Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Renault Megane RS / RS 275 Trophy / Megane GT

Recommended Posts

renaultMeganeRSnuoveimmaginiufficiali_01

Nakon prošlogodišnje promocije standardnih modela treće generacije Megana, Renault nastavlja da širi njegovu porodicu. Tako je na Salonu automobila u Frankfurtu prikazana i nova sportska RS (RenaultSport) varijanta, inače pretpremijero predstavljena u martu na Salonu u Ženevi. Novi Megane RS pokreće 2.0 litarski četvorocilindrični turbo 16v motor sa 184kW/250KS pri 5500 o/min. i 340 Nm obrtnog momenta pri 3000 o/min., (pri čemu je 80% obrtnog momenta dostupno već pri 1900 o/min), uparen sa manuelnom šestostepenom transmisijom.

renaultMeganeRSnuoveimmaginiufficiali_06

 

Odnos težina / snaga iznosi 5.4 kg / KS, potrošnja u kombinovanom ciklusu je 8.4 litara na 100 km, a emisija CO2 iznosi 195 grama po kilometru. Uz sportsko ogibljenje, atraktivniji izgled (novi branici, pragovi, spojleri, proširenja blatobrana, zadnji difizor, centralno smešten završetak izduvnog sistema, LED dnevna svetla, alu felne od 18 i 19 inča), širi trag točkova, sportski izduvni sistem, jače Brembo kočnice (diskovi od 340 mm) i sportski enterijer (Recaro sportska sedišta, sportski volan, aluminijumske pedale), to je u principu to. U svim verzijama je ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti standard (ali može da se isključi), dok je LSD zatvarač difereancijala serijski kod "Cup" verzije.
Novi Megane RS će se u prodaji naći još ove jeseni, ali njegova cena još nije poznata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj drugar vozi zuti R26, isto ima diferencijal sa zatvaracem, i ne mogu da vam objasnim kako auto moze da se vozi po krivinama... A ovaj je jos savrseniji tako da ne mogu ni da zamislim kako ce se ponasati na putu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Francuzi su uvek,ali uvek,umeli da naprave ljutu papriku :nuke: na 4 tocka i sa troje vrata,setimo se samo 5-ice Alpine,pa Clia Williams-a,pa sad ovo,to je taj cuveni francuski sharm :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Saxo vts, 106 S16, 205GTi, 309 GTi... A i ne zaboravimo PSA dominaciju u WRC-u od 2000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0 poena druze.

Pogledaj malo sta radi Bog licno za volanom raznoraznih Renoa

deuxragnottilx8-1.jpg

Saxo VTS i 106 i 206GTI i ostala ciganija je ozbiljna patka za svakog CLIA. I za 1.8 16v, i za Williamsa, i za 2.0 16v mkII (Koji ima 172ks naspram 206 GTI od 136ks i koji je po performansama k'o HGT), i mkIII, i za Megane Sport, i 19 16v sport, i R5 TURBO itd. da ti ne pricam o cup verzijama koje su creme de la creme i tako... PSA je firma za siroke narodne mase, takve su im i cene, takvo im je i sporttsko odeljenje ;)

Edited by Vukasin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam rekao da PSA ima bolje sportske modele od Renault-a, to nikako, pogotovo ne sad kad Renault razbija sa svojim sportstima u A, B i C segmenitma, ali da su Saxo vts, Peugeot 106 gti, Peugeot 205 gti ciganlija i 10 mesta iza u odnosu na konkurente iz Renault-a... ma daj molim te!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boze svasta, nisu losi, daleko od toga, cak sta vise odlicni su, ali sa Renaultom jednostavno ne mogu da se mere po performansama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C4 WRC

Međutim, Citroen nije izbacio na tržište neku civilnu, legalnu verziju u koju bi bilo ugrađeno što više sa tog auta, a da on i dalje bude legalan za običan saobraćaj, tj. da se može registrovati.

Mislite da bi šampionski automobil iz WRC šampionata bio loša osnova...i da on nikako ne bi mogao dobro da leži, ulazi u krivine i da vuče ? ;)

Stvar je poslovne politike zašto Citroen nema takav auto.

Nije stvar da oni takav auto ne znaju da naprave, i da to samo ume ekipa ljudi iz Renault Sporta.

Takav C4 ( legalan, napravljen na osnovu rešenja iz C4 WRC ) bi sigurno pojeo ovaj Megan kad god želiš. :thumbup:

Jesu oni napravili i izbacili na tržište Citroen C4 by Loeb Special Edition, ali...to je samo šminka kako bi se na ime uzele pare. Sportski detalji, pločica sa potpisom Loeba, nove boje, 17ce ofarbane u belo ili u crno ( zavisno od boje automobila )...ali..i dalje sa 1.6 benzincima ili 1.6 dizelom unutra...od 110 do 150 KS.

Nije to to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo izdanje Renault Megana RS...

Renault trenutno priprema novo izdanje Megana RS koji će biti predstavljen 17. juna. Francuski proizvođač automobila je objavio teaser video kako bi nam dao do znanja da naporno radi na testiranju na stazi Nirburgring u Nemačkoj.

Očekuje se da će novo izdanje (pod nazivom Nürburgring Edition?) imati brže prolazno vreme od trenutnog standardnog modela. Renault će sigurno ići u smeru smanjenja težine i naravno dodatnog tjuniranja 2.0 litarskog turbo agregata. Uglavnom, dobićemo nešto slično modelu Megane RS N4. Standardni Megane RS inače ima 184 kW/250KS i 340 Nm obrtnog momenta.

Neki od vas će se setiti Renault Megana R26.R (230KS/1230 kg) koji je postigao rekord kruga za vozila sa prednjim pogonom oko Nirburgring staze s vremenom od 8m 17s, pa se zato očekuje da će novo izdanje Megana RS ići ispod ovog vremena.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plastikanac ko plastikanac za njega bi valjalo neka akcija kao predajte 500 plasticnih flasa i sticete popust 1000 evra xexeexexe :rofl::rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Megane RS Trophy

 

Renault%20Megane%20RS%20Trophy%201.jpg
 

Renault je danas objavio set zvaničnih fotografija i detalje o još jačoj verziji Megana RS, koji će javnost moći da uopzna 17. juna na Renault Sport danu na Nirburgringu u Nemačkoj.

Auto je nazvan Megane RS Trophy, a pokreće ga pojačani 2.0 litarski turbo četvorocilindraš koji sada raspolaže sa 195 kW/265KS i 360 Nm obrtnog momenta, što znači da ima 15KS i 20 Nm više od standardnog modela. To znači 132.5KS po litri zapremine, dok odnos težina/snaga iznosi 5.09 kg po 1KS.

 

Renault%20Megane%20RS%20Trophy%20111.jpg
 

Po fabričkim podacima, Megane RS Trophy od 0-100 km/h ubrzava za 6 sekundi (standardni Megane RS 6.1 sec), postiže maksimalnih 254 km/h (standardni model 250 km/h), prosečna potrošnja je 8.2 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 190 grama po km.

 

Renault%20Megane%20RS%20Trophy%2011.jpg
 

Ovaj snažniji Megane RS je dobio i crni krov, novi zadnji spojler, 19-inčne Gloss Black STEEV točkove i Bridgestone Potenza RE050A gume, a deo paketa između ostalog čine i LED dnevna svetla, "Cup" šasija, Recaro sportska sedišta...

 

Renault%20Megane%20RS%20Trophy%201111.jpg
 

Pored Sirius Yellow boje, Megane RS Trophy će biti dostupan i u Glacier White, Etoilé Black i Cassiopée Grey bojama.

Megane RS Trophy će biti napravljen u ekskluzivnoj seriji od samo 500 primeraka i prodavaće se u sledećim zemljama: Francuska, Velika Britanija, Nemačka, Belgija, Portugal, Španija, Italija, Švajcarska, Austrija i Slovenija. Prodaja počinje 20. juna, a cena u Francuskoj iznosi 35.500 eura.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

RENM Renault Megane RS sa 310KS

 

renm%20renault%20megane%201.jpg
 

Renault je prošle nedelje objavio slike i detalje o Meganu RS Trophy sa 265 KS, a u međuvremenu je australijski RENM Performance predstavio još jači Megane RS.

RENM Megane RS Black Edition naime raspolaže sa 310 KS i 430 Nm obrtnog momenta (novi turbo, interkuler, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, sportski filter za vazduh, reprogramirama elektronska kontrolna jedinica motora...), ali se podaci o maksimalnoj brzini i ubrzanju u kratkoj vesti ne navode.

renm%20renault%20megane%2011.jpg
 

U RENM paketu za Megane RS se nalaze i 19-inčni titanium grey alu točkovi, novi kočioni sistem, modifikovano ogibljenje (auto je niži za 35 mm od serijskog modela), trkačka sedišta, opcioni novi volan...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekord Renaulta Megane RS Trophy na Nirburgringu

 

renault%20megane%20rs%20trophy%20nbr%201.jpg
 

Renault je saopštio da je njihov novi Megane RS Trophy na Nirburgringu postavio novi rekord staze za serijske automobile sa prednjim pogonom. Megane RS Trophy je Nirburgring prešao za 8 minuta i 7.97 sekundi, dok je raniji rekord držao Renault Megane R26.R sa 8 minuta i 17 sekundi.

 

renault%20megane%20rs%20trophy%20nbr%2011.jpg
 

Za volanom je inače bio vozač Laurent Hurgon iz Renault Sporta, a pod haubom se nalazi 2.0 litarski turbo motor sa 195 kW/265 KS i 360 Nm obrtnog mormnta

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

------------------

 

Da su u Srbiji, pomislio bi čovek da su namerno vratili 3 stotinke kako se ostvareno vreme ne bi završavalo na onaj, nekada normalni broj... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault duplirao proizvodnju Megana RS 265 Trophy

 

Renault%20Megane%20RS%20Trophy%201.jpg
 

Renault Megane RS 265 Trophy izazvao je toliko interesovanje među ljubiteljima brzine da je francuski brend odlučio da poveća količinu automobila koji će biti proizvedeni. Umesto prvobitno planiranih 500 primeraka, novi Renault Megane RS 265 Trophy će biti proizveden u duplo većoj količini, pa će tako do svog primerka najbrže i najsnažnije drumske legalne verzije Megana doći znatno više srećnika nego što je to prvobitno planirano.

 

Titulu najopakijeg Megana ikad obezbeđuje 2.0 litarski četverocilindraš iz klasičnog RS-a koji je dobio dodatnih 15KS, pa sada raspolaže sa 265 konja zbog kojih do stotke ubrzava za 6 sekundi i uz to ostvaruje maksimalnu brzinu od 254 km/h. Ono po čemu se Megane RS 265 Trophy razlikuje od klasične verzije su crni krov, LED dnevna svetla, posebne oznake, novi zadnji spojler, crni 19-inčni aluminijumski točkovi ukrašeni crvenom linijom, Bridgestone Potenza RE050A pneumatici, kao i vrhunske Brembo kočnice. Unutrašnjost je opremljena Recaro sedištima, ekranom na kome vozač može da prati nekoliko parametara vezanih za automobil i posebnom pločicom na kojoj se nalazi redni broj automobila ove posebne serije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=226237

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=178200

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=178607

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=210639

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=256157

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=153021

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=247445

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=243309

Svi ovi navedeni automobili su i lepsi i kvalitetniji i brzi(ovi 1.6 su tu negde) od serijske verzije RS-a, Mozda su skuplji ali o ceni nema ni reci. Sve u svemu Reso ce uvek biti Francusko-Homosexualni prevoz.

Toliko o tome da Homosexualni francuski prevozi iz sport odeljenja nemaju premca ni u brzini ni u lepoti... a uvek se mozete raspitati koliko je brz npr. Clio sport sa svojih 200ks... Tolko je brz da bi pozeleo da ga moje dete vozi kao 1. auto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I naravno, nista bez Opela, makar bila Corsa. :thumbsup::harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...