neshaoct 9584 Posted May 7, 2020 @gile38 Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile38 1 Posted May 7, 2020 Top bruderu,ti si legenda,hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 17 Posted May 8, 2020 Ako se to desavalo i pre zamene zupcastog,menjaj klapnu gasa.U klapni se nalazi step motor koji pocne da zeza i tu vise nema spasa.Ako je pocelo da se desava posle zamene zupocastog,nije dobro uzupcen.Otpusti usisnu bregastu i poteraj motor za zub unapred,mada po opisanim simptomima pre ce biti da je kod tebe riknula klapna pa bolje probaj drugu klapnu pre nego sto razupcis auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile38 1 Posted May 25, 2020 Zamenjena klapna gasa i opet isti problem,ne znam vise sta da radim.Koliko se ja secam nije se to desavalo pre zamene zupcastog.Ostavio sam auto kod majstora da ga on vozi par dana i da vidi sta dalje.Hvala vam na pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
miodrag.cvetkovic 1 Posted November 6, 2020 (edited) Kad je motor postigao radnu temperaturu , na ler gasu broj obrtaja varira izmedju 1500 i 2000 obrtaja i ne snizava se . Kad u voznji oduzmem gas osetim kao da kocim. Edited November 6, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted November 6, 2020 5 hours ago, miodrag.cvetkovic said: Kad u voznji oduzmem gas osetim kao da kocim . Ako je u brzini, normalno je, a ako ga izbacis u voznji u ler, nije...bar ne u tolikoj meri kao kada je menjac u brzini. Ako je i tad izrazeno kocenje onda nesto kod okrecucih delova ne valja (kace plocice, lezaj tocka neki ne valja i sl). Da li je mozdaboo kacen na dijagnostiku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 6, 2020 @miodrag.cvetkovic Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Pošto su teme spojene, onu tvoju staru si nazvao ''karburator''. Nema tvoj auto karburator, a videćeš (čitajući prethodne postove) šta zeza kad varira broj obrtaja u leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luka Petrovic 1 Posted November 8, 2020 (edited) Postovanje svima ovaj problem je poceo da mi se javlja kako je doslo ovo hladnije vreme. Naime kada je auto hladan i napolju 5 stepeni i upalim ga obrtaji su na 2300 kako se zagreva polako se spusta i onda varira izmedju 900 i 1500. Koliko je lose za motor kada ide do 2300 kada je skroz hladan, i da li znate sta bi problem mogao biti? Takodje kada ga skroz hladnog dok mu je takav ler pustim da krene on se penje do brzine 15kmh do 2300 oko obrtaja prakticno sam sebi daje gas. Edited November 9, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 9, 2020 @Luka Petrovic Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u tremi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zimzim 4 Posted January 31, 2021 (edited) Primetio par poslednjih dana, doduse danas najvise jer ga nisam vozio 4 dana, stojao i po snegu i po kisi a i po suncu. Kada ga upalim a pali na pola kljuca sto bi se reklo (da kucnem u drvo ni problem sa njim vec par meseci), obrtaji variraju 1200-1250 na leru (sto je kod mene vise nego normalno) i dosta se vise trese motor tj auto, gledam na rucicu menjaca. Bas zabrinjavajuce. Nakon 15 sekundi vibracija nestane, a ler bude u milimetar stabilan na 1000 obrtaja, bilo nakon ponovnog paljenja, semaforu ili kratkom stajanju. Znaci samo dok je hladan. Treba li nesto da me sekira oko ovoga sada kada pocne prolecno vreme i vreo asfalt ? Mozda su simptomi za nesto pa da znam da obratim paznju. Doduse ima vremena dotle Edited January 31, 2021 by zimzim Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragan5557 0 Posted January 6, 2022 (edited) Pozdrav svim clanovima Foruma Vozim Fiat Bravo 1.8gt 2000god Naime imam problem tokom voznje je izgubio snagu kao da radi na 3 klipa kada sam stigao kuci pogledao sam bobine i vadio dzekove da utvrdim da li su one problem. Ugasio sam auto. Nakon toga vise nisam mogao da ga upalim. Kada dam kontakt pumpa se ne cuje, ispitao sam pumpu, ispravna. Uspeo sam da ga upalim na plin slucaj isti jedva radi kao da radi na 3 klipa takodje je oborio sat za obrtaje. Gledao sam po netu video sam da moze da bude problem senzor radilice, kupio sam novi stavio, takodje kupio nove ngk svecice, situacija ista. Kupio sam 2 bombine i opet isto. Sada kada se upali povecava gas i smanjuje tako konstantno. Ako bi neko znao sta moze da bude bio bih zahvalan Edited January 9, 2022 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiat Brava 1.6 16v 1997 3 Posted January 6, 2022 Menjaj pumpu i ocisti rezervoar,ako ti stalno ostaje bez goriva(kao sto napisa u mom postu) onda ne trazi dalje,mogao bi i filtere da zamenis ko zna kakav je talog povukao iz rezervoara. I presteluj plin na onom malom crnom regulatoru osetices ga po leru znas kakav je bio 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragan5557 0 Posted January 6, 2022 Ostao mi pre neki dan, 10 l i on upali. Pumpa mi se cuje kad je prespojim, znaci da je ispravna. Ispitao sam stuja ne dolazi do pumpe Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 6, 2022 Provjeri relej pumpe jel ok i inercioni prekidac, ja bi prvo krenuo od toga sto pumpa ne radi, nisi trebao da mijenjas bobine i senzor radilice ako je pumpa primarni problem. A ako sam dobro skapirao svi ti problemi su se odjednom pojavili istovremeno (obrtomjer, pumpa i trokiranje) ? U tom slucaju ja bih provjerio i konektor na motornom racunaru da nije doslo do prekida nekog kontakta, korozije...da ti nije glodar kakav usao pa izgrickao kablove... 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragan5557 0 Posted January 6, 2022 prvo trokiranje posle 20 min voznje ovo dvoje. Skinuo sam dzekove sa motornog racunara bilo je masno od ulja nekog i imalo je ulja ocistio sam to al opet nista. Pumpu sam povezao na 12v cuje se takodje kabal od pumpe do osiguraca nije prekinut, proveren. Releje sam zamenio sa drugima koje sam imao i isto. Probao sam relej od pumpe da prespojim cuje se pumpa.. Takodje sam protiv pozarni prekidac stiskao i nista, ne znam sta vise da radim ja sumljam na kompijuter kontrolni Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 9, 2022 Proveri da li namotaj releja od pumpe goriva dobija 12v kad das kontakt, ako ne dobija ona traziti taj vod do racunara jel sve ok ili ako dobija napon onda menjaj relej. Quote Share this post Link to post Share on other sites