanično potvrđeno ni demantovano, novi Megane RS će (bar u svom prvom izdanju) imati pogon samo preko prednje osovine.

 

 

Renaultsport je takođe potvrdio da će se automobil ponuditi s ručnim i automatskim menjačem sa dva kvačila, a kupci će moći da biraju između standardnog i Cup oslanjanja koji će za ovu priliku više nego ikada ranije biti optimizovan za povremene izlete na trkalište. Izbor oslanjanja neće uticati na izbor menjača, a pretpostavka je da će kupci koji odaberu Cup oslanjanje radije birati ručni 6-stepeni menjač. Stvari oko motora koji će pokretati treće RS izdanje još uvek nisu jasne. Očekuje se da će četvorocilindarski turbo benzinac nuditi nešto više od 300KS, ali se još uvek ne zna da li će Renaultsport koristiti poboljšani 1,8 litarski motor iz nove Alpine ili je u međuvremenu razvijena nova dvolitarska opcija. Maskirna folija biće skinuta u septembru kada će Renault novi Megane RS premijerno predstaviti na Sajmu automobila u Frankfurtu, a prvi primerci bi u prodajnim salonima trebalo da budu u proleće naredne godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro novi Renault Megane RS

 

168151-renault%20rs%20222.jpg

 

Renault Sport je krajem maja u Monaku promovisao novu generaciju Megana RS, ali tada i dalje sa kamufliranim eksterijerom. U međuvremenu je u javnost procureo komplet patnetnih slika ovog hot hatch modela (za to je kriv WIPO - World Intellectual Property Organization), čija zvanična premijera će najverovatnije biti održana u septembru, na sajmu automobila u Frankfurtu.

 

168150-renault%20rs%202.jpg

 

Kako bilo, novi Megane RS će se kupcima nuditi samo u formi hatchbacka sa 5 vrata, što je recept još ranije primenjen i kod manjeg Clia RS.

 

renault%20rs%202222.jpg

 

Megane RS nove generacije će raspolagati sa više od 300KS (pod haubom će po svemu sudeći biti 1.8 litarski turbo četvorocilindraš), pri čemu će se u RS paketu između ostalog naći i agresivniji eksterijer, veći alu točkovi, sportsko ogibljenje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima i volanom.

 

renault%20rs%2022222.jpg

 

Od menjača se pominju šestostepeni manuelni i EDC menjač sa dvostrukim kvačilom. Novi Megane RS će i dalje nuditi sa prednjim pogonom, s tim što će imati i 4Control sistem upravljanja na sva četiri točka. Renault navodi da ovaj sistem ''automobil čini okretnijim i preciznijim te mu pomaže da ostvari bolje performanse tako što s pomoću elektromagnetskog aktuatora na zadnjoj osovini upravlja zadnjim točkovima'' kao i da su ''inženjeri Renault Sporta rad sistema 4CONTROL podesili na način koji automobilu obezbeđuje izuzetnu okretnost pri nižim brzinama i nenadmašnu stabilnost u bržim krivinama''.

 

168149-renault%20rs%201.jpg

 

Kupcima će se nuditi i izbor između Sport i Cup oslanjanja, pri čemu se u fabričkoj najavi kaže da Sport spaja odlične performanse s udobnošću za svakodnevne vožnje dok Cup donosi vrhunske sportske osobine, spremne i za vožnju na trkačkim stazama.

 

renault%20rs%2021.jpg

 

Britanci novi Megane RS kod njih u prodaji očekuju na proleće 2018. godine, po ceni od oko 27.500 funti, što je manje od cene za Hondu Civic Type R koja u Velikoj Britaniji košta 30.200 funti. Takođe, ovim modelom možemo očekivati i Renaultov napad na rekord koji za serijska vozila sa prednjim pogonom trenutno na Nirburgringu drži upravo Honda Civic Type R. Proizvodnja starog Megana RS je inače završena u avgustu prošle godine, a treba podsetiti da se taj model pojavio 2009. godine i da je za sedam godina proizvedeno oko 30.000 komada (koji su našli kupce u više od 30 zemalja, od Evrope, Japan, Kine, Singapura, Južne Afrike, Australije...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Megane RS bez maske

 

renault%20rs%20555.jpg

 

Dok čekamo sledeći mesec i najavljenu premijeru na sajmu automobila u Frankfurtu, novi Megane RS je ponovo procureo u javnost, ovoga puta bez ikakve maske.

 

169017-renault%20rs%205.jpg

 

169018-renault%20rs%2055.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Megane RS: prve slike

 

auto-magazin-srbija-2018-renault-megane-rs

 

U javnosti su se pojavile prve zvanične slike novog Renaultovog Megaan RS, i to pre njegove oficijelne promocije koja će se održati na sajmu automobila u Frankfurtu.

 

auto-magazin-srbija-2018-renault-megane-rs

 

auto-magazin-srbija-2018-renault-megane-rs

 

auto-magazin-srbija-2018-renault-megane-rs

 

auto-magazin-srbija-2018-renault-megane-rs

 

auto-magazin-srbija-2018-renault-megane-rs

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peti Renault Megane RS biće hibrid

 

170443-renault%20rs%2055.jpg

 

 

Mada je novi Renault Megane R.S. tek nedavno predstavljen, Francuzi već razmišljaju o nasledniku i sve su bliži odluci o hibridnom pogonu. U toj kombinaciji pod haubom bi se zadržao turbo benzinac 1.8L sa 275KS i 390 Nm, ali bi bio podržan elektromotorom od 40 kW (55KS). Još uvek nema zvanične potvrde, ali izvori bliski Renaultu tvrde da će elektromotor pokretati zadnje točkove pa bi tako Megane R.S. pete generacije u stvari dobio pogon na sva četiri točka. Za više detalja moraćemo da se strpimo barem do kraja 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Megane TCe165

 

renault%20megane%20165.jpg

 

Renault je gamu modela Megane proširio i 1.6 litarskim benzinskim motorom, za koji se inače pobrinuo Renaultsport. Motor razvija 165KS i 250 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

renault%20megane%20165%20111.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 8.2 sekunde, najveća brzina je 215 km/h, prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 6.0 l/100 km, dok je emisija CO2 134 grama po km. Takođe, vozač može da bira između četiri moda vožnje: Eco, Comfort, Neutral i Sport. U ponudi su Hatchback i Estate verzije, a cene u Francuskoj startuju od 29.100 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Megane RS na Ringu, juri rekord Civica Type R?

 

renault%20megane%20nirb.jpg

 

Kako prenosi B92, Renault Megane RS poslednje generacije snimljen je na Nirburgringu, najverovatnije u pokušaju da obori rekord ove staze kada je reč o serijskim modelima sa prednjim pogonom, koji trenutno drži Honda Civic Type R. Otkako je Renault najavio novi Megane RS, fanovi sportskih automobila sa nestrpljenjem očekuju da vide da li ovaj model može da povrati rekord staze koji je neko vreme držao Megane RS 275 Trophy prethodne generacije. Nova generacija imala je svetsku premijeru u septembru, na sajmu automobila u Frankfurtu, pa se može očekivati da Renault uskoro izađe u javnost sa zvaničnim rezultatom zabeleženim na stazi Nirburgring, ako Megane RS zaista uspe da skine sa trona Civic Type R. Na snimku koji je nedavno načinjen na popularnom ''zelenom paklu'', pored nekih drugih modela, može se videti i Megane RS:

 

 

Inače, aktuelni rekord kada su u pitanju serijski proizvedeni automobili sa pogonom na prednje točkove iznosi 7 minuta i 43.8 sekudni, a u vlasništvu je pomenutog sportskog Civica. Japanski model nadmašio je vreme prethodnog rekordera, VW Golfa GTI Clubsport (7:47.19), za više od 3 sekunde. Ipak, veliko je pitanje da li će novi Megane RS uspeti da prestigne Civic Type R od koga je slabiji za 40 ks i 10 Nm. Naime, francuski automobil ima četvorocilindraski 1.8 litarski turbo benzinski motor koji isporučuje 280 ks i 390 Nm, dok njegov rival iz Japana za pogon koristi 2.0 VTEC turbo benzinac koji proizvodi 320 ks i razvija 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Moguće je da će to uspeti da uradi tek novi Megane RS Trophy koji će se pojaviti na tržištu nešto pre kraja 2018, a raspolagaće sa 300 ks i 400 Nm.

Pogledajte rekordnu vožnju Civica Type R iz aprila 2017:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Megane TCR - prve dostave krajem novembra

 

renault%20tcr%201.jpg

 

Najava kompanije ''Vuković Motorsport'' da radi na Meganu TCR je izazvala veliko interesovanje kod timova i vozača. Megane TCR je veoma dobro prihvaćen. Prema timu Vuković, koji radi na ovom automobilu, neki od klijenata su zvali za dodatne informacije, dok su neki otišli do radionice gde su se uverili u kvalitet komponenti i bili su impresionirani. Nemačka BESA grupa je prva mušterija koja je naručila od ove kompanije dva automobila, koji će biti predstavljeni na čuvenom Esen sajmu u Nemačkoj koji će se održati od 1. do 10. decembra.

Franjo Kovač, izvršni direktor i vlasnik BESA grupe je izjavio da je veliki ljubitelj onoga što Milenko Vuković prodaje na tržištu, i da je Megane TCR upravo ono što je želeo. Dodao je da želi da njegov tim bude jedan od najboljih i da u skladu sa tim neće praviti nikakve kompromise kada je reč o kvalitetu i performansi automobila. Što se Milenka Vukovića tiče, on je rekao da je veoma ponosan na to kako je primljen Megane TCR. Takođe je izjavio da je agregat spreman da se montira u vozila, i da je njegov tim počeo da pravi nove šasije, dok se u isto vreme priprema za zimsko testiranje. Kompanija iz Lihtenštajna, koja je zadužena za razvoj agregata zapremine 1.8 litara Lehman Motorentehnik, je njegov razvoj uspešno završila, te se on sada takođe nalazi u fazi testiranja, koje ova kompanija sprovodi zajedno sa BOSCH Motorsport odeljenjem. Megane TCR koji je konstuisao Vuković tim se nalazi u prodaji sa početnom cenom od 130.000 evra. Rok čekanja za novi automobil je od 6 do 8 nedelja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Megane RS u Evropi po ceni od 37.600 evra

 

Renault Megane RS

 

Renault je novi Megane RS zvanično predstavio na sajmu automobila u Frankfurtu 2017, a sada su poznate performanse i cene ovog sportskog automobila.

 

Renault Megane RS

 

Kao što se već zna, Megane RS ispod haube ima 1.8 litarski turbo benzinski motor koji je zamenio 2.0 litarsku turbo jedinicu iz Megana RS prethodne generacije. Novi motor proizvodi 280 ks (205 kW) i 390 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

Renault Megane RS

 

Uoči početka prodaje u Evropi, Renault je otkrio da novi Megane RS od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.8 s, a poznata je i cena koja startuje od 37.600 evra za verziju sa manuelnim menjačem, dok će za model sa opcionim automatizovanim menjačem sa duplim kvačilom (DCT), budući vlasnici morati da izbroje 39.400 evra.

 

Renault Megane RS renault megane rs

 

Navedene cene odnose se na bazični Sport paket, dok je za unapređeni paket Cup sa tvrđim ogibljenjem, diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem i Brembo kočnicama sa crvenim ''čeljustima'' potrebno doplatiti 1.500 evra.

 

Renault Megane RS

 

Lista dodatnih opcija obuhvata 19 inčne alu felne (1.000 €), Alcantara presvlake (1.500 €), specijalnu žutu ili narandžastu boju spoljašnjosti (1.600 €), Bose audio sistem (600 €), RS Monitor sistem (250 €), RS Monitor Expert sistem (450 €), ''head-up'' displej (400 €).

 

Renault Megane RS

 

Prvi primerci modela Megane RS za 2018. sa DCT menjačem biće isporučeni svojim vlasnicima u februaru, a oni koji naruče verziju sa manuelnim prenosnim sistemom moraće da sačekaju na svoj automobil do proleća.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...