nikola01 0 Posted November 17, 2015 trza i na plinu i na benzinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 17, 2015 procitaj temu od pocetka.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted March 8, 2016 (edited) Pozdrav svim uvazenim Clanovima Foruma! Kao prvo da kazem procitao sam celu temu ovu i drugu u vezi ler gasa,Pa bih hteo ad iznesem problem u nadi da cu mozda resiti problem uz pomoc. U pitanju je Bravo 1.6 16v, benzinac, plin nema.Zezao me ler gas gasio se na semaforu i kad skrecem varirao ler radi nemirno sve to na radnoj temperaturi, na hladno ok radi. ja sam skinuo sam i ocistio leptir gasa sa obe strane carbocleaner sprej, posle sam vratio. skinuo kleme 15 min da se resetuje/nisam isao kod majstora na dijagnostiku da radi kalibraciju. i zamenio nov step motor stavio, sad ler radi malo bolje ne varira kad se zagreje auto sve ok ne gasi se ,mozda neki put radi nemirno ali manje nego pre. Ali sad mi se stvorio drugi problem kad zagrejan auto kad dam gas u mestu zaglavi izmedju 2000-2500 obrtaja kad pustim gas ne spusta cak sam daje i dize obrtaje 2000-2500 a i kad se desi da spusta spusta veoma sporo treba mu par sekundi,to me muci sto stoji zaglavljeno na tim obrtajima.nebitno da li dignem obrtaje na 3000 ili 5.000 zaglavi.jedino kad dam gas pa do 2000obrt ne glavi i spusta.Takodje ono crevo za vazduh sto ide od kutije za filter do motora vuklo fals vazduh al sam ga sredio i zakrpio. Nadam se da ce neko naci vremena da mi pomogne,posavetuje da odvoji malo vremena posto se mucim sa ovim vec par meseci. Hvala unapred! Edited March 8, 2016 by danijel88 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted March 15, 2016 proveri potenciometar gasa? i meni slicno tako radi ali kad ga malo vozim do 5-6000rpm smiri se na 800 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarioChoki 1 Posted November 18, 2016 Na koliko vama radi auto prvo paljenje ujutro na vanjskoj temperaturi od 0-10 stepeni. Meni je prvo paljenje 1400 obrtaja sto mi se cini previse i osjeti se malo miris benzina na auspuh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted November 18, 2016 obrtaji su ok, a i normalno je da se oseti malo jaci miris. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarioChoki 1 Posted November 18, 2016 aha mislio sam da nije nesto uredu i s tim posto svakako znaju mi proletat obrtaji kad u voznji stisnem kvacilo odu do 800 dignu se do 1200 pa se spuste opet na 800 to se ponekad desi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 11, 2016 Meni bude ujutro sad oko 1200, a kad je baš tešak minus malo i preko toga. Brine me to što si napisao da ti u vožnji ponekad diže obrtaje. Meni se to dešavalo kad je prepunjavao, što su otkrili na dijagnostici. A do prepunjavanja je dolazilo zato što momenat paljenja nije bio dobro podešen, odnosno nije zupčenje urađeno kako treba. To ne ume baš svako, treba i specijalan alat. Proveri da li prepunjava na dijagnostici (može i plinska ako imaš uređaj) . Može biti potencijalno dosta nezgodno jer se dešavalo da u tom slučaju izgori ventil (a i to sam imao). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 12, 2016 Mislim da za petaka treba "specijalan" alat za zupcenje To sa obrtajima moze da bude i sonda...moze svasta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 12, 2016 E da, jednom mi je i sonda otišla, pa sam imao opisanu igranku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted December 13, 2016 Normalno je da u voznji, bilo sa stisnutim kvacilom ili ako je izbacen iz brzine a auto se i dalje krece, drzi oko 1100 obrtaja a spusti na 800 tek kad se auto potpuno zaustavi... bar sto se tice 1.2 motora, za 1.6 nisam siguran ali verujem da je isto Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladavuj 0 Posted January 30, 2017 (edited) pozdrav ljudi,imam problem kad palim auto obrtaji odu na 3000 i bude tako jedno 2-3-4 min.dok se ne ugreje, i posle padnu na 800i i posle se normalno ponasa .po preporuci majstora cistio sam leptir ali nista se ne desava.takodje kad upalim auto cuje se "grgoljenje"kod kasete ,ne znam da li je to normalno ?fiat bravo 1.2 16 v Edited February 11, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted February 5, 2017 to grgoljenje je znak da imas vazduha u rashladnom sistemu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 11, 2017 @vladavuj Ako do sada nisi rešio, baci pogled nakon spajanja tema na sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stefan993 0 Posted March 6, 2017 Pozdrav svima u grupi imam probem sa fiatom mare 1.6 16v 98 god secka kada se zagreje i na plinu i na bezninu bio kod nekoliko majstora nista nisu znali da me upute sa kvarom molim za pomoc. Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted March 6, 2017 Procitaj citavu temu,bilo je price o tome dosta. Ti motori cesto imaju problem sa bobinom koja probija to jest ne baca uvek varnicu kako treba pa trza. Od toga bi prvo trebalo krenuti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted March 6, 2017 Meni se tako desavalo kad neki od kablova oslabi i onda usled temperature nema dobar kontakt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gane313 0 Posted April 7, 2017 (edited) Vozim multiplu 2006. godište, bipower. Povremeno ler gas šeta od 900-1600 o/min. Da li je neko imao sličan problem i kako ste ga rešili? Edited April 11, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
NikolaBG93 0 Posted August 24, 2017 (edited) Imam problem sa Fiat Bravo 1.6 16v Na leru ume da podize obrtaje u rasponu od 2000,2500 pa do 3000,4000... u principu nije mi se desavalo cesto.. i resavao sam tako sto mu stisnem gas dok ne udari u blokadu i smiri se.. mada u zadnje vreme to ne resava problem.. a i kada radi "normalno" na leru brljavi od 900 do 1500 obrtaja.. Da li se neko susreo sa tim problemom i kako ga je najlakse i najbezbolnije po novcanik resiti.. Hvala Edited August 24, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 24, 2017 @NikolaBG93 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NikolaBG93 0 Posted August 24, 2017 da li neko moze da mi kaze gde je pozicioniran step motor na Fiat-u Bravo 1.6 16V? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted August 27, 2017 Ako ima aluminsku granu onda odmah s gornje e strane di dolazi crijevo od kucista filtera zraka.Ako plasticnu onda je na samoj klapni gasa. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile38 1 Posted May 4, 2020 (edited) Kupio sam pre dva meseca fiat multiplu(fabricki metan).Uradjen veliki servis kompletno,zamenjena i pumpa vode,svecice,kablovi...Medjutim desava se da variraju obrtaji u leru idu preko 1500 pa vraca na 800 pa opet,majstor sumnja na leptir gasa.Desava se i da obrtaji padnu prilikom promene brzina(npr.iz 3 u 2) obrtaji padnu na 500 i auto se ugasi,ali to se desava redje.Isto sam primetio dok je auto u leru u mestu kad okrecem volan obrtaji padaju.Majstor je skinuo klapnu gasa i kompletno ocistio ali se isto desava,kaze da ce morati da se kupi druga,posto je na multipli sve uliveno.Prethodni vlasnik je prao motor,pa majstor i dalje tvrdi da je leptir gasa u pitanju. Da li je iko imao slican problem? Edited May 7, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipb 3 Posted May 5, 2020 isto sam to imao na citroenu u pitanju protokomer 99% ja sam zamenio isti sam dva šrafa jednostavno bar na Saxu i kao nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile38 1 Posted May 5, 2020 Hvala puno druze,probacemo sve,idemo od leptira gasa pa dalje,javljam sta je kad resim,pomenucu majstoru i protokomer Ali multipla je benzin 1.6(fabricki metan),to sam zaboravio da napisem Quote Share this post Link to post Share on other sites