Jump to content
FAS Goran
Bolence

Fiat Multipla 1.6 / Bravo 1.6 / 1.8 / Marea 1.6 - visoki obrtaji u leru / variraju obrtaji u leru

Recommended Posts

Pozdrav svim uvazenim Clanovima Foruma!
Kao prvo da kazem procitao sam celu temu ovu i drugu u vezi ler gasa,Pa bih hteo ad iznesem problem u nadi da cu mozda resiti problem uz pomoc.
U pitanju je Bravo 1.6 16v, benzinac, plin nema.
Zezao me ler gas gasio se na semaforu i kad skrecem varirao ler radi nemirno sve to na radnoj temperaturi, na hladno ok radi. ja sam skinuo sam i ocistio leptir gasa sa obe strane carbocleaner sprej, posle sam vratio. skinuo kleme 15 min da se resetuje/nisam isao kod majstora na dijagnostiku da radi kalibraciju. i zamenio nov step motor stavio, sad ler radi malo bolje ne varira kad se zagreje auto sve ok ne gasi se ,mozda neki put radi nemirno ali manje nego pre.
Ali sad mi se stvorio drugi problem kad zagrejan auto kad dam gas u mestu zaglavi izmedju 2000-2500 obrtaja kad pustim gas  ne spusta cak sam daje i dize obrtaje 2000-2500 a i kad se desi da spusta spusta veoma sporo treba mu par sekundi,to me muci sto stoji zaglavljeno na tim obrtajima.nebitno da li dignem obrtaje na 3000 ili 5.000 zaglavi.jedino kad dam gas  pa do 2000obrt ne glavi i spusta.Takodje ono crevo za vazduh sto ide od kutije za filter do motora vuklo fals vazduh al sam ga sredio i zakrpio.
Nadam se da ce neko naci vremena da mi pomogne,posavetuje da odvoji malo vremena posto se mucim sa ovim vec par meseci.
Hvala unapred!

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri potenciometar gasa? i meni slicno tako radi ali kad ga malo vozim do 5-6000rpm smiri se na 800

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koliko vama radi auto prvo paljenje ujutro na vanjskoj temperaturi od 0-10 stepeni. Meni je prvo paljenje 1400 obrtaja sto mi se cini previse i osjeti se malo miris benzina na auspuh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha mislio sam da nije nesto uredu i s tim posto svakako znaju mi proletat obrtaji kad u voznji stisnem kvacilo odu do 800 dignu se do 1200 pa se spuste opet na 800 to se ponekad desi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni bude ujutro sad oko 1200, a kad je baš  tešak minus malo i preko toga. Brine me to što si napisao da ti u vožnji ponekad diže obrtaje. Meni se to dešavalo kad je prepunjavao, što su otkrili na dijagnostici. A do prepunjavanja je dolazilo zato što momenat paljenja nije bio dobro podešen, odnosno nije zupčenje urađeno kako treba. To ne ume baš svako, treba i specijalan alat. Proveri da li prepunjava na dijagnostici (može i plinska ako imaš uređaj) . Može biti potencijalno dosta nezgodno jer se dešavalo da u tom slučaju izgori ventil (a i to sam imao).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da za petaka treba "specijalan" alat za zupcenje :D

 

To sa obrtajima moze da bude i sonda...moze svasta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno je da u voznji, bilo sa stisnutim kvacilom ili ako je izbacen iz brzine a auto se i dalje krece, drzi oko 1100 obrtaja a spusti na 800 tek kad se auto potpuno zaustavi... bar sto se tice 1.2 motora, za 1.6 nisam siguran ali verujem da je isto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav ljudi,imam problem kad palim auto obrtaji odu na 3000 i bude tako jedno 2-3-4 min.dok se ne ugreje, i posle padnu na 800i i posle se normalno ponasa .po preporuci majstora cistio sam leptir ali nista se ne desava.takodje kad upalim auto cuje se "grgoljenje"kod kasete ,ne znam da li je to normalno ?fiat bravo 1.2 16 v

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima u grupi imam probem sa fiatom mare 1.6 16v 98 god secka kada se zagreje i na plinu i na bezninu bio kod nekoliko majstora nista nisu znali da me upute sa kvarom molim za pomoc. Unapred hvala 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitaj citavu temu,bilo je price o tome dosta.

Ti motori cesto imaju problem sa bobinom koja probija to jest ne baca uvek varnicu kako treba pa trza.

Od toga bi prvo trebalo krenuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se tako desavalo kad neki od kablova oslabi i onda usled temperature nema dobar kontakt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim multiplu 2006. godište, bipower. Povremeno ler gas šeta od 900-1600 o/min. Da li je neko imao sličan problem i kako ste ga rešili?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa Fiat Bravo 1.6 16v

Na leru ume da podize obrtaje u rasponu od 2000,2500 pa do 3000,4000... u principu nije mi se desavalo cesto.. i resavao sam tako sto mu stisnem gas dok ne udari u blokadu i smiri se.. mada u zadnje vreme to ne resava problem.. a i kada radi "normalno" na leru brljavi od 900 do 1500 obrtaja.. Da li se neko susreo sa tim problemom i kako ga je najlakse i najbezbolnije po novcanik resiti.. Hvala

 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam pre dva meseca fiat multiplu(fabricki metan).Uradjen veliki servis kompletno,zamenjena i pumpa vode,svecice,kablovi...Medjutim desava se da variraju obrtaji u leru idu preko 1500 pa vraca na 800 pa opet,majstor sumnja na leptir gasa.Desava se i da obrtaji padnu prilikom promene brzina(npr.iz 3 u 2) obrtaji padnu na 500 i auto se ugasi,ali to se desava redje.Isto sam primetio dok je auto u leru u mestu kad okrecem volan obrtaji padaju.Majstor je skinuo klapnu gasa i kompletno ocistio ali se isto desava,kaze da ce morati da se kupi druga,posto je na multipli sve uliveno.Prethodni vlasnik je prao motor,pa majstor i dalje tvrdi da je leptir gasa u pitanju.

Da li je iko imao slican problem?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

isto sam to imao na citroenu u pitanju protokomer 99% ja sam zamenio isti sam dva šrafa jednostavno bar na Saxu i kao nov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno druze,probacemo sve,idemo od leptira gasa pa dalje,javljam sta je kad resim,pomenucu majstoru i protokomer

Ali multipla je benzin 1.6(fabricki metan),to sam zaboravio da napisem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...