Jump to content
FAS Euroauto Goran
Bolence

Fiat Multipla 1.6 / Bravo 1.6 / 1.8 / Marea 1.6 - visoki obrtaji u leru / variraju obrtaji u leru

Recommended Posts

Ako se to desavalo i pre zamene zupcastog,menjaj klapnu gasa.U klapni se nalazi step motor koji pocne da zeza i tu vise nema spasa.Ako je pocelo da se desava posle zamene zupocastog,nije dobro uzupcen.Otpusti usisnu bregastu i poteraj motor za zub unapred,mada po opisanim simptomima pre ce biti da je kod tebe riknula klapna pa bolje probaj drugu klapnu pre nego sto razupcis auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjena klapna gasa i opet isti problem,ne znam vise sta da radim.Koliko se ja secam nije se to desavalo pre zamene zupcastog.Ostavio sam auto kod majstora da ga on vozi par dana i da vidi sta dalje.Hvala vam na pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, miodrag.cvetkovic said:

Kad u voznji oduzmem gas osetim kao da kocim .

Ako je u brzini, normalno je, a ako ga izbacis u voznji u ler, nije...bar ne u tolikoj meri kao kada je menjac u brzini. Ako je i tad izrazeno kocenje onda nesto kod okrecucih delova ne valja (kace plocice, lezaj tocka neki ne valja i sl). Da li je mozdaboo kacen na dijagnostiku? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miodrag.cvetkovic

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

Pošto su teme spojene, onu tvoju staru si nazvao ''karburator''. Nema tvoj auto karburator, a videćeš (čitajući prethodne postove) šta zeza kad varira broj obrtaja u leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovanje svima ovaj problem je poceo da mi se javlja kako je doslo ovo hladnije vreme.

Naime kada je auto hladan i napolju 5 stepeni i upalim ga obrtaji su na 2300 kako se zagreva polako se spusta i onda varira izmedju 900 i 1500.

Koliko je lose za motor kada ide do 2300 kada je skroz hladan, i da li znate sta bi problem mogao biti?

Takodje kada ga skroz hladnog dok mu je takav ler pustim da krene on se penje do brzine 15kmh do 2300 oko obrtaja prakticno sam sebi daje gas.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio par poslednjih dana, doduse danas najvise jer ga nisam vozio 4 dana, stojao i po snegu i po kisi a i po suncu.

Kada ga upalim a pali na pola kljuca sto bi se reklo (da kucnem u drvo ni problem sa njim vec par meseci), obrtaji variraju 1200-1250 na leru (sto je kod mene vise nego normalno) i dosta se vise trese motor tj auto, gledam na rucicu menjaca. Bas zabrinjavajuce.

 

Nakon 15 sekundi vibracija nestane, a ler bude u milimetar stabilan na 1000 obrtaja, bilo nakon ponovnog paljenja, semaforu ili kratkom stajanju. Znaci samo dok je hladan. Treba li nesto da me sekira oko ovoga sada kada pocne prolecno vreme i vreo asfalt ? Mozda su simptomi za nesto pa da znam da obratim paznju. Doduse ima vremena dotle :) 

 

 

Edited by zimzim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pozdrav svim clanovima Foruma

Vozim Fiat Bravo 1.8gt 2000god

 

Naime imam problem tokom voznje je izgubio snagu kao da radi na 3 klipa kada sam stigao kuci pogledao sam bobine i vadio dzekove da utvrdim da li su one problem. Ugasio sam auto. Nakon toga vise nisam mogao da ga upalim. Kada dam kontakt pumpa se ne cuje, ispitao sam pumpu, ispravna. Uspeo sam da ga upalim na plin slucaj isti jedva radi kao da radi na 3 klipa takodje je oborio sat za obrtaje. Gledao sam po netu video sam da moze da bude problem senzor radilice, kupio sam novi stavio, takodje kupio nove ngk svecice, situacija ista. Kupio sam 2 bombine i opet isto. Sada kada se upali povecava gas i smanjuje tako konstantno. Ako bi neko znao sta moze da bude bio bih zahvalan

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provjeri relej pumpe jel ok i inercioni prekidac, ja bi prvo krenuo od toga sto pumpa ne radi, nisi trebao da mijenjas  bobine i senzor radilice ako je pumpa primarni problem.

A ako sam dobro skapirao svi ti problemi su se odjednom pojavili istovremeno (obrtomjer, pumpa i trokiranje) ?

U tom slucaju ja bih provjerio i konektor na motornom racunaru da nije doslo do prekida nekog kontakta, korozije...da ti nije glodar kakav usao pa izgrickao kablove...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo trokiranje posle 20 min voznje ovo dvoje. Skinuo sam dzekove sa motornog racunara bilo je masno od ulja nekog i imalo je ulja ocistio sam to al opet nista. Pumpu sam povezao na 12v cuje se takodje kabal od pumpe do osiguraca nije prekinut, proveren. Releje sam zamenio sa drugima koje sam imao i isto. Probao sam relej od pumpe da prespojim cuje se pumpa.. Takodje sam protiv pozarni prekidac stiskao i nista, ne znam sta vise da radim ja sumljam na kompijuter kontrolni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri da li namotaj releja od pumpe goriva dobija 12v kad das kontakt, ako ne dobija ona traziti taj vod do racunara jel sve ok ili ako dobija napon onda menjaj relej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...