Jump to content
FAS Goran
Bolence

Fiat Multipla 1.6 / Bravo 1.6 / 1.8 / Marea 1.6 - visoki obrtaji u leru / variraju obrtaji u leru

Recommended Posts

hvala u svakom slucaju na savjetima,

više nije stvar sto mi smeta kvar, OVO JE SADA POSTALO LIČNO-IZMEĐU MENE i BRAVE:):) pa makar motor zamjenio komplet:):)

golf me tako jedan j..avo i šutno sam ga na otpad,nek smrdi:)

pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li probao sa start sprejom da naprskas malo po usisnoj grani skroz do bloka,pazi da ne napravis pozar.Mozda ti vuce fals vazduh ili neki ventil za dovod goriva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste li problai da popustite sajlu gasa i da naprskate WD-om?

Share this post


Link to post
Share on other sites

EVO DA NE ODGOVARAM SVIMA POSEBNO NAPISAT CU PONOVO KOJI SU SIMPTOMI I STA SAM SVE RADIO:

prilikom voznje jednostavno nekad zaglavi i radi na 1200-2000 ortaja. 60% vpznje radi normalno.

uvijek pocne zezat u voznji,cesce uzbrdo i nizbrdo,nikad se ne gasi.kad radi normalno radi kao sat 850 rpm, mogu mu radit sta hocu on stoji na 850

1. 2 puta dijsgnostika-OVLASTENI FIAT SERVIS (nema gresaka)

2. 2 nona step motora mjenjana

3. ciscen leptir i klapna

4. ciscen cijeli sistem

5. mijenjano komplet usisno grlo sa stepom i potenciometrom

6. stavljene nove ngk svijecice

7. pojačana masaa na ecu

8. mijenjan senzor temperature razhladne tecnosti-termo davač

9. sajla gasa prekontrolisana,opustena, sve normalno

10. ociscena i nova leptir klapna sa motorem

11. ne cuje se nigdje da falša zrak

12.u fiatovom servisu kazu da imaju najnoviju fiatovu aktivnu dijagnostiku i da bi u slucaju bilo kakvog prekida ili kvara na el.instalacijama ili nekom senzoru to pokazalo.ili npr da komp nije ok te zapamtilo gresku

13.pitao sam za lambdu i map, rekli su mi da bi komp zapamtio grasku da je ima

ovdje jedino mi moze pomoci neko kome je neka gluparija bila pa da je otkrio, npr nesto na mehanici , neki luft ili sl..

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je dihtung od usisne grane od jednog cilindra.

imas li slucajno sliku negdje, gdje mogu da iskljucim lambda sondu?? da probam bez nje, da vidim kako se ponaša, ne znam gdje se iskljucuje konektor ni gdje se nalazi

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas dve lambda sonde jedna je ispred a druga iza katalizatora.Ova prva ti je na izduvnoj grani a druga negde kod auspuha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

evo danas sam izgleda pronasao o cemu se radi, bar se tako nadam,da ne ureknem,

danas mi je zakuco na 2000 obrtaja u leru, stao sam i zavukao ruku među kablove i crijeva koji se nalaze iza ECU, ima mjesto na kojem dolaze kablobi sa mnogih strana i spajaju se u jedno debelo crijevo, kako to diram tako dolazi do promjena, eh sad da li je do neke žice ili sam neki drugi dio(npr.)crijevo dirao prilikom toga, ne znam. sutra moramo sve rastavit i ispitat.

samo ima li neko odgovor, ako je npr. i dolazilo do gubitka kontakra na nekoj žici u instalaciji, zsšto to komp nije registrovao i ocitao prilikom dijsgnostike?

nakon sto sam malo dole gurao kablove rukama i smirio obrtaje, obisao nekoliko krugova i baš divljao, ali radi ko švajcaraski sat.

puno pozdrava

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav,

opet mi je veceras zaglavio na 1500 rpm, i opet sam stao sa autom,otvorio haubu,povukao malo kablove koji vode sa plusa akumulatora na dole i vratiše se obrtaji na normalu, i ide sve normala,

Share this post


Link to post
Share on other sites

...zasto dijagnostika nista ne kazuje? to me zanima strašno, jer imaju u fijatovom servisu najnoviji software i interface,

Da li mi možeš reći, mogu li sam poskidati instalaciju i to rješiti,razumijem se dovoljno u elektroniku, da mogu ispitati ispravnost žica, ima li otpora kakvih i sl...

sta je tebi tačno bilo?

jesu li tebi konstantno varirali ili povremeno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako mu dune nekad ne pa nekad smara nije bilo pravila tj.kako se u datom trenutku zica namestila,meni je tacno bilo to da je zica koja daje signal na potenciometar gasa,nasli sta je isekli je prevezali i od tad kao rukom odneseno prodao sam auto poznatom kupcu i on nema tih problema takodje

a sto se dijagnostike tice jako je tesko da ona prikaze jer ona uglavnom navodi na moguce probleme a ne na tacan pšroblem a to najnoviji softver zajebi jer je bravo,brava i marea prestala 2002 da se proizvodi sto znaci da od tad nije radjen nikakv novi softver pre ce mozda starija dijagnostika da pokaze nego neka novija

Share this post


Link to post
Share on other sites

da upravu si. evo sad sam sa prijateljem pricao, sutra cemo svu instalaciju poskidat pa provjerit, i usput sva crijeva jos da pregledamo,

zao mi stvarno prelijep je auto a sutra bih ga prodao koliko me nervira

A3m6S.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma tako sam i ja mislio pa kada sam resio navozao sam se lepo dok ga nisam prodao ,samo lagano kreni od pocetka redom i neka bude upaljen da bi primetio razliku u radu motora pri pomeranju zica,a ti mrdaj jednu po jednu ima ih puno ali tebe zanima onaj snop sto ide od ecu-a ka usisnoj grani

Share this post


Link to post
Share on other sites

da da ima debeli snop od ECU(ecu je ono u metalnom kučištu lijevo od akumulatora??), i taj debeli snop se onda račva na nekoliko različitih strana, na džekove

hvala jos jednom drug mnogo

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema na cemu samo resi problem iz iskustva znam kako ti je,narocito obrati paznju na zice koje vode do step motora i potenciometra gasa ali kreni redom pa polako

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok hvala,

reci mi da slucajno nemaš negdje sliku šematski prikaz instalacija, al da je dobra rezolucija, ne mogu nigdje na googlu naći, da znam barem gdje je koji senzor na motoru,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem riješen!!!!!! Jupiiiiiii :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :whistle:

Drug i ja uzeli alat, unimer, potrebne sprejeve i u akciju, sve i jednu žicu i sve ijedan džek ispitali i sve je bilo ok.

Ipak smo sve našpricali kontakt sprejom, sastavili instalaciju.

Upalili auto i cijeli dan se vozili, radi ko Švicarski sat...nevjerovatno, ali radi kao Doksa.

Sumnjamo na dva problema:

1.ili je neka konekcija bila oksidirala pa pravila otpor.

2. sajla gasa je isla preko konektora za napajanje senzora, moguce da se naslanjala i pravila problem.

pozdrav i hvala svima na pomoci,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...